abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184724214
Snap niet dat zulke instabiele vrouwen met zoveel psychische problemen mogen meedoen aan zo'n programma. Je zou denken dat er een medische en psychologische keuring is
AFCA!
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:27:01 #272
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_184724218
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:19 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Vooralsnog heeft Timoteef Franny nog geen enkele keer geslagen.
Want dan ligt ie er sowieso uit.
Maar hij kan haar wel mentaal chanteren, en dat doet ie dan nu ook behoorlijk.
Hij wil het huwelijk rekken tot juli zodat hij in Utopia kan blijven. Dat dit over de rug van Franny gaat daar staat blijkbaar niemand bij stil in Utopia. Aan de andere kant spoort Franny ook niet, ze wil trouwen en een kind in Utopia krijgen. Deze 2 mafklappers passen in mijn ogen prima bij elkaar.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:27:08 #273
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724219
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Snap niet dat zulke instabiele vrouwen met zoveel psychische problemen mogen meedoen aan zo'n programma. Je zou denken dat er een medische en psychologische keuring is
Sterker nog ..Franny zou iets van crisishulp krijgen... :') Toen toch maar Utopia in...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:27:49 #274
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_184724222
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:27 schreef snetje het volgende:

[..]

Sterker nog ..Franny zou iets van crisishulp krijgen... :') Toen toch maar Utopia in...
Ja, de verkeerde afslag genomen.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:27:56 #275
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724224
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:27 schreef Alocanda het volgende:

[..]

Hij wil het huwelijk rekken tot juli zodat hij in Utopia kan blijven. Dat dit over de rug van Franny gaat daar staat blijkbaar niemand bij stil in Utopia. Aan de andere kant spoort Franny ook niet, ze wil trouwen en een kind in Utopia krijgen. Deze 2 mafklappers passen in mijn ogen prima bij elkaar.
Tim gaat over ieder zijn rug ...ook die van Joaquin helaas..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:29:17 #276
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_184724230
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:27 schreef snetje het volgende:

[..]

Tim gaat over ieder zijn rug ...ook die van Joaquin helaas..
Maar Joa is er straks niet mee getrouwd, sterker nog hij wil Tim nooit meer zien.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_184724244
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:27 schreef Alocanda het volgende:

[..]

Hij wil het huwelijk rekken tot juli zodat hij in Utopia kan blijven. Dat dit over de rug van Franny gaat daar staat blijkbaar niemand bij stil in Utopia. Aan de andere kant spoort Franny ook niet, ze wil trouwen en een kind in Utopia krijgen. Deze 2 mafklappers passen in mijn ogen prima bij elkaar.
Een kind krijgen in Utopia zit er helaas niet in.
De mediawet staat daar op tegen.
Kinderen mogen maar anderhalf uur aanwezig zijn in een RLS.
Dus dat gaat niet werken
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:33:08 #278
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_184724247
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:32 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Een kind krijgen in Utopia zit er helaas niet in.
De mediawet staat daar op tegen.
Kinderen mogen maar anderhalf uur aanwezig zijn in een RLS.
Dus dat gaat niet werken
Gewoon bevallen en wegwezen.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:53:39 #279
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724285
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:32 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Een kind krijgen in Utopia zit er helaas niet in.
De mediawet staat daar op tegen.
Kinderen mogen maar anderhalf uur aanwezig zijn in een RLS.
Dus dat gaat niet werken
Kinderen mogen niets meer tegenwoordig .... discriminatie!!... :(
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184724289
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:27 schreef snetje het volgende:

[..]

Sterker nog ..Franny zou iets van crisishulp krijgen... :') Toen toch maar Utopia in...
als we
Ervan uitgaan dat het waar is van wat ze allemaal vertelde volgens mij liegt zij net zo makkelijk als Tim
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184724294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:53 schreef snetje het volgende:

[..]

Kinderen mogen niets meer tegenwoordig .... discriminatie!!... :(
Dat wisten we toch al vanuit Uto 1.
Kinderfeestjes werden altijd wel aangekondigd, de binnenkomst zagen we op de streams en daarna nog hooguit een kwartiertje.
Zelfde met baby's van familiebezoeken, die kwamen vaak ook later. Om maar in dat anderhalf uur tijdframe te blijven.
  donderdag 31 januari 2019 @ 02:00:22 #282
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724300
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:55 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

als we
Ervan uitgaan dat het waar is van wat ze allemaal vertelde volgens mij liegt zij net zo makkelijk als Tim
Ohw dat moge duidelijk zijn ja ...denk dat familie met draaikont Franny ook wel een keer klaar is..

Als vader keihard JA zegt dan weten wij genoeg toch?...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184724304
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:00 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik weet dat Tim bepaalde ideeën erop na schijnt te houden wb vrouwen, maar dit gaat toch allemaal wel ver hoor.
ik denk ook zoiets in die richting...
Valt mijn oprecht mee dat hij nog nooit echt boos op franny is geweest in utopia en zijn ware aard laat zien...
Dat gedoe over de BB was voor haar nog geen eyeopener
  donderdag 31 januari 2019 @ 02:02:19 #284
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724309
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:58 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat wisten we toch al vanuit Uto 1.
Kinderfeestjes werden altijd wel aangekondigd, de binnenkomst zagen we op de streams en daarna nog hooguit een kwartiertje.
Zelfde met baby's van familiebezoeken, die kwamen vaak ook later. Om maar in dat anderhalf uur tijdframe te blijven.
Dus? Kinderen worden gediscrimineerd in dit land... :?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184724312
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:32 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Een kind krijgen in Utopia zit er helaas niet in.
De mediawet staat daar op tegen.
Kinderen mogen maar anderhalf uur aanwezig zijn in een RLS.
Dus dat gaat niet werken
wel als ze het net als bij tanya in een aparte kamer, in dit geval apart huisje ligt,
Mams is tegenwoordig snel ter been dus kan af en toe gewoon in beeld zijn, met boeden en dergelijkekan ze in dat huisje doen...
Masr dan moet huisje wel beter geïsoleerd zijn dan huidige huisjes
  donderdag 31 januari 2019 @ 02:07:20 #286
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724313
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:01 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ik denk ook zoiets in die richting...
Valt mijn oprecht mee dat hij nog nooit echt boos op franny is geweest in utopia en zijn ware aard laat zien...
Dat gedoe over de BB was voor haar nog geen eyeopener
Nog nooit boos op Franny geweest?...Hij wenste haar nota bene een kut dag!! Omdat zij hem niet wilde neuken omdat Shelley 1 meter van haar af lag..zelfs Shelley sprak hun beiden daarop aan ...dat Tim geen rekening met haar hield ...de loze woorden van Tim daarop waren wederom .. "2 dagen droog staan is erger"...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184724315
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:58 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat wisten we toch al vanuit Uto 1.
Kinderfeestjes werden altijd wel aangekondigd, de binnenkomst zagen we op de streams en daarna nog hooguit een kwartiertje.
Zelfde met baby's van familiebezoeken, die kwamen vaak ook later. Om maar in dat anderhalf uur tijdframe te blijven.
meisje van dansles van franny was ook maar even in beeld
pi_184724316
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:07 schreef snetje het volgende:

[..]

Nog nooit boos op Franny geweest?...Hij wenste haar nota bene een kut dag!! Omdat zij hem niet wilde neuken omdat Shelley 1 meter van haar af lag..zelfs Shelley sprak hun beiden daarop aan ...dat Tim geen rekening met haar hield ...de loze woorden van Tim daarop waren wederom .. "2 dagen droog staan is erger"...
waneer is dat geweest dan, want dat is mijn ontgaan
  donderdag 31 januari 2019 @ 02:12:45 #289
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724321
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:08 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

waneer is dat geweest dan, want dat is mijn ontgaan
Misschien aflevering van woensdag 23 januari even kijken ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184724327
Staat er morgen eigenlijk nog iets op het programma in Utopia?
Of wordt het weer zo'n saaie dag?
pi_184724329
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:12 schreef snetje het volgende:

[..]

Misschien aflevering van woensdag 23 januari even kijken ..
zou ff niet weten hoe en waar...
  donderdag 31 januari 2019 @ 02:24:30 #292
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724335
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:20 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

zou ff niet weten hoe en waar...
Gewoon op de site zelf...
[url[https://www.utopiatv.nl/v(...)w/catchup/2019-01-01[/url]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184724346
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:24 schreef snetje het volgende:

[..]

Gewoon op de site zelf...
[url[https://www.utopiatv.nl/v(...)w/catchup/2019-01-01[/url]
ik heb geen abbo en ook niet ingelogd kan zover ik kan zien niet zo ver terug kijken

Edit kan een week terug kijken op tv ..maar deze aflevering heb ik gewoon gezien en kan me daar geen dingetje tussen tim en franny in herinneren.. wel het matras gebeuren

[ Bericht 5% gewijzigd door b_engeltje op 31-01-2019 02:34:46 ]
pi_184724370
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:07 schreef snetje het volgende:

[..]

Nog nooit boos op Franny geweest?...Hij wenste haar nota bene een kut dag!! Omdat zij hem niet wilde neuken omdat Shelley 1 meter van haar af lag..zelfs Shelley sprak hun beiden daarop aan ...dat Tim geen rekening met haar hield ...de loze woorden van Tim daarop waren wederom .. "2 dagen droog staan is erger"...
En die keer dat hij woest was omdat ze een Team Jessie trui aan had gehad en daar zelfs mee op de webshop stond. Hij voelde zich vernederd en negeerde haar. Woest was 'ie. Bijna janken.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_184724374
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:28 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ik heb geen abbo en ook niet ingelogd kan zover ik kan zien niet zo ver terug kijken

Edit kan een week terug kijken op tv ..maar deze aflevering heb ik gewoon gezien en kan me daar geen dingetje tussen tim en franny in herinneren.. wel het matras gebeuren
Neem nou maar gewoon aan van ons dat Timothy een verknipt beeld heeft omtrent vrouwen. Hij is door vrouwen opgevoed en heeft ergens een heel verkeerd wereldbeeld daarvan overgehouden. Hij denkt nog in de jaren dat vrouwen geen stemrecht hadden, dat mannen het geld moeten binnenbrengen en dat vrouwen zich maar moeten schikken in de wensen van de man.
Lekker makkelijk voor hem dat er dan zo'n onzeker meisje Utopia binnen komt lopen waar hij zich gelijk aan vast kan klampen. En dat zij vervolgens geen kant meer uit kan. De uitingen op FB kloppen wel een beetje, de ouders van Franny zouden haar er uit moeten halen. Dit gaat de verkeerde kant op.
pi_184724384
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:09 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat er boven sanitair komt was al te zien.
Er hangt al een wasbak en er zit ook al een waterleiding boven.
Waar het nu ff om gaat is dat er niet genoeg stroom via de meterkast binnenkomt om alles van voldoende spanning te voorzien. De inductie kookplaat heeft een aparte 3 fasen groep nodig en de boiler van de nog te bouwen douche heeft ook een eigen groep nodig. En daar komen de wasmachine en droger ook nog bij. Ik denk dat ze in de Silo een extra groepenkast gaan plaatsen.
Er zal een boiler moeten komen voor warm water en die gebruikt ook stroom. Dat er niet voldoende spanning is weten ze toch ook al weken. Weken geleden zei mike nog dat er een tweede meterkast moest komen voor de stroom van de silo. Maandag was Wim daar en snapte niet dat er nog geen stroom naar de silo belegt was
pi_184724403
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:43 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Neem nou maar gewoon aan van ons dat Timothy een verknipt beeld heeft omtrent vrouwen. Hij is door vrouwen opgevoed en heeft ergens een heel verkeerd wereldbeeld daarvan overgehouden. Hij denkt nog in de jaren dat vrouwen geen stemrecht hadden, dat mannen het geld moeten binnenbrengen en dat vrouwen zich maar moeten schikken in de wensen van de man.
Lekker makkelijk voor hem dat er dan zo'n onzeker meisje Utopia binnen komt lopen waar hij zich gelijk aan vast kan klampen. En dat zij vervolgens geen kant meer uit kan. De uitingen op FB kloppen wel een beetje, de ouders van Franny zouden haar er uit moeten halen. Dit gaat de verkeerde kant op.
Dit heeft niks met vrouwen te maken. Tim is gewoon een opportunist. Hij gebruikt alles en iedereen als het hem uitkomt en laat ze net zo makkelijk creperen als hij er beter van wordt. Zie hoe hij met Joa en Gerrit omging toen ze niet meer nuttig voor hem waren.

Ook was hij een kraker in het verleden heb ik begrepen maar zodra hij iets als zijn eigen bezit ziet ( de Mongoolse tent) is hij de grootste kapitalist.
pi_184724408
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:43 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Neem nou maar gewoon aan van ons dat Timothy een verknipt beeld heeft omtrent vrouwen. Hij is door vrouwen opgevoed en heeft ergens een heel verkeerd wereldbeeld daarvan overgehouden. Hij denkt nog in de jaren dat vrouwen geen stemrecht hadden, dat mannen het geld moeten binnenbrengen en dat vrouwen zich maar moeten schikken in de wensen van de man.
Lekker makkelijk voor hem dat er dan zo'n onzeker meisje Utopia binnen komt lopen waar hij zich gelijk aan vast kan klampen. En dat zij vervolgens geen kant meer uit kan. De uitingen op FB kloppen wel een beetje, de ouders van Franny zouden haar er uit moeten halen. Dit gaat de verkeerde kant op.
o maar dat zeg ik al maanden dat tim een verschrikkelijke narcist is

Ik had alleen nog nooit tim uit horen vallen tegen franny
pi_184724441
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:43 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Neem nou maar gewoon aan van ons dat Timothy een verknipt beeld heeft omtrent vrouwen. Hij is door vrouwen opgevoed en heeft ergens een heel verkeerd wereldbeeld daarvan overgehouden. Hij denkt nog in de jaren dat vrouwen geen stemrecht hadden, dat mannen het geld moeten binnenbrengen en dat vrouwen zich maar moeten schikken in de wensen van de man.
Lekker makkelijk voor hem dat er dan zo'n onzeker meisje Utopia binnen komt lopen waar hij zich gelijk aan vast kan klampen. En dat zij vervolgens geen kant meer uit kan. De uitingen op FB kloppen wel een beetje, de ouders van Franny zouden haar er uit moeten halen. Dit gaat de verkeerde kant op.
heb het inmiddels gevonden...vond de uitval nogal meevallen...
Ik bedoelde met boos zoals hij met het matras was
pi_184724751
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:36 schreef Yaksa het volgende:
Gerrit ligt erg onrustig te woelen in bed.
Hij maakt zich misschien toch wel zorgen dat ie z'n maatje niet meer neuken mag.
Aanname
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')