abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184925773
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:45 schreef fienna het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel heel lelijk
Van sommige lelijke vrouwen weet ik de naam en van mooie weer niet. Het hoeft helemaal niks te zeggen.
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
pi_184933290
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:51 schreef fienna het volgende:
Een collega kwam vandaag de rijen af om te vragen of we extra uren komende weken kunnen maken.

Ik was de enige van wie hij de naam niet meer wist "oh ik vraag het je ff heel blunt,maar ik ben je naam kwijt!". (Nu werk ik er al 4,5 maanden. Zie hem meer dan eens aandachtig kijken naar me. En daarnaast we zijn een relatief kleine team van 60).

Toen ik mijn naam zei, zei hij oh ik wist het soort van wel. Terwijl ik het ergens 2 maanden geleden ook zei. En mijn naam schrijf je heel anders dan dat je het uitspreekt en dat vond hij wel meteen tussen de namen op het lijstje die hij bij zich had.

Betekent het dat als iemand, na 4,5 maanden, je naam niet weet dat je als vrouw een grijze muis bent, onaantrekkelijk en niet boeiend? Of deed hij alsof hij het niet wist. Mijn naam wordt wel eens vaker over de werkvloer geroepen maar goed..dat is ook geen garantie dat iedereen mijn naam weet. Ik ken nu onderhand wel iedereens naam na zoveel maanden.

Was eigenlijk wel beledigd.
Want ik wist zijn naam wel...hij is ook al leider van een team. Onderling moet er toch wel gepraat worden over collega's?

Ik voel me toch wel een beetje een grijze, onopvallende muis nu :-(
Als er bij je bedrijf veel mensen werken op de afdeling dan kan het voorkomen dat je een naam weleens vergeet. Of die persoon is juist slecht in namen. Als je niet zo veel met elkaar te maken hebt en elkaar alleen maar groet dan heb je kans dat diegene je naam juist eerder vergeet dan dat je direct elke dag een gesprek met hem hebt. Maar niet getreurd muisje, je bent niet grijs en onopvallendheid is niet erg, zolang jij je cirkel lekker klein houdt zeurt niemand toch!
  zondag 10 februari 2019 @ 11:55:15 #103
240618 Micson
The lonely stoner
pi_184933953
Tja lelijke mensen wil je in principe niets mee te maken hebben, dus daar vergeet je brein automatisch de namen van. Mijn moeder noemt mij overigens vaker bij de naam van mijn broer. Ik vraag me af wat dat te betekenen heeft.. 🙄
pi_184934120
registreer om deze reclame te verbergen
Alsof ook iedereen/ elke man bezig is met of iemand interessant relatie- of scharrel- of neukmateriaal is en van elke mooie of lekkere vrouw de naam wil onthouden. 8)7 Hij heeft vast betere dingen te doen op zijn werk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 10 februari 2019 @ 12:08:39 #105
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184934126
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:30 schreef fienna het volgende:

[..]

Nee,maar ik was echt de enige wiens naam hij niet wist.....van iedereen die hij langsliep... dat vond ik wel erg ergens
The humanity..

Ik hoop voor je dat het je inmiddels niet meer zo bezig houdt.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')