abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184859259
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:21 schreef obligataire het volgende:
Nieuwe HCN staat open.
Dan zit ik er als het goed is automatisch in.
Edit: Net even gekeken staat niet open maar staat in de 48 uur voorpublicatie!

Kan ook nog niet zien of de automatisch investeren optie gewerkt heeft.
pi_184859323
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:21 schreef obligataire het volgende:
Nieuwe HCN staat open.
De detailpage werkt niet bij mij, moet ik blijven f5-en omdat het een goed project is? :)
pi_184859368
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:24 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Dan zit ik er als het goed is automatisch in.
Edit: Net even gekeken staat niet open maar staat in de 48 uur voorpublicatie!

Kan ook nog niet zien of de automatisch investeren optie gewerkt heeft.
Ik heb een bevestiging van mijn investering ontvangen.
89,15% vol vóór de publicatie/via automatisch investeren.
Ik vraag mij trouwens af of deze werkwijze wel voldoet aan de AFM voorschriften m.b.t. de 48 uur regel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Horsemen op 06-02-2019 17:35:31 ]
pi_184859523
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:29 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik vraag mij trouwens af of deze werkwijze wel voldoet aan de AFM voorschriften m.b.t. de 48 uur regel.
Ik heb dit mailtje gekregen.

Geachte investeerder,

Er is een nieuw project in de 48-uurs preview fase geplaatst.
Het betreft een 4-sterren crowdfundingproject voor restaurant Red Moon in Veldhoven. Op dit project wordt 7,5% rente geboden met een looptijd van 48 maanden.
Bekijk project
Automatische investeringen zijn hier reeds aan toegevoegd en de ondernemer beschikt over een link om binnen zijn netwerk nog investeerders te werven. Na 48 uur zal het project worden opengesteld voor het eventueel resterende deel.
Indien u liever geen mails meer ontvangt met betrekking tot updates, dan kunt u in uw persoonlijke omgeving deze functie ook uitschakelen.

Dacht dat het nieuwe project 5 sterren en 7% zou zijn? Heb mijn automatisch investeren op 5 * staan. Dus daarom heb ik vermoedelijk geen bevestiging gehad van mijn automatische investering.
Weet iemand nog hoe het zat 4 of 5 sterren voor dat aangekondigde project van de La Cubanita groep? Is dit een ander project?
pi_184859734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:38 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik heb dit mailtje gekregen.

Geachte investeerder,

Er is een nieuw project in de 48-uurs preview fase geplaatst.
Het betreft een 4-sterren crowdfundingproject voor restaurant Red Moon in Veldhoven. Op dit project wordt 7,5% rente geboden met een looptijd van 48 maanden.
Bekijk project
Automatische investeringen zijn hier reeds aan toegevoegd en de ondernemer beschikt over een link om binnen zijn netwerk nog investeerders te werven. Na 48 uur zal het project worden opengesteld voor het eventueel resterende deel.
Indien u liever geen mails meer ontvangt met betrekking tot updates, dan kunt u in uw persoonlijke omgeving deze functie ook uitschakelen.

Dacht dat het nieuwe project 5 sterren en 7% zou zijn? Heb mijn automatisch investeren op 5 * staan. Dus daarom heb ik vermoedelijk geen bevestiging gehad van mijn automatische investering.
Weet iemand nog hoe het zat 4 of 5 sterren voor dat aangekondigde project van de La Cubanita groep? Is dit een ander project?
Volgens mij is dit een ander project.
pi_184859869
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:49 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Klopt die ander heet captains bar en was idd 5 sterren en 7%. Maar die is nergens meer zichtbaar.
pi_184860089
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:49 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Klopt. Was project in Oegstgeest. Kan nog wel even duren voordat deze online komt. Er stond een datum van 25-2 bij. Weet natuurlijk niet of dit de werkelijke datum wordt.
Een + voor: AquaPretPark, Tropisch Fruit&Paddenstoelen, Brookhuis Applied Technologies, Tapa Tap, Expertboek, KonaCom, Daily Facility Services, ByBillMedia, Rijkenvoorde, Vossto, J. van Buiten, Frankendael, The River Kwae, CruiseTravel
pi_184860145
Enig idee wat er nu gebeurd als je alsnog automatisch investeren aanzet voor deze op hcn?
pi_184860257
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:13 schreef wilan het volgende:
Enig idee wat er nu gebeurd als je alsnog automatisch investeren aanzet voor deze op hcn?
Die wordt voor dit project niet meer meegenomen
quote:
Automatische Investeringen die vóór de publicatie van de preview van een te plaatsen project (48 uurs termijn) zijn ingesteld, gaan mee in het betreffende project
Een + voor: AquaPretPark, Tropisch Fruit&Paddenstoelen, Brookhuis Applied Technologies, Tapa Tap, Expertboek, KonaCom, Daily Facility Services, ByBillMedia, Rijkenvoorde, Vossto, J. van Buiten, Frankendael, The River Kwae, CruiseTravel
pi_184860279
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:29 schreef Horsemen het volgende:

[..]

89,15% vol vóór de publicatie/via automatisch investeren.
Normaal worden de automatische investeringen pas zichtbaar na de 48 uur. Het lijkt me dat je de automatische investering ook uit zou moeten kunnen zetten tijdens de 48 uur zonder dat je deze moet annuleren en een gele kaart krijgt van hcn.
pi_184860289
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:56 schreef wilan het volgende:

[..]

Klopt die ander heet captains bar en was idd 5 sterren en 7%. Maar die is nergens meer zichtbaar.
Red Moon lijkt me niet verkeerd.
Ik laat het zo.
pi_184860295
Kinderdagverblijf op all4funding
https://www.all4funding.n(...)knorretje-breidt-uit

[ Bericht 73% gewijzigd door djh77 op 06-02-2019 19:21:23 ]
pi_184860494
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:45 schreef W1241302 het volgende:
Vond deze info op internet. Lijkt toch wel een aardig pand. http://www.dehoornsemakel(...)94840-Kerkstraat-9,/
Vraagprijs op deze site ¤ 474.500 en de waarde in de pitch is ¤665.000( winkel en woning). Over deze waarde wordt de ltv van 75% toegepast en dit geeft dan een veilige waarde ¤ 499.000. Ik vind dit wel erg veel rekenen naar een gewenste waarde. Laat hem dus lopen.
pi_184861754
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:20 schreef djh77 het volgende:

[..]

Normaal worden de automatische investeringen pas zichtbaar na de 48 uur. Het lijkt me dat je de automatische investering ook uit zou moeten kunnen zetten tijdens de 48 uur zonder dat je deze moet annuleren en een gele kaart krijgt van hcn.
Dat is ook zoals ik dacht dat het zou gaan maar dat is dus niet zo.

Als automatische investeerder heb je op dit moment dus 48 uur de tijd om je investering desgewenst nog te annuleren en vanaf het moment dat het project wordt opengesteld dus nogmaals 24 uur nadat het project 100% is gefund.
pi_184862000
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:20 schreef djh77 het volgende:

[..]

Dan is het hele idee toch weg? Stelt iedereen weer auto investeren in en wacht het project af.

Wel irritant dat ik op min 5 * had ingesteld, maar meteen aangepast.
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
pi_184862078
Als iemand nog een linkje heeft voor red moon voor het netwerk doe ik graag mee.

Meestal zijn die linkjes wel te vinden via hun fb, website of andere bedrijven, maar ik heb ze nog nog niet kunnen vinden.
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:52:22 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_184862317
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:05 schreef aborren het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen in de GvE testgroep voor verzamelbetalingen? Ik krijg zojuist een mail dat ik 1 van de 800 proefkonijnen ben. Ben er eigenlijk niet zo blij mee, want 1x per 2 weken uitbetalen is rentederving, strikt genomen.
Ik zit er ook in ja, en snap opzich wel wat je bedoeld maar al die losse bedragen was ook geen doen meer.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_184862537
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:20 schreef obligataire het volgende:

[..]

Red Moon lijkt me niet verkeerd.
Ik laat het zo.
https://horecasite.nl/aanbod/nederland/noord-brabant/veldhoven

Op deze locatie zit nu dit restaurant, staat dus te koop, in de beginne een traditioneel cafe / restaurant met feestzaal. Later Merlijn geworden, en wat meer culinair geworden.
Het cafe / restaurant heeft de ontmoetingsfunctie van carnaval / bruiloften / verenigingen / buurtkroeg / biljarten binnen het kerkdorp verloren. Vandaar meer een echt restaurant geworden.
Blijkt dus moeilijk te lopen. Ben er overigens zelf nooit geweest.

Parkeerruimte kan een beetje een probleem worden, voor de 250 couverts. Zie google earth. Concurrentie in dit concept in de nabijheid o.a Lundi Eindhoven, Enjoy Waalre., Wiro wok Eindhoven Een soortgelijke toko Enjoyment in Veldhoven (allyoucaneat) is vorig jaar failliet gegaan, maar deze laatste zat ook wel op een echte onaantrekkelijke locatie.
De Merlijn locatie is niet echt een zicht locatie, is eigenlijk midden in het oude kerkdorp. Dit in tegenstelling tot oa Lundi welke wel goed ligt (zelfde eigenaren als GVE project Tzong Don te Vught, keurig afgelost ) en Enjoy waar ook veel verkeer langs komt, dus herkenbaar wordt en is.Zij komen veel meer in the picture. Ook waar Enjoy nu zit hebben in de afgelopen 10 jaar al twee andere gezeten (ook all you can eat)..Zegt dus ook niet alles. Lundi & Wiro Wok lopen al vele jaren.

De trendy eters kunnen in Veldhoven naar de Plaatse / Dorpstraat oa Fine Food & Wine (prima toko) Oakwood, Saint Tropez en nog wat tentjes daarom heen. Of men gaat gewoon naar Eindhoven waar het wemelt van de trendy en goede tenten.

Wat mogelijk wel helpt zijn de vele expats van ASML, NXP en andere tech bedrijven. De zojuist genoemde restaurants plukken hun vruchten van de directe nabijheid van de grote bedrijven op het Ind Terrein de Run, zoals ASML, VDL het Maxima Medisch Centrum, Byldis en de nabijheid van de High Tech Campus. In verhouding veel zakelijk happen, en Engels is echt de 2e taal daar.

Blijft toch voor een bepaald publiek, ((allyoucaneat of vaste prijs) niks mis mee, toch enige twijfel, omdat ik een beetje bekend ben hier......en soms daar

Ik had mijn HCN investeren nog niet op automatisch staan, ben dus te laat voor deze, echter minimum inleg durf ik nog wel.

Maar ondanks de sterren is het volgens mij nog geen gelopen koers deze toko op deze locatie voor mij. Nu ken ik de situatie enigszins, maar als het om een toko in Eerbeek gaat of zo, kun je misschien hetzelfde zeggen, maar dan weet ik het niet en ga af op HCN.
Hier ook maar doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door peterc op 06-02-2019 22:12:06 ]
pi_184863831
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:21 schreef djh77 het volgende:
Kinderdagverblijf op all4funding
https://www.all4funding.n(...)knorretje-breidt-uit
Ik ken toevallig iemand in Groningen zuid die eind juli een kleine verwacht. En weet dat ze pas sinds 2 weken aan het kijken zijn naar opvang en nu hoorden dat ze eigenlijk al in geschreven hadden moeten zijn. Ze wonen vlakbij de reeds bestaande locatie van Knorretje. Dus die vestiging zal iig wel vol blijven.

Haren zit er eigenlijk vlakbij dus als mensen echt opvang nodig hebben willen ze echt wel 5min naar Haren rijden...

Wat zijn jullie ervaringen met dit platform?
pi_184863994
quote:
12s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:01 schreef peterc het volgende:

[..]Blijft toch voor een bepaald publiek, niks mis mee, toch enige twijfel, omdat ik een beetje bekend ben hier......en soms daar

Ik had mijn HCN investeren nog niet op automatisch staan, ben dus te laat voor deze, echter minimum inleg durf ik nog wel.

Maar ondanks de sterren is het volgens mij nog geen gelopen koers deze toko op deze locatie voor mij. Nu ken ik de situatie enigszins, maar als het om een toko in Eerbeek gaat kun je misschien hetzelfde zeggen, maar dan weet ik het niet en ga af op HCN. Hier ook maar doen?

Zelf ben ik niet heel erg bekend in de regio dus kan over de locatie weinig zeggen, behalve dan dat het een regio is die floreert. Wat daar gebeurt is bijzonder.
Soms kan kennis je juist in de weg zitten. Het carrièreprofiel van de 1e eigenaar is indrukwekkend. Hij heeft er al diverse geopend en succesvol weer afgestoten. De man is (denk ik) een harde werker met verstand van zaken. HCN zelf heeft ook al heel vaak bewezen de juiste projecten voor ons uit te zoeken. Dus ja, ik vertrouw op hun inschatting dat deze locatie tot bloei zal komen (dit doe ik zeker niet bij elk platform :) )

Die 168K eigen inbreng bevestigt denk ik het beeld van deze man. We klagen vaak over 'niet-materiële' ondernemers, maar deze meneer schudt dit toch maar even uit de mouw.

[ Bericht 4% gewijzigd door obligataire op 06-02-2019 21:14:50 ]
pi_184864138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:08 schreef obligataire het volgende:

[..]

Zelf ben ik niet heel erg bekend in de regio dus kan over de locatie weinig zeggen.
Soms kan kennis je juist in de weg zitten. Het carrièreprofiel van de 1e eigenaar is indrukwekkend. Hij heeft er al diverse geopend en succesvol weer afgestoten. De man is (denk ik) een harde werker met verstand van zaken. HCN zelf heeft ook al heel vaak bewezen de juiste projecten voor ons uit te zoeken. Dus ja, ik vertrouw op hun inschatting dat deze locatie tot bloei zal komen (dit doe ik zeker niet bij elk platform :) )

Die 168K eigen inbreng bevestigt denk ik het beeld van deze man. We klagen vaak over 'niet-materiële' ondernemers, maar deze meneer schudt dit toch maar even uit de mouw.
Plus dat de hoofdelijke aansprakelijkheid van deze meneer wellicht ook nog wat kan bijdragen als het mis gaat.
pi_184864551
Incentive is magertjes. De geboden korting zullen de meesten al aan de benzine kwijt zijn. 3.000 euro investeren gaat Ome Obli niet doen.
pi_184864988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:28 schreef obligataire het volgende:
Incentive is magertjes. De geboden korting zullen de meesten al aan de benzine kwijt zijn. 3.000 euro investeren gaat Ome Obli niet doen.
Mee eens, dat is erg jammer. Doe desnoods een flink hogere korting maar dan alleen doordeweeks.
pi_184865408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:08 schreef obligataire het volgende:

[..]

Zelf ben ik niet heel erg bekend in de regio dus kan over de locatie weinig zeggen, behalve dan dat het een regio is die floreert. Wat daar gebeurt is bijzonder.

correct, kennis zit dan misschien in de weg, probeer hem desondanks wel mee te pakken, maar ja kennis is ook "macht" zullen we ook maar zeggen. Neem aan dat er grondig (markt)onderzoek is gedaan, en dat de HCN boys er serieus naar gekeken hebben, vandaar de 4*. Vindt de locatie niet zo aansprekend en uitnodigend, maar ieder zijn mening. *O* w/
pi_184866021
quote:
12s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:07 schreef peterc het volgende:

[..]

correct, kennis zit dan misschien in de weg, probeer hem desondanks wel mee te pakken, maar ja kennis is ook "macht" zullen we ook maar zeggen. Neem aan dat er grondig (markt)onderzoek is gedaan, en dat de HCN boys er serieus naar gekeken hebben, vandaar de 4*. Vindt de locatie niet zo aansprekend en uitnodigend, maar ieder zijn mening. *O* w/
Als we dan de bietenbrug op gaan, dan samen de bietenbrug op *O*
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')