Ela het vestje en de slofjes
Whoopje, ik had deze op mijn nachtkastje;
![AHI_434d50323339303737_1_LowRes_JPG.JPG?options=399,q80]()
.
Maar dat zijn ook ongeveer de enige crackers die ik in de supermarkt kan vinden die ik mag eten vanwege sesamallergie. Rijstwafels waren hier verder echt episch en vanillevla. Verder at ik in de eerste weken telkens kleine beetjes verspreid over de dag heen en dronk ik vooral veel gember/citroenthee. En als het echt te erg gaat worden wel contact opnemen met je verloskundige of huisarts he
Awh pinq

. Ik ben ook blij dat ik hier met jullie mag posten. Heb je al gepoept inmiddels?
Limone en krijgertje, dat dit maar jullie topic mag gaan worden

Laat nesteldrang maar geen teken zijn inderdaad, dan had ik zelfs in niet-zwangere status zo kunnen bevallen. Het is nu alleen een tikkeltje erger geworden. Vandaag kwamen de konijnenposters en muurstickers voor op de babykamer binnen en ik ben helemaal gelukkig. Poster van
konijnenbillen 
is toch wel mijn favoriet. Gordijnen zullen over een week of 2 wel klaar zijn en dan maar eens bedenken welke kleur lamp we willen.
Ow en toen ik weg ging van werk bleek er iemand zo lief te zijn geweest om zijn auto op onmogelijk dichte afstand tegen mijn portier aan te parkeren. Acrobatische toeren uithalen om de auto in te komen vond mijn lijf niet zo tof.