abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7695772
In mijn geval bij mijn kater van 14 jaar.

Een van mijn katten, mijn oudste van 14, had al een tijdje een wondje bij zijn staart. Een soort bobbeltje met een wondje. Ik heb er verder geen aandacht aan besteedt want "die dieren" hebben wel vaker wat. Totdat 1 jan die knobbel openging, en ik het merkte het omdat onze bank onder de "troep" zat. De bobbel was opengegaan en er kwam dus een enorme hoop "derrie" uit. Mijn man wilde gelijk naar de dierenarts maar ik had nog zoiets van: wacht nu maar ff, hij lijkt er geen last van te hebben....
Vandaag begon het weer te etteren en het leek wel een gat in zijn huid.
Ik dus naar de dierenarts....het was een abces... Stom eigenlijk want de dierenarts zei: het is zeker een vechtersbaas...Nou nee, absoluut niet maar onze 2de kater is dat wel (4 jaar). Het was dus een ontsteking. De arts heeft de wond met een spuit schoongemaakt (en echt hij gaf geen kik).

Ik was zo bang dat het "erger" zou zijn. Hij is toch al 14. Maar het was "maar" een abces. Crispy wordt 20 let op mijn woorden

pi_7695949
Nou, gelukkig maar dat het goed afgelopen is!

En hopen maar dat íe 20 wordt!

pi_7696134
voor crispy
Poesuh zijn liev!
pi_7696165
Tjah, beter een beetje derrie, dan dat de abces open springt en je hele huis van top tot teen onder de bloed zit.. Zoals ONZE fijne kat had..

Maargoed, abces kan niet veel kwaad!! Geef je kat maar een knuffel van me, ziet er lief uit!!

Ik háát kabouters!!
pi_7696217
Hij is wel heel erg lief!! Fijn dat het niet echt iets bijzonders was...dat het nu weer verholpen is!!
In love with RoBBeR_W_M
pi_7696218
De technische term voor derrie is pus

Hartstikke mooi dat het goed is afgelopen.

pi_7696220
lief zeg Ik hoop het ook. Wij zijn onze hond ook al afgelopen jaar op een heel vervelende wijze kwijt geraakt en ik wil Crispy (ookal al istie ouder) nog niet kwijt...
pi_7697291
Hou er wel rekening mee dat het abces weer kan terugkeren...
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:18:03 #9
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_7758166
Ik heb een kat gehad wat echt een giga vechtersbaas was,op een keer kwam ik uit mijn werk had ie echt een gigantische bult op zijn wang,wist niet wat het was maar omdat ik pas om 22.00 uit mijn werk was zou ik pas de volgende dag naar de dierenarts kunnen.Maar toen ik s'morgens uit bed kwam had Meneer het probleem zelf al opgelost,hij had het (dus blijkbaar)abcces zelf open gekrabt en was met zijn kop gaan schudden.Heel de keuken zat onder het bloed en pus.... Dat was dus ook goeie morgen
I don't care.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')