En blijkbaar ligt Utrecht - Amsterdam eveneens in het zuidoosten...quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:52 schreef b2py het volgende:
Morgen tot 10:00 zuidoosten minder treinen ivm de sneeuw
Lekker op tijd ook aangekondigd. Dat sneewfront komende nacht is al 2 dagen bekend.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:52 schreef b2py het volgende:
Morgen tot 10:00 zuidoosten minder treinen ivm de sneeuw
Logisch, snap ook wel dat je liever buschauffeur bent dan machinist. Lijkt mij alleen dat je veel chauffeurs nodig hebt om 1 trein te vervangen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:49 schreef dennistd het volgende:
De Nordwestbahn wil in NRW een aantal treindiensten vervangen door bussen omdat ze geen machinisten meer kunnen vinden
https://www.wz.de/nrw/kre(...)edienen_aid-36035121
Klopt. En een deel is elektrisch.quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:25 schreef MTL het volgende:
Niet echt, soort van. Er zit bij ons nog een rooster tussen de brander en de spoorstaaf, die dus gloeiend heet wordt en ook stralingswarmte verspreid. Dit wordt door een beschermkap gericht naar de rails geleid. Daarom zie je bij ons nooit de vlammen.
dat zijn er 3 te hardquote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:32 schreef b2py het volgende:
163 km/h reed ie, de flitstrein tussen Groningen en Den Haag
Flitschgtrein flitschtrein gggadverdamme flitschtrein Bweh!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:32 schreef b2py het volgende:
163 km/h reed ie, de flitstrein tussen Groningen en Den Haag
Ik dacht meer aan 157 te langzaamquote:
jupquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat voor materieel hebben ze gebruikt, TRAXX?
Ook wat wagonsquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat voor materieel hebben ze gebruikt, TRAXX?
Lang verhaal kort: de treintjesfabriek moest het kapitaal opleveren om de vliegtuigjesfabriek voort te laten bestaan. Al het kapitaal is bezuinigd, met als gevolg dat er nu bezuinigd moet worden. En dat heeft weer als gevolg dat de kwaliteit achteruit holt.quote:In May 2015 the parent company Bombardier Inc. announced that it intended to split or spin-off Bombardier Transportation as a separate publicly traded company, while retaining control as the majority owner. Lutz Bertling, president and CEO of Bombardier Transportation stated that a primary motivation for the sell off was to increase the company's financial flexibility, for potential acquisitions or consolidations, allowing the company to better compete with an anticipated Chinese presence in the European market. An IPO was planned for late 2015. In late 2015 the public investor Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ) acquired a 1.5 billion USD stake in Bombardier Transportation in the form of a bond/equity hybrid, with the shares returned to CDPQ dependent on the financial performance of the company. The investment initially representing a 30% stake - a valuation of $5 billion. The sale was required in part to continue the financing of the parent company's CSeries jet, a major cause of a $4.6billion loss for the parent company in 2015.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |