abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:13:32 #1
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_184702633
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi, is het mogelijk om een herhaalrecept (slaapmedicatie) op dt moment op te halen bij een ziekenhuis? Ze zijn namelijk op, en heb door werk niet de mogelijkheid gehad om ze bij de apotheek overdag op te halen... iemand die dit weet?
pi_184702644
Hier kan dat niet.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:14:11 #3
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_184702648
Even bellen?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:16:02 #4
408143 Vlinderbom
pi_184702703
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef porsche1 het volgende:
Even bellen?
Ja, dat is het probleem, dat heb ik net gedaan, en kreeg een of andere muts aan de lijn die me door verbond met de apotheker daar, alleen is dat nu 3x mislukt. ze drukken hem weg ofzo.
Misschien nemen ze me niet serieus :')
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:16:55 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184702720
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:16 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem, dat heb ik net gedaan, en kreeg een of andere muts aan de lijn die me door verbond met de apotheker daar, alleen is dat nu 3x mislukt. ze drukken hem weg ofzo.
Misschien nemen ze me niet serieus :')
Ik vrees dat ze dat soort telefoontjes geregeld krijgen maar dan met minder zuivere motieven.
And so is the past
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:19:58 #6
408143 Vlinderbom
pi_184702781
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze dat soort telefoontjes geregeld krijgen maar dan met minder zuivere motieven.
Ja, het is ook idioot eigenlijk. Maar het is niet anders, ik ga wel langs nu en zie t wel.
pi_184703284
Als je een recept hebt, kun je naar de dienstapotheek ja. Met toeslag.
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
pi_184704178
ziekenhuis in mijn stad heeft een apotheek die specifiek 24/7 open is, weet niet of dat ook bij jou zo is?

is een apart orgaan, maar zit wel in het gebouw van het ziekenhuis.
pi_184706128
Ik gas vrijwel altijd naar de ziekenhuisapotheek (of beter de zelfstandige apotheek in het ziekenhuis) in plaats van de 'eigen' een dorp verder. Wat ik nodig heb is in het ziekenhuis wel op voorraad en op het dorp moet ik dan een week wachten en nog eens terug komen. Bellen dat ik weer kom halen doen ze niet aan.

Dus ja, je kunt met je recept naar een andere apotheek.
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:13:41 #10
401485 Molo
Never feed after midnight
pi_184706181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:13 schreef Vlinderbom het volgende:
Hoi, is het mogelijk om een herhaalrecept (slaapmedicatie) op dt moment op te halen bij een ziekenhuis? Ze zijn namelijk op, en heb door werk niet de mogelijkheid gehad om ze bij de apotheek overdag op te halen... iemand die dit weet?
Met een nieuw spoedrecept van je huisarts waarschijnlijk wel.
Respect to the man in the ice cream van
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:17:41 #11
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_184706248
Heb dat ook ooit eens nagevraagd en hier kon dat toen wel. (Ziekenhuis heeft zelf ook een apotheek)

Toch zou ik voor de zekerheid even blijven bellen.
  donderdag 31 januari 2019 @ 02:42:02 #12
408143 Vlinderbom
pi_184724372
3 ziekenhuizen waren blijkbaardicht, even gegoogled en er bleek inderdaad een dienstdoende apotheek te zijn die open was, half uur rijden :’).
Kreeg het zonder problemen mee, echter 38 euro moeten betalen voor fucking 9 pillen...
maargoed, thanks voor de hulp allen.
pi_184724376
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:42 schreef Vlinderbom het volgende:
3 ziekenhuizen waren blijkbaardicht, even gegoogled en er bleek inderdaad een dienstdoende apotheek te zijn die open was, half uur rijden :’).
Kreeg het zonder problemen mee, echter 38 euro moeten betalen voor fucking 9 pillen...
maargoed, thanks voor de hulp allen.
38 eur voor 9 slaappillen??? Is een jointje een stuk goedkoper. :{
pi_184724952
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 02:45 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

38 eur voor 9 slaappillen??? Is een jointje een stuk goedkoper. :{
Tja, als je pas om 23.00 uur actie gaat ondernemen voor iets wat je overdag al wist en accuut nodig hebt, dan is het niet gek dat je een toeslag moet betalen voor nachtelijke openingstijden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184724987
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 07:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tja, als je pas om 23.00 uur actie gaat ondernemen voor iets wat je overdag al wist en accuut nodig hebt, dan is het niet gek dat je een toeslag moet betalen voor nachtelijke openingstijden.
Bij de supermarkt gaat na een bepaalde tijd toch ook niet de prijs omhoog?
Apotheken hebben af en toe nachtdienst, hoort er bij lijkt mij.

Ben wel benieuwd hoeveel die toeslag is, zal het een tientje zijn.

3eur voor een slaappil lijkt mij nog steeds een idiote prijs voor een middel waar waarschijnlijk al jaren geen patent meer op zit en voor een paar cent te produceren is.
pi_184725672
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 07:28 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

3eur voor een slaappil lijkt mij nog steeds een idiote prijs voor een middel waar waarschijnlijk al jaren geen patent meer op zit en voor een paar cent te produceren is.
hier 22 euro nogwat
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
pi_184725694
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:48 schreef Peter het volgende:

[..]

hier 22 euro nogwat
Alleen de toeslag? wtf

Het zijn grotere schoften dan de gemiddelde drugdealer.
pi_184730420
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 07:28 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Als supermarkten toeslag gaan vragen dan rennen hun klanten weg. Of stellen ze hun aankoop uit. Meestal koop je bij een supermarkt niets wat je acuut nodig hebt voor je gezondheid. Vaak kun je de nacht of een zondag nog wel overleven op thuisbezorgd.nl en kraanwater als de ‘nood’ aan de man is.

Nachtdienst hoort erbij, zeg je?
En wie betaalt de toeslag op het salaris van degene die dienst heeft? En de energie die in dat gebouw gebruikt wordt? Beveiliging tegen junks die menen dat ze nu makkelijk iets kunnen scoren? Medicatie moet toegankelijk zijn als je dat meteen nodig hebt. Maar niet voor mensen die dat op een ander tijdstip en een beetje planning eerder hadden kunnen regelen. Dan vind ik een toeslag prima.

Net zoals je een toeslag betaalt als je per se een online aankoop in de avond of met spoed bezorgd wil hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184731165
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als supermarkten toeslag gaan vragen dan rennen hun klanten weg. Of stellen ze hun aankoop uit. Meestal koop je bij een supermarkt niets wat je acuut nodig hebt voor je gezondheid. Vaak kun je de nacht of een zondag nog wel overleven op thuisbezorgd.nl en kraanwater als de ‘nood’ aan de man is.

Nachtdienst hoort erbij, zeg je?
En wie betaalt de toeslag op het salaris van degene die dienst heeft? En de energie die in dat gebouw gebruikt wordt? Beveiliging tegen junks die menen dat ze nu makkelijk iets kunnen scoren? Medicatie moet toegankelijk zijn als je dat meteen nodig hebt. Maar niet voor mensen die dat op een ander tijdstip en een beetje planning eerder hadden kunnen regelen. Dan vind ik een toeslag prima.

Net zoals je een toeslag betaalt als je per se een online aankoop in de avond of met spoed bezorgd wil hebben.
Het lijkt misschien of ik over die nachttoeslag loop te klagen maar die maakt mij niet zoveel uit.
Waar ik echt pissig van word zijn die krankzinnige kosten die ze rekenen voor producten die geen drol kosten.

Voorbeeldje: krijg een pijnstiller voor geschreven, ibuprofen 600mg incl. verplicht praatje bijna 20euro.

Om er vervolgens achter te komen dat ibuprofen 300mg voor 1,20 bij de supermarkt te krijgen is. :(

Wat ik al zei, zelfs een drugsdealer rekent niet zulke krankzinnige schofterige marges.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')