Ja, dat is het probleem, dat heb ik net gedaan, en kreeg een of andere muts aan de lijn die me door verbond met de apotheker daar, alleen is dat nu 3x mislukt. ze drukken hem weg ofzo.quote:
Ik vrees dat ze dat soort telefoontjes geregeld krijgen maar dan met minder zuivere motieven.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:16 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem, dat heb ik net gedaan, en kreeg een of andere muts aan de lijn die me door verbond met de apotheker daar, alleen is dat nu 3x mislukt. ze drukken hem weg ofzo.
Misschien nemen ze me niet serieus
Ja, het is ook idioot eigenlijk. Maar het is niet anders, ik ga wel langs nu en zie t wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat soort telefoontjes geregeld krijgen maar dan met minder zuivere motieven.
Met een nieuw spoedrecept van je huisarts waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:13 schreef Vlinderbom het volgende:
Hoi, is het mogelijk om een herhaalrecept (slaapmedicatie) op dìt moment op te halen bij een ziekenhuis? Ze zijn namelijk op, en heb door werk niet de mogelijkheid gehad om ze bij de apotheek overdag op te halen... iemand die dit weet?
38 eur voor 9 slaappillen??? Is een jointje een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 31 januari 2019 02:42 schreef Vlinderbom het volgende:
3 ziekenhuizen waren blijkbaardicht, even gegoogled en er bleek inderdaad een dienstdoende apotheek te zijn die open was, half uur rijden :’).
Kreeg het zonder problemen mee, echter 38 euro moeten betalen voor fucking 9 pillen...
maargoed, thanks voor de hulp allen.
Tja, als je pas om 23.00 uur actie gaat ondernemen voor iets wat je overdag al wist en accuut nodig hebt, dan is het niet gek dat je een toeslag moet betalen voor nachtelijke openingstijden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 02:45 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
38 eur voor 9 slaappillen??? Is een jointje een stuk goedkoper.
Bij de supermarkt gaat na een bepaalde tijd toch ook niet de prijs omhoog?quote:Op donderdag 31 januari 2019 07:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tja, als je pas om 23.00 uur actie gaat ondernemen voor iets wat je overdag al wist en accuut nodig hebt, dan is het niet gek dat je een toeslag moet betalen voor nachtelijke openingstijden.
hier 22 euro nogwatquote:Op donderdag 31 januari 2019 07:28 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Bij de supermarkt gaat na een bepaalde tijd toch ook niet de prijs omhoog?
Apotheken hebben af en toe nachtdienst, hoort er bij lijkt mij.
Ben wel benieuwd hoeveel die toeslag is, zal het een tientje zijn.
3eur voor een slaappil lijkt mij nog steeds een idiote prijs voor een middel waar waarschijnlijk al jaren geen patent meer op zit en voor een paar cent te produceren is.
Als supermarkten toeslag gaan vragen dan rennen hun klanten weg. Of stellen ze hun aankoop uit. Meestal koop je bij een supermarkt niets wat je acuut nodig hebt voor je gezondheid. Vaak kun je de nacht of een zondag nog wel overleven op thuisbezorgd.nl en kraanwater als de ‘nood’ aan de man is.quote:Op donderdag 31 januari 2019 07:28 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Bij de supermarkt gaat na een bepaalde tijd toch ook niet de prijs omhoog?
Apotheken hebben af en toe nachtdienst, hoort er bij lijkt mij.
Ben wel benieuwd hoeveel die toeslag is, zal het een tientje zijn.
3eur voor een slaappil lijkt mij nog steeds een idiote prijs voor een middel waar waarschijnlijk al jaren geen patent meer op zit en voor een paar cent te produceren is.
Het lijkt misschien of ik over die nachttoeslag loop te klagen maar die maakt mij niet zoveel uit.quote:Op donderdag 31 januari 2019 14:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als supermarkten toeslag gaan vragen dan rennen hun klanten weg. Of stellen ze hun aankoop uit. Meestal koop je bij een supermarkt niets wat je acuut nodig hebt voor je gezondheid. Vaak kun je de nacht of een zondag nog wel overleven op thuisbezorgd.nl en kraanwater als de ‘nood’ aan de man is.
Nachtdienst hoort erbij, zeg je?
En wie betaalt de toeslag op het salaris van degene die dienst heeft? En de energie die in dat gebouw gebruikt wordt? Beveiliging tegen junks die menen dat ze nu makkelijk iets kunnen scoren? Medicatie moet toegankelijk zijn als je dat meteen nodig hebt. Maar niet voor mensen die dat op een ander tijdstip en een beetje planning eerder hadden kunnen regelen. Dan vind ik een toeslag prima.
Net zoals je een toeslag betaalt als je per se een online aankoop in de avond of met spoed bezorgd wil hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |