abonnement Unibet Coolblue
pi_184720232
Die heeft nog bij mijn oma in huis gewoond zijn laatste jaren. Daar was ik elke dag, mocht uit zijn tuitfles drinken en hij fuckte me altijd met zijn kunstgebit zo half uit zn mond steken.
  woensdag 30 januari 2019 @ 22:40:29 #27
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_184721810
quote:
4s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:02 schreef Leonos het volgende:
Mijne overleden voordat ik op deze wereld kwam heersen.

[..]

Vertel meer! :o
Ja dat was het wel zo'n beetje _O-
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_184724404
Net niet, de kans is wel aanzienlijk dat mijn ouders overgrootmoeder zullen worden binnen korte tijd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184725127
Nee. Maar moge ze rusten in vrede.
pi_184730898
Beide overgrootopa's nog gezien. Een ging dood toen ik 5 oid was, de ander een paar jaar later. Oude man die moeilijk praatte maar hele verhalen had over de oorlog enzo die ik niet goed kon volgen.
pi_184732468
Overgrootmoeder heb ik nog gekend. Is overleden toen ik 6 ofzo was denk ik.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_184743438
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
Beide overgrootopa's nog gezien.
En de andere twee?
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  donderdag 31 januari 2019 @ 23:55:05 #33
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_184743776
Ik had in 2007 toen wij trouwde nog 3 oma's en onze dochters dus drie overgrootmoeder. Inmiddels leeft alleen mijn moeders moeder nog en is 82. Mijn moeder is haar oudste, ik ben het oudste kleinkind en onze oudste is het oudste achterkleinkind en die is 12.

De moeder van mijn opa heb ikzelf nog meegemaakt en werd vrij oud. Overleed toen ik 20 was en inmiddels 41. Van mijn vaders kant hebben zowel mijn overgrootmoeder en vader mij wel gekend maar ik hen niet bewust. Ze overleden beide rond mijn tweede verjaardag (resp. 100 en 98 jaar oud).
If you can dream it, you can do it...
pi_184743824
Mijn overgrootmoeder nog lang meegemaakt, was nog kwiek.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 1 februari 2019 @ 00:01:31 #35
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_184743838
Mijn 3 kinderen hebben mijn oma allemaal gezien. Eigenlijk nooit bij stil gestaan hoe bijzonder dat eigenlijk is. Ik heb gelukkig de foto's nog O+

Oma is vorig jaar overleden.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_184746219
Ook mijn overgrootmoeder meegemaakt als klein kind. Ik noemde haar altijd "Oma Lift" :)
pi_184764389
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar TS heeft het over het ‘KLEINkind van mijn kind’ . En die kennen zou wel heel bijzonder zijn.

OT: ouders komen uit groot gezin en waren middelste/jongste kind. Ik heb mijn opa’s niet eens gekend, laat staan mijn overgrootouders.
Mijn moeder kent het kleinkind van haar kind. Ik ben haar kind en ik heb een kleinkind.....
pi_184766118
Ik, beide overgrootmoeder langs vaders kant
  zaterdag 2 februari 2019 @ 07:38:34 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_184766967
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:10 schreef Dity het volgende:

[..]

Mijn moeder kent het kleinkind van haar kind. Ik ben haar kind en ik heb een kleinkind.....
Ja maar het begon met het stukje waarin TS zei:

quote:
want vaak zijn overgrootouders al lang overleden voor dat hun eigen kleinkinderen opa en oma worden
Niet kinderen die opa en oma worden en ook niet kleinkinderen die vader/moeder worden, maar kleinkinderen die opa en oma worden. En dat is nog 1 generatie verder dan overgrootouder.
Krekker is de bom!
pi_184768554
Mijn overgrootmoeder wel gekend en ontmoet t/m dat ik ca. zes was.
Ik geloof niet dat ik als kind nadacht over dat het eventueel wel eens bijzonder zou kunnen zijn. Was gewoon vanzelfsprekend, die ene hele oude mevrouw die in een bejaardentehuis woonde en die heel erg doof was :P

Eigenlijk. pas nu ik zelf op een leeftijd kom die mijn ouders hadden toen wij (hun kinderen) geboren werden, begin ik pas in te zien hoe het voor hen geweest moest zijn.

Mijn eigen opa is vorig jaar op 96 jarige leeftijd overleden, waren heel close maar ook pas sinds zijn overlijden (en daarmee de laatste persoon uit die hele generatie waar ik contact mee heb) besef ik me eigenlijk hoe bijzonder het was dat je gewoon na je werk even op de koffie kon gaan bij iemand die tijdens WOII ook gewoon rond de twintig was en dus redelijk goede herinneringen bezat en die uit eerste hand kon vertellen.
pi_184769929
Mijn overgrootmoeder.
Nog wel redelijk bewust, ik geloof zo'n 6 a 7 jaar.

Zo bijzonder is dat toch niet?
Zelf word je geboren als je moeder laten we zeggen 25-30 is.
Oma is dus bij eigen geboorte voor gemak 50-60.
Overgrootmoeder 75-85.

Mijn beide opa's zijn echter overleden toen ik 0 was. Die heb ik dus totaal niet bewust gekend.
Oma's leven beide nog.
Oudere familie dus verder niet.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 11:44:04 #42
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_184769960
Mijn oma is overgrootmoeder, alleen dus niet van mij. In de nabije toekomst zal meer dan drie generaties in een familie steeds vaker gaan voorkomen denk ik.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_184772056
Ikkerrrrrr

Opa Jan

keal kwam uit de 19e eeuw volgens mij, zware survivor
  zondag 3 februari 2019 @ 02:06:41 #44
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_184787249
Ik heb één overgrootmoeder gekend, ze overleed op 94-jarige leeftijd toen ik 8 was. Woonde wel aan de andere kant van het land dus niet regelmatig gezien, kan me wel herinneren dat we bij haar thuis waren een keer en ik ben er nog een keer met mijn opa geweest.

Mijn overgrootvader, haar ex-man, overleed (92 jaar) toen ik 3 was, maar daar had de familie geen contact meer mee. De rest van mijn overgrootouders waren allemaal al overleden toen ik nog geboren moest worden.

Mijn ouders kregen mij pas laat, 12 jaar na hun trouwen. Als ik het jaar na hun trouwen was geboren had ik theoretisch nog 3 (dus in totaal 5) overgrootouder gekend/ontmoet kunnen hebben.

Maar goed, wanneer elke generatie op zijn 20e een kind krijgt is de kans best groot dat je je overgrootouders kent. Mijn oma van 85 wordt, mocht ze over een half jaar nog leven, overgrootmoeder, terwijl zij zelf 3 van haar biologische grootouders niet eens heeft gekend. Levensverwachting is alles.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_184794024
Mijn kinderen, 1 oma van mij. De andere grootouders waren allemaal al overleden toen ik kinderen kreeg. Mijn oma stierf op 88e jarige leeftijd toen mijn kinderen 16 en 13 waren. Frappant detail: ze was 24 toen m'n moeder, haar 3e kind geboren werd. Mijn moeder was 24 toen haar 2e kind, ik dus, geboren werd. En ik was 24 toen mijn 1e kind geboren werd.

Besef me ineens ook dat ik een jaar of 9 was toen ik hoorde dat de opa van mijn moeder overleden was. Maar die man kende ik verder niet, we woonden ook niet in de buurt ofzo. Hij is dacht ik 94 geworden.

[ Bericht 3% gewijzigd door JeugdVanTegenwoordig op 03-02-2019 15:20:31 ]
pi_184794642
Stel u voor 5 generaties van moeders die op hun 15de zwanger worden,

Dan kan iemand op zijn vijftiende een bet overgrootmoeder van 90 jaar hebben
pi_184813428
Mijn overgrootvader stierf toen ik 4 jaar was. Ik heb slecht herinneringen, flitsen. Maar kan hem me verder niet herinneren. Jammer, wat ik heb nu zoveel vragen de ik hem zou willen stellen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_184814555
Ik heb één overgrootmoeder gekend.
Verder waren ze allemaal al overleden voordat ik geboren werd.

Mijn opa wordt trouwens heel binnenkort overgrootvader. (Nee, niet door mij :P )
pi_184814777
Mijn overgrootmoeder stierf toen ik 18 was
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')