Dit zijn geen overgrootouders meer he. Dat is denk ik al een betovergrootouder.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:42 schreef Ven1972 het volgende:
vaak zijn overgrootouders al lang overleden voor dat hun eigen kleinkinderen opa en oma worden van een kleine familieaanwinst, dus een baby.
Volgens mij kan Lenny77 het prima volgen. Er staat dat de kleinkinderen zelf opa en oma worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:47 schreef Dity het volgende:
Onzin Lenny77, mijn kleinkind is het kind van mijn kind (mijn kind is weer een kleinkind van mijn moeder) dus mijn moeder is de overgrootmoeder van het kind van mijn kind. En geen betovergrootmoeder. Kun je het nog volgen? Ik wel!
Maar TS heeft het over het ‘KLEINkind van mijn kind’ . En die kennen zou wel heel bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:47 schreef Dity het volgende:
Onzin Lenny77, mijn kleinkind is het kind van mijn kind (mijn kind is weer een kleinkind van mijn moeder) dus mijn moeder is de overgrootmoeder van het kind van mijn kind. En geen betovergrootmoeder. Kun je het nog volgen? Ik wel!
Vertel meer!quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:13 schreef Kerplunk het volgende:
Ja, maar ze kon alleen maar neuriën en zat op een gesloten afdeling.
Als we daar waren waande we ons echt in een soort horrorfilm. Allemaal creepy geluiden, lange gangen... Was wel een belevenis elke keer.
wowquote:Op woensdag 30 januari 2019 13:14 schreef janspj het volgende:
Mijn overgroot Oma leeft nog en wordt binnenkort 104 jaar. We zijn haar nog regelmatig. Vooral voor mijn kinderen is dat bijzonder. Mijn jongste is 4 jaar en zit er gewoon 100 jaar tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |