*voelt zich geneegeerd want riep maar wat vaags over auto’s zonder er ook maar iets vanaf te weten*quote:
Dit is full options, maar met de kleinere motor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
En ons viel op dat ze idd behoorlijk snel heel duur worden als je ook maar een beetje iets van opties toevoegt.
Geen idee. Ik denk dat de Seat en de Golf hetzelfde zijn. Ik moet er 4 jaar in rijden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik sluit me aan bij WhiskersWelke zit en rijdt uiteindelijk op langere termijn het lekkerste?
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:06 schreef Molo het volgende:
Verwarmde stoelen voelt echt alsof je in je broek aan het zeiken bent vond ik
Zou voor beide nooit bewust meer betalen als ik de keuze hadquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja![]()
En je dan realiseren dat dat niet zo is![]()
Om vervolgens heel snel die verwarming uit te zetten omdat je kont eraf lijkt te fikken![]()
Stuurwielverwarming daarentegen![]()
![]()
Als je dik-leren interieur hebt (check) is het best lekker bij -zoveel, de eerste 15 minuten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:06 schreef Molo het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:06 schreef Molo het volgende:
Heb je geen proefrit gemaakt in de Skoda?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is full options, maar met de kleinere motor.
[..]
Geen idee. Ik denk dat de Seat en de Golf hetzelfde zijn. Ik moet er 4 jaar in rijden.
De Skoda zal wel iets wolliger rijden.
Alleen de Golf is dus met DSG, of de Leon ook?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is full options, maar met de kleinere motor.
[..]
Geen idee. Ik denk dat de Seat en de Golf hetzelfde zijn. Ik moet er 4 jaar in rijden.
De Skoda zal wel iets wolliger rijden.
Dat wisten die fuckers van KIA ook toen ik mijn vorige* auto kocht.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou voor beide nooit bewust meer betalen als ik de keuze had
Veelgebruikte vocabulaire?quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat wisten die fuckers van KIA ook toen ik mijn vorige* auto kocht.
Nu wil ik niet meer zonderGelukkig doet KIA aan aardig compleet zonder teveel meerkosten.
*wauw, spellchecker maakte er orgie van....
Ja dat geloof ik, maar ik hoef geen leren interieur ookquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je dik-leren interieur hebt (check) is het best lekker bij -zoveel, de eerste 15 minuten.
Leon ook.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen de Golf is dus met DSG, of de Leon ook?
Orgieautoquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat wisten die fuckers van KIA ook toen ik mijn vorige* auto kocht.
Nu wil ik niet meer zonderGelukkig doet KIA aan aardig compleet zonder teveel meerkosten.
*wauw, spellchecker maakte er orgie van....
Je.wil.de.Golf...quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leon ook.
Ik neig toch naar die Leon, vanwege de 1.5 4 cilinder. Dat scheelt op de duitse snelwegen toch wel aanmerkelijk.
M'n gevoel zegt dat ze qua weggedrag elkaar ook niet veel zullen ontlopen, en dan is beetje meer koppel bij een automaat wel behoorlijk van invloed op het comfort.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leon ook.
Ik neig toch naar die Leon, vanwege de 1.5 4 cilinder. Dat scheelt op de duitse snelwegen toch wel aanmerkelijk.
Het is vooral dat je de bekleding zo slecht schoon krijgtquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Orgieauto
Nou kan er best veel in een auto, maar een orgie lijkt me een uitdaging
Ja. Daarom. Hmpf.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt dat ze qua weggedrag elkaar ook niet veel zullen ontlopen, en dan is beetje meer koppel bij een automaat wel behoorlijk van invloed op het comfort.
De Seat, Zijn prima auto?s (vond het niet minder rijden dan VW) en gelet op opties en vermogen wist ik het wel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 19:37 schreef Kreator het volgende:
Luxeprobleem:
Nieuwe leaseauto. Er zijn geen andere keuzes:
1. Skoda Octavia.
2. Golf 7, 1.0 automaat dsg, comfort Line business. Redelijke opties. 110pk
3. Seat Leon FR business (sportmodel), 1.5 automaat dsg, bijna alle opties. 150pk.
Ik vind de golf mooier en degelijker, maar de Seat is een sportmodel met betere motor en veel meer opties.
De Skoda is saai. Wat zouden jullie kiezen? Prijsverschil is nihiel.
Daarom heeft Fiets ook dikke lederen bekledingquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is vooral dat je de bekleding zo slecht schoon krijgt
Denk ik.
Als het niet-geperforeerd leer is valt dat vast mee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is vooral dat je de bekleding zo slecht schoon krijgt
Denk ik.
Jij snapt tquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daarom heeft Fiets ook dikke lederen bekleding
..en hallo lief kattenvrouwtje, hoorde daar uiteraard nog achteraanquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*voelt zich geneegeerd want riep maar wat vaags over auto’s zonder er ook maar iets vanaf te weten*
Edit: quote ipv editquote:Op woensdag 30 januari 2019 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je.wil.de.Golf...
De sportuitvoering vd Leon incl extra's zijn spiegeltjes en kraaltjes....
Overigens zou ik dus nog steeds voor de Skoda gaan. Lijkt me ruimer en comfortabeler (ik heb dus geen proefritten gemaakt). Al snap ik de lokroep van meer (zo veel mogelijk) pk's.
Maar de extra's boeien me niet. Al ben ik dan ook gewend aan ECHT oude auto's die dat allemaal niet hebben. Niet eens centrale deurvergrendeling of elektrische ramen zelfs. En gewoon nog een echte sleutel en geen airco. Etc![]()
![]()
![]()
Klopt. Rijdt hetzelfde. Hooguit iets meer plastic gevoel en net iets minder handig touchscreen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De Seat, Zijn prima auto?s (vond het niet minder rijden dan VW) en gelet op opties en vermogen wist ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |