abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184703623
Maaik en KLotus bijna niet op de streams geweest en weer allemaal wilde theorieën.
#fucknews
SOONY
pi_184703624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:07 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ja, ik heb alle caps van vandaag gezien, maar nergens een opgeblazen, rood gezicht van Mike. Hij is even druk bezig geweest met een voorzet op een boomhut of opbergruimte op vier palen. :?
Gaat ook niet over vandaag.
pi_184703652
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:12 schreef DKUp het volgende:
Maaik en KLotus bijna niet op de streams geweest en weer allemaal wilde theorieën.
#fucknews
Precies.
pi_184703655
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Gaat ook niet over vandaag.
Ow ..nou dan is hij er snel overheen gekomen, wat hij ook had.. wat een gezeur..
pi_184703660
Zit nu ook ff de tv uitzending terug te kijken
Het gaat om 5 biertjes voor 5 man
Je word echt niet laveloos van 1 biertje of dat je daarvan de hele dag op bed gaat liggen ..dus ook in utopia word het verhaal totaal uit zijn verband getrokken
pi_184703665
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Gaat ook niet over vandaag.
Ik heb de uitzending gezien en er was niets bijzonders aan het gezicht of gedrag van Mike te zien.
pi_184703669
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:12 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hiske kwam met zakken vol kleding haar huisje in na de markt. Merel heeft meerdere keren spullen onder haar bed gelegd tijdens de markt. Christel had vandaag ineens nieuwe schoenen.
Maar alleen Tim en Franny worden beschuldigd en bevraagd.
Gelijke monniken, ongelijke kappen.
Ze schaffen zich meer kleding aan, dan wat sommige vrouwen in jaren doen.. Ik zeker niet :)
pi_184703683
quote:
99s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:12 schreef DKUp het volgende:
Maaik en KLotus bijna niet op de streams geweest en weer allemaal wilde theorieën.
#fucknews
MariaElena heeft het over de uitzending van gisteren (dinsdag).
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_184703694
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

MariaElena heeft het over de uitzending van gisteren dinsdag).
;(
pi_184703695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:15 schreef b_engeltje het volgende:
Zit nu ook ff de tv uitzending terug te kijken
Het gaat om 5 biertjes voor 5 man
Je word echt niet laveloos van 1 biertje of dat je daarvan de hele dag op bed gaat liggen ..dus ook in utopia word het verhaal totaal uit zijn verband getrokken
Er werd hier beweerd dat Mike en Lotus samen een tray bier hadden opgedronken die avond. 😂
pi_184703842
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:17 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Er werd hier beweerd dat Mike en Lotus samen een tray bier hadden opgedronken die avond. 😂
Nou misschien ook wel, wat maakt het uit eigenlijk?
Mike heeft mijn sympathie al verbruid in de eerste maanden, maar al dat gespeculeer..
pi_184704127
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:17 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Er werd hier beweerd dat Mike en Lotus samen een tray bier hadden opgedronken die avond. 😂
Kweenie, maar af en toe begint het hier een beetje op de krant van Utopia te lijken of/en op FB. Er wordt door een of andere idioot wat gedropt en vervolgens neemt een ander het aan voor de waarheid en voor je het weet zijn er dingen gebeurt in Utopia die helemaal niet waar zijn.
En dan zijn er ook nog roeptoeteraars en lawaaipapagaaien die zeggen dat het wel waar is.
Ik baal daar zo van.
Hou het gewoon bij Commentaar Op Streams en verder geen onderliggende/onzichtbare verbanden zoeken.
pi_184704172
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:48 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Kweenie, maar af en toe begint het hier een beetje op de krant van Utopia te lijken of/en op FB. Er wordt door een of andere idioot wat gedropt en vervolgens neemt een ander het aan voor de waarheid en voor je het weet zijn er dingen gebeurt in Utopia die helemaal niet waar zijn.
En dan zijn er ook nog roeptoeteraars en lawaaipapagaaien die zeggen dat het wel waar is.
Ik baal daar zo van.
Hou het gewoon bij Commentaar Op Streams en verder geen onderliggende/onzichtbare verbanden zoeken.
commentaar op de stream is ook je eigen mening en interpretatie geven over wat er op stream gebeurd
Anders zou het verslag over de stream moeten heten
pi_184704221
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:51 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

commentaar op de stream is ook je eigen mening en interpretatie geven over wat er op stream gebeurd
Anders zou het verslag over de stream moeten heten
Maar de cos heeft wel altijd naar eer en geweten verslag gedaan, doorspekt met meningen en interpretatie..Maar nu lijken sommige mensen roet in het eten te willen gooien en er, misschien niet bewust, ook een roddelforum van te maken.. Feiten en meningen prima, maar ajb wel houden bij de feiten
pi_184704237
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:51 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

commentaar op de stream is ook je eigen mening en interpretatie geven over wat er op stream gebeurd
Anders zou het verslag over de stream moeten heten
Daarbij komt ook nog eens dat mensen dingen anders kunnen interpreteren. Post iemand iets wat volgens jou niet waar is, kun je dat altijd aangeven maar wel normaal, maar je kunt ook gewoon accepteren dat sommige mensen een ander idee hebben over wat er gebeurd is. Dat is niet altijd een kwaadheid. Dat is echt niet het eind vd wereld.
pi_184704315
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 00:57 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Daarbij komt ook nog eens dat mensen dingen anders kunnen interpreteren. Post iemand iets wat volgens jou niet waar is, kun je dat altijd aangeven maar wel normaal, maar je kunt ook gewoon accepteren dat sommige mensen een ander idee hebben over wat er gebeurd is. Dat is niet altijd een kwaadheid. Dat is echt niet het eind vd wereld.
Toch wel.
Want dan krijg je dit:
A: "Ik zag een geldbiljet in haar hand"
B: "Ik zag dat ze dat biljet ergens verstopte"
C: "Heb je gezien dat ze geld heeft verstopt?"
A: "Ja, ze verstopte het in haar BH"
C: "Dus ze heeft het gejat".
D: "Zie je wel, ze heeft wel 50 euro onder d'r kussen liggen".
E: "Het zijn allemaal dieven daar in Utopia".
pi_184704356
On Topic, Gerrit heeft nogal moeite om in slaap te komen.
Angstig voor de aankomende rechtszaak?
pi_184704361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 01:13 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Toch wel.
Want dan krijg je dit:
A: "Ik zag een geldbiljet in haar hand"
B: "Ik zag dat ze dat biljet ergens verstopte"
C: "Heb je gezien dat ze geld heeft verstopt?"
A: "Ja, ze verstopte het in haar BH"
C: "Dus ze heeft het gejat".
D: "Zie je wel, ze heeft wel 50 euro onder d'r kussen liggen".
E: "Het zijn allemaal dieven daar in Utopia".
En dat is niet het einde van de wereld. Accepteer gewoon dat sommige mensen dat denken.
pi_184704388
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 01:20 schreef Soulraven het volgende:

[..]

En dat is niet het einde van de wereld. Accepteer gewoon dat sommige mensen dat denken.
Ik lees er wel overheen, maar ik zou het toch wel fijn vinden dat iets meer gemodereerd zou worden op complete onwaarheden. Net zoals ik het wel prettig zou vinden dat discussies over zieke huisdieren zo snel mogelijk afgekapt worden, en het zwaaien in de ochtend dat iemand er weer is. Voegt niks toe, heeft niks met Utopia te maken en het vervuild de COS.
Doet dit bericht waarschijnlijk ook, maar dat leest toch bijna niemand.
Moest het alleen ff kwijt. En qua lengte paste het niet in een PM.
pi_184704421
Leuke wenkies toch?

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')