abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184713148
registreer om deze reclame te verbergen
je hebt ook nog dingen zoals https://www.noip.com/remote-access (even voorbij die banner scrollen de info staat eronder)
Dan installeer je die client van hun op je pc/server en die monitort dan je ip,
Vervolgens gebruik je de URL van hun en die wijst dan altijd naar het huidige IP van je verbinding.

Owh dat is gratis, maar moet je alleen elke maand een keertje klikken om hem te verlengen.
Om te melden dat je het nog steeds gebruikt.

Weet niet helemaal zeker of je dit bedoelt maar denk het wel.
pi_184718991
Huur een VPS met een fixed ip en verbind via dat ding.
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
  winnaar ONZ verkiezingen 2018 donderdag 31 januari 2019 @ 02:50:18 #28
68732 devzero
pi_184724382
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als je toch geld gaat uitgeven, schakelen dan gewoon over naar een zakelijk abonnement met een vast IP nummer. En een IP bij een normaal abonnement zal misschien niet zo heel dynamisch zijn, maar waarom er op gokken als het om je inkomen aankomt?
pi_184724471
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dit dus, kost je 25 euro per maand, overigens zou je dit bijvoorbeeld ook met een client certificate of 2 way authenticatie op kunnen lossen, het laatst lijkt me meest praktisch.
  donderdag 31 januari 2019 @ 12:45:19 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_184729043
De betreffende dienst kost al 30 euro p/m. 2FA erbij is nog eens 50 euro. Ga ik niet doen. Zakelijk abbo met vast ip ook weer 40 euro. Dat is het mij niet waard. Ben er niet op dagelijkse basis van afhankelijk financieel.
Dus ik doe het nu maar semi-statisch.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_184743182
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 04:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit dus, kost je 25 euro per maand, overigens zou je dit bijvoorbeeld ook met een client certificate of 2 way authenticatie op kunnen lossen, het laatst lijkt me meest praktisch.
Kan al vanaf $5 per maand met een statisch ip. In de droplet bouw je een (Open)VPN server. Tenzij je over de 1Tb traffic heen gaat zou dat prima moeten kunnen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mr_Belvedere op 31-01-2019 23:30:25 ]
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')