Hij heeft een vreemde gedachtegang, ouderwets, maar franny vind dat blijkbaar leuk, dat "ik ben de grote sterke man en jij het vrouwtje". Tja als ze er beide happy mee zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar denk dat iedereen wel voelt dat Tim een vrouwonvriendelijk type is. Hij wordt uitgekotst en daarom verkoopt het niet
Maar hij wil in die bende wel een ontbijtservice beginnen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:29 schreef pollewop77 het volgende:
Tim wil geen eten maken in deze bende
Gerrit vraagt nu: wil je eigenlijk wel dat het een succes word?
Bam
De keuken moest eerst afquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij wil in die bende wel een ontbijtservice beginnen?
Dat dan weer wel.Ach,dat gaat ook niets worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Durf te wedden dat hij de langstzittende utopiaan allertijden wordt. Niemand die hem opmerktquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:40 schreef cobain1994 het volgende:
Brandon zegt ook weer eens wat.. WTF doet hij daar nog..
[ afbeelding ]
Gaat nooit plaatsvindenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik ook nietquote:
Brandon zei het net tegen Shelley, maar ze was echt maar 2 minuten wegquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:44 schreef MacDeMarco het volgende:
huisje bijna in de fik door shelley
Gisteren in de uitzending een voorstukje voor vanavond. Dat Franny er een punt achter wilde zetten. Ik heb dat op stream gemist.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij heeft een vreemde gedachtegang, ouderwets, maar franny vind dat blijkbaar leuk, dat "ik ben de grote sterke man en jij het vrouwtje". Tja als ze er beide happy mee zijn.
Dat heb ik ook niet meegekregen, heeft ze dat tegen hem gezegd of tegen iemand anders?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:46 schreef eskil het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending een voorstukje voor vanavond. Dat Franny er een punt achter wilde zetten. Ik heb dat op stream gemist.
Ja, dit is Utopia, net zoiets belachelijks als gisteren het ritueel met Merels dooie hondjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Gaan we nu echt een rechtszaak krijgen omdat er twee mensen de liefde met elkaar hebben bedreven?...............Is dit Utopia?
Ik heb wel iets meegekregen over dat ze minder vaak sex wilde maar niks over uitmaken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:46 schreef eskil het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending een voorstukje voor vanavond. Dat Franny er een punt achter wilde zetten. Ik heb dat op stream gemist.
Tegen Lotus of Shelley, diegene was niet in beeld. Kon hetook niet horen. Was in haar huisje.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet meegekregen, heeft ze dat tegen hem gezegd of tegen iemand anders?
Ze moeten natuurlijk wel eerst toestemming vragen aan Herr Jessias.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Gaan we nu echt een rechtszaak krijgen omdat er twee mensen de liefde met elkaar hebben bedreven?...............Is dit Utopia?
Oke, dat soort dingen zegt ze wel vaker tegen hun, maar bij Tim praat ze dan weer heel andersquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:48 schreef eskil het volgende:
[..]
Tegen Lotus of Shelley, diegene was niet in beeld. Kon hetook niet horen. Was in haar huisje.
Oh dat zou ook nog kunnen ja, ff afwachten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb wel iets meegekregen over dat ze minder vaak sex wilde maar niks over uitmaken.
In het begin vond ik het verfrissend, maar het glijd snel af naar een walgelijke vertoning....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dit is Utopia, net zoiets belachelijks als gisteren het ritueel met Merels dooie hondje
Ja, waar.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dat soort dingen zegt ze wel vaker tegen hun, maar bij Tim praat ze dan weer heel anders
Die meiden proberen haar wel eens bij Tim weg te praten en dan zegt ze altijd ja heb je wel in gelijk in toch?
Dat is knip en plak werk. Een clif hangerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:46 schreef eskil het volgende:
[..]
Takashi Castlequote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
Adriaan wil iets doen op de Japanse tv. Hij spreekt wel geen woord Japans, maar waar een wil is is een weg zegt hij.
Groep 1 mentaliteit ook, dus dat past dan weer mooi bij elkaarquote:
Deden sommige wel hoor, even snel bord afspoelen en of met afwasmiddel en droog maken met een stukje wc papierquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze wassen dus blijkbaar wel met water en afwas middel af ipv dat hier vaak staat met doekje erover
Verdaagd tot morgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
was naar toilet is het afgelopen?
10.quote:
okequote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deden sommige wel hoor, even snel bord afspoelen en of met afwasmiddel en droog maken met een stukje wc papier
Gerrit en Jessie zijn een grappig duoquote:
Hij spreekt wartaal misschien begrijpen ze dat in Japan ookquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
Adriaan wil iets doen op de Japanse tv. Hij spreekt wel geen woord Japans, maar waar een wil is is een weg zegt hij.
Een klap van de mallemolenquote:
Ik vond het wel grappig. Dit soort uitspraken kunnen toch niet serieus zijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij spreekt wartaal misschien begrijpen ze dat in Japan ook
Bij Adje weet je het nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Dit soort uitspraken kunnen toch niet serieus zijn?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:25 schreef mazaru het volgende:
Die moet toch ook doorligplekken hebben?
[ afbeelding ]
quote:
Middag!quote:
Komen vast wel een paar die hard fansquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Denkt die Tim nu echt dat hij door dit te gaan doen mensen een kaartje gaan kopen......... o ja schuim is er altijd wel voor te porren he
100 euroquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komen vast wel een paar die hard fans
Hello!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Middag!
Ik zet in op 'ja' al zou het best kunnen zijn dat ze een keer overslaan.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:27 schreef mazaru het volgende:
De mensen die komen krijgen maar 1 hamburger gratis. Als ze er meer willen dan kosten ze 3,50
Gratis? Ze betalen 5 euro.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:27 schreef mazaru het volgende:
De mensen die komen krijgen maar 1 hamburger gratis. Als ze er meer willen dan kosten ze 3,50
Ik zei ook gelijk dat Wyatt vanavond weer een uitje hadquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hello!
Zou kunnen idd, maar ik durf voor 70% te zeggen dat ze komen
Ja die kwam in uto ook al vaakquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zei ook gelijk dat Wyatt vanavond weer een uitje had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Dat is toch niet zo gek? Ze krijgen een broodje hamburger en een drankje voor 5 euro.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:27 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]Dit heb ik laatst gekeken,helemaal geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ach joh wat maakt dat uit. Als iemand daar plezier aan heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja die kwam in uto ook al vaak
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja die kwam in uto ook al vaak
Ik ook wel, maar geef ze het voordeel van de twijfel. Ik ben voorzichtig positief over hun Utopia-fetisj.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hello!
Zou kunnen idd, maar ik durf voor 70% te zeggen dat ze komen
Mij maakt het niet uit hoor, alleen maar leukquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach joh wat maakt dat uit. Als iemand daar plezier aan heeft.
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]En als ze geluk hebben, een gratis aanval van buikloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Als het niet op gaat dan moeten ze het weggooien. Ze zouden ook gewoon eens wat voor de die hard schuimpies kunnen doen en zeggen dat ze voor vijf euro zoveel hamburgers mogen eten als ze willen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Ze krijgen een broodje hamburger en een drankje voor 5 euro.
Gerrit heeft die koelkast geneukt en is weer het heertjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:33 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit is hieper vandaag, Jessie ook al.
Tuurlijk, want ze hebben toch geld genoeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het niet op gaat dan moeten ze het weggooien. Ze zouden ook gewoon eens wat voor de die hard schuimpies kunnen doen en zeggen dat ze voor vijf euro zoveel hamburgers mogen eten als ze willen.
Tja...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerrit heeft die koelkast geneukt en is weer het heertje
Anders komen ze in tijdnood?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom de hamburgers nu al bakken?
Weg gooien levert ook geen cent opquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tuurlijk, want ze hebben toch geld genoeg.
voorbakken noemde Brandon hetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom de hamburgers nu al bakken?
Brandon gaat er 100 bakken ivm de hamburger vreet wedstrijd die ze zelf gaan doen.quote:
Nou die dingen zijn toch best snel gaarquote:
De gasten niet toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Gadver. Dan krijgen ze dus straks snel opnieuw opgewarmde meuk.
Letterlijk een vette hap..quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Volgens Brandon zijn ze nog net zo lekker dan. Hij klonk heel zelfverzekerd alsof hij het al jaren deedquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet weg te gooien. Ze liggen in de vriezer. Degenen die er buiten liggen worden weggegooid.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Brandon gaat er 100 bakken ivm de hamburger vreet wedstrijd die ze zelf gaan doen.
Dat waren er dus 160.Het moet vandaag eigenlijk op.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet weg te gooien. Ze liggen in de vriezer. Degenen die er buiten liggen worden weggegooid.
Dit gaat toch over de hamburgers die niet meer terug ingevroren kunnen worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet weg te gooien. Ze liggen in de vriezer. Degenen die er buiten liggen worden weggegooid.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat toch over de hamburgers die niet meer terug ingevroren kunnen worden?
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat toch over de hamburgers die niet meer terug ingevroren kunnen worden?
Die daar onafgedekt liggen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat waren er dus 160.Het moet vandaag eigenlijk op.
Dan vind ik dat ze ook wel eens wat terug kunnen doen daarmee. Klantenbinding noemen ze dat.quote:
ik ging ervan uit dat het om hamburgers ging die buiten de vriezer lagen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die kwamen uit de vriezer maar zijn niet opgegaan tijdens de markt. Nu kunnen ze ze niet opnieuw invriezen en liggen ze in de koelkastquote:
Wel in dozen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die daar onafgedekt liggen?
Ik raak de weg kwijt.![]()
![]()
Hiske met een dubbele boterham in haar hand vraagt of ze straks ook hamburgers krijgen.
Ik zou die zooi niet willen etenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ze ook wel eens wat terug kunnen doen daarmee. Klantenbinding noemen ze dat.
Ik dacht dat Brandon die net uit de koelkast haalde?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel in dozen.
[ afbeelding ]
Je kan zien dat ze ontdooid zijn.
Ik ook niet. Maar ik zou daar ook nooit gezien willen wordenquote:
Dus niet bevroren.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brandon die net uit de koelkast haalde?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit de diepvriesboontjes?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kwamen uit de vriezer maar zijn niet opgegaan tijdens de markt. Nu kunnen ze ze niet opnieuw invriezen en liggen ze in de koelkast
Hoezo liggen die dingen onafgedekt buiten de koeling? Af en toe vraag je je af waar hun verstand zit.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]We zijn er.
![]()
Die dingen die buiten de koelkast lagen moesten weggegooid worden, zei Jessie. Hiske wil er 1 bakken. Jessie: nee, die liggen al 5 dagen onafgedekt buiten de koelkast. Daar word je ziek van. Christel: ik heb er net 1 op.![]()
![]()
Christel moppert over Jessie die zich ooooooverallllll mee bemoeit.
Helemaal eens met Christel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Ach wat leuk. Christel wil Jessie een ontspanningsdagje geven, omdat hij zo hard werkt.
Zijn baardje is van de week nog gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:45 schreef IkFok het volgende:
Jessie gaat morgen in de watten gelegd worden door Christel en Hiske omdat hij zo "hard "werkt daar zeggen ze.
Mag naar de kapper en zijn baardje word gdaan , krijgt een massage en mag in een warmwater badje
Verdaagd tot morgenochtend 9 uur. Morgen meer. Er komen zo gasten om verlepte hamburgers te eten.quote:
Dat gaat Mike leuk vinden.Die werkt daar toch het hardst?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Ach wat leuk. Christel wil Jessie een ontspanningsdagje geven, omdat hij zo hard werkt.
En zijn haar wilde die laten groeien hij wou al de maanden in utopia niet naar de kapper heeft die gezegdquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn baardje is van de week nog gedaan.
Dacht ik al.quote:
Maar niet voor een uur of 9, want de dames gaan er niet vroeg voor opstaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:45 schreef IkFok het volgende:
Jessie gaat morgen in de watten gelegd worden door Christel en Hiske omdat hij zo "hard "werkt daar zeggen ze.
Mag naar de kapper en zijn baardje word gdaan , krijgt een massage en mag in een warmwater badje
Ach, die heeft een meisje. Jessie heeft niets. Overigens, is wel een lachertje, want pffff....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat gaat Mike leuk vinden.Die werkt daar toch het hardst?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Dat staat er toch?quote:
Dat vind ie met name zelf...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is niet echt het persoon wat je wil verrsassenquote:
Isolatiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe zijn ze ooit op het onzalige idee gekomen om in de silo vloerkleden neer te leggen, met al dat zand dat binnengelopen wordt!
Dat is wel leuk. Zeker als Jessie dan een paar pollies maakt van haarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Yoga,ook leuk.Dat kan Lotus mooi doen.
Christel en Hiske hun idee.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet echt het persoon wat je wil verrsassen
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Zeker als Jessie dan een paar pollies maakt van haar
Gezelligquote:
Kan me nog voorstellen dat de akoestiek beter is, maar dat enkele vloerkleed zal geen zoden aan de dijk leggen v.w.b. isolatie. Ze moeten er steeds bakken zand uit vegen.quote:
Christel deed het pas ook bij Gerrit. Tenminste... ze noemde het een massage. Het was meer iemand insmeren met oliequote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Massage,wie is daar geschikt voor om te doen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Iets over hek gegooid voor lotus, ik hoop kleding
Wordt echt een topdag voor Jessie.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Christel deed het pas ook bij Gerrit. Tenminste... ze noemde het een massage. Het was meer iemand insmeren met olie
quote:
#Team Lotus.quote:
Haha precies of een dag in bed liggen omdat je helemaal van de WAP bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
#Team Lotus.
Ga ook maar eens wat over het hek gooien.
Wie ligt daarachter op bed?quote:
oh dat is wel leuk gemaakt. Jessie zou ook eens een dag in bed moeten gaan liggen mokken. Dan komt zijn huis misschien wel binnen rollen. Je krijg heel wat voor elkaar zo te zien.quote:
De hardste werker van Utopia.Mike.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De hardste werker van Utopia.Mike.
kost het 100 euro?quote:
Tjaa...........en ze is ook zo zielig hequote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:02 schreef mazaru het volgende:
Vals loeder wordt weer in de watten gelegd
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:02 schreef mazaru het volgende:
Net zoals Mike toen die vlag kreeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:02 schreef mazaru het volgende:
En zoals ze gisteren de hele dag buiten beeld zijn gehouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Net zoals Mike toen die vlag kreeg.
Dat ging over het pakketje wat werd gegooid.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:06 schreef Kannietmissen het volgende:
Maar er is dus wel iets gebeurd. Lotus: " merel was gisteren ook geschrokken he, je hebt een goeie linkse, hij kwam helemaal voorbij het rokershok"... ze keek in de Camera en mond dicht. Daarna sw
Tsja, hij valt nu van ellende uit elkaar en ze hebben hout nodig, misschien daarom.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:06 schreef mazaru het volgende:
Mike zegt dat als er morgen geen hout is hij de bar van Jeff in elkaar gaat hakken en in de kachel gaat gooien. "Kutbar!" zegt hij.
Wat is het toch een walgelijke lul! Hij wordt iedere dag walgelijker
Precies zo krijg je steeds die praatjes in de cosquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ging over het pakketje wat werd gegooid.
was sowieso al de bedoelingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:06 schreef mazaru het volgende:
Mike zegt dat als er morgen geen hout is hij de bar van Jeff in elkaar gaat hakken en in de kachel gaat gooien. "Kutbar!" zegt hij.
Dan hakt hij die kutboomhut maar in elkaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, hij valt nu van ellende uit elkaar en ze hebben hout nodig, misschien daarom.
Waarom, die moet nog gebouwd worden. Er komt een nieuwe bar en deze valt uit elkaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hakt hij die kutboomhut maar in elkaar.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Verdaagd tot morgenochtend 9 uur. Morgen meer. Er komen zo gasten om verlepte hamburgers te eten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Die wijnproeverij die vanmiddag op het programma stond is zeker niet doorgegaan?
Dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hakt hij die kutboomhut maar in elkaar.
Welja je staat tot over je oren in de schuld en dan laat je een prima bar verrotten en je koopt gewoon een nieuwe.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom, die moet nog gebouwd worden. Er komt een nieuwe bar en deze valt uit elkaar.
Hoe harder hij schreeuwt des te meer stagiairs de febo door de poort stuurt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:10 schreef Angelique61 het volgende:
Jeetje overdreven Gerrit...echt een toneelstuk
ja omdat ze denken dat hij hard werk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:11 schreef Bestweldonker het volgende:
His en Cris weer met zo'n achterlijk "ontspan"' dagje voor Jessie.
Ze kunnen beter de cursus aanbieden - How to mind my own business!
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit doet het paniekerige van Hiske gewoon na vlak voor een evenement.
Zo zie ik het.
quote:
quote:
Als Jessie niet overal met zijn dikke haakneus in zou zitten, zou hij het stukken minder druk hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja omdat ze denken dat hij hard werk.Ja met zijn mond ja en in zich zelf praten daar is hij ster in en over anderen
Maar Merel niet met hem.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Jens wou ook graag met Merel daten
Dan zien ze in dat hij eigenlijk geen reet doetquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als Jessie niet overal met zijn dikke haakneus in zou zitten, zou hij het stukken minder druk hebben.
Jessie is gewoon een bemoeizuchtig wijf!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan zien ze in dat hij eigenlijk geen reet doet
Hij doet veelquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan zien ze in dat hij eigenlijk geen reet doet
Ach, het klopt allemaal niet. Staat er straks een villa. Soms is het echt duidelijk dat het allemaal onzin is en we flink belazerd worden. Gisteren was zeker zo'n dag. Ze kunnen het heen en weer krijgen. Maak me niet druk om of geld is of niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welja je staat tot over je oren in de schuld en dan laat je een prima bar verrotten en je koopt gewoon een nieuwe.
Op FB vragen ze zich nu af of hij in elkaar geslagen is.quote:
Meer dan wie dan ook daar en langer dan wie dan ook daar.quote:
Echt? Waarom en door wie?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op FB vragen ze zich nu af of hij in elkaar geslagen is.
Tief lekker op met die FB mutsenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op FB vragen ze zich nu af of hij in elkaar geslagen is.
Die koekieloekiedoos vertelde na de markt dat er heel veel kinderen naar haar toegekomen waren met 'Mijn vader vindt je zo leuk.'.quote:
Grapje. Circuleerde gisteren toch op FB rond over Mike.quote:
Boeit niet zo wat Adriaan er van vindt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:17 schreef espri het volgende:
Merel gaat aan Adri vragen wat hij van de hamburgercontest vind, His wil wel; mee.. tuurlijk.
Talpa zonder geld ...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, het klopt allemaal niet. Staat er straks een villa. Soms is het echt duidelijk dat het allemaal onzin is en we flink belazerd worden. Gisteren was zeker zo'n dag. Ze kunnen het heen en weer krijgen. Maak me niet druk om of geld is of niet.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die koekieloekiedoos vertelde na de markt dat er heel veel kinderen naar haar toegekomen waren met 'Mijn vader vindt je zo leuk.'.
Ahhquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Grapje. Circuleerde gisteren toch op FB rond over Mike.
De grootste aso kwam al met een boot binnenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:00 schreef danaqui het volgende:
Zo zie je maar dat hoe asocialer je bent en de grootste bek hebt dat je alles krijgt en mag houden![]()
Dit is de eerste shift?quote:
Dat helpt niet tegen autisme en ADHD.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Neem wat vit b12 adje kan mee misschien weer WT beter uit je woorden komen
Erik had het er al over vanmiddag om de bar kapot te maken voor de kachelquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:06 schreef mazaru het volgende:
Merel: Betekent dat dat je er geen woorden voor hebt?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:20 schreef espri het volgende:
Adje: jah ja, euhhh jaaaa dat is het enige wat ik erop kan zeggen. Merel"je zegt niet veel.. whahahhaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de laatste! Tenzij er nog vier komen, maar die zijn al laat en meestal komen ze dan niet meer.quote:
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Fittopia ging toch ook weer beginnen?
Dat kon niet doorgaan vanwege de hamburgers.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Fittopia ging toch ook weer beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |