abonnement Unibet Coolblue
pi_184692927
Beste Politicologen en andere politiek geėngageerden,

Ik ben Kluun, 33 jaar, momenteel werkloos (Rutte :') ), relatieloos (ex'je :') ) en woon nog bij mijn ouders. Nu begrijpen jullie dat ik weinig lichtpuntjes in mijn leven heb. Het enige waar ik dagelijks naar uitkijk zijn de briljante tweets van President Trump _O_ zijn interviews _O_

Maar die Amerikanen maken mij bang! Elke dag onzin over Russen, die Kamala die hem in 2020 wil verslaan. Het leven als Trump idolaat is best zwaar :'(

Mijn vraag aan jullie is:

Hoe groot achtten jullie de kans op afzetting?
Hoe groot achtten julllie de kans dat hij in 2020 wint?

Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen!

Groet,

Kluun
Niet doen
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:51:43 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184693093
Trump heeft daar helemaal geen zin in.
En het speelkwartier is ook wel voorbij.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:52:36 #3
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184693102
Nou Kluun, laat ik je geruststellen: Trump wordt in 2020 gewoon herkozen. De kandidaten waarop de Democraten hun hoop gevestigd hebben zijn net zoals Clinton nu al behoorlijk besmet: in het bijzonder Elizabeth Warren en Kamela Harris, die beide in het verleden op grove wijze hebben gezondigd tegen de grondbeginselen van de Linkse Kerk. Verder is de steun voor Trump alleen maar toegenomen onder met name Latino's en African Americans, en lijkt het erop dat hij straks met gemak weer genoeg electorale stemmen gaat binnenslepen.

Verder is inmiddels al een beetje naar buiten gesijpeld dat het Mueller-onderzoek waarschijnlijk op een grote canard gaat uitlopen. Ze hebben feitelijk niets dat impeachment rechtvaardigt. Dus de kans dat Trump nog voor 2020 van het toneel verdwijnt, is verwaarloosbaar klein.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:54:41 #4
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_184693149
Afzetting gaat niet gebeuren omdat het hele Rusland verhaal een door de democrats verzonnen luchtbel is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')