abonnement Unibet Coolblue
pi_184692954
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

dus omdat jij 52 kilo weeg ( ik trouwens 56 denk jij dat hun vet enzo zijn. en uiterlijkz egt niets maar goed je hebt t recht hoor met je 52 kilo..
vet gaat ook bij iedereen ergens anders zitten
Toen ik aankwam kreeg ik borsten...als ern kind zo blij was ik dat mijn a cup weg was.. toen kwam de onderkin, en later weg taille...maar me gewicht schijnt ok te zijn
Mijn vriendin die kwa gewicht obesitas zit ..heeft geen onderkin, strakke buik bij haar zit het op der kont en der benen
pi_184692963
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:42 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Je kunt alleen die twee niet helemaal met elkaar vergelijken. Iedereen heeft een andere bouw. Lotus heeft van zichzelf een rond gezicht, faya niet. De 1 is nu eenmaal natuurlijk wat ranker gebouwd dan de ander en niet iedereen kan een zandloper figuur hebben.
Lotus had anders een heel smal en ander gezicht toen ze binnen kwam. Kijk maar naar de foto. Het is niet van nature, maar denk eerder omdat ze zoveel zo snel is aangekomen. En inderdaad iedereen heeft een andere bouw
pi_184692973
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:45 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Lotus had anders een heel smal en ander gezicht toen ze binnen kwam. Kijk maar naar de foto. Het is niet van nature, maar denk eerder omdat ze zoveel zo snel is aangekomen. En inderdaad iedereen heeft een andere bouw
Toen ze binnenkwam had ze ondergewicht.
pi_184692976
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:27 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik ook..Maar je leest zoveel kritiek en dan gaat de poort open en komen de schuimpjes in maat xxxxl op bezoek. Helemaal niet erg, maar waarom dan altijd zoveel kritiek. Dat bedoelde ik dus..
Ik hou van mager, slank, dikker, dik..mag allemaal, omdat we uniek zijn :)
Mooi gezegd O+
pi_184692985
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:45 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Lotus had anders een heel smal en ander gezicht toen ze binnen kwam. Kijk maar naar de foto. Het is niet van nature, maar denk eerder omdat ze zoveel zo snel is aangekomen. En inderdaad iedereen heeft een andere bouw
zit ook naar mijn mening te veel botox in der gezicht he
pi_184692994
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:45 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Toen ze binnenkwam had ze ondergewicht.
54 kilo is ondergewicht ?
pi_184692996
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:44 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

vet gaat ook bij iedereen ergens anders zitten
Toen ik aankwam kreeg ik borsten...als ern kind zo blij was ik dat mijn a cup weg was.. toen kwam de onderkin, en later weg taille...maar me gewicht schijnt ok te zijn
Mijn vriendin die kwa gewicht obesitas zit ..heeft geen onderkin, strakke buik bij haar zit het op der kont en der benen
precies vind het echt gewoon naar om mensen op uieterlijk af terekenen..... heb liever een dikke vriendin bijvb met veel humor en goed karakter als een dunne den..
ik was tot mijn 30 ste te mager kon eten doen wat ik wilde woog 45 kilo.... broeken altjd met riem moeten dragen nou wat een lol... nu ben ik opnormaal gewicht en ja das mazzel hebben
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184693008
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:46 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

54 kilo is ondergewicht ?
ligt ook aan je lengte
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184693015
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:45 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Lotus had anders een heel smal en ander gezicht toen ze binnen kwam. Kijk maar naar de foto. Het is niet van nature, maar denk eerder omdat ze zoveel zo snel is aangekomen. En inderdaad iedereen heeft een andere bouw
Is het niet sinds dat botox gedoe?

Staat me iets van bij.
pi_184693031
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:45 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Lotus had anders een heel smal en ander gezicht toen ze binnen kwam. Kijk maar naar de foto. Het is niet van nature, maar denk eerder omdat ze zoveel zo snel is aangekomen. En inderdaad iedereen heeft een andere bouw
Ik geloof dat die botox haar ook geen goed heeft gedaan
pi_184693038
wat zou het leuk zijn hier topic te maken en allemaal onze foto plaatsen kijken of we zo mooi en slank en perfect zijn. ik in ieder geval niet
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184693047
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:46 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

54 kilo is ondergewicht ?
Ik weet niet wat ze woog toen ze binnenkwam maar dat kan ja. Is afhankelijk van hoe lang je bent ook. Toen ze binnenkwam had ze ondergewicht door haar drugsgebruik. Dat is meerdere keren aangegeven.

Ik vind het dan zo jammer dan mensen in feite eigenlijk tegen zo'n meid zeggen "ik vond je knapper toen je geen gezond gewicht had"
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:49:07 #163
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_184693053
Ja fijn tof AnkieGebt doe mee helemaal leuk.. Adje wil die film van Dos Hupledepult over slachthiizen erbij.. Jottum Ankie vind het helemaat tóp *O* Kutwijf vind alles top, als ze maar weer wat om handen heeft }:|
pi_184693060
toen ze Botox deed had ze die plofkop al. En van Botox krijg je geen dik gezicht. Ze is gewoon heel veel aangekomen 13 kilo. En ik vind persoonlijk dat ze bij binnenkomst er vele malen beter uit zag
pi_184693075
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:49 schreef georgeclooney-lover het volgende:
toen ze Botox deed had ze die plofkop al. En van Botox krijg je geen dik gezicht. Ze is gewoon heel veel aangekomen 13 kilo. En ik vind persoonlijk dat ze bij binnenkomst er vele malen beter uit zag
ze is eindelijk normaal gaan eten van drugs wordt je mager eet je te weinig doordat je geen honger heb.. liever zoals ze nu is .. gezondheid belangrijker als uiterlijk
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:50:46 #166
241662 Jian
Well, well, well
pi_184693076
Fajah is 1,65 m Die meiden zijn van diezelfde lengte zo'n beetje. Het gewicht van Lotus is nu 67 kg, dat valt dus binnen ideaal bij haar lengte. Wat Shelley en Franny wegen weet ik niet.

Zo. :)
pi_184693081
Ik dacht dat Brenda haar dierenschilderij had verkocht? Hangt gewoon nog in de silo. :?
pi_184693083
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:48 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze woog toen ze binnenkwam maar dat kan ja. Is afhankelijk van hoe lang je bent ook. Toen ze binnenkwam had ze ondergewicht door haar drugsgebruik. Dat is meerdere keren aangegeven.

Ik vind het dan zo jammer dan mensen in feite eigenlijk tegen zo'n meid zeggen "ik vond je knapper toen je geen gezond gewicht had"
Ze zei net tegen faya dat ze nu 67 weegt. Ze is 13 kilo aangekomen dus ze woog 54 bij binnenkomst. 54 is absoluut geen ondergewicht voor haar lengte. Check de BMI maar. Misschien vond ze zichzelf te mager maar ondergewicht had ze niet.
pi_184693084
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

precies vind het echt gewoon naar om mensen op uieterlijk af terekenen..... heb liever een dikke vriendin bijvb met veel humor en goed karakter als een dunne den..
ik was tot mijn 30 ste te mager kon eten doen wat ik wilde woog 45 kilo.... broeken altjd met riem moeten dragen nou wat een lol... nu ben ik opnormaal gewicht en ja das mazzel hebben
ik woog tot me 40ste 40/43 kg 1.65 lang
Zwaar ondergewicht
Nu ben ik 47 en weeg 67...
Zelf vind ik het teveel..in me hoofd heb ik soms ook nog maatje xs of s en dan valt maat 38, 40, of 42 me zwaar tegen...
Ik mis oprecht me wespetaille..en die onderkin ..vrezelijk
Maar als je dan van je omgeving hoort dat je er goed uitziet.. beter dan met ondergewicht , trekt het zichzelf wel in evenwicht
pi_184693085
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:48 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze woog toen ze binnenkwam maar dat kan ja. Is afhankelijk van hoe lang je bent ook. Toen ze binnenkwam had ze ondergewicht door haar drugsgebruik. Dat is meerdere keren aangegeven.

Ik vind het dan zo jammer dan mensen in feite eigenlijk tegen zo'n meid zeggen "ik vond je knapper toen je geen gezond gewicht had"
Ik blijf erbij dat die botox het opgepofte gezicht heeft veroorzaakt, zie het ook bij Merel en Shelly
pi_184693096
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:50 schreef Jian het volgende:
Fajah is 1,65 m Die meiden zijn van diezelfde lengte zo'n beetje. Het gewicht van Lotus is nu 67 kg, dat valt dus binnen ideaal bij haar lengte. Wat Shelley en Franny wegen weet ik niet.

Zo. :)
Ik ben 1.72 en weeg nu al bijna 66 kg. Ik schrok daarvan maar valt dus best wel mee? :X
pi_184693103
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ze is eindelijk normaal gaan eten van drugs wordt je mager eet je te weinig doordat je geen honger heb.. liever zoals ze nu is .. gezondheid belangrijker als uiterlijk
13 boterhammen met pindaas per dag is niet normaal/ gezond eten
pi_184693107
Misschien idee om dit voor te zetten in de SC :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_184693111
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:51 schreef georgeclooney-lover het volgende:

[..]

Ze zei net tegen faya dat ze nu 67 weegt. Ze is 13 kilo aangekomen dus ze woog 54 bij binnenkomst. 54 is absoluut geen ondergewicht voor haar lengte. Check de BMI maar. Misschien vond ze zichzelf te mager maar ondergewicht had ze niet.
Ja ja jij bent echt super slank en strak weten we nu wel
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184693121
Discussie over gewicht hier en ondertussen missen we allemaal de ratelwedstrijd tussen A3 en Hiske?

Allemachtig zeg, niet normaal meer. Dit is echt niet te volgen. _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')