abonnement Unibet Coolblue
pi_184696075
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

En een nostalgisch rondje boodschappen bij de Pluúuuuus... B-)
Ow, en komen ze dan net in de ruime (8> week dat jullie trouwdag valt ^)
Ze kunnen nu naar Le Cooép *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 29 januari 2019 @ 18:46:52 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184697436
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Roomsnoes, zie de post van Burdie. Die heeft de hele reeks compleet. Wil je de laatste editie ook in het lijstje in de OP zetten?

Dank Burdie! ^O^
done :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 29 januari 2019 @ 22:44:06 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_184701932
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! spannend! Testosteron lenen? :7
:D
***
  Moderator woensdag 30 januari 2019 @ 06:52:10 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_184705090
Oooh, keihard Neerlandse deuntjes in de Shooters :D Nederlandse jongens tinderen en afspreken bij de Coop. Naar de pssst psss Le H’oornse plasse met mon amour. Wordt wel wat O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:03:03 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184707051
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 06:52 schreef Renesite het volgende:
Oooh, keihard Neerlandse deuntjes in de Shooters :D Nederlandse jongens tinderen en afspreken bij de Coop. Naar de pssst psss Le H’oornse plasse met mon amour. Wordt wel wat O+
Neen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_184707780
quote:
18s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Neen.
Alsof jij die lange Nubische zwabber fysiek kunt tegenhouden :6
En die kleine schoffelt je ook onderuit met haar voetbalskillz.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184708443
@Cat :D

@dude...euh, deels gerelateerd: hoe is het contact nu met je vroegere vakantiezusje?
Heb je rust nu je weet dat het haar goed gaat?
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:44:52 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184708542
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Alsof jij die lange Nubische zwabber fysiek kunt tegenhouden :6
En die kleine schoffelt je ook onderuit met haar voetbalskillz.
Deze meisjes zullen tien avonden bijtijds de stonde opzoeken ten einde in de vroege ochtendstond te vertrekken voor wederom een museumbezoek ergens in den lande. Daarvan komen zij dagelijks (wederom bijtijds) thuis vol verhalen over de meesterlijke hand van zowel oude als eigentijdse meesters en hun respectievelijke artistieke ontwikkelingen, waarover zij zich telkenmale op de heenreis hebben verdiept middels een uitgebreid kunsthistorisch boekwerk, dat opengevouwen op de keurig bedekte meisjesknieën ligt.

Natuurlijk is niets menselijks hen vreemd, dus er zullen ook 'uitspattingen' zijn die nu eenmaal bij deze leeftijd horen. Een gesprek met een mannelijke of vrouwelijke leeftijdsgenoot, met wie zij opvolgend een glas cola zullen drinken, sluit ik niet uit. Naast geanimeerde gesprekken over voorgenoemde museabezoeken, zal het dan ongetwijfeld ook zo nu en dan gaan over bijvoorbeeld hedendaagse popmuziek.
Hiervoor sluit ik de ogen niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 30 januari 2019 @ 11:49:15 #59
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184708621
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:39 schreef AnneX het volgende:
@Cat :D

@dude...euh, deels gerelateerd: hoe is het contact nu met je vroegere vakantiezusje?
Heb je rust nu je weet dat het haar goed gaat?
Het contact is eigenlijk niet veel meer dan facebookvrienden zijn. Maar dat is ook prima en dat was ook wel ongeveer mijn intentie. Fijn te weten waar ze is, dat ze er nog is en dat het goed gaat. En als we eens in de buurt zijn, gaan we vast wel langs (en vice versa, maar die kans is kleiner). Ze voelt nog steeds wel echt als mijn vakantiezusje en dat is leuk. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_184708758
Vaak is het voldoende om te weten dat het goed gaat. 👍 en dat er een contact mogelijkheid is.
pi_184709167
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Deze meisjes zullen tien avonden bijtijds de stonde opzoeken ten einde in de vroege ochtendstond te vertrekken voor wederom een museumbezoek ergens in den lande. Daarvan komen zij dagelijks (wederom bijtijds) thuis vol verhalen over de meesterlijke hand van zowel oude als eigentijdse meesters en hun respectievelijke artistieke ontwikkelingen, waarover zij zich telkenmale op de heenreis hebben verdiept middels een uitgebreid kunsthistorisch boekwerk, dat opengevouwen op de keurig bedekte meisjesknieën ligt.

Natuurlijk is niets menselijks hen vreemd, dus er zullen ook 'uitspattingen' zijn die nu eenmaal bij deze leeftijd horen. Een gesprek met een mannelijke of vrouwelijke leeftijdsgenoot, met wie zij opvolgend een glas cola zullen drinken, sluit ik niet uit. Naast geanimeerde gesprekken over voorgenoemde museabezoeken, zal het dan ongetwijfeld ook zo nu en dan gaan over bijvoorbeeld hedendaagse popmuziek.
Hiervoor sluit ik de ogen niet.
Ik weet waar je huis woont. On-mo-ge-lijk.

Verder bewonder ik je open, moderne en begripvolle houding over hetgeen in meisjeshoofden omgaat. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184709174
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het contact is eigenlijk niet veel meer dan facebookvrienden zijn. Maar dat is ook prima en dat was ook wel ongeveer mijn intentie. Fijn te weten waar ze is, dat ze er nog is en dat het goed gaat. En als we eens in de buurt zijn, gaan we vast wel langs (en vice versa, maar die kans is kleiner). Ze voelt nog steeds wel echt als mijn vakantiezusje en dat is leuk. :Y
Leukleuk O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184710546
*O*
  vrijdag 1 februari 2019 @ 15:41:56 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184754229
De madammekes hebben me laten weten dat ze vanaf 28 juli 'beschikbaar' zijn voor het bezoek. :D Het is vrij bevreemdend dat de oudste, die in onze ogen altijd dat kleine schoffie blijft, even moest kijken wanneer ze vrij kon krijgen van haar werk in de vakantie. :o 8)7

Dus ik ga maar eens even kijken wat ik allemaal kan en moet regelen. Tickets uiteraard, maar misschien moet er ook wel iets van een toestemming van de ouders mee of zo. Ze zijn ten slotte nog wel minderjarig als ze door de douane gaan. Maar eens even speuren wat de regels zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_184754287
Leuk dat het hier weer tot leven komt! Kan er al helemaal naar uit kijken.
pi_184754794
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 15:41 schreef Duderinnetje het volgende:
De madammekes hebben me laten weten dat ze vanaf 28 juli 'beschikbaar' zijn voor het bezoek. :D Het is vrij bevreemdend dat de oudste, die in onze ogen altijd dat kleine schoffie blijft, even moest kijken wanneer ze vrij kon krijgen van haar werk in de vakantie. :o 8)7

Dus ik ga maar eens even kijken wat ik allemaal kan en moet regelen. Tickets uiteraard, maar misschien moet er ook wel iets van een toestemming van de ouders mee of zo. Ze zijn ten slotte nog wel minderjarig als ze door de douane gaan. Maar eens even speuren wat de regels zijn.
Hmmm, zij gaan de grens over zonder jou natuurlijk maar het is wellicht praktisch om zoiets te hebben:
https://www.rijksoverheid(...)-naar-het-buitenland
https://www.government.nl(...)rs-travelling-abroad

Doen wij vanuit onze scoutinggroep altijd als we met andermans kinderen de grens over gaan. Maar dan ga je met auto's en nog nooit gecontroleerd door wie dan ook, maar je zou maar net pech hebben dat je het formulier niet hebt en dan wel controle treft :D

En 'haar werk'. Wat een grote dames zullen het nu zijn zeg O+

[ Bericht 5% gewijzigd door douche-eendje op 01-02-2019 16:24:37 ]
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:17:46 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184756057
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hmmm, zij gaan de grens over zonder jou natuurlijk maar het is wellicht praktisch om zoiets te hebben:
https://www.rijksoverheid(...)-naar-het-buitenland
https://www.government.nl(...)rs-travelling-abroad

Doen wij vanuit onze scoutinggroep altijd als we met andermans kinderen de grens over gaan. Maar dan ga je met auto's en nog nooit gecontroleerd door wie dan ook, maar je zou maar net pech hebben dat je het formulier niet hebt en dan wel controle treft :D

En 'haar werk'. Wat een grote dames zullen het nu zijn zeg O+
Ah dank! Ik ga er even naar kijken. Het voorkomt misschien gedoe. Blijft toch een opvallend duo en het lijkt me vervelend voor hen als ze er tussenuit worden gepikt en er onduidelijkheid is. L. maakt zich sowieso nu al zenuwachtig over de vliegreis.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_184756219
Ze kunnen ook met de flixbus, zo’n lange zit zijn ze gewend inmiddels :+
pi_184756332
Er is een goede treinverbinding toch? Ook een optie.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 februari 2019 @ 17:33:12 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184756396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah dank! Ik ga er even naar kijken. Het voorkomt misschien gedoe. Blijft toch een opvallend duo en het lijkt me vervelend voor hen als ze er tussenuit worden gepikt en er onduidelijkheid is. L. maakt zich sowieso nu al zenuwachtig over de vliegreis.
https://www.schiphol.nl/nl/pagina/reizen-met-kinderen/
quote:
Vanaf welke leeftijd mag je alleen vliegen?
Minderjarige kinderen mogen niet reizen zonder volwassen begeleider. De minimumleeftijd van de kinderen en bevoegde begeleiders verschilt per luchtvaartmaatschappij. Sommige luchtvaartmaatschappijen bieden een betaalde begeleidingsservice aan. Kinderen worden op Schiphol opgevangen en krijgen tijdens de vlucht en op de luchthaven van bestemming persoonlijke begeleiding. Check bij je luchtvaartmaatschappij wat de voorschriften zijn.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 1 februari 2019 @ 18:02:29 #71
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_184756950
Ze zijn toch allebei boven de 16? Ik heb nog nooit een vliegmaatschappij meegemaakt die boven de 15 (Ryan Air) een probleem heeft. Zo’n formulier geef ik ze inderdaad wel altijd mee, met een kopie van m’n paspoort. Of gewoon een briefje, met toestemming. Er heeft nog nooit iemand naar gevraagd.
pi_184757208
Ik ben op mijn 17e ook alleen naar Zwitserland gegaan, geen problemen mee gehad. Ook geen formulier van ouders oid mee.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 18:22:07 #73
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_184757290
Oh, je zoekt dus op ‘unaccompanied minors’ 🙂
  vrijdag 1 februari 2019 @ 19:19:41 #74
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_184758416
Een toestemmingsformulier kan wel schelen. Wij waren er niet van op de hoogte toen onze (toen nog) 16-jarige naar Engeland vloog.
We werden gebeld door de Britse douane. Gaf verder geen problemen, maar had dus voorkomen kunnen worden.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 1 februari 2019 @ 20:05:27 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_184759126
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ze kunnen ook met de flixbus, zo’n lange zit zijn ze gewend inmiddels :+
Nee, dat overstappen zie ik niet zitten.

Met Airfrance mogen ze trouwens op deze leeftijd vliegen zonder begeleiding. Het gaat mij er meer om dat proces nog een beetje te vergemakkelijken.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')