abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 januari 2019 @ 20:32:35 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184681149
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Fijn dat schouder er broer beter gaan, maar wat ellendig van die jeuk.
Wortelkanaal is natuurlijk niet leuk maar da’s ook snel weer over.

Sterkte met morgen en de komende dagen met het lijf. En wat de anderen ook zeggen, luister er wel naar en desnoods maar een paar dagen ziekmelden.
Ja maar Kaatje, jij ondervind ook last van jou lichamelijke gebreken. Hoe ga jij ermee om?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_184681178
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik rij eigenlijk liever een uur om dan dat ik drie kwartier stil sta. Slaat nergens op maar ja.
Nee hoor, heel herkenbaar :D

uniekhoorn een :* Jeetje, schrikken zeg -O- Morgen natuurlijk idioot veel spierpijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184681288
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja maar Kaatje, jij ondervind ook last van jou lichamelijke gebreken. Hoe ga jij ermee om?
Doorgaan met ademhalen, af en toe flink vloeken en blij zijn met dingen die wel lukken. Vandaag een klotedag, morgen vast weer beter (of overmorgen)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 20:40:19 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184681343
M'n geschil met kut Chinees van eBay nog niet opgelost.

Ben nu maar heel kinderachtig gaan dreigen met negatieve feedback op z'n pagina. De enige oplossing waar meneer mee komt is "ga even met een van deze tracking codes naar het postkantoor".

Volgens mij hebben geen eens ekte ekte postkantoren meer toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184682123
Het zijn postagentschappen tegenwoordig, in bruna winkels bijv.

En Uniek...je hebt al voldoende waarschuwingen en tips gelezen: luister en handel maar ernaar :*
Sterkte.
Ondertussen mét stijf en verkrampt lijf: rustig blijven bewegen.
Jammer van je (bijna) nieuwe auto.
  maandag 28 januari 2019 @ 21:16:29 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184682197
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Doorgaan met ademhalen, af en toe flink vloeken en blij zijn met dingen die wel lukken. Vandaag een klotedag, morgen vast weer beter (of overmorgen)
Ja datte. Altijd al respect voor jou doorzettingsvermogen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 28 januari 2019 @ 21:30:20 #107
63722 z80
I fink you freaky
pi_184682495
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Sterkte Lot. Heel vedrietig!

Lonaa, ik ga straks in K&w kijken.
Eerst maar eens een hete douche.
Ben vanmiddag behoorlijk hard van achteren aangereden (schat met zon 60 km/uur).nou behooorlijk stijf in nek en gehele rug...
Iemand ervaring hoe het morgenochtend voelt?
Deze klachten vermelden op het schade formulier en morgen even rondje huisarts. Mocht je er later last van houden kun je de tegen partij aansprakelijk stellen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_184683709
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lief ben je! Ben je weer bekomen van dit weekend?

Auto zit er van achter niet zo slecht uit maar alles is zo verzet dat de kofferbak niet meer open kan. Alles verzet dus.
Bestuurster was gelukkig ook ok, we hadden het bijna gezellig in de auto door de schrik :D

Woensdag per ongeluk 2 x uit eten. Lunchen met werk en 3 gangen italiaans nemnu als diner.. Beetje te veel van het goede eigenlijks :P
Je auto wordt vast snel weer gemaakt. Ik duim dat het met je lijf goed zal gaan.
En maak me geen zorgen om woensdag want als er 1 lekker kan eten ben jij het wel :Y)

Ik was vandaag soort slaapdronken. Zwaar hoofd en nek en duizelig en beetje aangebrand door moeheid. Nu hopelijk lekker slapen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184683980
Ik had zaterdagavond een fiets tegen de auto... ;( schrok me kapot.

Mijn schuld uiteraard. Hoewel ik vrij weinig kans had haar te zien in t donker in een keiharde regenbui zonder licht aan... had niet door dat t fietspad tweerichtingsverkeer was.

Gelukkig rolde ik alleen maar, reed niet eens echt. Voelde me zo rot! Fiets stuk, studente en auto niet. Nummer uitgewisseld en ik vergoed de schade. Geen zin on verzekeringsgedoe.
Kwak
pi_184684037
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 22:48 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had zaterdagavond een fiets tegen de auto... ;( schrok me kapot.

Mijn schuld uiteraard. Hoewel ik vrij weinig kans had haar te zien in t donker in een keiharde regenbui zonder licht aan... had niet door dat t fietspad tweerichtingsverkeer was.

Gelukkig rolde ik alleen maar, reed niet eens echt. Voelde me zo rot! Fiets stuk, studente en auto niet. Nummer uitgewisseld en ik vergoed de schade. Geen zin on verzekeringsgedoe.
Oh bah, dan heb je het hart hoog in de keel zitten.

Daar heb ik zo'n bloedhekel aan, fietsers zonder licht. Je schrikt je kapot, en jij (jullie) als automobilist zijn schuld als het fout gaat (belachelijk). Ik spreek ze ook wel eens aan, of ze een doodswens hebben (en een ingevuld donor codicil)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 28 januari 2019 @ 22:55:05 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184684051
Interessante, soort Nederlandse 'making a murder'-docu gezien op NPO2 over Romano van der Dussen die jarenlang 'onschuldig' in een Spaanse gevangenis heeft gezeten.
2 Doc: "Ik heb het niet gedaan".
https://www.2doc.nl/docum(...)et-niet-gedaan.html#
Aanrader!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 januari 2019 @ 23:08:38 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184684278
:* voor Lot en uniek

Verder goede apres-ski is goed :+ ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184685027
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Bestuurster was gelukkig ook ok, we hadden het bijna gezellig in de auto door de schrik :D
:D

Rustig aan doen hoor uniek!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_184685099
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 22:55 schreef golfer het volgende:
Interessante, soort Nederlandse 'making a murder'-docu gezien op NPO2 over Romano van der Dussen die jarenlang 'onschuldig' in een Spaanse gevangenis heeft gezeten.
2 Doc: "Ik heb het niet gedaan".
https://www.2doc.nl/docum(...)et-niet-gedaan.html#
Aanrader!
Hij zat toch vast voor iets wat hij niet had gedaan? Ik herinner me dat nog, want toen duidelijk werd dat er een andere dader was en hij het dus niet had gedaan...bleef hij echt nog heel lang vast zitten voor alles bureaucratisch rond was :') (die zaak toch?)

Ik keek even op wikipedia en het is nog véél erger dan ik dacht _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 28 januari 2019 @ 23:58:59 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184685232
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:50 schreef Isabeau het volgende:

Hij zat toch vast voor iets wat hij niet had gedaan? Ik herinner me dat nog, want toen duidelijk werd dat er een andere dader was en hij het dus niet had gedaan...bleef hij echt nog heel lang vast zitten voor alles bureaucratisch rond was :') (die zaak toch?)

Ik keek even op wikipedia en het is nog véél erger dan ik dacht _O-
Klopt allemaal, alleen heeft hij wel voor de beeldvorming en het boek dat hij erover heeft laten schrijven, een aantal criminele zaken uit zijn verleden verzwegen.

Eerst de docu kijken en dan het artikel in De Volkskrant er over lezen. (spoilers)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184685393
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt allemaal, alleen heeft hij wel voor de beeldvorming en het boek dat hij erover heeft laten schrijven, een aantal criminele zaken uit zijn verleden verzwegen.

Eerst de docu kijken en dan het artikel in De Volkskrant er over lezen. (spoilers)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek hé, dat verhaal interesseert mij niet.
Hoe naar het ook is voor de man.
pi_184686305
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh bah, dan heb je het hart hoog in de keel zitten.

Daar heb ik zo'n bloedhekel aan, fietsers zonder licht. Je schrikt je kapot, en jij (jullie) als automobilist zijn schuld als het fout gaat (belachelijk). Ik spreek ze ook wel eens aan, of ze een doodswens hebben (en een ingevuld donor codicil)
Op de een of andere manier is dat helemaal hip of zo. Dat zonder licht fietsen. Je kijkt naar alle kanten en dan duikt er toch nog een vlak voor je auto langs. Of er duikt er eentje op als je op een minder verlicht landweggetje rijdt :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_184686307
Mogguh trouwens :O Sinds 3:30 klaar wakker :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_184686570
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 05:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh trouwens :O Sinds 3:30 klaar wakker :’)
Mogge. Waarom ben je steeds zo vroeg wakker?
Spoilers!
pi_184686663
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mogge. Waarom ben je steeds zo vroeg wakker?
Steeds? Dat valt toch wel mee? :D Dit is wel uitzonderlijk hoor. Gelukkig maar :D Aan de andere kant: ben nu wel de eerste op kantoor dus eindelijk tijd om rustig op te starten en een berg werk weg te werken :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_184686882
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt allemaal, alleen heeft hij wel voor de beeldvorming en het boek dat hij erover heeft laten schrijven, een aantal criminele zaken uit zijn verleden verzwegen.

Eerst de docu kijken en dan het artikel in De Volkskrant er over lezen. (spoilers)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij had het nog steeds niet gedaan.. :)

Artikel gister gelezen. Wel boeiend. Docu ook maar kijken.
pi_184687163
Mogguh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184687192
Ik mis mijn krant.

* Lonaa opent nu.nl
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184687247
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Mogguh.
Hoe slaapt het??
pi_184687263
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hoe slaapt het??
Vannacht wel ruk. Ik denk dat het de waterleiding is maar hij maakt ENORM geluid. Alsof iemand een hamer op ijzer mept. :')

Ik moet soberso deze week nog even de CV tunen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184687409
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vannacht wel ruk. Ik denk dat het de waterleiding is maar hij maakt ENORM geluid. Alsof iemand een hamer op ijzer mept. :')

Ik moet soberso deze week nog even de CV tunen. :7
De radiatoren ontluchten helpt vaak :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_184687425
Klinkt idd als leidingzooi. En wennen aan de geluiden van een nieuw huis.
pi_184687443
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:25 schreef Tally het volgende:

[..]

De radiatoren ontluchten helpt vaak :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt idd als leidingzooi. En wennen aan de geluiden van een nieuw huis.
Dit allemaal. :7

Vandaag nog beetje dozen verschuiven en oude huis schoonmaken. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184687762
Mogge!

Mocht je dit nog lezen, succes vandaag AnneX.

En hoe gaat het met het lijf van Uniek?

Wakker geworden met een stijve nek en en pijn in mijn heup. Geen idee wat ik vannacht uitgevoerd heb, maar fijn is het niet.

Nu hup aan het werk!
We have far more in common than that which devides us..
pi_184687929
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Steeds? Dat valt toch wel mee? :D Dit is wel uitzonderlijk hoor. Gelukkig maar :D Aan de andere kant: ben nu wel de eerste op kantoor dus eindelijk tijd om rustig op te starten en een berg werk weg te werken :D
Oh, ik dacht een trend te zien. Gelukkig niet dan, dagelijks om 3.30 wakker lijkt me niet zo leuk ;)
Spoilers!
pi_184688244
Hoi :W
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 januari 2019 @ 10:22:58 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184688724
Morge. Nederland, fileland. Iedereen op het werk klaagt. Vanmorgen weer een uur stil gestaan.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 januari 2019 @ 10:59:21 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184689238
Morge. Even bijlezen.
pi_184689318
Ik ben gewoon de hele ochtend al aan de poets *)
Van die dingen die één keer in de zoveel tijd moeten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:18:20 #135
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184689538
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:22 schreef Kreator het volgende:
Morge. Nederland, fileland. Iedereen op het werk klaagt. Vanmorgen weer een uur stil gestaan.
En toch stug allemaal in de spits in de auto blijven stappen O+ Als al die anderen nou eens gewoon thuis bleven was het probleem opgelost :7
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184689673
Lekker rekening rijden dus *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 januari 2019 @ 11:29:52 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184689739
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Lekker rekening rijden dus *O*
Wel met spitsheffing. Anders heeft het geen zin.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 januari 2019 @ 11:30:13 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184689746
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

En toch stug allemaal in de spits in de auto blijven stappen O+ Als al die anderen nou eens gewoon thuis bleven was het probleem opgelost :7
De meeste mensen hebben geen keus. Thuiswerken of flexibel werken kan lang niet altijd.

Sommige wegen moeten gewoon breder. Dat de A1 nog steeds tweebaans is, slaat nergens op.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:34:37 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184689813
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Lekker rekening rijden dus *O*
In de randstad ja. Maar niet in de gebieden waar mensen niet in de rij gaan staan. Daar gewoon 0-tarief.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:37:47 #140
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184689863
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

De meeste mensen hebben geen keus. Thuiswerken of flexibel werken kan lang niet altijd.

Sommige wegen moeten gewoon breder. Dat de A1 nog steeds tweebaans is, slaat nergens op.
Er kan in heel veel gevallen veel meer als de werkgever zich er een beetje voor in wil spannen. En voor veel mensen is OV echt wel een haalbaar alternatief,
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:38:42 #141
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184689882
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

In de randstad ja. Maar niet in de gebieden waar mensen niet in de rij gaan staan. Daar gewoon 0-tarief.
Een lager tarief lijkt me realistisch, nultarief vind ik minder logisch.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:42:05 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184689934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Een lager tarief lijkt me realistisch, nultarief vind ik minder logisch.
Uiteindelijk moet het voor werkende burgers goedkoper worden, niet duurder.
Als je niet inzet op nul is het al bij voorbaat een gelopen race waarin de kosten weer terecht komen bij die mensen die voor zichzelf proberen te zorgen.

Ik zie hier echt onze verpleegkundigen al en-masse vanuit de Friese gehuchten per OV naar hun diensten komen, dag en nacht.
Of blij nog wat extra meer belasting betalen omdat daarmee in de randstad minder files zijn (..)

[ Bericht 13% gewijzigd door fietsie op 29-01-2019 11:47:46 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 11:54:47 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184690087
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef fietsie het volgende:


Uiteindelijk moet het voor werkende burgers goedkoper worden, niet duurder.
Als je niet inzet op nul is het al bij voorbaat een gelopen race waarin de kosten weer terecht komen bij die mensen die voor zichzelf proberen te zorgen.

Ik zie hier echt onze verpleegkundigen al en-masse vanuit de Friese gehuchten per OV naar hun diensten komen, dag en nacht.
Of blij nog wat extra meer belasting betalen omdat daarmee in de randstad minder files zijn (..)
Maar iemand als jij, met een kantoorbaan, kan dan toch wel met het OV gaan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:12:03 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184690394
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar iemand als jij, met een kantoorbaan, kan dan toch wel met het OV gaan?
Nee.
Geen 9-5 baan, geen vaste roosters, sterke afhankelijkheid van beschikbaarheid artsen en bestuurders, meestal in de vroege ochtend of vroege avonduren.
Veel buiten de deur.
Ad hoc planning van de voorgenoemde zaken omdat ik me bezighoud met dingen die vaak opkomen als poepen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184690434
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef fietsie het volgende:

Uiteindelijk moet het voor werkende burgers goedkoper worden, niet duurder.
Als je niet inzet op nul is het al bij voorbaat een gelopen race waarin de kosten weer terecht komen bij die mensen die voor zichzelf proberen te zorgen.

Ik zie hier echt onze verpleegkundigen al en-masse vanuit de Friese gehuchten per OV naar hun diensten komen, dag en nacht.
Of blij nog wat extra meer belasting betalen omdat daarmee in de randstad minder files zijn (..)
De wegenbelasting in Drenthe is het hoogste in Nederland. Want de wegen zitten hier eh propvol of zo. Elke dag files! En er is geweldig ov waar je op terug kan vallen. Oh nee, toch niet. Op al die punten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 05:04 schreef PdeHoog het volgende:

Op de een of andere manier is dat helemaal hip of zo. Dat zonder licht fietsen. Je kijkt naar alle kanten en dan duikt er toch nog een vlak voor je auto langs. Of er duikt er eentje op als je op een minder verlicht landweggetje rijdt :{
Sinds ik bang ben geworden in het verkeer kijk ik ook naar elke fietser zonder licht alsof ze op een zelfmoordmissie zijn :+ Doodeng man! Je bent niet goed bij je hoofd als je dat doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:16:15 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184690451
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De wegenbelasting in Drenthe is het hoogste in Nederland. Want de wegen zitten hier eh propvol of zo. Elke dag files! En er is geweldig ov waar je op terug kan vallen. Oh nee, toch niet. Op al die punten.
Ze zijn hier bij onze HBO-V opleiding zelfs al aan het uitzoeken of het, om voldoende studenten te werven, een optie is rij-onderwijs aan te bieden...

Als we nl niet genoeg opleiden zorgt de vergrijzing voor een eng dalend personeelsbestand aan geschoolde verpleegkundigen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184690475
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:16 schreef fietsie het volgende:

Ze zijn hier bij onze HBO-V opleiding zelfs al aan het uitzoeken of het, om voldoende studenten te werven, een optie is rij-onderwijs aan te bieden...

Als we nl niet genoeg opleiden zorgt de vergrijzing voor een eng dalend personeelsbestand aan geschoolde verpleegkundigen.

Dat is sowieso een landelijk probleem. En ik denk dat er genoeg mensen wel de zorg in willen gaan, maar geen mogelijkheden hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:21:03 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184690514
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is sowieso een landelijk probleem. En ik denk dat er genoeg mensen wel de zorg in willen gaan, maar geen mogelijkheden hebben.
Wat bedoel je dan met "geen mogelijkheden" ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184690607
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:30 schreef Kreator het volgende:

[..]


Sommige wegen moeten gewoon breder. Dat de A1 nog steeds tweebaans is, slaat nergens op.
Daar komt verandering in. En dan hebben we nóg meer asfalt om nóg meer auto's op te zetten *O*
pi_184690776
Even bijlezen nog, maar alvast goeiemiddag! :*

Vanavond pasta met pittige Hongaarse worst en paddestoelen. Jullie?
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:40:32 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184690803
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:38 schreef minilot het volgende:
Even bijlezen nog, maar alvast goeiemiddag! :*

Vanavond pasta met pittige Hongaarse worst en paddestoelen. Jullie?
Pizza uit de ziekenhuiskeuken. Geen idee hoe ie gaat zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:42:07 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184690836
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:38 schreef minilot het volgende:

Vanavond pasta met pittige Hongaarse worst en paddestoelen. Jullie?
Nog geen inspiratie. Beslis ter plekke in de winkel(s) wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184690915
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:38 schreef minilot het volgende:
Even bijlezen nog, maar alvast goeiemiddag! :*

Vanavond pasta met pittige Hongaarse worst en paddestoelen. Jullie?
iberico spareribs.... ze zijn alleen HUGE dus weet niet of en wat ik er dan bij moet maken
pi_184690940
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:21 schreef fietsie het volgende:

Wat bedoel je dan met "geen mogelijkheden" ?
Als je voor een gezin moet zorgen en tegelijk een opleiding moet volgen en ook nog een inkomen moet genereren voor dat gezin dan gaat het al heel moeilijk om van carrière te switchen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 29 januari 2019 @ 12:53:49 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184691035
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je voor een gezin moet zorgen en tegelijk een opleiding moet volgen en ook nog een inkomen moet genereren voor dat gezin dan gaat het al heel moeilijk om van carrière te switchen.
Ja zo; als je niet uitgaat van schoolverlaters maar van mensen die al een baan hebben is dat zeker het geval. Al zijn daar ook al wel voorbeelden van werk-leer combinaties waarin al vanaf het begin van de omscholing geld verdiend kan worden te vinden. Of dat voldoende is voor een hoofd-kostwinner weet ik niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184691123
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:53 schreef fietsie het volgende:

Ja zo; als je niet uitgaat van schoolverlaters maar van mensen die al een baan hebben is dat zeker het geval. Al zijn daar ook al wel voorbeelden van werk-leer combinaties waarin al vanaf het begin van de omscholing geld verdiend kan worden te vinden. Of dat voldoende is voor een hoofd-kostwinner weet ik niet.
Ja, dat bedoel ik met er zijn genoeg mensen die de zorg in willen :D Maar onze maatschappij kijkt nog vooral naar mensen onder de 18 die een keus voor de de komende 50 jaar moeten maken op dát moment.

Ik ken al 2 mensen die graag als verpleegkundige willen werken en de mogelijkheid niet hebben/kunnen vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 januari 2019 @ 13:02:30 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184691180
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar iemand als jij, met een kantoorbaan, kan dan toch wel met het OV gaan?
Weet je wel wat dat kost zonder 65+ pas? :').
pi_184691235
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Er kan in heel veel gevallen veel meer als de werkgever zich er een beetje voor in wil spannen. En voor veel mensen is OV echt wel een haalbaar alternatief,
In het onderwijs echt niet hoor...

En OV is hier ook geen optie (ondanks randstad, verbinding duurt drie keer zo lang als auto)
Kwak
  dinsdag 29 januari 2019 @ 13:08:44 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184691308
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Weet je wel wat dat kost zonder 65+ pas? :').
En bus - bus
Dan bus - trein
Dan trein - ovfiets/bus

Ruim 2,5 keer de reistijd met de auto, en max 1x per uur vertrekken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184691357
Ik zit mij te verlustigen aan Lonaa's toffe verhuistopic. :9
En Lonaa, die salontafel heb ik ook! Topding! O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 29 januari 2019 @ 13:12:06 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184691373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:11 schreef minilot het volgende:
Ik zit mij te verlustigen aan Lonaa's toffe verhuistopic. :9
En Lonaa, die salontafel heb ik ook! Topding! O+
Ik leerde er sowieso van dat een bank de trap op best wel eens een optie zou kunnen zijn.
Dus op zoek naar een bescheiden logeerbedbank op t moment.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184691650
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Er kan in heel veel gevallen veel meer als de werkgever zich er een beetje voor in wil spannen. En voor veel mensen is OV echt wel een haalbaar alternatief,
OV O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184691701
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

En bus - bus
Dan bus - trein
Dan trein - ovfiets/bus

Ruim 2,5 keer de reistijd met de auto, en max 1x per uur vertrekken.
Jij wil toch rust en ruimte? Mag dat dan niks kosten?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 29 januari 2019 @ 13:38:18 #164
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184691802
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jij wil toch rust en ruimte? Mag dat dan niks kosten?
Jawel, maar het mag hém niets kosten.
pi_184691805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:38 schreef minilot het volgende:
Even bijlezen nog, maar alvast goeiemiddag! :*

Vanavond pasta met pittige Hongaarse worst en paddestoelen. Jullie?
Rendang met nasi kuning, paksoi en Chinese kool. De eerste keer dat ik de nasi en rendang zelf maak *O*
Spoilers!
pi_184691815
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jawel, maar het mag hém niets kosten.
:D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 januari 2019 @ 13:48:39 #167
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184691961
Ik heb niks tegen de trein. Ik reis vaak met de trein. Maar het is wel poepduur en er moet wel veel file staan wil het sneller zijn dan deur tot deur naar de zaak.

Als alle huismoeders en werkschuw tuig nou gewoon verboden wordt om zich buiten te begeven tussen 06:30 en 09:30, dan is het probleem ook opgelost.
pi_184692185
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jawel, maar het mag hém niets kosten.
ik deed een grinnikje
pi_184692191
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Rendang met nasi kuning, paksoi en Chinese kool. De eerste keer dat ik de nasi en rendang zelf maak *O*
kan je best wel!!! (lees oww daar heb ik ook wel weer eens zin in!)
pi_184692245
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:01 schreef liedetector het volgende:

[..]

kan je best wel!!! (lees oww daar heb ik ook wel weer eens zin in!)
Natuurlijk kan ik dat zelf. Daar twijfel ik niet aan eigenlijk ;) Het was er gewoon nog nooit van gekomen. Ik moest me echt inhouden om niet lekker van de boemboe te smullen maar rauwe ui en knoflook zijn toch geen goed idee.
Spoilers!
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:05:04 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184692247
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:01 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik deed een grinnikje
Want natuurlijk ben ik de enige die het onrechtmatig vind dat zijn kosten verhoogd worden omdat een ander een probleem veroorzaakt. Echt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184692253
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Natuurlijk kan ik dat zelf. Daar twijfel ik niet aan eigenlijk ;) Het was er gewoon nog nooit van gekomen. Ik moest me echt inhouden om niet lekker van de boemboe te smullen maar rauwe ui en knoflook zijn toch geen goed idee.
owww kak!!!! had er even niet aan gedacht dat dat nu een dingetje is voor je!
pi_184692261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Want natuurlijk ben ik de enige die het onrechtmatig vind dat zijn kosten verhoogd worden omdat een ander een probleem veroorzaakt. Echt.
welke kosten verhogen en welk probleem veroorzaakt een ander? ik ben geloof ik even de draad kwijt
pi_184692285
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:05 schreef liedetector het volgende:

[..]

owww kak!!!! had er even niet aan gedacht dat dat nu een dingetje is voor je!
Toen ik ingredienten testte, ging het goed met lang gegaarde uit en knoflook maar toch heb ik het sindsdien niet meer durven eten zonder pil. Maar vanavond ga ik het toch maar weer proberen.

Wat zijn kemirinootjes leuk zeg. Al jaren in huis maar net pas voor het eerst geprobeerd. De boemboe werd helemaal romig O+
Spoilers!
pi_184692336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Toen ik ingredienten testte, ging het goed met lang gegaarde uit en knoflook maar toch heb ik het sindsdien niet meer durven eten zonder pil. Maar vanavond ga ik het toch maar weer proberen.

Wat zijn kemirinootjes leuk zeg. Al jaren in huis maar net pas voor het eerst geprobeerd. De boemboe werd helemaal romig O+
wel eerst even geroosterd? of ga je de boemboe nog even bakken?
pi_184692378
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:06 schreef liedetector het volgende:

[..]

welke kosten verhogen en welk probleem veroorzaakt een ander? ik ben geloof ik even de draad kwijt
Nul verstand van autorijden en de kosten. Maar ik denk dat Fietsie denkt: De hele randstad (en andere delen van het land) staan vol met auto's. Bij mij (fietsie dus) niet, maar daar moet er toch voor betaald worden.
Maar ja, da's net als in de zorg, daar betalen de gezonden ook voor de zieken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184692408
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nul verstand van autorijden en de kosten. Maar ik denk dat Fietsie denkt: De hele randstad (en andere delen van het land) staan vol met auto's. Bij mij (fietsie dus) niet, maar daar moet er toch voor betaald worden.
Maar ja, da's net als in de zorg, daar betalen de gezonden ook voor de zieken.
en alsof fiets om de randstad heen kan rijden als ie ergens zijn moet?
pi_184692505
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:09 schreef liedetector het volgende:

[..]

wel eerst even geroosterd? of ga je de boemboe nog even bakken?
Geroosterd. De boemboe hoefde niet gebakken te worden van Robin.
Spoilers!
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:18:36 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184692509
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef liedetector het volgende:

[..]

en alsof fiets om de randstad heen kan rijden als ie ergens zijn moet?
En dan is het prima om -daar- een hogere prijs voor die kilometers te betalen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:19:21 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184692530
Toevallig vandaag een onderzoek in De Volkskrant over rekeningrijden.
Ook het grootste deel van de achterban van de VVD (!!) en het CDA zijn voor rekeningrijden en willen dat iedereen overal even veel betalen gaat.

https://www.volkskrant.nl(...)a-zegt-ja-~b71c4150/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184692548
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:12 schreef liedetector het volgende:

[..]

en alsof fiets om de randstad heen kan rijden als ie ergens zijn moet?
Dat zat ik me later ook te bedenken, hij gaat natuurlijk ook naar andere delen van het land.

Maar het blijft natuurlijk lastig, OV in buitengebieden. Vriendin van mij is in Uddel gaan wonen. Om daar te komen ben ik (niet gekeken welke buslijn ik moet hebben) tussen de 1.20-2.40 kwijt). Binnenkort heb ik een uitvaart, en even gekeken naar het crematorium dat ik verwacht. Ook ruim 1,5 uur (hopen op een doordeweekse dag).
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 januari 2019 @ 14:20:53 #182
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184692555
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:38 schreef minilot het volgende:
Even bijlezen nog, maar alvast goeiemiddag! :*

Vanavond pasta met pittige Hongaarse worst en paddestoelen. Jullie?
Same.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:23:27 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184692607
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:19 schreef golfer het volgende:
Toevallig vandaag een onderzoek in De Volkskrant over rekeningrijden.
Ook het grootste deel van de achterban van de VVD (!!) en het CDA zijn voor rekeningrijden en willen dat iedereen overal even veel betalen gaat.
Het zou ook geen probleem zijn, flatrate, als het netto een -lagere- uitgavenpost bij gelijkblijvend aantal kilometers blijft.
BPM er af om netjes met de rest van de EU in lijn te komen, de CO2 heffingen op hetzelfde niveau als het laagste tarief in alle andere EU landen enz enz, dan is het geen probleem.

Maar onze betrouwbare overheid gaat voor de hoogst mogelijke heffingen voor de natte milieudroom van een kleine minderheid.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:25:07 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184692638
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:23 schreef fietsie het volgende:

Maar onze betrouwbare overheid gaat voor de hoogst mogelijke heffingen voor de natte milieudroom van een kleine minderheid.
Bron?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184692653
Als jij geen VVD stemt Fiets, dan eet ik mijn sok op.
pi_184692659
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Als jij geen VVD stemt Fiets, dan eet ik mijn sok op.
:D
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:27:02 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184692667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Als jij geen VVD stemt Fiets, dan eet ik mijn sok op.
Maar hoe nu als die partij ook voor rekeningrijden gaat worden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184692713
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar hoe nu als die partij ook voor rekeningrijden gaat worden?
FvD
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:31:55 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184692766
De partij van de gele hesjes met als leus: "Wij zijn tegen alles, maar weten niet precies waar tegen." :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:34:12 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184692802
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184692862
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Want natuurlijk ben ik de enige die het onrechtmatig vind dat zijn kosten verhoogd worden omdat een ander een probleem veroorzaakt. Echt.
Je kiest ervoor om op een plek te gaan wonen waar zo weinig anderen wonen, dat frequent rijdend openbaar vervoer niet rendabel is. Voor de paar autootjes die er rijden zijn grote mooie dure wegen gebouwd. Dat kost.

In wat dichter bevolkte gebieden wonen heel veel meer mensen die samen dus ook heel veel meer belasting kunnen ophoesten. Daar staat tegenover dat hun wegen stukken intensiever gebruikt worden en er zo veel meer mensen in het OV stappen, dat het de moeite is om wat vaker een bus of trein te laten rijden.

Ik zie niet zo goed hoe een ander een probleem voor jou veroorzaakt. Als we de wegen in jouw regio hadden moeten financieren met de inkomsten van die paar bewoners, had je ws nog over bospaadjes gereden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184692908
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je kiest ervoor om op een plek te gaan wonen waar zo weinig anderen wonen, dat frequent rijdend openbaar vervoer niet rendabel is. Voor de paar autootjes die er rijden zijn grote mooie dure wegen gebouwd. Dat kost.

In wat dichter bevolkte gebieden wonen heel veel meer mensen die samen dus ook heel veel meer belasting kunnen ophoesten. Daar staat tegenover dat hun wegen stukken intensiever gebruikt worden en er zo veel meer mensen in het OV stappen, dat het de moeite is om wat vaker een bus of trein te laten rijden.

Ik zie niet zo goed hoe een ander een probleem voor jou veroorzaakt. Als we de wegen in jouw regio hadden moeten financieren met de inkomsten van die paar bewoners, had je ws nog over bospaadjes gereden.
O+
Spoilers!
pi_184692995
Altijd handig als iemand anders de moeite neemt om je gedachten onder woorden te brengen.
Spoilers!
pi_184693029
Wij vliegen trouwens dit weekend op een het naar m'n schoonouders, iets waar ik me vreselijk schuldig over voel. Maar goed, het is met het OV echt geen doen voor een weekend, dan zijn we 10 uur onderweg. Met het vliegtuig een uur of 5 van deur tot deur.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 14:49:33 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184693061
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij vliegen trouwens dit weekend op een het naar m'n schoonouders, iets waar ik me vreselijk schuldig over voel. Maar goed, het is met het OV echt geen doen voor een weekend, dan zijn we 10 uur onderweg. Met het vliegtuig een uur of 5 van deur tot deur.
Dus maar weer een paar extra bomen aanplanten. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184693271
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geroosterd. De boemboe hoefde niet gebakken te worden van Robin.
zo doe ik het ook ja
pi_184693283
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

En dan is het prima om -daar- een hogere prijs voor die kilometers te betalen.
maar het asfalt in het noorden is dan toch niet ineens gratis? De A2 heeft zich met de trajectcontrole al 2x terug betaald
pi_184693304
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Als jij geen VVD stemt Fiets, dan eet ik mijn sok op.
schone of al een dag gedragen?
pi_184693319
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie niet zo goed hoe een ander een probleem voor jou veroorzaakt. Als we de wegen in jouw regio hadden moeten financieren met de inkomsten van die paar bewoners, had je ws nog over bospaadjes gereden.
hahahaha
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:07:37 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184693331
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Als jij geen VVD stemt Fiets, dan eet ik mijn sok op.
Eetsmakelijk dan alvast.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')