abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184854774
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:56 schreef jesseax het volgende:

[..]

En bv de wekelijkse doelstelling, 4 potjes 2 goals verschil winnen behaal je makkelijker in div 5 dan div 3.
Jep, ook dat nog eens. Die doelstellingen moeten ze in perspectief plaatsen. Bijvoorbeeld 1 potje winnen in Division 1, 2 potjes winnen in Division 2 etc...

Als er wekelijkse doelstellingen zijn dat je bijvoorbeeld met 11 Duitsers een paar potjes moet winnen, maak je borst dan maar nat.

Gelukkig speel ik zelf vooral Weekend League, dat is sowieso qua gameplay een verademing t.o.v. Rivals (veel directere gameplay) en zo sprokkel ik de punten wel bij elkaar om elke week Division 5 / Rank 1 en WL Gold 2 te halen.
pi_184855144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:02 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jep, ook dat nog eens. Die doelstellingen moeten ze in perspectief plaatsen. Bijvoorbeeld 1 potje winnen in Division 1, 2 potjes winnen in Division 2 etc...

Als er wekelijkse doelstellingen zijn dat je bijvoorbeeld met 11 Duitsers een paar potjes moet winnen, maak je borst dan maar nat.

Gelukkig speel ik zelf vooral Weekend League, dat is sowieso qua gameplay een verademing t.o.v. Rivals (veel directere gameplay) en zo sprokkel ik de punten wel bij elkaar om elke week Division 5 / Rank 1 en WL Gold 2 te halen.
Ja zoiets zou beter zijn.

Baal alleen een beetje van mijn wekelijkse player pick, meer dan een supersub heb ik tot nu toe niet gekregen. Soms zie ik teams voorbij komen met een Kante VVD en Pogba dan vraag ik me echt af of mijn playerpick luck zo slecht is.
pi_184855212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef jesseax het volgende:

[..]

Baal alleen een beetje van mijn wekelijkse player pick, meer dan een supersub heb ik tot nu toe niet gekregen. Soms zie ik teams voorbij komen met een Kante VVD en Pogba dan vraag ik me echt af of mijn playerpick luck zo slecht is.
1x had ik SIF Fabinho (de CB versie dus) als player pick, de rest was mij mij ook allemaal <84.

Schijnt dat sommigen Cristiano Ronaldo in de komende TOTW verwachten, doe mij die maar morgen :P
pi_184855330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

1x had ik SIF Fabinho (de CB versie dus) als player pick, de rest was mij mij ook allemaal <84.

Schijnt dat sommigen Cristiano Ronaldo in de komende TOTW verwachten, doe mij die maar morgen :P
87 werner en 87 Sommer hier, de overige (16 stuks) helemaal niks. Ronaldo zou alles goed maken :) Al betwijfel ik of een juve speler wordt opgenomen bij een gelijkspel.
pi_184855618
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Gratis Ultimate Pack. Wow!

Fucking Schmeichel... En nee, niet Peter.
Sommer
Ook geen 38
  woensdag 6 februari 2019 @ 15:12:04 #206
483093 RogerShah
Denk'n te weet'n
pi_184856281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef jesseax het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Mijn 2 players die ik mag picken zijn wekelijks zeer beroerd.

Ik heb 1x depay gehad. En die gebruik ik dan ook in elk team eigenlijk. 475+ wedstrijden meegespeeld. Maar verder echt alleen bagger gehad.
pi_184856379
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:12 schreef RogerShah het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Mijn 2 players die ik mag picken zijn wekelijks zeer beroerd.

Ik heb 1x depay gehad. En die gebruik ik dan ook in elk team eigenlijk. 475+ wedstrijden meegespeeld. Maar verder echt alleen bagger gehad.
ja precies dat haha. Meestal als ik ff flip om een verloren pot in de weekend league kijk ik naar mijn player picks en dan kan ik het weer relativeren.
pi_184857528
DyuxllxXQAA1nh5.jpg

95 Ronaldo :o
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:08:05 #209
309126 Doublepain
Burn A Nearby New Yard
pi_184858900
_O_

Alleen jammer dat Kagawa er tusen zit :r
Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'
FOLLOW: https://www.twitch.tv/knutdeijsbeer86 EN KRIJG EEN GRATIS PAK MELK!!!
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:53:22 #210
406852 lesleyyb
Modding all the way
pi_184859809
als je een inform uit portugal hebt weet je tenminste dat je beet hebt, in tegenstelling tot argentinie
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:42:06 #211
406852 lesleyyb
Modding all the way
pi_184866135
gameplay is ook weer eens niet om aan te gluren. nog even proberen rank 2 rewards voor rivals te krijgen maar man man man wat is het dramatisch 8)7 flashback ibra die het in de 93e minuut voor elkaar krijgt om voor een leeg doel alsnog tegen een verdediger aan te schieten en motm reus die vaker de paal raakt dan een bal daadwerkelijk op doel schiet :|W gisteren liep alles zo vlekkeloos, ff lekker zo'n 15 games gespeeld, team voelde lekker, defensie stond goed, alles. een dag later en ik wil het liefst mijn controller door het raam smijten omdat ik niet meer weet wat ik kan verwachten |:(
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:42:14 #212
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184866137
Had mijn Ultimate pack en prime gold players pack bewaard tot vandaag. Twee 84-rated keepers uit het Ultimate pakketje, met de rest lager dan 82 _O- Prime gold players pack een 83 Morata en verder ook niets.

Je zou toch maar die 25 euro neerleggen voor dat pakket, jezus :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184866731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja knettergek.

Ik ben aan het icon grinden nu. Ik verkoop al mijn <82 golds, non rare en rare voor bedragen tussen 500 en 1800 en ik heb er een shitload van (stuk of 500 in totaal). Daarmee kan ik morgen wel de laatste SBC van Nesta afmaken. Shadow kaartje erop en ik heb een geweldige CB en mocht hij toch niet bevallen, switch ik terug naar SIF Fabinho en gooi ik Nesta in een toekomstige SBC van Gullit, Ronaldinho of Ronaldo o.i.d.
pi_184867125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:42 schreef lesleyyb het volgende:
gameplay is ook weer eens niet om aan te gluren. nog even proberen rank 2 rewards voor rivals te krijgen maar man man man wat is het dramatisch 8)7 flashback ibra die het in de 93e minuut voor elkaar krijgt om voor een leeg doel alsnog tegen een verdediger aan te schieten en motm reus die vaker de paal raakt dan een bal daadwerkelijk op doel schiet :|W gisteren liep alles zo vlekkeloos, ff lekker zo'n 15 games gespeeld, team voelde lekker, defensie stond goed, alles. een dag later en ik wil het liefst mijn controller door het raam smijten omdat ik niet meer weet wat ik kan verwachten |:(
Had ik ook precies zo. Gisteren top vandaag drama.
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:00:48 #215
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_184869272
Had m'n packs bewaard en toch maar mooi een Headliner Marquinos weten te krijgen. Makkelijke 100k
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:08:27 #216
309126 Doublepain
Burn A Nearby New Yard
pi_184869319
SIF King, Buffon en Zlatan beste uit mijn divisions

Zometeen red CR7 packen en I call it a day
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'
pi_184869935
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:08 schreef Doublepain het volgende:
SIF King, Buffon en Zlatan beste uit mijn divisions

Zometeen red CR7 packen en I call it a day
Orban en Brandt als player picks, yessss
  donderdag 7 februari 2019 @ 09:32:28 #218
309126 Doublepain
Burn A Nearby New Yard
pi_184870213
Uiteraard Kagawa :r
Ronaldo 20', 64'
pi_184870548
Player pick (Silver 1), Donnarumma, Kagawa, Brandt. Donnarumma gekozen i.v.m. serie A team.
Weet alleen niet of die beter is dan Handanovic. Handanovic is 88. De standaard 6 statistieken kan ik wel vergelijken, iemand uitleg hoe ik nu kan kijken welke daadwerkelijk beter is? Zie namelijk veel teams met IF die lager zijn dan andere spelers op bepaalde positie maar wel de voorkeur krijgen.

Verder geen packs geopend. Ga ze voor het eerst op de PS openen vanavond, alleen de player pick kon niet wachten :@
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184871398
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:32 schreef Doublepain het volgende:
Uiteraard Kagawa :r
Jep, ik ook. En Chilwell. En voor de rest uit de packs geen kut, op misschien Verratti en zo'n Spaanse headliner na. Ach ja, ik heb Nesta nu binnen en misschien zit er vanavond met de Marquees nog wat leuks in.
pi_184874587
Ben dus even verder gaan zoeken op m'n bovenstaande bericht:

7lnahbdkb3ojo.jpg

De statistieken 'voorop' de kaart zijn van Handanovic beter, alleen de IGS en STATS bij Donnaruma.
Zo heb ik ook Parolo (UCL), Hamsik vergeleken. Ook hier had Parolo betere statistieken.
Ik kom dus ook vaak mezelf tegen met: heb het idee dat mijn mindere spelers beter spelen (soms).
iemand die meer kan vertellen over de statistieken van Futhead?
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:23:47 #222
483093 RogerShah
Denk'n te weet'n
pi_184875171
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Had mijn Ultimate pack en prime gold players pack bewaard tot vandaag. Twee 84-rated keepers uit het Ultimate pakketje, met de rest lager dan 82 _O- Prime gold players pack een 83 Morata en verder ook niets.

Ik had gisteren ff zo'n 100 k pakje gekocht met points. Beste speler was 83. Neem daarbij dat ik vandaag nog weer mijn rivals rang 1 en wl goud 1 rewards open en de beste speler was quaresma.

Nu weet ik dat ik nooit meer een pakje koop en alleen in het begin van fifa er even 25 euro tegenaan gooi om een beetje een start bedrag te hebben.

Oja,en mijn red player picks zin Chillwell en orban. Ook weer middelmaat helaas.
pi_184877540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:44 schreef ebtravel het volgende:
Ben dus even verder gaan zoeken op m'n bovenstaande bericht:

[ afbeelding ]

De statistieken 'voorop' de kaart zijn van Handanovic beter, alleen de IGS en STATS bij Donnaruma.
Zo heb ik ook Parolo (UCL), Hamsik vergeleken. Ook hier had Parolo betere statistieken.
Ik kom dus ook vaak mezelf tegen met: heb het idee dat mijn mindere spelers beter spelen (soms).
iemand die meer kan vertellen over de statistieken van Futhead?
Ik snap daar ook niks van. Ben ook benieuwd naar het antwoord.
pi_184877784
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:16 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Hoe het kan bij Donnaruma/Handanovic is mij een raadsel.
Voor veldspelers is het verschil vaak te verklaren, volgens mij, doordat de OVR rating die zij krijgen gebaseerd is op de standaardpositie van die kaart. Dus iemand is bijv. 88 rated op CM, maar 86 rated op CVM. Hij krijgt een CVM kaart en dus een OVR rating van 86 op z'n kaart.

* Dit is een aanname. :)
pi_184878124
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:16 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

even iets research gedaan >>

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:30 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Hoe het kan bij Donnaruma/Handanovic is mij een raadsel.
Voor veldspelers is het verschil vaak te verklaren, volgens mij, doordat de OVR rating die zij krijgen gebaseerd is op de standaardpositie van die kaart. Dus iemand is bijv. 88 rated op CM, maar 86 rated op CVM. Hij krijgt een CVM kaart en dus een OVR rating van 86 op z'n kaart.

* Dit is een aanname. :)
Heb even e.e.a. nagekeken nog. Was een oudere vergelijking tussen Kompany en Vertonghen. Waarin Kompany overal op won, en Vertonghen een betere kaart had: het zat hem veel in dingen als strafschoppen, corners welke Vertonghen beter had, maar in het spel verdedigend/koppend/lopen dus totaal niets uitmaken. Waardoor je beter met Kompany speelt dan met Vertonghen. Bij Donnuruma en Handanovic moet ik dan de vergelijk beter gaan trekken. Reflex of Agility was dacht ik alleen beter bij Handanovic. Hamsik / Parolo verder niet uitgepluist, maar ik hamerde teveel op dat ik de spelers ratings meer voor lief nam dan de speler waard (die hadden mij ook meer gekost). In m'n Engelse team had ik bijv. ook altijd Fred erin, die maar 82 is maar enorm fijn dat middenveld bestrijkt. Tot zover ben ik nu gekomen.

Iemand nog een aanvulling hierop, en eventueel al iemand die mij kan zeggen wie fijner keept? Handanovic heeft me talloze keren geholpen, maar sinds zondag wil ik m'n spel door 't raam gooien.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')