abonnement Unibet Coolblue
pi_184854774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:56 schreef jesseax het volgende:

[..]

En bv de wekelijkse doelstelling, 4 potjes 2 goals verschil winnen behaal je makkelijker in div 5 dan div 3.
Jep, ook dat nog eens. Die doelstellingen moeten ze in perspectief plaatsen. Bijvoorbeeld 1 potje winnen in Division 1, 2 potjes winnen in Division 2 etc...

Als er wekelijkse doelstellingen zijn dat je bijvoorbeeld met 11 Duitsers een paar potjes moet winnen, maak je borst dan maar nat.

Gelukkig speel ik zelf vooral Weekend League, dat is sowieso qua gameplay een verademing t.o.v. Rivals (veel directere gameplay) en zo sprokkel ik de punten wel bij elkaar om elke week Division 5 / Rank 1 en WL Gold 2 te halen.
pi_184855144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:02 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jep, ook dat nog eens. Die doelstellingen moeten ze in perspectief plaatsen. Bijvoorbeeld 1 potje winnen in Division 1, 2 potjes winnen in Division 2 etc...

Als er wekelijkse doelstellingen zijn dat je bijvoorbeeld met 11 Duitsers een paar potjes moet winnen, maak je borst dan maar nat.

Gelukkig speel ik zelf vooral Weekend League, dat is sowieso qua gameplay een verademing t.o.v. Rivals (veel directere gameplay) en zo sprokkel ik de punten wel bij elkaar om elke week Division 5 / Rank 1 en WL Gold 2 te halen.
Ja zoiets zou beter zijn.

Baal alleen een beetje van mijn wekelijkse player pick, meer dan een supersub heb ik tot nu toe niet gekregen. Soms zie ik teams voorbij komen met een Kante VVD en Pogba dan vraag ik me echt af of mijn playerpick luck zo slecht is.
pi_184855212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef jesseax het volgende:

[..]

Ja zoiets zou beter zijn.

Baal alleen een beetje van mijn wekelijkse player pick, meer dan een supersub heb ik tot nu toe niet gekregen. Soms zie ik teams voorbij komen met een Kante VVD en Pogba dan vraag ik me echt af of mijn playerpick luck zo slecht is.
1x had ik SIF Fabinho (de CB versie dus) als player pick, de rest was mij mij ook allemaal <84.

Schijnt dat sommigen Cristiano Ronaldo in de komende TOTW verwachten, doe mij die maar morgen :P
pi_184855330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

1x had ik SIF Fabinho (de CB versie dus) als player pick, de rest was mij mij ook allemaal <84.

Schijnt dat sommigen Cristiano Ronaldo in de komende TOTW verwachten, doe mij die maar morgen :P
87 werner en 87 Sommer hier, de overige (16 stuks) helemaal niks. Ronaldo zou alles goed maken :) Al betwijfel ik of een juve speler wordt opgenomen bij een gelijkspel.
pi_184855618
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Gratis Ultimate Pack. Wow!

Fucking Schmeichel... En nee, niet Peter.
Sommer
Ook geen 38
  woensdag 6 februari 2019 @ 15:12:04 #206
483093 RogerShah
Denk'n te weet'n
pi_184856281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef jesseax het volgende:

[..]

Ja zoiets zou beter zijn.

Baal alleen een beetje van mijn wekelijkse player pick, meer dan een supersub heb ik tot nu toe niet gekregen. Soms zie ik teams voorbij komen met een Kante VVD en Pogba dan vraag ik me echt af of mijn playerpick luck zo slecht is.
Ik heb precies hetzelfde. Mijn 2 players die ik mag picken zijn wekelijks zeer beroerd.

Ik heb 1x depay gehad. En die gebruik ik dan ook in elk team eigenlijk. 475+ wedstrijden meegespeeld. Maar verder echt alleen bagger gehad.
pi_184856379
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:12 schreef RogerShah het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Mijn 2 players die ik mag picken zijn wekelijks zeer beroerd.

Ik heb 1x depay gehad. En die gebruik ik dan ook in elk team eigenlijk. 475+ wedstrijden meegespeeld. Maar verder echt alleen bagger gehad.
ja precies dat haha. Meestal als ik ff flip om een verloren pot in de weekend league kijk ik naar mijn player picks en dan kan ik het weer relativeren.
pi_184857528


95 Ronaldo :o
pi_184858900
_O_

Alleen jammer dat Kagawa er tusen zit :r
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:53:22 #210
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184859809
als je een inform uit portugal hebt weet je tenminste dat je beet hebt, in tegenstelling tot argentinie
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:42:06 #211
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184866135
gameplay is ook weer eens niet om aan te gluren. nog even proberen rank 2 rewards voor rivals te krijgen maar man man man wat is het dramatisch 8)7 flashback ibra die het in de 93e minuut voor elkaar krijgt om voor een leeg doel alsnog tegen een verdediger aan te schieten en motm reus die vaker de paal raakt dan een bal daadwerkelijk op doel schiet :|W gisteren liep alles zo vlekkeloos, ff lekker zo'n 15 games gespeeld, team voelde lekker, defensie stond goed, alles. een dag later en ik wil het liefst mijn controller door het raam smijten omdat ik niet meer weet wat ik kan verwachten |:(
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:42:14 #212
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184866137
Had mijn Ultimate pack en prime gold players pack bewaard tot vandaag. Twee 84-rated keepers uit het Ultimate pakketje, met de rest lager dan 82 _O- Prime gold players pack een 83 Morata en verder ook niets.

Je zou toch maar die 25 euro neerleggen voor dat pakket, jezus :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184866731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Je zou toch maar die 25 euro neerleggen voor dat pakket, jezus :')
Ja knettergek.

Ik ben aan het icon grinden nu. Ik verkoop al mijn <82 golds, non rare en rare voor bedragen tussen 500 en 1800 en ik heb er een shitload van (stuk of 500 in totaal). Daarmee kan ik morgen wel de laatste SBC van Nesta afmaken. Shadow kaartje erop en ik heb een geweldige CB en mocht hij toch niet bevallen, switch ik terug naar SIF Fabinho en gooi ik Nesta in een toekomstige SBC van Gullit, Ronaldinho of Ronaldo o.i.d.
pi_184867125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:42 schreef lesleyyb het volgende:
gameplay is ook weer eens niet om aan te gluren. nog even proberen rank 2 rewards voor rivals te krijgen maar man man man wat is het dramatisch 8)7 flashback ibra die het in de 93e minuut voor elkaar krijgt om voor een leeg doel alsnog tegen een verdediger aan te schieten en motm reus die vaker de paal raakt dan een bal daadwerkelijk op doel schiet :|W gisteren liep alles zo vlekkeloos, ff lekker zo'n 15 games gespeeld, team voelde lekker, defensie stond goed, alles. een dag later en ik wil het liefst mijn controller door het raam smijten omdat ik niet meer weet wat ik kan verwachten |:(
Had ik ook precies zo. Gisteren top vandaag drama.
blablablabla
  donderdag 7 februari 2019 @ 08:00:48 #215
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_184869272
Had m'n packs bewaard en toch maar mooi een Headliner Marquinos weten te krijgen. Makkelijke 100k
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_184869319
SIF King, Buffon en Zlatan beste uit mijn divisions

Zometeen red CR7 packen en I call it a day

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2019 08:08:41 ]
pi_184869935
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:08 schreef Doublepain het volgende:
SIF King, Buffon en Zlatan beste uit mijn divisions

Zometeen red CR7 packen en I call it a day
Orban en Brandt als player picks, yessss
pi_184870213
Uiteraard Kagawa :r
pi_184870548
Player pick (Silver 1), Donnarumma, Kagawa, Brandt. Donnarumma gekozen i.v.m. serie A team.
Weet alleen niet of die beter is dan Handanovic. Handanovic is 88. De standaard 6 statistieken kan ik wel vergelijken, iemand uitleg hoe ik nu kan kijken welke daadwerkelijk beter is? Zie namelijk veel teams met IF die lager zijn dan andere spelers op bepaalde positie maar wel de voorkeur krijgen.

Verder geen packs geopend. Ga ze voor het eerst op de PS openen vanavond, alleen de player pick kon niet wachten :@
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184871398
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:32 schreef Doublepain het volgende:
Uiteraard Kagawa :r
Jep, ik ook. En Chilwell. En voor de rest uit de packs geen kut, op misschien Verratti en zo'n Spaanse headliner na. Ach ja, ik heb Nesta nu binnen en misschien zit er vanavond met de Marquees nog wat leuks in.
pi_184874587
Ben dus even verder gaan zoeken op m'n bovenstaande bericht:



De statistieken 'voorop' de kaart zijn van Handanovic beter, alleen de IGS en STATS bij Donnaruma.
Zo heb ik ook Parolo (UCL), Hamsik vergeleken. Ook hier had Parolo betere statistieken.
Ik kom dus ook vaak mezelf tegen met: heb het idee dat mijn mindere spelers beter spelen (soms).
iemand die meer kan vertellen over de statistieken van Futhead?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:23:47 #222
483093 RogerShah
Denk'n te weet'n
pi_184875171
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Had mijn Ultimate pack en prime gold players pack bewaard tot vandaag. Twee 84-rated keepers uit het Ultimate pakketje, met de rest lager dan 82 _O- Prime gold players pack een 83 Morata en verder ook niets.

Je zou toch maar die 25 euro neerleggen voor dat pakket, jezus :')
Ik had gisteren ff zo'n 100 k pakje gekocht met points. Beste speler was 83. Neem daarbij dat ik vandaag nog weer mijn rivals rang 1 en wl goud 1 rewards open en de beste speler was quaresma.

Nu weet ik dat ik nooit meer een pakje koop en alleen in het begin van fifa er even 25 euro tegenaan gooi om een beetje een start bedrag te hebben.

Oja,en mijn red player picks zin Chillwell en orban. Ook weer middelmaat helaas.
pi_184877540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:44 schreef ebtravel het volgende:
Ben dus even verder gaan zoeken op m'n bovenstaande bericht:

[ afbeelding ]

De statistieken 'voorop' de kaart zijn van Handanovic beter, alleen de IGS en STATS bij Donnaruma.
Zo heb ik ook Parolo (UCL), Hamsik vergeleken. Ook hier had Parolo betere statistieken.
Ik kom dus ook vaak mezelf tegen met: heb het idee dat mijn mindere spelers beter spelen (soms).
iemand die meer kan vertellen over de statistieken van Futhead?
Ik snap daar ook niks van. Ben ook benieuwd naar het antwoord.
pi_184877784
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:16 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik snap daar ook niks van. Ben ook benieuwd naar het antwoord.
Hoe het kan bij Donnaruma/Handanovic is mij een raadsel.
Voor veldspelers is het verschil vaak te verklaren, volgens mij, doordat de OVR rating die zij krijgen gebaseerd is op de standaardpositie van die kaart. Dus iemand is bijv. 88 rated op CM, maar 86 rated op CVM. Hij krijgt een CVM kaart en dus een OVR rating van 86 op z'n kaart.

* Dit is een aanname. :)
pi_184878124
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:16 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik snap daar ook niks van. Ben ook benieuwd naar het antwoord.
even iets research gedaan >>

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:30 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Hoe het kan bij Donnaruma/Handanovic is mij een raadsel.
Voor veldspelers is het verschil vaak te verklaren, volgens mij, doordat de OVR rating die zij krijgen gebaseerd is op de standaardpositie van die kaart. Dus iemand is bijv. 88 rated op CM, maar 86 rated op CVM. Hij krijgt een CVM kaart en dus een OVR rating van 86 op z'n kaart.

* Dit is een aanname. :)
Heb even e.e.a. nagekeken nog. Was een oudere vergelijking tussen Kompany en Vertonghen. Waarin Kompany overal op won, en Vertonghen een betere kaart had: het zat hem veel in dingen als strafschoppen, corners welke Vertonghen beter had, maar in het spel verdedigend/koppend/lopen dus totaal niets uitmaken. Waardoor je beter met Kompany speelt dan met Vertonghen. Bij Donnuruma en Handanovic moet ik dan de vergelijk beter gaan trekken. Reflex of Agility was dacht ik alleen beter bij Handanovic. Hamsik / Parolo verder niet uitgepluist, maar ik hamerde teveel op dat ik de spelers ratings meer voor lief nam dan de speler waard (die hadden mij ook meer gekost). In m'n Engelse team had ik bijv. ook altijd Fred erin, die maar 82 is maar enorm fijn dat middenveld bestrijkt. Tot zover ben ik nu gekomen.

Iemand nog een aanvulling hierop, en eventueel al iemand die mij kan zeggen wie fijner keept? Handanovic heeft me talloze keren geholpen, maar sinds zondag wil ik m'n spel door 't raam gooien.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:54:31 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184878157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:51 schreef ebtravel het volgende:

[..]

even iets research gedaan >>

[..]

Heb even e.e.a. nagekeken nog. Was een oudere vergelijking tussen Kompany en Vertonghen. Waarin Kompany overal op won, en Vertonghen een betere kaart had: het zat hem veel in dingen als strafschoppen, corners welke Vertonghen beter had, maar in het spel verdedigend/koppend/lopen dus totaal niets uitmaken. Waardoor je beter met Kompany speelt dan met Vertonghen. Bij Donnuruma en Handanovic moet ik dan de vergelijk beter gaan trekken. Reflex of Agility was dacht ik alleen beter bij Handanovic. Hamsik / Parolo verder niet uitgepluist, maar ik hamerde teveel op dat ik de spelers ratings meer voor lief nam dan de speler waard (die hadden mij ook meer gekost). In m'n Engelse team had ik bijv. ook altijd Fred erin, die maar 82 is maar enorm fijn dat middenveld bestrijkt. Tot zover ben ik nu gekomen.

Iemand nog een aanvulling hierop, en eventueel al iemand die mij kan zeggen wie fijner keept? Handanovic heeft me talloze keren geholpen, maar sinds zondag wil ik m'n spel door 't raam gooien.
Zou ook gewoon door de patch kunnen komen eerlijk gezegd. Voor de patch moest je haast wel een lange keeper hebben om enige kans te hebben op het tegenhouden van finesse schoten, terwijl je nu misschien een keeper nodig hebt met goede reflexen oid. Heb zelf de afgelopen 1,5 week niet gespeeld, dus kan je geen antwoord geven wat voor type keeper nu beter is :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184882782
Geen WL gespeeld, maar voor de verandering prima kaarten uit de MM's; Lewa, Thiago Silva, Alaba. :)
  donderdag 7 februari 2019 @ 21:01:11 #228
483093 RogerShah
Denk'n te weet'n
pi_184883955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 20:20 schreef Doevelaer het volgende:
Geen WL gespeeld, maar voor de verandering prima kaarten uit de MM's; Lewa, Thiago Silva, Alaba. :)
Zo dat is niet verkeerd. Zoiets uit zo weinig pakjes is mij nog niet gelukt.
pi_184884904
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:01 schreef RogerShah het volgende:

[..]

Zo dat is niet verkeerd. Zoiets uit zo weinig pakjes is mij nog niet gelukt.
Vgm had EA een foutje gemaakt voor wat betreft pack weight. :') Maatje van me packte ongeveer gelijktijdig Hamsik & IF Koulibaly, eveneens uit Marquee matchups
pi_184884913
Dubbel ;(
  donderdag 7 februari 2019 @ 22:52:14 #231
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184886930
Lekker hoor, een 82 Pau Lopez uit mijn marquee matchups _O_

Duurste speler uit alle packs was een silver die voor 2k gaat. :') Fucking trieste pack weight weer. Honderden packs geopend dit jaar en 4-5 spelers tradeable die meer waard waren dan 20k :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184887186
CAM -> CF kaartjes zijn extinct nu en gaan voor 5k. Doe er je voordeel mee.
pi_184888588
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
CAM -> CF kaartjes zijn extinct nu en gaan voor 5k. Doe er je voordeel mee.
Kan ze gewoon kopen voor veel minder dan 5k hoor.
pi_184889012
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 23:56 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Kan ze gewoon kopen voor veel minder dan 5k hoor.
Ja nu ja. Je bent ook al een uur verder...
pi_184890549
8 packs door WL + Rivals 5x walkout.
Ozil, Otamendi, Umtiti, Iniesta en Ederson.

Player picks: Fabregas en Brandt.

Gister Torres sbc maar gedaan doordat ik veel shit in m'n club had, koste rond de 60k.
Als het niets is, verwerk ik hem weer in een andere sbc.

Heb alleen aardig wat spitsen nu: POTM Auba, Flashback Ibra, Headliner Arnautovic en Torres.
Ook nog 5x IF Rashford voor POTM als het nodig is.
pi_184891122
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 07:57 schreef JaafkeJunior het volgende:
8 packs door WL + Rivals 5x walkout.
Ozil, Otamendi, Umtiti, Iniesta en Ederson.

Player picks: Fabregas en Brandt.

Gister Torres sbc maar gedaan doordat ik veel shit in m'n club had, koste rond de 60k.
Als het niets is, verwerk ik hem weer in een andere sbc.

Heb alleen aardig wat spitsen nu: POTM Auba, Flashback Ibra, Headliner Arnautovic en Torres.
Ook nog 5x IF Rashford voor POTM als het nodig is.
Fitness team maken of heb je dat al?

Intussen is mijn fitness team (La Liga) ook 89 rated :')

Heb de La Liga SBC twee keer gedaan en speel nu met zowel SBC Iago Aspas als Casemiro. Suarez, TOTGS Kroos, Scream Koke en Futmas Coutinho maken het af en dan heb ik achterin nog Jordi Alba, Varane, Umtiti, IF De Marcos en Courtois _O_

Ik ga daar zeker een paar potjes WL mee doen.
pi_184891223
I
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:59 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Fitness team maken of heb je dat al?

Intussen is mijn fitness team (La Liga) ook 89 rated :')

Heb de La Liga SBC twee keer gedaan en speel nu met zowel SBC Iago Aspas als Casemiro. Suarez, TOTGS Kroos, Scream Koke en Futmas Coutinho maken het af en dan heb ik achterin nog Jordi Alba, Varane, Umtiti, IF De Marcos en Courtois _O_

Ik ga daar zeker een paar potjes WL mee doen.
ik kan niet zo goed met een fitness team spelen, dan mis ik altijd mijn lievelingsspelers etc.

Sta bijna in de top 100 traders op xbox, heb door alle rewards ook altijd genoeg groeps trainings kaarten en als ik me verveel geef ik ze allemaal een kaartje via mn telefoon
pi_184891241
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 07:57 schreef JaafkeJunior het volgende:
8 packs door WL + Rivals 5x walkout.
Ozil, Otamendi, Umtiti, Iniesta en Ederson.

Player picks: Fabregas en Brandt.

Gister Torres sbc maar gedaan doordat ik veel shit in m'n club had, koste rond de 60k.
Als het niets is, verwerk ik hem weer in een andere sbc.

Heb alleen aardig wat spitsen nu: POTM Auba, Flashback Ibra, Headliner Arnautovic en Torres.
Ook nog 5x IF Rashford voor POTM als het nodig is.
Hoe is die Arnautovic?
pi_184891258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:59 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Fitness team maken of heb je dat al?

Intussen is mijn fitness team (La Liga) ook 89 rated :')

Heb de La Liga SBC twee keer gedaan en speel nu met zowel SBC Iago Aspas als Casemiro. Suarez, TOTGS Kroos, Scream Koke en Futmas Coutinho maken het af en dan heb ik achterin nog Jordi Alba, Varane, Umtiti, IF De Marcos en Courtois _O_

Ik ga daar zeker een paar potjes WL mee doen.
Teampje hoor.
pi_184891324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:09 schreef JaafkeJunior het volgende:
I

[..]

ik kan niet zo goed met een fitness team spelen, dan mis ik altijd mijn lievelingsspelers etc.

Sta bijna in de top 100 traders op xbox, heb door alle rewards ook altijd genoeg groeps trainings kaarten en als ik me verveel geef ik ze allemaal een kaartje via mn telefoon
Nog wat trade tips voor deze simpele ziel?
Heb van iemand hier in ieder geval de zilver 70+ geleerd, alleen wel aangepast naar hoe het voor mij werkt. Nu soms 10-20k per dag waar ik enorm tevreden al mee ben. In fifa 20 moet dat x10 worden. Dus alles is welkom ^O^
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184891437
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:20 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Nog wat trade tips voor deze simpele ziel?
Heb van iemand hier in ieder geval de zilver 70+ geleerd, alleen wel aangepast naar hoe het voor mij werkt. Nu soms 10-20k per dag waar ik enorm tevreden al mee ben. In fifa 20 moet dat x10 worden. Dus alles is welkom ^O^
Traden is lastig in een zekere zin dat je het goed moet gokken en de grote menigte voor of te slim af moet zijn..

Mijn TL zit momenteel vol met Spartak spelers voor Lunar event (the pigs)
En rare CL kaarten voor als het dinsdag weer begint.

Je kan het beste alerts aanzetten via flashscore / livescore en zodra er een speler 2x scoort kijken of deze nodig is voor de league sbc en dan kopen.

Ook moet je soms creatief zijn, iedereen wist dan de mindere De Jong, die van ajax nog een SBC kreeg, hierop had ik CL ziyech ingekocht voor zijn rating, ongeveer 80 x ingekocht tussen de 2 en 3 k en verkocht voor 9.9 en 10k.

Het is een kwestie van creatief zijn, en proberen proberen en proberen.
pi_184891451
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoe is die Arnautovic?
META.
Wel leuk, maar denk dat hij niet veel informs gaat pakken doordat zn transfer naar China geketst is.

Wellicht doe ik ook nog even de Hamsik SBC.. Twijfel nog
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:31:30 #243
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184891460
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:30 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

META.
Wel leuk, maar denk dat hij niet veel informs gaat pakken doordat zn transfer naar China geketst is.

Wellicht doe ik ook nog even de Hamsik SBC.. Twijfel nog
Die Hamsik is wel aardig aan de prijs, lijkt het mij persoonlijk niet echt waard.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184891483
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:30 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

META.
Wel leuk, maar denk dat hij niet veel informs gaat pakken doordat zn transfer naar China geketst is.

Wellicht doe ik ook nog even de Hamsik SBC.. Twijfel nog
Ik heb nog 400k en ben aan het bedenken of ik die ga doen, de Torres of Huntelaar. Of misschien een icon sbc. Ik heb nog wel voor een klein miljoen aan spelers in mijn club.
pi_184891529
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb nog 400k en ben aan het bedenken of ik die ga doen, de Torres of Huntelaar. Of misschien een icon sbc. Ik heb nog wel voor een klein miljoen aan spelers in mijn club.
Wat voor spits zoek je? Heb ondertussen bijna elke icon gehad en getest.

Moet zeggen dat Stoichkov (90) in de spits echt super fijn is samen met een langere spits (Torres of Zlatan)
pi_184892480
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:29 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Traden is lastig in een zekere zin dat je het goed moet gokken en de grote menigte voor of te slim af moet zijn..

Mijn TL zit momenteel vol met Spartak spelers voor Lunar event (the pigs)
En rare CL kaarten voor als het dinsdag weer begint.

Je kan het beste alerts aanzetten via flashscore / livescore en zodra er een speler 2x scoort kijken of deze nodig is voor de league sbc en dan kopen.

Ook moet je soms creatief zijn, iedereen wist dan de mindere De Jong, die van ajax nog een SBC kreeg, hierop had ik CL ziyech ingekocht voor zijn rating, ongeveer 80 x ingekocht tussen de 2 en 3 k en verkocht voor 9.9 en 10k.

Het is een kwestie van creatief zijn, en proberen proberen en proberen.
Helder. Had net een IF gepacked, 81-er, onbekende. Had hem perongeluk te koop gezet voor bieden vanaf startprijs. ja daar was ik wel in 1x vanaf, discard prijs. Dus dat is dan weer zonde.
Wou gewoon eens handelen om 1 Icon in m'n team te krijgen..

Verder heb ik nu +/- 150 spelers in m'n club. Ik gebruik ze soms voor SBC's. Is het waard om dit te bewaren, of zeg je juist verkopen, en de komende keren UNTRADABLE rewards te kiezen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184892603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:43 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Helder. Had net een IF gepacked, 81-er, onbekende. Had hem perongeluk te koop gezet voor bieden vanaf startprijs. ja daar was ik wel in 1x vanaf, discard prijs. Dus dat is dan weer zonde.
Wou gewoon eens handelen om 1 Icon in m'n team te krijgen..

Verder heb ik nu +/- 150 spelers in m'n club. Ik gebruik ze soms voor SBC's. Is het waard om dit te bewaren, of zeg je juist verkopen, en de komende keren UNTRADABLE rewards te kiezen?
Ik ga altijd voor de tradables, koop ook soms wat sbc fodders in (Spanje heeft veel sterke links, frankrijk ook etc)

Voor de rest goed kijken naar de sbc wat het kost en wat het terug geeft.
Mensen kopen dalijk bij Lunar event kaarten voor 9k om een sbc te doen waar je een 12,5k pakket voor krijgt, dat schiet niet op.

Verder kan je uit bepaalde leagues nog wat leuke sbcs..
https://www.futbin.com/stc/challenges?page=2&sort=vfc&order=desc

Celtic is dus 7k voor een 25k pack etc. zo kan je best leuk wat sbcs doen en vaak wat spelers regelen voor je club (of dikke winst pakken)
pi_184892848
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:52 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ik ga altijd voor de tradables, koop ook soms wat sbc fodders in (Spanje heeft veel sterke links, frankrijk ook etc)

Voor de rest goed kijken naar de sbc wat het kost en wat het terug geeft.
Mensen kopen dalijk bij Lunar event kaarten voor 9k om een sbc te doen waar je een 12,5k pakket voor krijgt, dat schiet niet op.

Verder kan je uit bepaalde leagues nog wat leuke sbcs..
https://www.futbin.com/stc/challenges?page=2&sort=vfc&order=desc

Celtic is dus 7k voor een 25k pack etc. zo kan je best leuk wat sbcs doen en vaak wat spelers regelen voor je club (of dikke winst pakken)
Idd, ik heb nu de La Liga 2x gedaan, ook voor Aspas en Casemiro, maar ik ga een aantal voor een derde keer doen, zoals Bilbao, Valencia, Sevilla etc. Eigenlijk alles waarbij de packwaarde minimaal 2x het totaal aan spelers waard is.
pi_184892866
Ik zoek
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:52 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ik ga altijd voor de tradables, koop ook soms wat sbc fodders in (Spanje heeft veel sterke links, frankrijk ook etc)

Voor de rest goed kijken naar de sbc wat het kost en wat het terug geeft.
Mensen kopen dalijk bij Lunar event kaarten voor 9k om een sbc te doen waar je een 12,5k pakket voor krijgt, dat schiet niet op.

Verder kan je uit bepaalde leagues nog wat leuke sbcs..
https://www.futbin.com/stc/challenges?page=2&sort=vfc&order=desc

Celtic is dus 7k voor een 25k pack etc. zo kan je best leuk wat sbcs doen en vaak wat spelers regelen voor je club (of dikke winst pakken)
ik had er dus in Italie wat gedaan, heerlijk overzicht. waarvoor dank :D!
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184892975
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:11 schreef ebtravel het volgende:
Ik zoek

[..]

ik had er dus in Italie wat gedaan, heerlijk overzicht. waarvoor dank :D!
MLS was weer cheap dus net 3 gedaan
Atalanta koste mij 4k -> IF finnbogason dus 17k winst
Philly koste mij 5K -> Barzagli en Martinez dus ong 12k winst
Kansas koste mij 4.5k -> niets bijzonders wel minimaal kiet.

dus kleine 30k winst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')