Ik zou dan voor munten gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het verstandiger om voor munten te gaan als een net begonnen team of voor zeldzaam verbruiksitempakket?
Ik weet niet de precieze keuze, maar meestal is voor de munten beterquote:
Veel vraag naar Nedved denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben nu bezig met de Nakata SBC om in te leveren in de Nedved SBC. Jezus, die 84 en 85 rated spelers zijn ineens duur geworden in een 2 dagen tijd
Ja dat moet het haast wel zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Veel vraag naar Nedved denk ik.
Neymar wat een pechquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat moet het haast wel zijn.
EA trollde me net wel even keihard. Nakata ingeleverd, 100k pakketje openen, walkout, brazilie, LW, Coutinho
Dat snap ik dus echt niet, dat is toch geen bijzondere spelerquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Veel vraag naar Nedved denk ik.
In juli zullen ze komenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
Ik wil graag de SBC's van Maldini, Gullit en Ronaldinho
Ik skip hem ook hoor. Doe mij Ronnie maar voor LM/LW.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet, dat is toch geen bijzondere speler
Fijn, kun je twee maandjes met hem spelen en dan komt FIFA 20quote:
Ronnie gaat wel minimaal 2x zoveel kosten. Nedved is de eerste icon SBC die ik doe dit jaar, ben er eigenlijk wel klaar mee om alles maar op te sparen onder het motto 'wie weet wanneer er een SBC komt die ik echt wil'. Mocht die komen, en ik kan hem niet betalen, verkoop ik Cruijff wel ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik skip hem ook hoor. Doe mij Ronnie maar voor LM/LW.
[..]
Fijn, kun je twee maandjes met hem spelen en dan komt FIFA 20
Ik heb tot nu toe Keane, Shevchenko, Rijkaard, Best en Nesta gedaan. En ik sluit niet uit dat ik Keane of Nesta nog eens in ga wisselen bij een pakweg Maldini of Ronaldinho o.i.d.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ronnie gaat wel minimaal 2x zoveel kosten. Nedved is de eerste icon SBC die ik doe dit jaar, ben er eigenlijk wel klaar mee om alles maar op te sparen onder het motto 'wie weet wanneer er een SBC komt die ik echt wil'. Mocht die komen, en ik kan hem niet betalen, verkoop ik Cruijff wel ofzo
Als je de coins hebt is dat inderdaad een prima strategie lijkt mij. Spelen met wat icons als Nesta en Keane voor een tijdje en dan inruilen als er echt een icon is die je in je team moet hebben (zoals Best bijv.) Mijn Nedved SBC is nu compleet en uit het pakket voor de 84-rated kreeg ik Auba, toch weer mooi 95k terugquote:Op zondag 10 februari 2019 00:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe Keane, Shevchenko, Rijkaard, Best en Nesta gedaan. En ik sluit niet uit dat ik Keane of Nesta nog eens in ga wisselen bij een pakweg Maldini of Ronaldinho o.i.d.
Of ik moet gewoon een keer een klapper in een pack krijgen of zo, maar in de twee seizoenen FUT die ik speel, heb ik nog geen icon gepackt. Mijn meest waardevolle speler was Pogba dit jaar, en die heb ik zelfs twee keer gepackt
Ja Nakata heb ik gedaan om die in de Rijkaard SBC te gooien en ik heb Baresi in de Best SBC gegooidquote:Op zondag 10 februari 2019 00:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je de coins hebt is dat inderdaad een prima strategie lijkt mij. Spelen met wat icons als Nesta en Keane voor een tijdje en dan inruilen als er echt een icon is die je in je team moet hebben (zoals Best bijv.) Mijn Nedved SBC is nu compleet en uit het pakket voor de 84-rated kreeg ik Auba, toch weer mooi 95k terug![]()
Heb je Nakata al gedaan? Mocht je de coins hebben is dat wellicht wel een goede, zou mij niets verbazen wanneer icons als Ronaldinho 2 icons nodig hebben en voor Gullit etc zal het wel 3 worden.
Rijkaard op CAM? Lijkt me echt heel veel beter op CDM. Kun je niet beter met Zlatan-Shevchenko in de spits en dan Best op CAM spelen?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
Ik speel nu met Rijkaard op CAM, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat beter of slechter is dan CDM. Op CDM heb ik nu Keane staan. Rijkaard op CAM, zodat ik een 10 chem link met FB Zlatan heb, die linkt aan Shevchenko, Rijkaard en Best.
Rijkaard schiet er af en toe wel een mooi afstandsschot in en hij is zeer fysiek, dus op zich werkt het wel, maar misschien komt hij toch beter tot zijn recht als CDM.
5 wf, grote kerel en allround prima stats voor een CAM.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet, dat is toch geen bijzondere speler
Groot? In ieder geval niet in lengte want het is een klein mannetje.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
5 wf, grote kerel en allround prima stats voor een CAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |