Nou, ik heb nog geen signaal gehad. Ze kan het dan zelf ook voorstellen.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze daar geen behoefte aan heeft? Als je haar een keer belt en daarna niet meer gaat zij vragen wanneer jij haar weer gaat bellen.
Je moet niet vragen of je haar even kan gaan bellen. Wil je met haar kletsen? Dan bel je haar. Neemt ze niet op? Vraag je haar of ze je kan terug bellen wanneer het kan.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:55 schreef Jardis het volgende:
[..]
jullie hebben 100% gelijk hoor! Ik snap de voordelen van het bellen.
Maar niemand belt in mijn leven. Ik zou het bijna raar vinden als iemand mij belt. En ben heus niet mensen schuw o.i.d.. Het is meer dat het nooit gebeurd. Ik vraag nog liever iemand om wat te drinken 's avonds dan 'zullen we vanavond bellen' of 'ik bel je wel even'.
Dat is dan weer een ander punt. Vrouwen neem niet graag initiatief. Ik ben nu bezig met een meisje. Ik heb haar een paar keer gebeld en nu belt ze mij vaak s avonds op voor het slapen omdat ze wilt kletsen. Zij gaf ook geen signalen van bel mij, maar ik deed het toch.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:57 schreef Jardis het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog geen signaal gehad. Ze kan het dan zelf ook voorstellen.
Dat doen vrouwen dus vaak niet. Die laten dat toch vaak bij de man over.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:57 schreef Jardis het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog geen signaal gehad. Ze kan het dan zelf ook voorstellen.
Nee dat weet ik. Maar ik heb niet het idee dat er behoefte is. En anders had ik die signalen vast wel opgevangen. Iemand die zelf een baan en een huis fixt kan vast ook wel laten door schemeren dat een telefoongesprek wenselijk is.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is dan weer een ander punt. Vrouwen neem niet graag initiatief. Ik ben nu bezig met een meisje. Ik heb haar een paar keer gebeld en nu belt ze mij vaak s avonds op voor het slapen omdat ze wilt kletsen. Zij gaf ook geen signalen van bel mij, maar ik deed het toch.
In mijn optiek maakt het weinig uit of je belt of appt. Belangrijkste is dat je haar niet over-contacteert en gewoon een date plant enkele dagen later. Gebruik je telefoon om dates mee te plannen, niet om vrouwen te versieren. Dat doe je offline.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:59 schreef Jardis het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar ik heb niet het idee dat er behoefte is. En anders had ik die signalen vast wel opgevangen. Iemand die zelf een baan en een huis fixt kan vast ook wel laten door schemeren dat een telefoongesprek wenselijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |