abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 januari 2019 @ 10:40:00 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184669237
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:35 schreef Irem het volgende:
Serieel monogaam? Monogaam is toch gewoon dat je samen bent met één partner? Dat was hij duidelijk niet. Ik heb berichten gelezen dat hij scharrelde met verschillende vrouwen in een periode, dan ook nog seksdates had via Tinder of one night stands die dan allemaal uitmonden in meer seks. Er was duidelijk geen sprake van liefde, alleen maar van lust. Dat is toch gek? Heb je dan wel gevoelens? Sinds ik voor het eerst seks heb met hem weet ik zeker dat ik dat niet met een ander kan. Ik vind het speciaal.

Dat vind ik raar voor iemand van 26: geen liefde gekend, alleen lust. Ik ben 25 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar ik heb nooit zulk seksueel contact gehad met mannen zoals hij met vrouwen. Ik heb alleen maar veel gedate en altijd de boot afgehouden omdat ik de jongens niet leuk genoeg vond. Ik moet er niet aan denken om te doen wat hij heeft gedaan, dat vind ik zo gek, maar het is misschien ook hoe onze generatie in elkaar zit. Ik zie het veel om me heen, losbandig seks hebben met iedereen en dat maar normaal moeten vinden.
Je hoeft niks normaal te vinden, natuurlijk. Maar neerkijken op je eigen vriend is dan ook weer het andere uiterste.
Resistance is futile.
pi_184669276
Een stapje terug doen, neit teveel kijken naar het verleden: dat is waar, maar hoe laat ik het los? Het blijft in mijn hoofd malen.

Ik vind hem niet vies, ik vind zijn gedrag uit het verleden verwerpelijk. Ik kan het niet begrijpen. Ik vertrouw hem wel, maar het is een soort onzekerheid van: ben IK dan wel goed genoeg? Ik ben behoudend en absoluut niet zoals sommige vrouwen waar hij regelmatig mee bezig was. Van die vrouwen die seks hebben met zoveel mogelijk aantrekkelijke mannen, drankje hier drankje daar, elk weekend uitgaan. Losbandige mensen. En hey, ik snap dat het heel kinderachtig is om mezelf dan te vergelijken, maar dat doe ik toch.

Ik kijk niet echt op hem neer. Het maakt mij onzeker.
  maandag 28 januari 2019 @ 10:48:12 #28
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184669327
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:09 schreef Irem het volgende:
Ik heb geen vorige relaties gehad. Ik heb dates gehad, verkering gehad als puber en wel gezoend, maar verder dan dat is het nooit gekomen.
Heb je wel een libido welke je met masturberen fixte?
Want als je dat ook nooit gehad hebt zie ik er nu al van komen dat verschillen in seksdrives wrijving gaan geven.

quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:35 schreef Irem het volgende:
Serieel monogaam? Monogaam is toch gewoon dat je samen bent met één partner? Dat was hij duidelijk niet. Ik heb berichten gelezen dat hij scharrelde met verschillende vrouwen in een periode, dan ook nog seksdates had via Tinder of one night stands die dan allemaal uitmonden in meer seks. Er was duidelijk geen sprake van liefde, alleen maar van lust. Dat is toch gek? Heb je dan wel gevoelens? Sinds ik voor het eerst seks heb met hem weet ik zeker dat ik dat niet met een ander kan. Ik vind het speciaal.

Een partner tegelijk ja. Ergens heb ik een 'tot de dood u scheidt gevoel' bij je opmerking. En nee dat is niet de enige vorm van monogamie.Je kan meerdere relaties hebben en monogaam zijn.
Scharrelen is geen relatie en doorgaans geen afspraak tot monogamie.

quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:35 schreef Irem het volgende:
Dat vind ik raar voor iemand van 26: geen liefde gekend, alleen lust. Ik ben 25 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar ik heb nooit zulk seksueel contact gehad met mannen zoals hij met vrouwen. Ik heb alleen maar veel gedate en altijd de boot afgehouden omdat ik de jongens niet leuk genoeg vond. Ik moet er niet aan denken om te doen wat hij heeft gedaan, dat vind ik zo gek, maar het is misschien ook hoe onze generatie in elkaar zit. Ik zie het veel om me heen, losbandig seks hebben met iedereen en dat maar normaal moeten vinden.
Mja andere vinden een maagd van 25 jaar met zo'n Disney-instelling wellicht weer raar.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 28 januari 2019 @ 10:49:40 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184669346
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:35 schreef Irem het volgende:
Serieel monogaam? Monogaam is toch gewoon dat je samen bent met één partner? Dat was hij duidelijk niet. Ik heb berichten gelezen dat hij scharrelde met verschillende vrouwen in een periode, dan ook nog seksdates had via Tinder of one night stands die dan allemaal uitmonden in meer seks. Er was duidelijk geen sprake van liefde, alleen maar van lust. Dat is toch gek? Heb je dan wel gevoelens? Sinds ik voor het eerst seks heb met hem weet ik zeker dat ik dat niet met een ander kan. Ik vind het speciaal.

Dat vind ik raar voor iemand van 26: geen liefde gekend, alleen lust. Ik ben 25 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad, maar ik heb nooit zulk seksueel contact gehad met mannen zoals hij met vrouwen. Ik heb alleen maar veel gedate en altijd de boot afgehouden omdat ik de jongens niet leuk genoeg vond. Ik moet er niet aan denken om te doen wat hij heeft gedaan, dat vind ik zo gek, maar het is misschien ook hoe onze generatie in elkaar zit. Ik zie het veel om me heen, losbandig seks hebben met iedereen en dat maar normaal moeten vinden.
Hoe zijn jullie in hemelsnaam samen gekomen tot een relatie als je je dit soort essentiële zaken afvraagt?

En reken hem nou niet af op 'deze generatie', want daar gaat het niet om. Gaat alleen om wat er tussen jou en hem is.

Props trouwens dat je 'ik vind' schrijft. Het is dus geen waarheid maar een perspectief
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 28 januari 2019 @ 10:51:47 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184669378
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:43 schreef Irem het volgende:
Een stapje terug doen, neit teveel kijken naar het verleden: dat is waar, maar hoe laat ik het los? Het blijft in mijn hoofd malen.

Ik vind hem niet vies, ik vind zijn gedrag uit het verleden verwerpelijk. Ik kan het niet begrijpen. Ik vertrouw hem wel, maar het is een soort onzekerheid van: ben IK dan wel goed genoeg? Ik ben behoudend en absoluut niet zoals sommige vrouwen waar hij regelmatig mee bezig was. Van die vrouwen die seks hebben met zoveel mogelijk aantrekkelijke mannen, drankje hier drankje daar, elk weekend uitgaan. Losbandige mensen. En hey, ik snap dat het heel kinderachtig is om mezelf dan te vergelijken, maar dat doe ik toch.

Ik kijk niet echt op hem neer. Het maakt mij onzeker.
En je zult het ook nooit begrijpen. Je zult altijd je eigen onzekerheden op hem blijven projecteren. Leuke basis voor een relatie!!
Resistance is futile.
pi_184669518
Gaat niet werken zo. Je bent onzeker en misschien ook nog wel een beetje jaloers. Waarom vraag je überhaupt naar zijn verleden? Heb je echt niets aan.
pi_184669535
Ik weet dat je meerdere relaties kunt hebben :P . Disney instelling? Ik geloof daar echt in. Zou het geen Disney instelling noemen. Het is ook een perspectief en geen feit, snap ik ook wel. ;) Ach, het is gewoon meer dat het me enorm onzeker maakt.
pi_184669562
Ik val hem er niet mee lastig verder.
  maandag 28 januari 2019 @ 11:07:30 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184669605
Maakt het je onzeker of vind je het ook echt vies.
Dat zijn twee heel verschillende zaken.

Die eerste heeft met jezelf te maken en evt het vertrouwen in je partner.
Het tweede met dat je het miss zelfs geen fijn idee vindt om überhaupt met hem seks te hebben Ivm z'n verleden.
pi_184669719
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:04 schreef Irem het volgende:
Ik val hem er niet mee lastig verder.
Waarom bespreek je je onzekerheid niet met hem? Je hebt toch juist een partner om dingen mee te bespreken? Maar heb het dan over het probleem, jouw onzekerheid. En dus niet zijn gedrag uit het verleden.
pi_184669721
Ik denk beide.

Het maakt me onzeker, want ben ik dan wel interessant genoeg?
Ik vind het vies omdat ik een heel andere instelling heb. Niet dat ik het geen fijn idee vind om seks met hem te hebben, maar het idee dat hij met zoveel vrouwen seks heeft gehad is gewoon killing. Jaloers?
pi_184669752
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:16 schreef Irem het volgende:
Het maakt me onzeker, want ben ik dan wel interessant genoeg?
Uhm.. Hij heeft voor jou maanden geen seks gehad. Hij had blijkbaar duidelijk geen moeite met het regelen van een bedpartner. Hij heeft dus duidelijk iets gelaten omdat hij iets serieus met jou wil. Het zou je juist heel zeker moeten maken. Iemand die makkelijk ook andere vrouwen kan regelen verkiest jou boven die andere vrouwen.
pi_184669778
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Uhm.. Hij heeft voor jou maanden geen seks gehad. Hij had blijkbaar duidelijk geen moeite met het regelen van een bedpartner. Hij heeft dus duidelijk iets gelaten omdat hij iets serieus met jou wil. Het zou je juist heel zeker moeten maken. Iemand die makkelijk ook andere vrouwen kan regelen verkiest jou boven die andere vrouwen.
Aan het begin van onze dateperiode heeft hij nog wel seks gehad met 2 vrouwen, helaas! Misschien ben ik ook enorm negatief en onzeker en maak ik van een mug een olifant. Maar ja... zouden jullie het prettig vinden als je partner zó losbandig is geweest? Ik denk dat niemand dat echt heel relax vind.
pi_184669805
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:20 schreef Irem het volgende:

[..]

Aan het begin van onze dateperiode heeft hij nog wel seks gehad met 2 vrouwen, helaas!
Ja, en dus? Toen waren er toch nog geen afspraken?
quote:
Misschien ben ik ook enorm negatief en onzeker en maak ik van een mug een olifant. Maar ja... zouden jullie het prettig vinden als je partner zó losbandig is geweest? Ik denk dat niemand dat echt heel relax vind.
Ik zou daar echt geen enkel probleem mee hebben. Ik zou haar alleen wel verzoeken even langs de GGD te gaan.
pi_184669856
Nee dat is zo. Maar toch een heel vervelend idee ;)

Jup, is hij allang gegaan

Hoe hebben we elkaar kunnen vinden zou je denken :P , zo verschillend, maar heel gek op hem
  maandag 28 januari 2019 @ 11:29:10 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184669901
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:20 schreef Irem het volgende:

[..]

Aan het begin van onze dateperiode heeft hij nog wel seks gehad met 2 vrouwen, helaas! Misschien ben ik ook enorm negatief en onzeker en maak ik van een mug een olifant. Maar ja... zouden jullie het prettig vinden als je partner zó losbandig is geweest? Ik denk dat niemand dat echt heel relax vind.
Interesseert me echt geen zak. Mijn partner is losbandig buiten vaste relaties, maar in relaties is hij enorm loyaal, lief, zorgzaam en betrouwbaar. Ik vertrouw hem 100%. Ikzelf ben ook echt losbandig buiten relaties, en ook ik ben bijzonder loyaal en betrouwbaar binnen relaties. Wij stellen allebei de relatie op de eerste plaats, we accepteren elkaars kleurrijke verledens 100% en we vertrouwen elkaar.

Dus ja, ik vind het eigenlijk wel relaxed dat mijn vriend daar hetzelfde in staat als ik.
Resistance is futile.
pi_184669908
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 23:53 schreef Irem het volgende:
Wat kan ik eraan doen?
Waaraan?

bijna alles wat je van zijn kant noemt zijn zaken die in het verleden liggen en die je niet meer kunt veranderen, al zou je dat willen.

Wat je wel kunt veranderen, of iig zelf kunt overwegen/aanspreken, is je eigen onzekerheid.

Bepaal gewoon heel duidelijk of je hem kunt of wilt vertrouwen, desnoods spreek je goed met hem erover, ook over welke eisen je wel aan hem kunt stellen of niet.

Stop zelf ook met bv buiten zijn zicht private berichten lezen als je weet dat dat eigenlijk niet hoort, maar bespreek zulke zaken openlijk, vertrouwen komt altijd van twee kanten.

Ga jezelf ook niet onterecht 'zielig' voordoen met zinnen als "ik weet niet of ik wel interessant genoeg ben" of gezeur dat zn exen aantrekkelijker zouden zijn (als hij voor jou kiest, is dat zijn keuze en dat moet je ook gewoon op waarde schatten).

Overigens, ik kan uit je verhaal nergens halen of hij betoruwbaar is of niet, vooral omdat geen van de argumenten daar voor of tegen door jou genoemd wordt, alles wat je wel noemt zegt eigenlijk geen reet erover of hij betrouwbaar is...
Of hij vroeger erg makkelijk sex had is gewoon een punt en als jullie geen duidelijke afspraken over exclusiviteit hadden, kun je hem niet kwalijk gaan nemen als hij zich aan niet bestaande afspraken niet gehouden zou hebben... voorlopig staat kennelijk enkel zn toezegging dat hij nu wél voor jou kiest.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 28 januari 2019 @ 11:30:31 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184669922
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:26 schreef Irem het volgende:
Nee dat is zo. Maar toch een heel vervelend idee ;)

Jup, is hij allang gegaan

Hoe hebben we elkaar kunnen vinden zou je denken :P , zo verschillend, maar heel gek op hem
Té verschillend! En enorm veelzeggend dat je dit pas te weten komt na maanden en maanden daten. Ook dat geeft wel aan hoe openlijk jullie dingen durven te bespreken binnen jullie relatie, die ruimte is er dus tot zover amper geweest.
Resistance is futile.
  Vis een optie? maandag 28 januari 2019 @ 11:30:37 #44
70532 loveli
N
pi_184669925
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:20 schreef Irem het volgende:

[..]

Maar ja... zouden jullie het prettig vinden als je partner zó losbandig is geweest? Ik denk dat niemand dat echt heel relax vind.
Wat wij vinden maakt niet zoveel uit, het gaat erom wat jij vindt.
crap in = crap out
pi_184669965
Verschillend op dit gebied. Verder valt het wel mee. Ik heb tijdens dates niet mijn dateverleden besproken of hij zijn scharrelverleden. Hij wist wel vrij snel hoe ik erin stond, dat ik bijv. bewust geen seks heb gehad omdat ik niemand had met wie ik dat wilde en ik wist ook dat hij daar anders over dacht. Maar ik wist niet dat hij er zó vrij in stond. Dat heeft hij ook nooit nodig gevonden om te vertellen blijkbaar.
pi_184669971
Wat je eigenlijk hier wil horen is dat het wel goed komt en hij zal veranderen.

Aint gonna happen als hij letterlijk luttele dagen voor JIJ het gevoel had dat het meer was geworden, met allerlei meiden zat te neuken.

Dit gaat je nog jaren irriteren als je er toch mee door blijft gaan, eindeloze twijfel en niet echt kunnen vertrouwen.. waarom zou je dat willen?

Dit verdien je toch niet? Als het gevoelsmatig al zo niet bij je past.
pi_184670007
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Waaraan?

bijna alles wat je van zijn kant noemt zijn zaken die in het verleden liggen en die je niet meer kunt veranderen, al zou je dat willen.

Wat je wel kunt veranderen, of iig zelf kunt overwegen/aanspreken, is je eigen onzekerheid.

Bepaal gewoon heel duidelijk of je hem kunt of wilt vertrouwen, desnoods spreek je goed met hem erover, ook over welke eisen je wel aan hem kunt stellen of niet.

Stop zelf ook met bv buiten zijn zicht private berichten lezen als je weet dat dat eigenlijk niet hoort, maar bespreek zulke zaken openlijk, vertrouwen komt altijd van twee kanten.

Ga jezelf ook niet onterecht 'zielig' voordoen met zinnen als "ik weet niet of ik wel interessant genoeg ben" of gezeur dat zn exen aantrekkelijker zouden zijn (als hij voor jou kiest, is dat zijn keuze en dat moet je ook gewoon op waarde schatten).

Overigens, ik kan uit je verhaal nergens halen of hij betoruwbaar is of niet, vooral omdat geen van de argumenten daar voor of tegen door jou genoemd wordt, alles wat je wel noemt zegt eigenlijk geen reet erover of hij betrouwbaar is...
Of hij vroeger erg makkelijk sex had is gewoon een punt en als jullie geen duidelijke afspraken over exclusiviteit hadden, kun je hem niet kwalijk gaan nemen als hij zich aan niet bestaande afspraken niet gehouden zou hebben... voorlopig staat kennelijk enkel zn toezegging dat hij nu wél voor jou kiest.
Je hebt helemaal gelijk. Maar toch heb ik dat stemmetje in mijn hoofd, dom eigenlijk he
pi_184670008
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:16 schreef Irem het volgende:
Ik denk beide.

Het maakt me onzeker, want ben ik dan wel interessant genoeg?
Ik vind het vies omdat ik een heel andere instelling heb. Niet dat ik het geen fijn idee vind om seks met hem te hebben, maar het idee dat hij met zoveel vrouwen seks heeft gehad is gewoon killing. Jaloers?
Ja, jaloers. Ik bedoel, hij heeft met allerlei vrouwen seks gehad maar met jou een relatie. Dat is toch goed?

Het is niet ongewoon dat mensen meerdere personen tegelijk daten. Daten met personen die iets te kiezen hebben op de datingmarkt is zelden 'clean'. Zowel voor mannen als voor vrouwen.

Je moet toch een beetje uitproberen om erachter te komen wie je het leukst vindt.
pi_184670048
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:36 schreef Irem het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Maar toch heb ik dat stemmetje in mijn hoofd, dom eigenlijk he
Besef je wel dat jij zelf het probleem bent in deze kwestie, en hij niet. Ga hem er dus ook niet op aankijken, tenzij hij nog steeds scharrelt met die meiden, maar dat is weer een heel ander probleem.
pi_184670062
Dit snap ik uitstekend, ik verbaas me er vaak over dat er niet meer vrouwen zijn die moeite hebben met een vent die er 10+ per jaar aandrukt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')