abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 31 mei 2019 @ 08:16:40 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187179120
Waren deze al bekend btw? Drie sms'jes van David aan Jenelle vlak voor haar operatie (in de comments staat nog een extra foto, de vierde)

Foto's van wat troep en stuk gegooide shit op de dag van Jenelles 911 call:
ustacouId twitterde op donderdag 30-05-2019 om 22:23:11 This is why I say she's no victim..the 911 day, he was raging drunk all day..tearing up the house. She could have left with the kids. No telling the screams they heard...her fav part of the house (no I didn't watermark bc at this point..what for) https://t.co/eZ29w3rJHG reageer retweet
Video van David dit tegen Jenelle zegt dat ze dood mag gaan:

ustacouId twitterde op woensdag 29-05-2019 om 02:31:24 But...but...but...they never fight and he's such a great huzzzzzbin...what a prize he is..why does every dude she's ever been with talk that smack in the kitchen? https://t.co/I4YWkeIBen reageer retweet
ustacouId twitterde op woensdag 29-05-2019 om 02:49:11 This is recent and yes he's taking to je reageer retweet
En een video van Jenelle die David naroept na een ruzie:

ustacouId twitterde op woensdag 29-05-2019 om 03:00:38 Another recent fight and as usual je chasing after him..M was always stuck in the middle of their fights...#RIPnugget https://t.co/fCPFKlaeLi reageer retweet
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 10:20:19 #202
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_187180159
En Jenelle deelt deze filmpjes en berichten omdat...?Is ze nu eindelijk van plan om bij hem weg te gaan?
  vrijdag 31 mei 2019 @ 10:22:43 #203
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_187180197
En triest voor Maryssa om opnieuw zo afgedankt te worden, maar ze is waarschijnlijk beter af bij oma. Hopelijk zorgen de oma's en Nathan ervoor dat de kids elkaar nog kunnen zien
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 31 mei 2019 @ 12:05:15 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187181609
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 10:20 schreef JaneDoe het volgende:
En Jenelle deelt deze filmpjes en berichten omdat...?Is ze nu eindelijk van plan om bij hem weg te gaan?
Niet dat ik weet. Ik weet ook niet hoe de Twitteraar aan het beeldmateriaal komt. Misschien zo’n ‘vriendin’ die alles doorspeelt?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 12:53:15 #205
382129 crew  Donna
pi_187182145
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Ik weet ook niet hoe de Twitteraar aan het beeldmateriaal komt. Misschien zo’n ‘vriendin’ die alles doorspeelt?
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat Jenelle zo volledig en netjes schrijft (typt) eigenlijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 31 mei 2019 @ 15:35:28 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187184246
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:53 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik kan me niet zo goed voorstellen dat Jenelle zo volledig en netjes schrijft (typt) eigenlijk.
Zoveel typt ze natuurlijk ook weer niet in die apps, maar de filmpjes zijn in elk geval sowieso echt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 15:46:26 #207
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_187184423
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Ik weet ook niet hoe de Twitteraar aan het beeldmateriaal komt. Misschien zo’n ‘vriendin’ die alles doorspeelt?
Maar Jenelle heeft dit gefilmd en die berichten komen van haar telefoon. Waarom doorsturen aan een 'vriendin' als je alles binnenskamers wil houden?
pi_187184605
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 15:46 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Maar Jenelle heeft dit gefilmd en die berichten komen van haar telefoon. Waarom doorsturen aan een 'vriendin' als je alles binnenskamers wil houden?
Filmpjes inderdaad, smsjes zijn natuurlijk heel simpel te faken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 31 mei 2019 @ 16:24:16 #209
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187185050
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 15:46 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Maar Jenelle heeft dit gefilmd en die berichten komen van haar telefoon. Waarom doorsturen aan een 'vriendin' als je alles binnenskamers wil houden?
Omdat ik wel denk dat Jenelle zo onhandig is om met vrienden te appen erover. Het kan ook gehackt zijn, maar die kans lijkt me kleiner? Maar ik weet niet zo goed hoe die video’s fake zouden moeten zijn. En dan verbazen de sms’jes ook niet meer zo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_187185593
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 15:46 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Maar Jenelle heeft dit gefilmd en die berichten komen van haar telefoon. Waarom doorsturen aan een 'vriendin' als je alles binnenskamers wil houden?
Even naar mezelf kijkend: het is een stukje bescherming. Als er iets met mij zou gebeuren destijds waren er iig een paar mensen op de hoogte wat er in huis gebeurde.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:31:39 #211
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_187188804
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Even naar mezelf kijkend: het is een stukje bescherming. Als er iets met mij zou gebeuren destijds waren er iig een paar mensen op de hoogte wat er in huis gebeurde.
:{ Ik ben blij dat het met jou goed is afgelopen!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 31 mei 2019 @ 21:44:02 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187189859
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Even naar mezelf kijkend: het is een stukje bescherming. Als er iets met mij zou gebeuren destijds waren er iig een paar mensen op de hoogte wat er in huis gebeurde.
O+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 23:38:39 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187191852
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Even naar mezelf kijkend: het is een stukje bescherming. Als er iets met mij zou gebeuren destijds waren er iig een paar mensen op de hoogte wat er in huis gebeurde.
Dit dus, soms ook omdat je naar de buitenwereld vaak moet liegen dat het allemaal zo perfect is, en niemand je anders gaat geloven als je later nog eens gaat vertellen wat voor lamlul het is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187198726
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 08:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat is het toch oneerlijk eigenlijk he.

Sommige mensen die die kinderen een fantastisch thuis zouden kunnen geven lukt het niet en dat soort randdebielen fokt maar door.
Maar echt. Ik ben dus iemand die geen kinderen kan krijgen en ik vind dit echt verschrikkelijk.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_187203726
Genieten van de marathon :9~

Volg al tijden alleen maar via hier.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187234043
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:{ Ik ben blij dat het met jou goed is afgelopen!
Dank, ook aan @Chipszak O+

Een lange weg afgelegd hier maar ik heb het gered uiteindelijk maar het heeft lang geduurd.

En eigenlijk hebben we geen idee of Jenelle daadwerkelijk mishandeld wordt. Alles wat we weten is van de gossip-sites.

Maar ik ben soms wel aan het bagatelliseren over wie er nu meer psycho is: mijn ex of David.

Uitkomst: allebei even misselijk maar mijn ex schiet geen pupje kapot.

Had ik bagatelliseren al genoemd? :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 3 juni 2019 @ 13:42:24 #217
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187237198
Remember Matt Baier?

If you do, well ... sorry about that.


https://www.thehollywoodg(...)e-already-owes-chil/

Maar Matt (ex van Amber) is dus weer vader geworden :')
Kan gewoon.
  Moderator maandag 3 juni 2019 @ 15:10:56 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187238670
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Remember Matt Baier?

If you do, well ... sorry about that.


https://www.thehollywoodg(...)e-already-owes-chil/

Maar Matt (ex van Amber) is dus weer vader geworden :')
Kan gewoon.
Hoe zit dat eigenlijk als je voor meerdere kinderen alimentatie moet betalen? Voor dit kind is dat 18% van zijn salaris. Als er meer mensen aan zijn deur staan is hij failliet 8)7
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 3 juni 2019 @ 16:06:12 #219
382129 crew  Donna
pi_187239525
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 15:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk als je voor meerdere kinderen alimentatie moet betalen? Voor dit kind is dat 18% van zijn salaris. Als er meer mensen aan zijn deur staan is hij failliet 8)7
Geen idee precies, maar volgens mij heeft hij in dit geval al die andere kinderen (of iig een groot deel) niet erkend ofzo toch? Er kwamen ook steeds meer tevoorschijn en hij is ook al opa.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 juni 2019 @ 16:10:29 #220
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187239582
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 09:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dank, ook aan @:chipszak O+

Een lange weg afgelegd hier maar ik heb het gered uiteindelijk maar het heeft lang geduurd.

En eigenlijk hebben we geen idee of Jenelle daadwerkelijk mishandeld wordt. Alles wat we weten is van de gossip-sites.

Maar ik ben soms wel aan het bagatelliseren over wie er nu meer psycho is: mijn ex of David.

Uitkomst: allebei even misselijk maar mijn ex schiet geen pupje kapot.

Had ik bagatelliseren al genoemd? :P
O+.

In de 911 call gaf ze wel eea aan, maar goed wie weet. Ik krijg gewoon wel echt het gevoel dat hij haar onder de duim houdt ergens mee en hij vrij hardhandig is. Is natuurlijk een combi van alles dat voorbij komt, direct en indirect.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 3 juni 2019 @ 19:15:15 #221
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187242852
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 15:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk als je voor meerdere kinderen alimentatie moet betalen? Voor dit kind is dat 18% van zijn salaris. Als er meer mensen aan zijn deur staan is hij failliet 8)7
Ken nie van een kale kip plukken nie. :P :D

Die heeft sowieso al niets.
Beetje stoer doen met Amber haar geld, heb hem nog nooit aan het werk gezien.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 juni 2019 @ 15:15:16 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_187273830
Volgens The Ashley heeft Jenelle (en David?) ruzie gezocht met Nathan en Barbara. Lang stuk hieronder. Van dat met Nathan is waarschijnlijk videomateriaal.

quote:
The Columbus County Courthouse parking lot was full of excitement on Tuesday, thanks to former Teen Mom 2 stars Jenelle Evans and David Eason. The banned-from-MTV couple were at the courthouse to get their reunification plan from the judge and learn what steps and actions they need to take in order to get custody of their kids back.

After leaving the courthouse, TMZ caught up with Nathan (who currently has temporary custody of Kaiser, his son with Jenelle).

“Nathan was explaining to the cameraman that he isn’t able to say much about the case,” a witness tells The Ashley. “As he was talking to the cameraman, Jenelle and David saw him, drove by and started screaming at Nathan.”

The Ashley’s witness says that the TMZ cameraman most likely got footage of it.

“It will probably hit the Internet soon,” the source says.

Jenelle also got into a spat with her mother, Barbara Evans, who currently has full custody of Jenelle’s son Jace and temporary custody of her daughter Ensley. TMZ cameras captured the mother/daughter spat on-camera.

Jenelle saw Barbara and Ensley in the parking lot and went to hug her daughter, which technically isn’t allowed, as Jenelle and David can only see the kids in a court-approved visitation center. Barbara begins to protest that her “bitch of a daughta” isn’t allowed to see Ensley, but Jenelle tells her she doesn’t care.

’m saying hey to her!” Jenelle tells a worried-looking Barbara who appears to say this is not allowed.

“I’m right here outside the courthouse and I’m giving my daughter a hug,” she tells her mom. “If you have a problem with it then go get an officer because obviously she’s not scared. I’m hugging her!”

Later in the video, Barbara mentions that Jenelle is supposed to see Ensley (and the rest of the kids) at the visitation center, but Jenelle says she’s not doing it today, thanks to Barbara, Nathan and the kids.

However, The Ashley’s source tells her that it was actually Jenelle who caused the visitation to be cancelled.

“She was trying to reschedule the visit but CPS refused to reschedule just to accommodate Jenelle and inconvenience [all the caretakers],” the source said. “So the visit for Tuesday was cancelled.”

Barbara did not come to play “happy family picnic” for the cameras, though. When Jenelle tells the TMZ cameraman she’s happy she “got this moment” with her daughter, Barb cackles that it’s “all for the cameras!”

Jenelle is upset that her older brother, Collin, posted a video of Ensley crying in her diaper to his Snapchat.

“Your son is posting naked pictures of my daughter online,” Jenelle tells Barb.

(The Ashley has viewed the video, and Ensley is not naked, as Jenelle says. The two-year-old is wearing a diaper.) Barbara claims that she was in the shower at the time he did that, and Jenelle tells her mom that she is reporting it to DSS (aka Department of Social Services) because CPS has basically shut out Jenelle and David.
Reactie Jenelle:

https://www.theashleysrea(...)de-to-get-kids-back/
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 07:34:41 #223
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_187315983
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juni 2019 15:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens The Ashley heeft Jenelle (en David?) ruzie gezocht met Nathan en Barbara. Lang stuk hieronder. Van dat met Nathan is waarschijnlijk videomateriaal.
[..]

Reactie Jenelle:

https://www.theashleysrea(...)de-to-get-kids-back/
Dat klinkt idd als een weloverwogen zet als je ontzettend graag je kinderen terug wil. :’)
pi_187561125
Farrah gaan we definitief niet meer zien, alhoewel, ze zet zelf de deur weer op een kier.
https://www.google.nl/amp(...)izoen-teen-mom%3famp
  donderdag 4 juli 2019 @ 02:55:34 #225
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')