Verbaast je dat in de voetballerij?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef TLC het volgende:
Ach ja, winnen van PSV en Ajax thuis en ze zijn weer blij bij Feyenoord.
Dat ze tegen provincieclubs worden weggespeeld zijn ze dan alweer lang vergeten.
Maakte wel mooie roulette op het veldquote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef bombmannl het volgende:
Donny kan beter boos op zichzelf zijn. Weer niks laten zien
Onana is in deze niks te verwijten, en wederom een paar prima reddingen.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef Doublepain het volgende:
422 werd laatst heel mad op mij omdat ik Onana maar een normale keeper vond, jammer dat ie er niet is
Vind je hem beter dan Zoet?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef Doublepain het volgende:
422 werd laatst heel mad op mij omdat ik Onana maar een normale keeper vond, jammer dat ie er niet is
Krijg je dit weer.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef TLC het volgende:
Dat ze tegen provincieclubs worden weggespeeld zijn ze dan alweer lang vergeten.
Ja kan je wel zo zuur doen. Maar ondertussen is dit weer een verloren jaar.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef TLC het volgende:
Waarover?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:55 schreef falling_away het volgende:
[..]
Daar hebben we het op 31 maart nog eens over ok?
Boos word ik niet zo snel, eigenlijk snapte ik niet dat iedereen dacht dat Ajax zomaar even zou winnen. Zoals ik vooraf zei: Als je tegen Heerenveen zomaar 4 goals tegen krijgt snap ik niet waarom Feyenoord geen kans zou maken.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ook? Of ben je hier ook gelaten over?
Picsquote:Op zondag 27 januari 2019 15:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zit hier met een stijf piemeltje. Gvd
Tis gewoon een constatering hoor, ik ben noch voor Feyenoord, noch voor Ajaxquote:
En het ergste is dat je in twee wedstrijden net zoveel tegengoals krijgt als in de gehele eerste seizoenshelftquote:Op zondag 27 januari 2019 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
In een week het kampioenschap verspeeld.
Gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 27 januari 2019 15:54 schreef bombmannl het volgende:
Donny kan beter boos op zichzelf zijn. Weer niks laten zien
zit je moeder naast je?quote:Op zondag 27 januari 2019 15:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zit hier met een stijf piemeltje. Gvd
Ja idd.quote:Op zondag 27 januari 2019 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boos word ik niet zo snel, eigenlijk snapte ik niet dat iedereen dacht dat Ajax zomaar even zou winnen. Zoals ik vooraf zei: Als je tegen Heerenveen zomaar 4 goals tegen krijgt snap ik niet waarom Feyenoord geen kans zou maken.
Maar hoe de verdediging vandaag staat te schutteren baart me wel ernstige zorgen.
Stelling: was jij maar interessantquote:Op zondag 27 januari 2019 15:55 schreef O_o_ het volgende:
Stelling: Mazraoui is geen neger maar echt blank is 'ie ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |