abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:49:28 #126
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184748563
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ging ff google'n naar die "Stichting Huizenaanpak" club en kwam er al vrij snel achter dat ze er sowieso twee verschillende websites op nahouden:
huizenaanpak.nl en Heemstede Huizenaanpak... Hetzelfde adres, verschillende telefoonnummers... Ook zie ik eoa Esme de Goede voorbijkomen als bestuurslid bij "Stichting Huizenaanpak" maar ze is/ was ook betrokken bij Sunergetic BV wat weer eoa club is die werkt voor "Stichting Huizenaanpak"...

Ik heb zo'n vermoeden dat als er wat dieper gegraven wordt het een enorm ons kent ons belangenverstrengeling netwerkje is...
Stuur het eens naar Lubach :D
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_184773326
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
Er zijn diverse isolatie maatregelen
Ik ben ook zeker niet tegen verduurzaming etc. Maar de manier waarop het NU opeens heel snel moet gaan gebeuren slaat nergens op.

De bouw regels voor nieuwe woning aanscherpen en hier naar kijken om energiezuinige zoniet energie neutrale woningen te bouwen is een betere stap. Daarbij huidige woningen inderdaad op een verantwoorde wijze een beetje richting normale standaarden te brengen met isolatie en minimaal dubbel glas. Dat hoeft niet eens zoveel te kosten.

Maar 50 jaar oude woningen krijg je gewoon nooit zo goed zoals je ze nu nieuw zou kunnen bouwen. (Ik heb wel eens aan een passiefhuis gewerkt een aantal jaar geleden, dat was wel een interessant project).

"Huizenaanpak wil onder meer dubbele beglazing uit de woningen halen, omdat die niet genoeg zou isoleren."

Gaat wel een beetje te ver. Willen ze het dan gaan vervangen voor tripple glas? Dat was een aantal jaar terug nog super duur met garantie dat je het nooit terug zou verdienen in Nederland. Plus dan moet je ook de kozijnen gaan vervangen..

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2019 15:04:40 ]
pi_184773415
zorg er nou maar eerst voor dat je alle huizen die nog rendabel zijn geïsoleerd worden. Daar valt al zoveel op te winnen in Nederland. We doen hier net alsof alles binnen 10 jaar energieneutraal moet zijn
pi_184773426
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:59 schreef Piva het volgende:
"Huizenaanpak wil onder meer dubbele beglazing uit de woningen halen, omdat die niet genoeg zou isoleren."

Gaat wel een beetje te ver. Willen ze het dan gaan vervangen voor tripple glas? Dat was een aantal jaar terug nog super duur met garantie dat je het nooit terug zou verdienen in Nederland. Plus dan moet je ook de kozijnen gaan vervangen..
oude dubbelglas vervangen met hr++ glas. Je krijgt deze investering er alleen nooit uit.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')