abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184660432
registreer om deze reclame te verbergen
Wow, een topic voor de helft gevuld terwijl het antwoord heel simpel hij wil in je broekje is.
Graffitibussen, jointje in de mond, lekker in de half-pipe klootviolen.
~ I'd rather be mouthfucked by nazi's unconscious
pi_184661063
quote:
17s.gif Op zondag 27 januari 2019 20:01 schreef O_o_ het volgende:
Wow, een topic voor de helft gevuld terwijl het antwoord heel simpel hij wil in je broekje is.
Daar was hij al een aantal keer geweest...
pi_184661104
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 20:29 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Daar was hij al een aantal keer geweest...
Bedankt voor de samenvatting.
pi_184662010
quote:
17s.gif Op zondag 27 januari 2019 20:01 schreef O_o_ het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dit ook.

Denk wel dat hij me k een hele leuke en gezellige chick vindt maar om de n of andere reden doet hij niet moeite voor meer. Heeft deels te maken met hoe ik mij heb opgesteld richting hem.

En dat is wel prima.
pi_184662091
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:04 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Denk wel dat hij me k een hele leuke en gezellige chick vindt maar om de n of andere reden doet hij niet moeite voor meer. Heeft deels te maken met hoe ik mij heb opgesteld richting hem.

En dat is wel prima.
Mooi.
pi_184662187
Ik zou eigenlijk een hele goede moderator voor dit subforum zijn.
pi_184662302
quote:

[..]

En dat is wel prima.
Waarom blijf je er over doorgaan? _O-
Hij heeft nu toch duidelijk gezegd dat ie meer in je zag dan alleen een chick om bij in het broekje te zitten.
Als je zo graag wil weten waarom hij je niet op date heeft gevraagd (waarom wil je het weten? je ziet toch geen potentie in hem..), dan vraag je het hem. 't Is nu toch al verneukt.
Striving to be more than average.
  zondag 27 januari 2019 @ 21:24:52 #158
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184662539
quote:
17s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:10 schreef O_o_ het volgende:
Ik zou eigenlijk een hele goede moderator voor dit subforum zijn.
:Y
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184662658
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:24 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

:Y
Dan wil ik Samzz als collega.
pi_184662674
Ben jij nog 14 ts?
  zondag 27 januari 2019 @ 21:35:15 #161
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184662750
quote:
17s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:31 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Dan wil ik Samzz als collega.
Jaa. die samzz is echt zo´n lief en aardig wijffie.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184663015
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:32 schreef hoechst het volgende:
Ben jij nog 14 ts?
13
pi_184663861
quote:

[..]

En dat is wel prima.
Wat is dan nu het probleem? Hoop je stiekem dat ie een move maakt voor een date of wil je nu gewoon neuken?
pi_184663882
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:23 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat is dan nu het probleem? Hoop je stiekem dat ie een move maakt voor een date of wil je nu gewoon neuken?
tis nu klaar helaas
pi_184663918
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:24 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

tis nu klaar helaas
Je zou toch een berichtje krijgen zei je?

Als je niet met hem iets wilt, waarom post je het hier dan. Wat is het probleem waar je tegenaan loopt?
  zondag 27 januari 2019 @ 23:19:08 #166
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184664905
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:24 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

tis nu klaar helaas
Hoezo helaas? Hij was alleen goed genoeg om af en toe de spinnewebben weg te halen.
Nou daar zullen vast genoeg andere kandidaten voor zijn.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184664940
Ik vond t wel een leuke man dus leuk contact met iemand is altijd jammer als dat stukloopt.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 00:07:34 #168
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184665724
quote:

[..]

En dat is wel prima.
Jij hebt waarschijnlijk vanaf het begin uitgestraald naar hem wat je hier zei, dat je geen relatie wilt "en zeker niet met hem". Dus waarom zou hij dan berhaupt moeite doen voor meer? Dat had toch sowieso geen enkele zin gehad voor hem?

En in je ene post is het 'wel prima' en in je andere post is het 'helaas'. Wat is het?

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 28-01-2019 00:22:04 ]
Koutist in opleiding.
pi_184665804
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:47 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Nee, maar 3 kinderen bij 2 vrouwen, dat past echt niet in mijn plaatje. Ik weet niet, ik zie het dan toch niet meer als iets speciaals ofzo. n getrouwd geweest, je zit altijd vast aan die exen. Ik ken z'n kinderen verder niet (wel foto's gezien natuurlijk) maar iedere keer dan dacht ik wel van: oke, dit is een product van jou en van je ex. Altijd verbonden aan elkaar. En dan niet aan 1, maar aan 2. Nee, bedankt.
Neuk dan ook gewoon niet met hem :')
pi_184684734
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 00:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij hebt waarschijnlijk vanaf het begin uitgestraald naar hem wat je hier zei, dat je geen relatie wilt "en zeker niet met hem". Dus waarom zou hij dan berhaupt moeite doen voor meer? Dat had toch sowieso geen enkele zin gehad voor hem?

En in je ene post is het 'wel prima' en in je andere post is het 'helaas'. Wat is het?
Helaas omdat ik 'm niet meer kan spreken.
pi_184690416
-

[ Bericht 51% gewijzigd door Duke79 op 29-01-2019 12:49:39 ]
pi_184690491
ik krijg een beetje de indruk dat die man gewoon heel normaal zich gedraagt, maar dat TS degene is die heel gecompliceerd zit te doen, dubbele signalen uitzend en zelf niet lijkt te willen wat ze nu wel of niet wil (en daarom de hele tijd doet alsof die man het 'verkeerd' doet, omdat die iig gewoon zijn eigen wensen duidelijk maakt).

Iig positief als hij weer verder kan met zn leven en nu iemand kan treffen die wel op eenzelfde niveau kan communiceren.
Der der den Wind der Vernderung sprt, sollte keinen Windschutz sondern eine Windmhle bauen.
pi_184691409
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:19 schreef RM-rf het volgende:
ik krijg een beetje de indruk dat die man gewoon heel normaal zich gedraagt, maar dat TS degene is die heel gecompliceerd zit te doen, dubbele signalen uitzend en zelf niet lijkt te willen wat ze nu wel of niet wil (en daarom de hele tijd doet alsof die man het 'verkeerd' doet, omdat die iig gewoon zijn eigen wensen duidelijk maakt).

Iig positief als hij weer verder kan met zn leven en nu iemand kan treffen die wel op eenzelfde niveau kan communiceren.
Het is van twee kanten denk ik.

Kijk, als TS niet zeker weet wat ze wil en richting die gozer twijfelt, moet hij gewoon zeggen ik kap ermee, succes.

Maar dat doet hij ook niet, blijkbaar blijft ie maar berichten sturen. Dat neigt ook naar aanhankelijk gedrag, wat niet gezond is. Getuigt van weinig zelfvertrouwen als je ondanks dat je niet krijgt wat je wil, maar door blijft gaan
pi_184691715
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 01:17 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik heb dus een soort van scharrel achtige toestand met een man. Maar, hij appt best wel regelmatig gewoon random, met: heee, hoe is het? Of tagt me onder dingen op instagram, noem maar op. Aandacht zoeken dus.
Verder vraagt hij niet om een serieuze date, ik zit hier ook niet op te wachten. Ik wil nu even geen relatie en al helemaal niet met hem.

Eigenlijk heb ik liever dat hij gewoon appt als we elkaar willen zien, maar ik heb niet echt behoefte om door te weeks enzo ook te appen. Laatst had ik eventjes 2 dagen niet gereageerd en dan wordt hij meteen gepikeerd.

Even vraagje voor de mannen: betekent dit dat hij meer wil of doen jullie dit ook bij jullie scharrels? Want als ik ga zeggen dat ik liever niet overdag app bla bla ben ik bang dat ik 'm afschrik, en dat wil ik ook niet want ik wil 'm ook niet kwijt. :)
Ik heb meestal de ervaring dat een scharrel iets meer aandacht wil dan slechts berichtjes over wanneer we elkaar kunnen zien.

ik zelf zou een "app mij maar wanneer je af wil spreken en verder niet" berichtje wel waarderen. eerlijkheid.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 17:17:23 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184695897
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 01:17 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik heb dus een soort van scharrel achtige toestand met een man. Maar, hij appt best wel regelmatig gewoon random, met: heee, hoe is het? Of tagt me onder dingen op instagram, noem maar op. Aandacht zoeken dus.
Verder vraagt hij niet om een serieuze date, ik zit hier ook niet op te wachten. Ik wil nu even geen relatie en al helemaal niet met hem.

Eigenlijk heb ik liever dat hij gewoon appt als we elkaar willen zien, maar ik heb niet echt behoefte om door te weeks enzo ook te appen. Laatst had ik eventjes 2 dagen niet gereageerd en dan wordt hij meteen gepikeerd.

Even vraagje voor de mannen: betekent dit dat hij meer wil of doen jullie dit ook bij jullie scharrels? Want als ik ga zeggen dat ik liever niet overdag app bla bla ben ik bang dat ik 'm afschrik, en dat wil ik ook niet want ik wil 'm ook niet kwijt. :)
Vrij simpel. Hij wil graag iets met je en je bent niet duidelijk genoeg dat hij geen kans maakt.

Ben je wel duidelijk dan houdt het op, tenzij hij een stalker is.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')