abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184638897
Hi!

Sinds een week ben ik (26) weer vrijgezel. Na een zeer korte maar (te) intense relatie zonder communiceren heeft mijn ex-vriend (32) het uitgemaakt. We hebben alles uitgesproken, het ging voor ons beide te snel, we willen allebei ruimte maar sluiten niet uit dat er in de toekomst weer wat tussen ons zou kunnen ontstaan. Er zijn geen grote problemen geweest gedurende de periode dat we samen waren.

Nu lijkt het wel alsof mijn oude fwb dit geroken heeft. Hij nam een paar dagen terug weer contact met me op en nadat hij hoorde dat ik weer single ben stelde hij voor om weer eens af te spreken. In 2013 heb ik wat met hem gescharreld totdat we beide een relatie kregen. We zijn al deze tijd wel gewoon goede vrienden gebleven en bespraken van alles met elkaar. Zijn relatie is dit najaar uitgegaan, we zijn dus nu allebei single.

Ik weet zeker dat het geen standaard vriendschappelijke afspraak zal zijn en dat het verzoek voor het grootste deel om de seks draait. Mijn libido is best hoog en de sex met mijn oude fwb was altijd fantastisch. Op dit moment ben ik single en heb ik eigenlijk wel zin om weer eens een gezellige nacht met hem te hebben, puur om de goede seks.

Aan de andere kant vraag ik mij af of ik daar goed aan doe. Zou een verzetje met mijn oude fwb een mogelijke nieuwe start met mijn ex in de weg kunnen zitten? Enerzijds ben ik nu single, kan en mag ik doen en laten wat ik wil en is er überhaupt geen zekerheid dat we weer bij elkaar komen. Anderzijds zou ik het jammer vinden om de kans daarop te vergooien puur vanwege een avondje fijne sex.

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Wat zouden jullie doen in deze situatie?
pi_184638957
Fwb?
pi_184639053
Friends With Benefits ;)
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 20:24:57 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184639208
Het allereerst wat ik me nu afvraag is of je fwb, dan wel je contact daarmee niet een reden is geweest voor je ex om de relatie te verbreken?want jullie zijn al die tijd, nadat jullie beiden een relatie kregen goede vrienden gebleven en jullie bespraken vanalles met elkaar, dus ook tijdens jullie respectievelijke relaties?

Wat betreft je vraag; je hebt geen verantwoordelijkheden naar je ex dus het kan. Of het van invloed gaat zijn; tja, zou kunnen, maar das dan het risico dat je loopt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184639219
Je mag altijd doen en laten wat je wil dus dat slaat nergens op.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184639834
Dat is geen reden geweest voor de ex om de relatie te verbreken. Ik zie mijn oude fwb ook amper gezien hij aan de andere kant van het land woont en we niet afspreken. Wel kletsen we regelmatig bij tijdens concerten/festivals als we elkaar tegenkomen en hebben we regelmatig contact over facebook/whatsapp. Overigens ook nooit seksueel getint oid. Dat is pas deze week begonnen omdat ik aangaf dat de relatie over is. We hebben ook geen gevoelens voor elkaar of wat dan ook. Alleen de sex was fijn destijds en nu hebben we allebei niemand waar we sex mee hebben ;)
pi_184640007
Als het een toekomstige relatie met je ex in de weg staat dan was dat sowieso niet iets wat veel kans zou hebben. Sowieso ben ik geen voorstander van 2e kansen
pi_184640407
Ik weet niet of het een 2e kans in de weg staat. We hebben dat nooit besproken maar ik kan me voorstellen dat hij het niet leuk zal vinden. Zelf ben ik ook niet van 2e kansen en heb ik dat nooit eerder gedaan. In dit geval ging het echter uit omdat we te snel gingen en elkaar te veel zagen (lees: dagelijks en op alle mogelijke momenten).

Ik woon trouwens in Zuid-Holland en de oude fwb in Overijssel. Het is dus echt niet zo dat we elkaar veel zien. Eerder een paar keer per jaar dan maandelijks.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 21:06:55 #9
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184640607
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:59 schreef Eva1992 het volgende:
Ik weet niet of het een 2e kans in de weg staat. We hebben dat nooit besproken maar ik kan me voorstellen dat hij het niet leuk zal vinden. Zelf ben ik ook niet van 2e kansen en heb ik dat nooit eerder gedaan. In dit geval ging het echter uit omdat we te snel gingen en elkaar te veel zagen (lees: dagelijks en op alle mogelijke momenten).

Ik woon trouwens in Zuid-Holland en de oude fwb in Overijssel. Het is dus echt niet zo dat we elkaar veel zien. Eerder een paar keer per jaar dan maandelijks.
wat een rare reden om uit elkaar te gaan. Je kon toch gwn minder afspreken als t tevaak werd?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_184640642
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat een rare reden om uit elkaar te gaan. Je kon toch gwn minder afspreken als t tevaak werd?
Precies wat ik dacht. Dan geef je elkaar toch wat meer ruimte?
  zaterdag 26 januari 2019 @ 21:08:54 #11
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184640658
Als je hoopt dat t op kort termijn weer goed komt kun je beter even wachten met scharrelen voor het geval hij dat niet cool gaat vinden. Je bent hem geen verantwoording schuldig maar emoties werken niet altijd zo.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zaterdag 26 januari 2019 @ 21:39:15 #12
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184641700
Als je denkt dat er een doorstart in die relatie zit zou ik het niet doen. Dan is een week erg kort namelijk en de kans dat de ander dat moeilijk vindt is redelijk aanwezig.

Als er nu over een maand ofzo geen enkele beweging in terug bij elkaar komen zit wordt het anders.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184641860
Relatiebreuk is relatiebreuk.
Next.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184642047
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:12 schreef Eva1992 het volgende:
Hi!

Sinds een week ben ik (26) weer vrijgezel. Na een zeer korte maar (te) intense relatie zonder communiceren heeft mijn ex-vriend (32) het uitgemaakt. We hebben alles uitgesproken, het ging voor ons beide te snel, we willen allebei ruimte maar sluiten niet uit dat er in de toekomst weer wat tussen ons zou kunnen ontstaan. Er zijn geen grote problemen geweest gedurende de periode dat we samen waren.

Nu lijkt het wel alsof mijn oude fwb dit geroken heeft. Hij nam een paar dagen terug weer contact met me op en nadat hij hoorde dat ik weer single ben stelde hij voor om weer eens af te spreken. In 2013 heb ik wat met hem gescharreld totdat we beide een relatie kregen. We zijn al deze tijd wel gewoon goede vrienden gebleven en bespraken van alles met elkaar. Zijn relatie is dit najaar uitgegaan, we zijn dus nu allebei single.

Ik weet zeker dat het geen standaard vriendschappelijke afspraak zal zijn en dat het verzoek voor het grootste deel om de seks draait. Mijn libido is best hoog en de sex met mijn oude fwb was altijd fantastisch. Op dit moment ben ik single en heb ik eigenlijk wel zin om weer eens een gezellige nacht met hem te hebben, puur om de goede seks.

Aan de andere kant vraag ik mij af of ik daar goed aan doe. Zou een verzetje met mijn oude fwb een mogelijke nieuwe start met mijn ex in de weg kunnen zitten? Enerzijds ben ik nu single, kan en mag ik doen en laten wat ik wil en is er überhaupt geen zekerheid dat we weer bij elkaar komen. Anderzijds zou ik het jammer vinden om de kans daarop te vergooien puur vanwege een avondje fijne sex.

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Niet te druk om maken en een leuke avond ervan maken.
pi_184642153
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:43 schreef ludovico het volgende:
Relatiebreuk is relatiebreuk.
Next.
Vooral omdat TS zelf gedumpt is.
pi_184642721
Ik snap het ook niet, heb hem (ik noem het in het vervolg even T., want dat vind ik toch makkelijker qua zinsopbouw en zo hoef ik toch geen naam te noemen) zowel direct na de breuk als later tijdens het uitspreken over Whatsapp gevraagd of hij het toch niet nog wilde proberen maar dan rustiger en met meer ruimte. Dat wilde T. niet. Hij wilde eerst rust, tijd voor zichzelf en nadenken.

Direct door naar de volgende gaat mij niet direct lukken. Ik heb nog wel gevoelens voor T. en het afspreken met de oude fwb is echt puur voor de lust. De sex met T. was ook niet echt geweldig (hij kwam nogal snel klaar en liet het dan voor wat het was, maar het werd wel langzaamaan beter en ik kon er mee leven. Gelukkig heeft hij ook zekerweten geen Fok! account en leest hij dit dus niet) en mede daardoor komt het denk ik dat ik graag met de oude fwb wil afspreken.

Ik vind het fijn om jullie reacties te lezen! Het geeft mij veel stof tot nadenken! Tnx!
pi_184643714
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:11 schreef Eva1992 het volgende:
Ik snap het ook niet, heb hem (ik noem het in het vervolg even T., want dat vind ik toch makkelijker qua zinsopbouw en zo hoef ik toch geen naam te noemen) zowel direct na de breuk als later tijdens het uitspreken over Whatsapp gevraagd of hij het toch niet nog wilde proberen maar dan rustiger en met meer ruimte. Dat wilde T. niet. Hij wilde eerst rust, tijd voor zichzelf en nadenken.

Direct door naar de volgende gaat mij niet direct lukken. Ik heb nog wel gevoelens voor T. en het afspreken met de oude fwb is echt puur voor de lust. De sex met T. was ook niet echt geweldig (hij kwam nogal snel klaar en liet het dan voor wat het was, maar het werd wel langzaamaan beter en ik kon er mee leven. Gelukkig heeft hij ook zekerweten geen Fok! account en leest hij dit dus niet) en mede daardoor komt het denk ik dat ik graag met de oude fwb wil afspreken.

Ik vind het fijn om jullie reacties te lezen! Het geeft mij veel stof tot nadenken! Tnx!
T. is er dus duidelijk klaar mee.

Move on.
pi_184643792
Sexual sorbet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184643806
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

T. is er dus duidelijk klaar mee.

Move on.
Klinkt als of hij een ander heeft IMO
pi_184643840
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:11 schreef Eva1992 het volgende:
Ik snap het ook niet, heb hem (ik noem het in het vervolg even T., want dat vind ik toch makkelijker qua zinsopbouw en zo hoef ik toch geen naam te noemen) zowel direct na de breuk als later tijdens het uitspreken over Whatsapp gevraagd of hij het toch niet nog wilde proberen maar dan rustiger en met meer ruimte. Dat wilde T. niet. Hij wilde eerst rust, tijd voor zichzelf en nadenken.

Direct door naar de volgende gaat mij niet direct lukken. Ik heb nog wel gevoelens voor T. en het afspreken met de oude fwb is echt puur voor de lust. De sex met T. was ook niet echt geweldig (hij kwam nogal snel klaar en liet het dan voor wat het was, maar het werd wel langzaamaan beter en ik kon er mee leven. Gelukkig heeft hij ook zekerweten geen Fok! account en leest hij dit dus niet) en mede daardoor komt het denk ik dat ik graag met de oude fwb wil afspreken.

Ik vind het fijn om jullie reacties te lezen! Het geeft mij veel stof tot nadenken! Tnx!
Je hebt gewoon zin om goed geneukt te worden.

Niks mis mee.
Ik vind wel dat hij je niet echt meer een kans lijkt te geven. Als jij dus gewoon je eigen ding doet en geen rekening meer met hem houdt is dat volledig zijn eigen fout. Daarnaast. De relatie is over, je mag zelf weten wat je doet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184643964
Nja Eva als jij zo easy bent mag je mij ook wel ff bellen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_184644112
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:01 schreef Chinless het volgende:
Nja Eva als jij zo easy bent mag je mij ook wel ff bellen.
Ik snap best dat je hoopvol in het leven probeert te blijven staan maar zó makkelijk zal ze nu ook weer niet zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184644446
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik snap best dat je hoopvol in het leven probeert te blijven staan maar zó makkelijk zal ze nu ook weer niet zijn.
Vooruit. Ik zal dr een cursus bij doen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_184644618
Ik ben juist meestal niet heel makkelijk. ;) One night stands en dergelijke heb ik nog nooit gedaan. Eigenlijk heb ik nooit sex gehad voor de 5e date. Behalve dan bij die fwb, met hem heb ik nooit gedate maar die kende ik al een beetje en hem vertrouwde ik voldoende.
pi_184645250
Blijkbaar zit het allemaal toch niet zo heel diep en ben je vooral bezig met risico's incalculeren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')