Ohquote:Op maandag 28 januari 2019 07:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen. Hoe was je eerste nacht Lonaa?
Gisteren hele dag gelopen, gesprekken gehad en gesourcet naar nieuwe producten.
Nu een halve tafel vol lekkers onder andere snoep en zoute drop uit Zweden en Finland, Timtams (AUS), chocola met Bailey's en Guinness smaak, Warheads (USA), Engelse dropfruit staven, Engelse toffees/eclairs, jalapeño cheese onion popcorn, bio en vegan repen, chips van erwten, shortbread, mini muffins en meer. Leuk om op m'n tafel te hebben en iedere keer wat te kiezen om te eten (krijg t toch nooit op)
Succes vandaag! Hoe laat mag/moet je?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:50 schreef AnneX het volgende:
Krea...misschien is het er zo eentje? https://www.nrc.nl/nieuws(...)lgende-date-a3651475
Stom hoor!
FFT...en je bent er niet eens van!? Was het trouwens een echte salarisverhoging? Of een belastingtechnische meevaller? Ga je het redden met z’n tweëen of komen er nieuwe mensen bij?
Lonaa sliepen nu weer uitgerust? Of nog wat adrenaline over?
Ja, golfer: de serie gezien.
Met ingang van vandaag alle ogen druppelen
Morgen weer.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Succes vandaag! Hoe laat mag/moet je?
Da's ruk zegquote:
abo op wat? de krant van fietsie.quote:
Helemaal gelijk. Maar raar, het "oogt" niet fout.quote:
een luchtig chocolade cake/koekje. Eet dat soort dingen nauwelijks dus weet ook niet waar ik het mee moet vergelijken, maar gruwelijk lekker.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:02 schreef Molo het volgende:
Krea: wat een takkewijven tref je steeds zeg
Fokken zonder abo is dik kut
En wat zijn Timtams?
Pims-achtig?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
een luchtig chocolade cake/koekje. Eet dat soort dingen nauwelijks dus weet ook niet waar ik het mee moet vergelijken, maar gruwelijk lekker.
Wil wel! Lekker! Is het al vast wanneer dit is?quote:Op maandag 28 januari 2019 09:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh![]()
Kom je nog naar de kaasmeet eigenlijk?
Ja, vind ik ook, maar deze dus echt niet. Maar als ze deze in Europa gaan maken (dus niet het origineel importeren) weet je niet wat ze ermee gaan doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Pims-achtig?
Koekjes en cake stellen eigenlijk altijd enorm teleur vind ik
Ohquote:Op maandag 28 januari 2019 10:15 schreef Lot_1 het volgende:
Fijn dat de verhuizing geslaagd is Lonaa! Ging lekker snel. Het ziet er al knus uit.
Loonsverhoging voor ft!
Beetje half bijgelezen. Ik heb gisteren gehoord dat een vriend van mij is overleden. Ik kende hem al 12 jaar, de laatste jaren was onze vriendschap wat verwaterd maar afgelopen jaar sprak ik hem juist weer vaker. Hij was zo bijzonder voor me. En nu is hij er niet meer
Oh bah Lot, wat erg. Sterktequote:Op maandag 28 januari 2019 10:15 schreef Lot_1 het volgende:
Beetje half bijgelezen. Ik heb gisteren gehoord dat een vriend van mij is overleden. Ik kende hem al 12 jaar, de laatste jaren was onze vriendschap wat verwaterd maar afgelopen jaar sprak ik hem juist weer vaker. Hij was zo bijzonder voor me. En nu is hij er niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |