abonnement Unibet Coolblue
pi_184638936
Er zit niks onder hem. Het was niet 110 m diep
pi_184638973
In de zomer hebben ze dat gat gemaakt. Dec hebben ze opnieuw in dat gat geboord. Dus de tweede keer zal het minder diep gegaan zijn en daaronder misschien daardoor weer opgevuld zijn.
pi_184639109
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:12 schreef silliegirl het volgende:

[..]

🤔 Maar dat is toch nooit 15 meter?
Nee, ik begrijp ook niet waar die 15m vandaan is gekomen.

Hier kun je t lezen in een Argentijns bericht, maakt niet uit, ze nemen het allemaal van de Spanjaarden over:
el aire que podía existir es el que había entre sus pies y la cabeza, ya que Julen se topó con tierra".
Lucht tussen zijn voeten en zijn hoofd. Julen had grond boven en onder zich.
https://www.lavoz.com.ar/(...)-en-que-cayo-al-pozo
pi_184639237
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:15 schreef woxxel het volgende:
In de zomer hebben ze dat gat gemaakt. Dec hebben ze opnieuw in dat gat geboord. Dus de tweede keer zal het minder diep gegaan zijn en daaronder misschien daardoor weer opgevuld zijn.
Heb je een link dat ze in de zomer dat gat hadden gemaakt?
Ik heb alleen berichten gezien waarin staat dat er in december geboord was door meneer sanchez. En dat daarna de grond om het gat heen was ge-egaliseerd mbv groot materieel. Dan praat je over bulldozers etc.
Dan kan ik me voorstellen dat de bedekking van meneer sanchez door die bulldozer is meegevoerd en dat er grond in de put terecht is gekomen.
pi_184639627
Meer kon ik zo gauw niet vinden, maar ik weet zeker dat ze in de zomer geboord hebben en nog niet zo lang geleden weer, en dat het daardoor de tweede keer niet goed afgesloten was. Ik heb het meerdere keren gelezen
  zaterdag 26 januari 2019 @ 21:43:29 #257
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_184641859
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:21 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Mogelijk nadat hij eerst nog was blijven steken, is hij daarna een flink stuk verder omlaag doorgeschoten, korte tijd later opnieuw blijven steken, in paniek met intussen lelijke verwondingen en woelen van angst, weer iets sneller verder gezakt tot uiteindelijk op 71 meter diepte samen geklonterd met alle losgeraakte grond al gestikt te zijn. Tenminste, zo denk ik dat het ongeveer gegaan is.

Tragisch!
Zoiets had ik ook in gedachte. Het kon haast niet anders want er zijn immers haren van het jochie gevonden. Lag voor de hand dat hij onderweg zijn hoofd flink had gestoten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_184642248
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 19:44 schreef diadakan het volgende:

[..]

Heb en ze nog een 3e kind?
weet ik niet
pi_184643872
https://nos.nl/artikel/22(...)ag-van-zijn-val.html
Ik snap het toch echt niet hoor.
Hoe zou je nou, als je met je armen omhoog (dus langs je hoofd) in zo’n put valt overlijden aan een hoofdwond? Onderweg iets raken lijkt me dan best lastig, je armen zitten er immers tussen? Of hij moet toch voorover gevallen zijn? En dat van die laag grond op hem blijft ook maar vaag. :X
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:00:24 #260
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_184643931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:57 schreef silliegirl het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ag-van-zijn-val.html
Ik snap het toch echt niet hoor.
Hoe zou je nou, als je met je armen omhoog (dus langs je hoofd) in zo’n put valt overlijden aan een hoofdwond? Onderweg iets raken lijkt me dan best lastig, je armen zitten er immers tussen? Of hij moet toch voorover gevallen zijn? En dat van die laag grond op hem blijft ook maar vaag. :X
Klusje voor deze kerel:



Frank van de Goot (doden liegen niet)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_184643969
Armen langs de oren, dan is er voor en achter nog ruimte om te stoten tegen de ruwe wand.

;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_184644028
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook in gedachte. Het kon haast niet anders want er zijn immers haren van het jochie gevonden. Lag voor de hand dat hij onderweg zijn hoofd flink had gestoten.
Wat heeft het nou voor nut om alles uit te kauwen? Het kindje is overleden. Tragisch genoeg. Nogal ramptoerist om alles tot in detail uit te denken..
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:04:57 #263
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_184644035
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:57 schreef silliegirl het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ag-van-zijn-val.html
Ik snap het toch echt niet hoor.
Hoe zou je nou, als je met je armen omhoog (dus langs je hoofd) in zo’n put valt overlijden aan een hoofdwond? Onderweg iets raken lijkt me dan best lastig, je armen zitten er immers tussen? Of hij moet toch voorover gevallen zijn? En dat van die laag grond op hem blijft ook maar vaag. :X
Kan dan toch nog makkelijk met voor- en achterhoofd tegen de muren komen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:05:18 #264
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_184644048
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:04 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat heeft het nou voor nut om alles uit te kauwen? Het kindje is overleden. Tragisch genoeg. Nogal ramptoerist om alles tot in detail uit te denken..
Dat kun je vinden en dat is prima. Voor jou dus het moment om dit topic uit je AT te halen en te laten voor wat het is.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_184644077
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:57 schreef silliegirl het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ag-van-zijn-val.html
Ik snap het toch echt niet hoor.
Hoe zou je nou, als je met je armen omhoog (dus langs je hoofd) in zo’n put valt overlijden aan een hoofdwond? Onderweg iets raken lijkt me dan best lastig, je armen zitten er immers tussen? Of hij moet toch voorover gevallen zijn? En dat van die laag grond op hem blijft ook maar vaag. :X
Wanneer jij je armen omhoog houdt zijn je gezicht en achterhoofd toch gewoon onbedekt??
pi_184644088
Hoofdje is ook relatief groot ten opzichte van het lichaam op die leeftijd..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_184644104
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:05 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat kun je vinden en dat is prima. Voor jou dus het moment om dit topic uit je AT te halen en te laten voor wat het is.
:')
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:21:35 #268
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_184644400
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:07 schreef Patroon het volgende:

[..]

:')
Welk antwoord had je -gezien jouw reactie- dan gehad willen hebben? Je kunt moeilijk alle andere users verbieden om er verder over te praten... :')
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:23:18 #269
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184644443
Treurig.
pi_184644546
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:01 schreef Sumppi het volgende:
Armen langs de oren, dan is er voor en achter nog ruimte om te stoten tegen de ruwe wand.

;(
Hij is als het ware dus headbangend naar beneden gegaan.
Ook geen 38
pi_184644649
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:28 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Hij is als het ware dus headbangend naar beneden gegaan.
Jammer dat jullie er niet bij waren. Dan had je gewoon kunnen kijken...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_184644710
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

Jammer dat jullie er niet bij waren. Dan had je gewoon kunnen kijken...
Walgelijke opmerking dit.
Ook geen 38
pi_184644807
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:28 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Hij is als het ware dus headbangend naar beneden gegaan.
Kijk eens naar de grond of het gesteente in het gat, put, daar wil ik helemaal geen getuige van zijn of er iets over weten, dan slaap ik niet goed.
Wat zullen er een verwijten door die vader heen gaan vermoed ik?
pi_184645191
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:57 schreef silliegirl het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ag-van-zijn-val.html
Ik snap het toch echt niet hoor.
Hoe zou je nou, als je met je armen omhoog (dus langs je hoofd) in zo’n put valt overlijden aan een hoofdwond? Onderweg iets raken lijkt me dan best lastig, je armen zitten er immers tussen? Of hij moet toch voorover gevallen zijn? En dat van die laag grond op hem blijft ook maar vaag. :X
Hear, hear.

Ik kom er eerlijk voor uit dat ik niet had verwacht dat ze Julen op de bodem van die put aan zouden treffen.

Het is niet dat ik graag in complotten denk, of dat ik Julen’s vader nou zo’n rare kerel vind, maar...hm, ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen....

Persoonlijk kan ik het ook gewoon moeilijk bevatten; zo’n smalle, diepe put...the horror! Dat in combinatie met het feit dat, zeker in het begin, ook verschillende primaire bronnen hun twijfels in de media hebben uitgesproken.

Nja, hoe dan ook, het mannetje is er niet meer. Hoop écht van harte dat hij niet lang heeft hoeven lijden. Bah. -O-
pi_184646329
Volgens vijf patheologen is Julen in de put gevonden met zijn armpjes omhoog, kloppend met de verklaringen van zijn ouders en familie van zondag 13 januari.

Tijdens de glijpartij heeft Julen hoofdletsel opgelopen, en vervolgens stenen en zand wat hij in de val heeft losgemaakt, bovenop hem gekregen.

Dit letsel in combinatie met verstikking door zuurstofgebrek heeft tot de dood van Julen gezorgd.

Deze conclusie is heftig maar duidelijk, mogen zijn ouders dit enorme drama zelf overleven. Meer lijkt me niets te wensen voor ze...

Twee kinderen verliezen binnen zo’n korte tijd met zoveel emotie.

Ik wens ze alle kracht en wijsheid toe.

Daarmee zeg ik, slotje voor deze reeks, alles is gezegd en besproken. Maar dat is aan de mods hier.
pi_184647564
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens vijf patheologen is Julen in de put gevonden met zijn armpjes omhoog, kloppend met de verklaringen van zijn ouders en familie van zondag 13 januari.

Tijdens de glijpartij heeft Julen hoofdletsel opgelopen, en vervolgens stenen en zand wat hij in de val heeft losgemaakt, bovenop hem gekregen.

Dit letsel in combinatie met verstikking door zuurstofgebrek heeft tot de dood van Julen gezorgd.

Deze conclusie is heftig maar duidelijk, mogen zijn ouders dit enorme drama zelf overleven. Meer lijkt me niets te wensen voor ze...

Twee kinderen verliezen binnen zo’n korte tijd met zoveel emotie.

Ik wens ze alle kracht en wijsheid toe.

Daarmee zeg ik, slotje voor deze reeks, alles is gezegd en besproken. Maar dat is aan de mods hier.
Zolang mensen dit nog willen bespreken, lijkt dit me het juiste topic. Waarom zou er een slotje op moeten? Omdat het gebeurd is en klaar is dus daarmee afgedaan? Dan kan je 9 van de 10 topics hier wel sluiten.
pi_184647575
.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 04:43:08 ]
pi_184647578
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:59 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Hear, hear.

Ik kom er eerlijk voor uit dat ik niet had verwacht dat ze Julen op de bodem van die put aan zouden treffen.

Het is niet dat ik graag in complotten denk, of dat ik Julen’s vader nou zo’n rare kerel vind, maar...hm, ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen....

Je kunt je vinger er niet op leggen omdat er niets is om je vinger op te leggen. Je zat er gewoon volledig naast. Iedereen die liever had dat Julen daar niet lag en erop zaten te wachten hun vermoedens te kunnen onderstrepen.

Bijna alsof het jammer is dat Julen daar tòch is gevonden, met zijn armpjes omhoog zoals de getuigen zeiden. Dat het jullie beter uit was gekomen als zijn vader hem niet had gewild en vermoord had, in plaats van dat Julen een geliefd kind was met twee liefdevolle ouders.

Niemand hoeft nog een hmm en maar uit te spreken over de vader van Julen omdat niemand zijn vinger ergens op kan leggen. Jullie zitten ernaast en zijn nog teleurgesteld ook.

Wat ziek ook om achteraf met de bekende feiten het recht proberen te lullen voor jullie zelf. :') Want ja hmmm er was toch ècht iets met die man maar ik kan mijn vinger er niet op leggen... zucht.

Fuck jullie.
Anaal.
Met een diamantboor van 250mm.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 04:57:17 ]
pi_184647582
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 04:47 schreef Myrr het volgende:

Niemand hoeft nog een hmm en maar uit te spreken over de vader van Julen omdat niemand zijn vinger ergens op kan leggen. Jullie zitten ernaast en zijn nog teleurgesteld ook.

Fuck jullie.
Eens hoor
Ook de pathetische tekeningen van jongetjes in putten met vleugels mogen achterwege blijven, deze reeks was een vreselijk spektakel in alle opzichten, de mens op zijn slechtst.
pi_184647591
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 05:02 schreef Za het volgende:

[..]

Eens hoor
Ook de pathetische tekeningen van jongetjes in putten met vleugels mogen achterwege blijven, deze reeks was een vreselijk spektakel in alle opzichten, de mens op zijn slechtst.
Er zijn wel ergere topics waar hele misbruik theorieën worden losgelaten. Op de trolls na viel dat best mee nog hier. Ven nogwattes is niet geweest, das al de helft.

Wel opvallend dat een bepaald aantal mensen maar hoopt op een misdaad en een 'natuurlijke/ noodlottige' dood haast niet mogelijk is.

Voor die mensen heb je dus discovery ID. :) Jammer en intens zielig dat ze balen dat een kind niet om het leven is gebracht en iemand achteraf nog een trap na willen geven omdat ze zelf incapabel zijn. :') Zelfreflectie ontbreekt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 05:23:02 ]
  zondag 27 januari 2019 @ 05:27:01 #281
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184647600
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 05:02 schreef Za het volgende:

[..]

Eens hoor
Ook de pathetische tekeningen van jongetjes in putten met vleugels mogen achterwege blijven, deze reeks was een vreselijk spektakel in alle opzichten, de mens op zijn slechtst.
Wat een onzin. Mensen leven mee met een klein kereltje wat een noodlottig ongeval heeft gehad. Mensen die hun emoties niet in kaart kunnen brengen en daarom als uiting vervallen in commentaar leveren op anderen, omdat het ze blijkbaar toch ook niet loslaat, heb ik een stuk minder respect voor.
  zondag 27 januari 2019 @ 05:29:37 #282
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184647603
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 05:19 schreef Myrr het volgende:

[..]

Er zijn wel ergere topics waar hele misbruik theorieën worden losgelaten. Op de trolls na viel dat best mee nog hier. Ven nogwattes is niet geweest, das al de helft.

Wel opvallend dat een bepaald aantal mensen maar hoopt op een misdaad en een 'natuurlijke/ noodlottige' dood haast niet mogelijk is.

Voor die mensen heb je dus discovery ID. :) Jammer en intens zielig dat ze balen dat een kind niet om het leven is gebracht en iemand achteraf nog een trap na willen geven omdat ze zelf incapabel zijn. :') Zelfreflectie ontbreekt.
Het is nu eenmaal zo dat je ook met andere scenario's rekening moet houden bij zoiets als dit.
pi_184647618
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 05:29 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal zo dat je ook met andere scenario's rekening moet houden bij zoiets als dit.
Uiteraard, maar om dan achteraf nog steeds hmm ja de vader. Meh. :') Je zat er naast, no need om het voor jezelf en voor ons op deze manier recht te lullen. Hoe die vader op je is over gekomen heeft alleen de maken met jou en niets met hem.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:59 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Hear, hear.

Ik kom er eerlijk voor uit dat ik niet had verwacht dat ze Julen op de bodem van die put aan zouden treffen.

Het is niet dat ik graag in complotten denk, of dat ik Julen’s vader nou zo’n rare kerel vind, maar...hm, ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen....

Niks maar. Er is geen maar meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 05:46:25 ]
  zondag 27 januari 2019 @ 06:00:13 #284
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184647626
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 05:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

Uiteraard, maar om dan achteraf nog steeds hmm ja de vader. Meh. :') Je zat er naast, no need om het voor jezelf en voor ons op deze manier recht te lullen. Hoe die vader op je is over gekomen heeft alleen de maken met jou en niets met hem.

[..]

Niks maar. Er is geen maar meer.
Pardon?
  zondag 27 januari 2019 @ 06:35:10 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184647650
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 04:47 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je kunt je vinger er niet op leggen omdat er niets is om je vinger op te leggen. Je zat er gewoon volledig naast. Iedereen die liever had dat Julen daar niet lag en erop zaten te wachten hun vermoedens te kunnen onderstrepen.

Bijna alsof het jammer is dat Julen daar tòch is gevonden, met zijn armpjes omhoog zoals de getuigen zeiden. Dat het jullie beter uit was gekomen als zijn vader hem niet had gewild en vermoord had, in plaats van dat Julen een geliefd kind was met twee liefdevolle ouders.

Niemand hoeft nog een hmm en maar uit te spreken over de vader van Julen omdat niemand zijn vinger ergens op kan leggen. Jullie zitten ernaast en zijn nog teleurgesteld ook.

Wat ziek ook om achteraf met de bekende feiten het recht proberen te lullen voor jullie zelf. :') Want ja hmmm er was toch ècht iets met die man maar ik kan mijn vinger er niet op leggen... zucht.

Fuck jullie.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184647681
Myrr _O_ _O_ _O_
  zondag 27 januari 2019 @ 07:19:49 #287
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184647687
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 05:29 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal zo dat je ook met andere scenario's rekening moet houden bij zoiets als dit.
Probleem is dat sommigen zo kortzichtig zijn dat alleen hun eigen waarheid geldt en andere opties als idioot worden afgedaan. Lijkt me vrij normaal om verschillende opties open te houden als je de precieze oorzaak nog niet weet, maar dat is schijnbaar niet aan iedereen besteed
"Hoka Hey!"
pi_184647703
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 05:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

Uiteraard, maar om dan achteraf nog steeds hmm ja de vader. Meh. :') Je zat er naast, no need om het voor jezelf en voor ons op deze manier recht te lullen. Hoe die vader op je is over gekomen heeft alleen de maken met jou en niets met hem.

[..]

Niks maar. Er is geen maar meer.
Je hebt duidelijk helemaal niks van mijn post begrepen... Geeft niet :*
pi_184647730
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 04:47 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je kunt je vinger er niet op leggen omdat er niets is om je vinger op te leggen. Je zat er gewoon volledig naast. Iedereen die liever had dat Julen daar niet lag en erop zaten te wachten hun vermoedens te kunnen onderstrepen.

Bijna alsof het jammer is dat Julen daar tòch is gevonden, met zijn armpjes omhoog zoals de getuigen zeiden. Dat het jullie beter uit was gekomen als zijn vader hem niet had gewild en vermoord had, in plaats van dat Julen een geliefd kind was met twee liefdevolle ouders.

Niemand hoeft nog een hmm en maar uit te spreken over de vader van Julen omdat niemand zijn vinger ergens op kan leggen. Jullie zitten ernaast en zijn nog teleurgesteld ook.

Wat ziek ook om achteraf met de bekende feiten het recht proberen te lullen voor jullie zelf. :') Want ja hmmm er was toch ècht iets met die man maar ik kan mijn vinger er niet op leggen... zucht.

Fuck jullie.
Anaal.
Met een diamantboor van 250mm.
^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_184647747
Ik heb nooit met mijn vingertje lopen zwaaien, proberen één schuldige aan te wijzen. Niet naar de vader, niet naar de moeder, niet naar de putgraver, niet naar wie dan ook... Wél heb ik alle mogelijkheden en scenario's open gelaten.

Dat IK mijn vraagtekens zet bij het verhaal, omdat IK het hele gebeuren maar moeilijk kan bevatten (en ik leg duidelijk uit waarom),mag ik toch zelf weten?

Niet alles voor zoete koek slikken, is nog nooit iemand slechter van geworden...

[ Bericht 0% gewijzigd door theDutcher op 27-01-2019 07:57:27 ]
  zondag 27 januari 2019 @ 08:03:11 #291
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184647771
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2019 07:47 schreef theDutcher het volgende:
Ik heb nooit met mijn vingertje lopen zwaaien, proberen één schuldige aan te wijzen. Niet naar de vader, niet naar de moeder, niet naar de putgraver, niet naar wie dan ook... Wél heb ik alle mogelijkheden en scenario's open gelaten.

Dat IK mijn vraagtekens zet bij het verhaal, omdat IK het hele gebeuren maar moeilijk kan bevatten (en ik leg duidelijk uit waarom),mag ik toch zelf weten?

Niet alles voor zoete koek slikken, is nog nooit iemand slechter van geworden...
Precies, het is behoorlijk naïef om maar gelijk alles voor waar aan te nemen. Blij zijn, over de rug van een dood kind, dat men dat wel deed en vind ik nou niet echt netjes.
pi_184647784
De onderzoekers houden ook de verschillende mogelijkheden open en doen onderzoek.

In dit topic worden alleen twijfels geuit,waarvan ik denk: gebruik je verstand. Ja, een kind past in zo'n put. Ja, je kunt hoofdletsel hebben als je je armen omhoog hebt.

Het verhaal van vader komt gewoon overeen met wat er tot nu toe bekend is uit onderzoek en verklaringen. Ik wacht ook rustig af wat ze gaan zeggen over die prop met aarde. En ik hou in mijn achterhoofd rekening met andere scenario's.

Ik voel alleen niet de behoefte om stellig te zeggen dat er iets niet klopt, dat de ouders onverantwoord bezig waren of de behoefte om een poll aan te maken of hij wel/ niet in de put zit. Daar heb ik moeite mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sumppi op 27-01-2019 09:12:30 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_184647786
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 08:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

Precies, het is behoorlijk naïef om maar gelijk alles voor waar aan te nemen. Blij zijn, over de rug van een dood kind, dat men dat wel deed en vind ik nou niet echt netjes.
Ja, joh, en dan ook nog met van die belachelijke aannames gaan lopen smijten: “...dat het jullie beter uit was gekomen als zijn vader hem niet had gewild en vermoord had, in plaats van dat Julen een geliefd kind was met twee liefdevolle ouders.”

Wát een giller, :D !
pi_184647791
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:59 schreef theDutcher het volgende:

Het is niet dat ik graag in complotten denk, of dat ik Julen’s vader nou zo’n rare kerel vind, maar...hm, ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen....
Jezelf zo tegenspreken in 1 zin is best knap.
pi_184647796
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 08:15 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Jezelf zo tegenspreken in 1 zin is best knap.
Verklaar u nader.

Dat “hm, ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen....”, slaat op de volgende alinea, de hele gebeurtenis, NIET specifiek op de vader van Julen.
pi_184647839
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 07:19 schreef matspontius het volgende:

[..]

Probleem is dat sommigen zo kortzichtig zijn dat alleen hun eigen waarheid geldt en andere opties als idioot worden afgedaan. Lijkt me vrij normaal om verschillende opties open te houden als je de precieze oorzaak nog niet weet, maar dat is schijnbaar niet aan iedereen besteed
Je hebt het over jezelf nu?
pi_184647886
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 08:30 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Je hebt het over jezelf nu?
Echt hè :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_184647943
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 05:02 schreef Za het volgende:
deze reeks was een vreselijk spektakel in alle opzichten, de mens op zijn slechtst.
De tering :')!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184648022
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:37 schreef woxxel het volgende:
Meer kon ik zo gauw niet vinden, maar ik weet zeker dat ze in de zomer geboord hebben en nog niet zo lang geleden weer, en dat het daardoor de tweede keer niet goed afgesloten was. Ik heb het meerdere keren gelezen
Dankjewel voor het opzoeken van de link.

Op zich vreemd dat die info niet conform de spaanse info is, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')