abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184638936
registreer om deze reclame te verbergen
Er zit niks onder hem. Het was niet 110 m diep
pi_184638973
In de zomer hebben ze dat gat gemaakt. Dec hebben ze opnieuw in dat gat geboord. Dus de tweede keer zal het minder diep gegaan zijn en daaronder misschien daardoor weer opgevuld zijn.
pi_184639109
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:12 schreef silliegirl het volgende:

[..]

🤔 Maar dat is toch nooit 15 meter?
Nee, ik begrijp ook niet waar die 15m vandaan is gekomen.

Hier kun je t lezen in een Argentijns bericht, maakt niet uit, ze nemen het allemaal van de Spanjaarden over:
el aire que podía existir es el que había entre sus pies y la cabeza, ya que Julen se topó con tierra".
Lucht tussen zijn voeten en zijn hoofd. Julen had grond boven en onder zich.
https://www.lavoz.com.ar/(...)-en-que-cayo-al-pozo
pi_184639237
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:15 schreef woxxel het volgende:
In de zomer hebben ze dat gat gemaakt. Dec hebben ze opnieuw in dat gat geboord. Dus de tweede keer zal het minder diep gegaan zijn en daaronder misschien daardoor weer opgevuld zijn.
Heb je een link dat ze in de zomer dat gat hadden gemaakt?
Ik heb alleen berichten gezien waarin staat dat er in december geboord was door meneer sanchez. En dat daarna de grond om het gat heen was ge-egaliseerd mbv groot materieel. Dan praat je over bulldozers etc.
Dan kan ik me voorstellen dat de bedekking van meneer sanchez door die bulldozer is meegevoerd en dat er grond in de put terecht is gekomen.
pi_184639627
Meer kon ik zo gauw niet vinden, maar ik weet zeker dat ze in de zomer geboord hebben en nog niet zo lang geleden weer, en dat het daardoor de tweede keer niet goed afgesloten was. Ik heb het meerdere keren gelezen
  zaterdag 26 januari 2019 @ 21:43:29 #257
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_184641859
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:21 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Mogelijk nadat hij eerst nog was blijven steken, is hij daarna een flink stuk verder omlaag doorgeschoten, korte tijd later opnieuw blijven steken, in paniek met intussen lelijke verwondingen en woelen van angst, weer iets sneller verder gezakt tot uiteindelijk op 71 meter diepte samen geklonterd met alle losgeraakte grond al gestikt te zijn. Tenminste, zo denk ik dat het ongeveer gegaan is.

Tragisch!
Zoiets had ik ook in gedachte. Het kon haast niet anders want er zijn immers haren van het jochie gevonden. Lag voor de hand dat hij onderweg zijn hoofd flink had gestoten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_184642248
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 19:44 schreef diadakan het volgende:

[..]

Heb en ze nog een 3e kind?
weet ik niet
pi_184643872
https://nos.nl/artikel/22(...)ag-van-zijn-val.html
Ik snap het toch echt niet hoor.
Hoe zou je nou, als je met je armen omhoog (dus langs je hoofd) in zo’n put valt overlijden aan een hoofdwond? Onderweg iets raken lijkt me dan best lastig, je armen zitten er immers tussen? Of hij moet toch voorover gevallen zijn? En dat van die laag grond op hem blijft ook maar vaag. :X
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:00:24 #260
150967 Papabear
Veni, bibi, vomi.
pi_184643931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:57 schreef silliegirl het volgende:
Hoe zou je nou, als je met je armen omhoog (dus langs je hoofd) in zo’n put valt overlijden aan een hoofdwond? Onderweg iets raken lijkt me dan best lastig, je armen zitten er immers tussen? Of hij moet toch voorover gevallen zijn? En dat van die laag grond op hem blijft ook maar vaag. :X
Klusje voor deze kerel:

995859.png

Frank van de Goot (doden liegen niet)
Als iedereen aan zichzelf denkt, dan wordt er tenminste aan iedereen gedacht.
pi_184643969
Armen langs de oren, dan is er voor en achter nog ruimte om te stoten tegen de ruwe wand.

;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_184644028
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook in gedachte. Het kon haast niet anders want er zijn immers haren van het jochie gevonden. Lag voor de hand dat hij onderweg zijn hoofd flink had gestoten.
Wat heeft het nou voor nut om alles uit te kauwen? Het kindje is overleden. Tragisch genoeg. Nogal ramptoerist om alles tot in detail uit te denken..
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:04:57 #263
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_184644035
quote:
Kan dan toch nog makkelijk met voor- en achterhoofd tegen de muren komen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:05:18 #264
150967 Papabear
Veni, bibi, vomi.
pi_184644048
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:04 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat heeft het nou voor nut om alles uit te kauwen? Het kindje is overleden. Tragisch genoeg. Nogal ramptoerist om alles tot in detail uit te denken..
Dat kun je vinden en dat is prima. Voor jou dus het moment om dit topic uit je AT te halen en te laten voor wat het is.
pi_184644077
quote:
Wanneer jij je armen omhoog houdt zijn je gezicht en achterhoofd toch gewoon onbedekt??
pi_184644088
Hoofdje is ook relatief groot ten opzichte van het lichaam op die leeftijd..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_184644104
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:05 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat kun je vinden en dat is prima. Voor jou dus het moment om dit topic uit je AT te halen en te laten voor wat het is.
:')
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:21:35 #268
150967 Papabear
Veni, bibi, vomi.
pi_184644400
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:07 schreef Patroon het volgende:

[..]

:')
Welk antwoord had je -gezien jouw reactie- dan gehad willen hebben? Je kunt moeilijk alle andere users verbieden om er verder over te praten... :')
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:23:18 #269
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184644443
Treurig.
pi_184644546
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:01 schreef Sumppi het volgende:
Armen langs de oren, dan is er voor en achter nog ruimte om te stoten tegen de ruwe wand.

;(
Hij is als het ware dus headbangend naar beneden gegaan.
Ook geen 38
pi_184644649
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:28 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Jammer dat jullie er niet bij waren. Dan had je gewoon kunnen kijken...
pi_184644710
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

Jammer dat jullie er niet bij waren. Dan had je gewoon kunnen kijken...
Walgelijke opmerking dit.
Ook geen 38
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:41:55 #273
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_184644807
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:28 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Kijk eens naar de grond of het gesteente in het gat, put, daar wil ik helemaal geen getuige van zijn of er iets over weten, dan slaap ik niet goed.
Wat zullen er een verwijten door die vader heen gaan vermoed ik?
pi_184645191
quote:
Hear, hear.

Ik kom er eerlijk voor uit dat ik niet had verwacht dat ze Julen op de bodem van die put aan zouden treffen.

Het is niet dat ik graag in complotten denk, of dat ik Julen’s vader nou zo’n rare kerel vind, maar...hm, ik weet niet, kan mijn vinger er niet op leggen....

Persoonlijk kan ik het ook gewoon moeilijk bevatten; zo’n smalle, diepe put...the horror! Dat in combinatie met het feit dat, zeker in het begin, ook verschillende primaire bronnen hun twijfels in de media hebben uitgesproken.

Nja, hoe dan ook, het mannetje is er niet meer. Hoop écht van harte dat hij niet lang heeft hoeven lijden. Bah. -O-
  zondag 27 januari 2019 @ 00:59:03 #275
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_184646329
Volgens vijf patheologen is Julen in de put gevonden met zijn armpjes omhoog, kloppend met de verklaringen van zijn ouders en familie van zondag 13 januari.

Tijdens de glijpartij heeft Julen hoofdletsel opgelopen, en vervolgens stenen en zand wat hij in de val heeft losgemaakt, bovenop hem gekregen.

Dit letsel in combinatie met verstikking door zuurstofgebrek heeft tot de dood van Julen gezorgd.

Deze conclusie is heftig maar duidelijk, mogen zijn ouders dit enorme drama zelf overleven. Meer lijkt me niets te wensen voor ze...

Twee kinderen verliezen binnen zo’n korte tijd met zoveel emotie.

Ik wens ze alle kracht en wijsheid toe.

Daarmee zeg ik, slotje voor deze reeks, alles is gezegd en besproken. Maar dat is aan de mods hier.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')