Tijdens het sporten?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:35 schreef Tarado het volgende:
spier verrekt tussen m'n schouderbladen, echt pijnlijk
Normaal hapt Onlo altijd, maar de laatste tijd durft hij niet meer omdat ik hem confronteer met mijn poppenspeler plaatjequote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap deze act van je niet echt
Hopelijk gaat het snel overquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee onder de douche en ik heb vloeibare zeep dus dat was het niet
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee onder de douche en ik heb vloeibare zeep dus dat was het niet
En vanavond weer achter zijn computer afgeven op mensen die een biertje drinken want dat is niet goed voor jequote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:40 schreef Doublepain het volgende:
Ws gamen op zijn Nintendo met zijn kat op schoot #leven
Als we allemaal als GGMM zouden leven dan is de mensheid over 80 jaar uitgestorvenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
En vanavond weer achter zijn computer afgeven op mensen die een biertje drinken want dat is niet goed voor je
Leuk, een week oud filmpje over een toen nog levende peuter die nu gewoon dood is.quote:
Zouden het druk moeten hebben. Of wordt er daadwerkelijk een keer gemodereerd?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
De moderators hebben het zwaar deze middag.
Klaasweetallesquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zouden het druk moeten hebben. Of wordt er daadwerkelijk een keer gemodereerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |