is niet goed om zo'n jochie zo jong al met trauma op te zadelenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen naar stadion? Mag onlo jr mee naar de klassieker?
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen naar stadion? Mag onlo jr mee naar de klassieker?
Voel je je genegeerd of zoquote:
Oh jezus. Ik begin vergeetachtig te worden. Excuus.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voel je je genegeerd of zo
Je was hier al eerder. Of heeft je gespleten persoonlijkheid het overgenomen?
Verkas je dan naar een vak met de nette mensen?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Misschien neem ik een SCC voor hem volgend seizoen. Maar dan vertrek ik van Z4.
Alsof dat een optie is in de kuip.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkas je dan naar een vak met de nette mensen?
Nou ja Z4 blinkt niet echt uit van de doktoren en professoren zeg maar dus verhuis ik naar een kindervak.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkas je dan naar een vak met de nette mensen?
Dat dacht ik bij Ado ook, maar is toch geluktquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat een optie is in de kuip.
Logisch wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja Z4 blinkt niet echt uit van de doktoren en professoren zeg maar dus verhuis ik naar een kindervak.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Ado ook, maar is toch gelukt
Goed zo. Eerst werken en heb vanavond een etentje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Huishouden doen.. vriend is nu weg voor zijn trouwpak met zijn & mijn moeder.
Jij?
Gezellig!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed zo. Eerst werken en heb vanavond een etentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |