is niet goed om zo'n jochie zo jong al met trauma op te zadelenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen naar stadion? Mag onlo jr mee naar de klassieker?
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morgen naar stadion? Mag onlo jr mee naar de klassieker?
Voel je je genegeerd of zoquote:
Oh jezus. Ik begin vergeetachtig te worden. Excuus.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voel je je genegeerd of zo
Je was hier al eerder. Of heeft je gespleten persoonlijkheid het overgenomen?
Verkas je dan naar een vak met de nette mensen?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Misschien neem ik een SCC voor hem volgend seizoen. Maar dan vertrek ik van Z4.
Alsof dat een optie is in de kuip.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkas je dan naar een vak met de nette mensen?
Nou ja Z4 blinkt niet echt uit van de doktoren en professoren zeg maar dus verhuis ik naar een kindervak.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkas je dan naar een vak met de nette mensen?
Dat dacht ik bij Ado ook, maar is toch geluktquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat een optie is in de kuip.
Logisch wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja Z4 blinkt niet echt uit van de doktoren en professoren zeg maar dus verhuis ik naar een kindervak.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Ado ook, maar is toch gelukt
Goed zo. Eerst werken en heb vanavond een etentje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Huishouden doen.. vriend is nu weg voor zijn trouwpak met zijn & mijn moeder.
Jij?
Gezellig!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed zo. Eerst werken en heb vanavond een etentje.
Nieuw???quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Koud, an album by Hef on Spotify
Sow
Ik heb gisteren als een soort van sentiment frikandelbroodjes met oude saus gehaald, ga ze zo maar even in de oven schuiven.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:47 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga even naar de bakker wat lekkers te vreten halen.
15 cent energy erbij?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren als een soort van sentiment frikandelbroodjes met oude saus gehaald, ga ze zo maar even in de oven schuiven.
oude saus?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren als een soort van sentiment frikandelbroodjes met oude saus gehaald, ga ze zo maar even in de oven schuiven.
ok nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die saus is altijd helemaal opgedroogd
ik at al nooit frikandel maar ooit een keer in een fabriek ervan geweest, toen hoefde ik het helemaal niet meerquote:
Oh is een prima snack op zijn tijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik at al nooit frikandel maar ooit een keer in een fabriek ervan geweest, toen hoefde ik het helemaal niet meer
ik heb er verder niets op tegen, eet het alleen nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is een prima snack op zijn tijd.
Nederlandse cultuur
Ik vind het wel een mooie vondst om het restvlees aan de karkassen toch een nut te geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik at al nooit frikandel maar ooit een keer in een fabriek ervan geweest, toen hoefde ik het helemaal niet meer
dat wel ja, daarom moet ik ook een beetje lachen om die zogenaamde "new order hipster" koks die vinden dat je een beest van kop tot staart op moet eten alsof het voorheen niet gebruikt werd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie vondst om het restvlees aan de karkassen toch een nut te geven.
emotiesquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Helaas voel ik mij altijd zon walgelijk schepsel als ik zon broodje op heb (het komt voor)
Heb je je dit door René laten aanpraten?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Helaas voel ik mij altijd zon walgelijk schepsel als ik zon broodje op heb (het komt voor)
Damn die heb ik lang niet gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die saus is altijd helemaal opgedroogd
Ga kopen dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Damn die heb ik lang niet gehad.
Ik neem René enkel en alleen serieus op het gebied van modereren. Wat een grootsheid.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb je je dit door René laten aanpraten?
Geniet ervan, man. Snacken is oké.
Maar vanwaar vind je het dan toch onsmakelijk? Kwalitatief is het natuurlijk verschrikkelijk maar dat wist je al voordat je de fabriek had gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel ja, daarom moet ik ook een beetje lachen om die zogenaamde "new order hipster" koks die vinden dat je een beest van kop tot staart op moet eten alsof het voorheen niet gebruikt werd.
ja het was meer een bevestigingquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar vanwaar vind je het dan toch onsmakelijk? Kwalitatief is het natuurlijk verschrikkelijk maar dat wist je al voordat je de fabriek had gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |