Veel plezier alvast met je nieuwe UIquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint mag GGMM een UI voor mij uitzoeken voor de duur van één maand(Ja, slechts één maand. Die laffe hond maxi-mus durfde er niet meer aan te verbinden)
UI weddenschappen zijn zeer zwak. Als Feyenoord morgen wint post ik nooit meer op fok.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint mag GGMM een UI voor mij uitzoeken voor de duur van één maand(Ja, slechts één maand. Die laffe hond maxi-mus durfde er niet meer aan te verbinden)
Van Madame_Paon of haar UI?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik 1 jaar Madame_Paon
Ben geen pussy zoals Maxi-Mus
Kan jet het niet omdraaien?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UI weddenschappen zijn zeer zwak. Als Feyenoord morgen wint post ik nooit meer op fok.
Godver.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is Jet? Stuur hem/.haar anders een DM met de vraag.
Alsof Feyenoord ook maar één kans heeft morgen. Dat wordt echt zo kansloos morgen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
Als het gelijk wordt win ik ook Hans.
Ik verwacht een applaus van De Kuip na de galavoorstelling van Ajax morgen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord ook maar één kans heeft morgen. Dat wordt echt zo kansloos morgen.
Zit je toch langer aan mij vast.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord ook maar één kans heeft morgen. Dat wordt echt zo kansloos morgen.
Davy zou nu zeggen dat je aan het indekken bentquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er een naar gevoel over.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ik spreek alleen mijn verwachting uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy zou nu zeggen dat je aan het indekken bent.
Ik keek gisteren even wat beelden van oude Klassiekers terug en valt mij wel op hoe vaak Ajax scoort uit gelukjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ik spreek alleen mijn verwachting uit.
Soms.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt je nare gevoel ooit uit?
Als Heerenveen er al 4 maakt zal Feyenoord wel een stuk of 6 maken. Dus dan moet Ajax wel heel veel scoren.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht.
Als Heerenveen het je lastig kan maken zie ik niet in waarom Feyenoord niet.
Lucky Ajax.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek gisteren even wat beelden van oude Klassiekers terug en valt mij wel op hoe vaak Ajax scoort uit gelukjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |