5 minuten?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef mootie het volgende:
De kookplaat is van glas, hoe lang gaat dat goed.
zit zeker weer heerlijk te poepenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Tranny niet in het kielzog van Tim, waar is dat vieze kind?
ALF lidquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit gaat wel heel erg ver, op bericht dat Lotus misschien weg wil
[ afbeelding ]
Een dansje aan het oefenen voor bij het boksgala.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Tranny niet in het kielzog van Tim, waar is dat vieze kind?
Zag een flits, die is nog steeds aan het dansen.quote:
dat is ook overdrevenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit soort dingen lees ik hier ook dagelijks
Een petitie hier?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit soort dingen lees ik hier ook dagelijks
Uhm, dat heeft Hiske gisteren zelf toch via een telefoontje geregeld?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een dansje aan het oefenen voor bij het boksgala.
Wordt haar aangeleerd door een andere danseres die volgens Hiske enorm slecht is.
Zo slecht dat Franny beter nog alleen kan dansen dan.
En dat moet dan een van de beste dansers zijn van Balletschool Wanda uit Groningen aldus de sarcastische Hiske. Die zegt er wel veel verstand van te hebben.
Leuke reclame voor zo'n balletschool ook
Hiske was boos dat er bier van de BV was weggenomen, zo ook Jessie. En ik snap genoeg, mijn hersencellen worden niet opgevreten door bier(alcohol) zuipenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De afspraak was dat er doordeweeks geen alcohol genuttigd zou worden.Wat nb een idee van Mike was.Wat snap je niet?
Ja. Maar ze zei het daarstraks tegen ik meen Gerrit. Dat die danseres haar zo enorm tegenviel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm, dat heeft Hiske gisteren zelf toch via een telefoontje geregeld?
ja dat zei ik, een aangepaste aggetjescakequote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Lootje maakt heerlijke Ambachtelijk koek.. Bastogne kruimelen veel boter melk, suiker en cacaopooeier,, verrék, waar herken ik dat van
Als ze dat vandaag/morgen te weten komt vind ik het knap wanneer ze wel gaat dansen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een dansje aan het oefenen voor bij het boksgala.
Wordt haar aangeleerd door een andere danseres die volgens Hiske enorm slecht is.
Zo slecht dat Franny beter nog alleen kan dansen dan.
En dat moet dan een van de beste dansers zijn van Balletschool Wanda uit Groningen aldus de sarcastische Hiske. Die zegt er wel veel verstand van te hebben.
Leuke reclame voor zo'n balletschool ook
Ah, ja had ;m ook al doorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat zei ik, een aangepaste aggetjescake
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wat dus een afspraak was die geschonden is.Mogen mensen op aangesproken worden lijkt me.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Hiske was boos dat er bier van de BV was weggenomen, zo ook Jessie. En ik snap genoeg, mijn hersencellen worden niet opgevreten door bier(alcohol) zuipen
hoe durft ze....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Lootje maakt heerlijke Ambachtelijk koek.. Bastogne kruimelen veel boter melk, suiker en cacaopoeier,, verrék, waar herken ik dat van
O god, over met de rust, het is weer terug, dacht dat je wereldreis aan het maken was.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Lootje maakt heerlijke Ambachtelijk koek.. Bastogne kruimelen veel boter melk, suiker en cacaopoeier,, verrék, waar herken ik dat van
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
O god, over met de rust, het is weer terug, dacht dat je wereldreis aan het maken was.
Njahh.. de gecondenseerde zoete melk en Bastognekoeken maken het wel Luxe Aggetjescakequote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe durft ze....
Beau had nog zo gezegd dat er nooit meer Aggetjescake gemaakt mocht worden door Utopianen....
Gatverdammequote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gehoekt, in elkaar gerost, voor een trein, uit een vliegtuig.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is ook overdreven
Er wordt dagelijks gevraagd of er mensen over het hek gegooid kunnen worden .
Maar verzuipen ?
nou er was al geen roomboter dus het wordt toch weer margarinequote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Njahh.. de gecondenseerde zoete melk en Bastognekoeken maken het wel Luxe Aggetjescake
Vraag me steeds af hoe lang het nog duurt voordat ze weer dagen jankend in haar bed ligt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:38 schreef Bramenstruik het volgende:
Lotus doet een Basje en Beutje en Lisaatje, allemaal tegelijk
Je vergeet de stoeprandenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Gehoekt, in elkaar gerost, voor een trein, uit een vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |