Ja, en daar haalde ze de kantjes er niet van weg, moeten ze in Utopia ook niet doen, moeten verkopen halen ze er meer uitquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja want hij ging altijd naar een patatzaak met truffelmayonaise
Lol, zo ging het nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het gegaan en niet anders.
Maar je kan beter leugens neer zetten die worden vaak voor waar aan genomen
de plaatselijke parenclub?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haha die tim met dat valentijnsevenement van hem, hij heeft totaal de gunfactor niet dus er komt volgens mij niemand daar naar toe.
Maar ik hoorde Hiske er eerder over dat de btw 9% moet zijn en geen 21%.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef mootie het volgende:
De prijs is per ongeluk 121, moest 100 zijn maar de btw kwam er automagisch bij
Straks weer tegen Lotusquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Timmie over Valendinges
gesprekje met Greet en Jess
Tim is mak nu .. grote smoel ff niet
Automagisch.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef mootie het volgende:
De prijs is per ongeluk 121, moest 100 zijn maar de btw kwam er automagisch bij
Zit daar wel een seksclub om de hoek, daar is die Martin nog geliquideerd, als ik me niet vergis.quote:
En Mike had een zwarte broek aan. Nou mag jij gaan zeggen dat het een donkerblauwe was. Sorry maar ik doen niet mee aan die reguliere vliegenafvangerij. Essentie is, het was niet de bedoeling om 4 biertjes te stelen, dan hadden ze de blikjes wel verborgen. Mike had eigen treetje, tenminste dat dacht ie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Mike hebben ze eerst de traytjes verplaatst en toen een biertje genomen.
Is een FOK!klassieker.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:19 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik dacht eerst een spelfout maar het is briljant gevonden in deze context
Ja en, is dat niet genoeg voor 4 biertjes dan??quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt niets van deze post.Mike heeft een 6pack besteld.
Die is zwanger, dus dat mag nietquote:
Ja en het aangebroken traytje onderop gezet,quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Mike hebben ze eerst de traytjes verplaatst en toen een biertje genomen.
Ja omdat te doen moesten ze weer 10 andere traytjes op tillen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en het aangebroken traytje onderop gezet,
Maar dat was toevallig hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en het aangebroken traytje onderop gezet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |