abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 januari 2019 @ 16:26:25 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184615389
quote:
Breaking: Air traffic delayed at LaGuardia, Philadelphia, and Newark Airports die to staffing issues at an FAA regional air traffic control center, according to FAA. Air Traffic union leader tells us this is a direct result of shutdown @CNNnewsroom
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184615402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar die verdomde muur moet er komen.
Voor een betere wereld, dat wel natuurlijk.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 januari 2019 @ 16:30:30 #33
426493 crew  PippenScottie
pi_184615473
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Velen geloven dat ze dat hebben en geloven uit hun hart dat ze dat doen, het beeld van hun ideale wereld is alleen een andere en die proberen ze hier vorm te geven met Trump.
Dan nog moet ze weten dat ze regelmatig liegt en dat ze een wanprestatie levert als persvoorlichter
pi_184615502
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:27 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Maar die verdomde muur moet er komen.
De muur is gewoon een figuurlijke stok tussen de spaken van de democratie. Het had ook iets anders kunnen zijn. Het gaat 'm echt niet om die muur maar om dwars te kunnen liggen en een weg naar de noodtoestand te kunnen genereren. Evil plan en hopelijk wordt deze puist van de nazi-VS-in-wording snel uitgeknepen.
pi_184615505
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dan nog moet ze weten dat ze regelmatig liegt en dat ze een wanprestatie levert als persvoorlichter
Ze liegt om haar waarheid te dienen. En als onvermurwbare leugenares en dienares van die 'waarheid' doet ze het uitstekend.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184615539
Wat is een full ground stop??
Hell To The Liars
pi_184615558
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De muur is gewoon een figuurlijke stok tussen de spaken van de democratie. Het had ook iets anders kunnen zijn. Het gaat 'm echt niet om die muur maar om dwars te kunnen liggen en een weg naar de noodtoestand te kunnen genereren. Evil plan en hopelijk wordt deze puist van de nazi-VS-in-wording snel uitgeknepen.
Trump heeft dan ook expres gewacht met de noodzaak van deze muur toen de Democraten het huis in handen kregen. Hij heeft 2 jaar de tijd gehad om het plan er nagenoeg moeiteloos door te drukken. Maar hij is tuk op chaos, ruzie en verdeeldheid, zodat hij uiteindelijk een situatie heeft gecreërd waarbij hij, als 'commander in chief', De Grote Beslissing(en) kan nemen. Een extreem nare man.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184615574
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dan nog moet ze weten dat ze regelmatig liegt en dat ze een wanprestatie levert als persvoorlichter
In politiek overal ter wereld (ook in bedrijven) mag je best eens een 'white-lie' verkondigen om je collega's geen pijn te willen doen, dat draait rond dezelfde ethiek die we een beetje met de AVG hebben vastgestelt. Ethiek is belangrijk; maar deze regering zwemt in de aanklachten en dat rechtbreien heeft geen zin. En als de president niet zo'n verbazend hoge mate van onschendbaarheid had waren ze gisteren al met z'n allen verwijderd.
pi_184615616
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

In politiek overal ter wereld (ook in bedrijven) mag je best eens een 'white-lie' verkondigen om je collega's geen pijn te willen doen. Ethiek is belangrijk; maar deze regering zwemt in de aanklachten en als de president niet zo'n verbazend hoge mate van onschendbaarheid had waren ze gisteren al met z'n allen verwijderd.
Daarom is het ook noodzakelijk voor Trump dat hij dan wel nog 4 jaar kan aanblijven, dan wel een situatie kan creëren zoals Noodtoestanden of wat-voor-ellende-dan-ook. Als gewoon (weliswaar stinkend rijk) zakenmannetje zou hij het, als zijn Grote Leiderschap erop zit, het wel eens heel zwaar kunnen krijgen. Nog veel zwaarder dan eerder, toen hij al meer dan regelmatig voor rechtbanken werd gedaagd... en daar tot dusver altijd mee weg wist te komen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184615637
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:33 schreef Droopie het volgende:
Wat is een full ground stop??
Vliegtuigen kunnen niet landen en opstijgen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184615655
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:32 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ze liegt om haar waarheid te dienen. En als onvermurwbare leugenares en dienares van die 'waarheid' doet ze het uitstekend.
De aan haar meegegeven taak zal wel zijn geweest om het straatje rondom het witte huis schoon te vegen, dat probeert ze. Het is haar functie en ze volgt slechts orders op. Dat zie je vaker in bepaalde systemen.
pi_184615676
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De aan haar meegegeven taak zal wel zijn geweest om het straatje rondom het witte huis schoon te vegen, dat probeert ze. Het is haar functie en ze volgt slechts orders op.
Wel, ik lach me altijd rot om haar. Maar ik ben er zeker van dat Trump (en zijn meest trouwe stafleden, voorzover die nog bestaan) dik en dik tevreden zijn met haar.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184615748
Maar uiteindelijk valt er natuurlijk weinig te lachen om de USA. Ze hebben een deel van de wereld van de nazi's bevrijd, het is onze grootste bondgenoot, het is zo'n beetje de oudste democratie ter wereld, en ondanks alle kwalijke zaakjes en hypocrisie toch een land om een zeker respect voor te hebben, maar als je nu een Amerikaanse nieuwszender inschakelt, dan geloof je eigenlijk je ogen en oren niet. Het land is een diep triest toneelstuk geworden. Met mensen als slachtoffer. En de UK, een ander ijkpunt uit het verleden, doet ook een duit in deze treurige zak. Zelfs Shakespeare kon deze scenario's niet bedenken. Politici en bestuurders maken een teringbende van hun beroep.
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 januari 2019 @ 16:50:35 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184615827
When it rains, it pours....

quote:
Update: full ground stop now at LaGuardia Airport. https://t.co/Pz29x2UHmZ
Ik denk dat de druk op McConnell nu heel snel toeneemt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184615867
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:50 schreef Ulx het volgende:
When it rains, it pours....

[..]

Ik denk dat de druk op McConnell nu heel snel toeneemt.
Of hij kaatst de bal gewoon terug naar Chuck Schumer... of naar Trump.
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 januari 2019 @ 16:54:58 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184615922
@Tribelaw:

quote:
This is HUGE. Deutsche bank —> VTB —> DJT looks like it’ll contain the beating Russian heart 💚 (green for 💵💴💶) of laundered billions in the Trump/Putin bromance. FOLLOW THIS HOUSE INQUIRY!

https://t.co/GEJh5di6y9
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184615936
I.c. McConnell: ik verwacht er nog niet veel van, maar hoop doet leven. Hij heeft gisteren al aan Pence gemeld dat hij het volkomen oneens is met de strategie van het Witte Huis. Maar net als eerder is het vooral praat, geen daden. The new politics is a 'perpetuum mobile' of Finger Pointing .
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 januari 2019 @ 16:56:01 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184615945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:52 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Of hij kaatst de bal gewoon terug naar Chuck Schumer... of naar Trump.
Met LaGuardia dicht? Het lukt nu al niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184615976
Ik snap ook niet goed hoe het kan dat die approval rating maar zo rond de 40% blijft zwalken.

Ik denk dat Mark Rutte dit niet haalt in Nederland, terwijl dat een brave Hendrik is, die het goed met de mensen voor heeft in vergelijking met Donald.
pi_184615995
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Met LaGuardia dicht? Het lukt nu al niet.
McConnell wil zijn zeteltje niet kwijt. Finger pointing. De veroorzaker moet met een plan komen. Mijn naam is haas. Stel dat Trump hierin verzuipt, dan zit Mitch daar ook niet mee. Dan kunnen de ouwe conservatieven de tent gewoon weer overnemen en doen of ze helden zijn... alsof er niets is gebeurd. En maar hopen dat de goegemeente dat slikt.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184616023
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Daarom is het ook noodzakelijk voor Trump dat hij dan wel nog 4 jaar kan aanblijven, dan wel een situatie kan creëren zoals Noodtoestanden of wat-voor-ellende-dan-ook.
Kijk bijvoorbeeld naar Turkije. Er is daar zoveel gebeurd, corruptie tot en met, zoon van de "baas" op een post en zoveel van waar men van zei 'straks gaat dat orgaan zich ermee bemoeien en dan is het voorbij!' En dan ontstond er wat gekonkel en ging Erdogan weer ergens omheen en zette hij zichzelf sterker in z'n eigen zadel, sluw dat hij is.

Nu vind ik Erdogan ondanks dat het ook een autocraat is vele malen humaner dan Trump. Hij heeft de hele bevolking nog wel 'enigszins' op het oog, alleen zijn zijn "Hillary-fans" de Gülenisten, naast de echte groep wordt iedereen bij de axis en allies gezet.

Wie herinnert zich trouwens deze headline nog


Donald Trump's ex-wife once said Trump kept a book of Hitler's speeches by his bed


Men verzalfde het destijds met motivaties als "Ja, iedereen mag toch gewoon 'een boek' lezen" en "niet overal wat achter zoeken".

quote:
Als gewoon (weliswaar stinkend rijk) zakenmannetje zou hij het, als zijn Grote Leiderschap erop zit, het wel eens heel zwaar kunnen krijgen. Nog veel zwaarder dan eerder, toen hij al meer dan regelmatig voor rechtbanken werd gedaagd... en daar tot dusver altijd mee weg wist te komen.
Hij is altijd al een oplichter geweest, maar het wordt nu gewoon heel zichtbaar.
pi_184616076
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:57 schreef koemleit het volgende:
Ik snap ook niet goed hoe het kan dat die approval rating maar zo rond de 40% blijft zwalken.

Ik denk dat Mark Rutte dit niet haalt in Nederland, terwijl dat een brave Hendrik is, die het goed met de mensen voor heeft in vergelijking met Donald.
Ik discuzeur wel eens op internationale forums, en je wilt niet weten wat veel (vaak nette gristelijke Amerikanen) daar zegen. Mensen als Rutte zien zij vermoedelijk als extreem links. Ik heb ze al zien melden dat ze bereid zijn om hun stemrecht op te geven als ze daarmee kunnen voorkomen dat hun land een verzorgingsstaat wordt. En dit zijn geeneens racistische mensen of intense haters. Vermoedelijk vinden ze iedereen die niet in staat is geweest zijn/haar talenten te benutten (zoals in de befaamde talentengelijkenis van Jezus van Nazareth) om zichzelf te onderhouden een enorme loser en daarmee een potentiële uitvreter. Geen vangnetten in ons gristelijke land!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184616109
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:01 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik discuzeur wel eens op internationale forums, en je wilt niet weten wat veel (vaak nette gristelijke Amerikanen) daar zegen. Mensen als Rutte zien zij vermoedelijk als extreem links. Ik heb ze al zien melden dat ze bereid zijn om hun stemrecht op te geven als ze daarmee kunnen voorkomen dat hun land een verzorgingsstaat wordt. En dit zijn geeneens racistische mensen of intense haters. Vermoedelijk vinden ze iedereen die niet in staat is geweest zijn/haar talenten te benutten (zoals in de befaamde talentengelijkenis van Jezus van Nazareth) om zichzelf te onderhouden een enorme loser en daarmee een potentiële uitvreter. Geen vangnetten in ons gristelijke land!
oké maar 40 procent dat vind ik gigantisch veel
pi_184616134
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:02 schreef koemleit het volgende:

[..]

oké maar 40 procent dat vind ik gigantisch veel
Er zijn heel veel nette gristelijke mensen in het Amerikaanse heartland.
Bovendien geven ze nagenoeg allemaal toe dat Trump een zeer zondig mens is, maar dat zijn we allemaal. En Trump verdedigt, in hun ogen althans, de goede waarden. Dan doen al die zonden er niet toe. Dat oordeel is aan Iemand Anders. Als je Amerika alleen kent van bv New York, Boston of LA... dan heb je echt lang niet alles gezien.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184616240
En onderschat ook niet hoeveel "they took our jobs"-types er nog rondlopen in de VS.

Overigens is het afschaffen van de netneutraliteit ook een daverend succes:

https://motherboard.vice.(...)Se1ubTg4UHuKFgtZGpW4
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 januari 2019 @ 17:14:25 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184616300
Pelosi wrijft wat zout in de wond.

quote:
Nancy Pelosi on the Roger Stone indictment:

"It is very interesting to see the kinds of people that the president of the United States has surrounded himself with." Via AP https://t.co/Dlo1QQOL7a
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184616386
Ik ben geen dagelijkse bezoeker hier, maar misschien heb ik 2 jaar geleden ofzo wel eens gezegd dat ik oprecht hoopte dat het LOCK HER UP geschreeuw, breed grijnzend en dirigerend aangehoord door ene D. Trump, ooit zwaar averechts op deze smerige boef zou werken.
(En dan heb ik geeneens wat met die Clinton clan.)

De vraag blijft of het daadwerkelijk gaat gebeuren, dat Donald uiteindelijk op de plek terechtkomt waar hij thuishoort. Het probleem blijft dat hij teveel zakgeld heeft en teveel invloedrijke vriendjes kent.
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 januari 2019 @ 17:21:37 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184616429
quote:
Greatest Witch Hunt in the History of our Country! NO COLLUSION! Border Coyotes, Drug Dealers and Human Traffickers are treated better. Who alerted CNN to be there?
Echt overtuigend komt het niet over.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184616462
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Echt overtuigend komt het niet over.
Nee, maar voldoende voor de 40%.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184616615
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:14 schreef Ulx het volgende:
Pelosi wrijft wat zout in de wond.

[..]

een comment eronder:


:) :) :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')