abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184769363
registreer om deze reclame te verbergen
Gisteravond weer commander gedaan. Leuke avond gehad. Leuke potjes.
M'n cursesdeck blijft geweldig. En m'n firesong and sunspeaker deck ging zo hard los dat ik redelijk snel op 110 leven stond :D
pi_184775210
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:02 schreef DestroyerPiet het volgende:
dat Arena is wel erg leuk zeg, heb mijn Domri plainswalker deck digitaal gemaakt en daar wat Rhythm of the Wilds bijgedaan (erg handige feature zo met die wildcards) en nog wat grote lompe beesten en ik moet zeggen dat het erg leuk speelt zo.

Ghalta, Primal Hunger is erg leuk om met haste in het spel te leggen.
Mijn favoriete combo is legion's landing in beurt 1, twee saprolings in beurt twee, venerated loxodon in beurt 3 en dan Ghalta's voor twee groene mana in beurt 4.
Al hebben de meeste decks genoeg removal helaas.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184824571
Ik moet toch terugkomen op tin street dodger in mono red, dat blijkt toch een goed idee. :P
In mijn geval ten koste van runaway steam kin. Die lijkt heel handig, maar als je echt op de turbo tour gaat zit hij toch vooral in de weg omdat hij de boel vertraagt en 90% van de tijd gelijk wordt gemold.
Ik merkte ook dat ik in heel veel potjes de tegenstander steeds op 1-3 life kreeg om vervolgens klem te zitten en dan ook nog een beurt of 3-4 land te trekken zodat mijn tegenstander alsnog kon winnen.
Met tin dodger ipv steam kin en toch Risk Factor weer in het deck won ik iig gelijk 5x op rij. :P
pi_185003422
Ben nu een tijdje Magic Arena aan het spelen en ik vermaak me er prima mee.

het enige wat jammer is dat je alleen maar Gems kan verdienen door met gold mee te doen aan die drafts. maar ik vind dat helemaal niet zo leuk als constructed. :'(
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_185043523
Store championship vandaag ^O^
pi_185053943
Ligt het aan mij of is de wachttijd op een match echt een stuk hoger sinds de laatste update?
pi_185054890
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 07:24 schreef dud0r het volgende:
Store championship vandaag ^O^
derde geworden
  zaterdag 16 februari 2019 @ 21:50:23 #33
233102 cherrycoke
Resistance is futile
pi_185055502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:27 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik wil weer eens een EDH/Commander deck maken. Maar dan volgens een bepaald thema: geen kaart nieuwer dan de 'oude' art van Revised/The Dark (Dus B,U,Rev,Arabian Nights, Antiquities, Legends, The Dark).
Weet iemand een site waar je commanders kan kopen die niet te duur zijn (die komen allemaal uit Legends). Ik heb er nu maar n, een Sunastian Falconer. Uiteraard is dit niet de beste commander ter wereld, maar ik vind het thema leuk. Van alle kleuren heb ik zat spul liggen.
[ afbeelding ]
De 7/7 draken vind ik wel leuk als commander, maar die vind ik niet...
ik heb nog een hippo gifts deck met phelddagrif
"Species 8472 has penetrated Matrix Zero-One-Zero, Grid Nineteen. Eight planets destroyed, three hundred twelve vessels disabled, four million, six hundred twenty-one Borg eliminated."
  zaterdag 16 februari 2019 @ 22:06:37 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185055923
Ik ben aan het sleutelen aan een lyzoda edh deck.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')