abonnement Unibet Coolblue
pi_184611237
Fake News Witchhunt van links slaat weer toe

Het is weer zover, walgelijke schuinsmarcheerder Robert Mueller en zijn 11 Angry Democrats proberen wederom het leven van een onschuldig burger kapot te maken in hun missie om de Rechtvaardige President Trump ten val te brengen.

Ditmaal betreft het adviseur van de President en all-round vriendelijke good guy Roger Stone, tijdens 2015 zéér zijdelings betrokken bij de campagne van de latere President Trump. Er is vooralsnog geen fatsoenlijke Nederlandse bron, dus jullie moeten het mij even vergeven als ik een Engelse bron hanteer. Ik voel me vies, maar hieronder het verhaal van de :r Washington Post :r .

quote:
Longtime Trump adviser Roger Stone indicted by special counsel in Russia investigation

Stone, who has been under scrutiny for months by special counsel Robert S. Mueller III, has acknowledged exchanging messages during the 2016 campaign with Guccifer 2.0, a Twitter persona that U.S. intelligence officials say was a front operated by Russian military officers who conspired to hack Democratic emails.

Stone, who served briefly as an adviser to Donald Trump’s presidential campaign in 2015 and then continued to informally advise him, publicly cheered on WikiLeaks as it released emails hacked from Democrats during the race and before the election claimed he was in contact with the group’s founder, Julian Assange, whom he called “my hero.”
https://www.washingtonpos(...)m_term=.1f961de6d90c

Aangezien zelfs deze Fake News Fabriek moet toegeven dat hij slechts een klein rolletje speelde is de kans dat dit terug te brengen valt naar Trump 0, ik vraag me persoonlijk af of Trump deze man überhaupt kent, maar ongetwijfeld zal de NOS dit weer aangrijpen als bewijs dat er in de campagne van Trump allerlei dubieuze lui zaten en dat de Witch Hunt goed werk verricht. Trap er niet in mensen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 25-01-2019 13:21:14 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:47:26 #2
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184611250
Sarcasm gone too far? Ik kan het echt niet meer zien :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:50:10 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_184611319
Dat Trump ongeschikt is als president moet nu toch wel duidelijk geen fake new meer zijn?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:02:56 #4
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184611591
Haha, ook via Roger Stone gaan ze Trump niet klein krijgen. Ze hebben niks tegen Trump omdat er niks is. Ik verwacht na het aantreden van Rosensteins opvolger, er werk gemaakt wordt van de werkelijke conspiracy, namelijk de samenzwering van de regering Obama, HRC en haar campagne en de door Obama benoemde top van de veiligheidsdiensten. Deze lieden hebben zich schuldig gemaakt aan landverraad en eigenlijk een soort poging tot staatsgreep.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:04:19 #5
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184611620
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Haha, ook via Roger Stone gaan ze Trump niet klein krijgen. Ze hebben niks tegen Trump omdat er niks is. Ik verwacht na het aantreden van Rosensteins opvolger, er werk gemaakt wordt van de werkelijke conspiracy, namelijk de samenzwering van de regering Obama, HRC en haar campagne en de door Obama benoemde top van de veiligheidsdiensten. Deze lieden hebben zich schuldig gemaakt aan landverraad en eigenlijk een soort poging tot staatsgreep.
:')_____
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:04:22 #6
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_184611621
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Haha, ook via Roger Stone gaan ze Trump niet klein krijgen. Ze hebben niks tegen Trump omdat er niks is. Ik verwacht na het aantreden van Rosensteins opvolger, er werk gemaakt wordt van de werkelijke conspiracy, namelijk de samenzwering van de regering Obama, HRC en haar campagne en de door Obama benoemde top van de veiligheidsdiensten. Deze lieden hebben zich schuldig gemaakt aan landverraad en eigenlijk een soort poging tot staatsgreep.
Ik vond de post van Luda toch overtuigender.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:09:30 #7
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184611754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:04 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ik vond de post van Luda toch overtuigender.
Die snapt er nooit iets van :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184611835
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
Het is weer zover, walgelijke schuinsmarcheerder Robert Mueller en zijn 11 Angry Democrats proberen wederom het leven van een onschuldig burger kapot te maken in hun missie om de Rechtvaardige President Trump ten val te brengen.

Ditmaal betreft het adviseur van de President en all-round vriendelijke good guy Roger Stone, tijdens 2015 zéér zijdelings betrokken bij de campagne van de latere President Trump. Er is vooralsnog geen fatsoenlijke Nederlandse bron, dus jullie moeten het mij even vergeven als ik een Engelse bron hanteer. Ik voel me vies, maar hieronder het verhaal van de :r Washington Post :r .

[..]

https://www.washingtonpos(...)m_term=.1f961de6d90c

Aangezien zelfs deze Fake News Fabriek moet toegeven dat hij slechts een klein rolletje speelde is de kans dat dit terug te brengen valt naar Trump 0, ik vraag me persoonlijk af of Trump deze man überhaupt kent, maar ongetwijfeld zal de NOS dit weer aangrijpen als bewijs dat er in de campagne van Trump allerlei dubieuze lui zaten en dat de Witch Hunt goed werk verricht. Trap er niet in mensen.
Rodger Stone claimde zelf dat hij Trump in het zadel heeft gekregen, sterker nog, dat hij altijd de drijvende kracht is geweest achter de politieke aspiraties van Trump en dan nu heeft hij er alleen maar zijdelings wat mee te maken gehad?

Kom!
pi_184611883
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Rodger Stone claimde zelf dat hij Trump in het zadel heeft gekregen, sterker nog, dat hij altijd de drijvende kracht is geweest achter de politieke aspiraties van Trump en dan nu heeft hij er alleen maar zijdelings wat mee te maken gehad?

Kom!
Elke simpele ziel kan wat roepen. Er is er maar één verantwoordelijk voor het succes van Trump, en dat is Trump zelf. Die heeft gezien wat het land nodig had, die heeft gezien wat een corrupt beest Killary was, die heeft gezien hoe de gewone man vergeten wordt, die heeft gezien hoe hordes verkrachters in hun auto's de grens over stuiven.

Stone wil gewoon meeliften op zijn succes, maar buiten een paar simpele zielen trapt niemand daar natuurlijk in.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184611950
quote:
Stone, who has been under scrutiny for months by special counsel Robert S. Mueller III, has acknowledged exchanging messages during the 2016 campaign with Guccifer 2.0, a Twitter persona that U.S. intelligence officials say was a front operated by Russian military officers who conspired to hack Democratic emails.
Er was waarschijnlijk geen hack maar een lek en zeker niet door Guccifer 2.0.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator vrijdag 25 januari 2019 @ 13:19:17 #11
8781 crew  Frutsel
pi_184611962
ik zag nog een witchhunt:

Het is wel toevallig dat CNN alles heeft gefilmd van de arrestatie...die wisten het al voor Rodger Right Wing Rabbit Stone
pi_184611964
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:50 schreef Megumi het volgende:
Dat Trump ongeschikt is als president moet nu toch wel duidelijk geen fake new meer zijn?
Jij hebt je mening gevormd over Trump op basis van het nieuws, dus je mening is gevormd op veelal populistisch gelul, nep nieuws en een ziekelijke hetze.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:20:36 #13
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184611987
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij hebt je mening gevormd over Trump op basis van het nieuws, dus je mening is gevormd op veelal populistisch gelul, nep nieuws en een ziekelijke hetze.
Wist je dat dit zo ironisch is dat ik denk dat er niet eens behoefte is om de ironiteit er van uit te leggen?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator vrijdag 25 januari 2019 @ 13:21:03 #14
8781 crew  Frutsel
pi_184612001
quote:
Verdenking: afleggen valse verklaringen

WASHINGTON - Een voormalige politiek adviseur van Donald Trump, Roger Stone, is opgepakt in het Amerikaanse Fort Lauderdale. Hij wordt onder meer verdacht van het afleggen van valse verklaringen en een poging een getuige te beïnvloeden, meldt het team van speciaal aanklager Robert Mueller.

De 66-jarige Stone werkte tot de zomer van 2015 voor de campagne van Trump. De adviseur beweerde volgens aanklagers later in contact te staan met een niet nader genoemde organisatie, die vrijwel zeker WikiLeaks is. Die klokkenluiderssite publiceerde documenten die door hackers waren gestolen van de Democratische Partij van Hillary Clinton.

De politiek strateeg zou in de zomer van 2016 nog contact hebben gehad met hoge medewerkers van de Trump-campagne. Er zou toen zijn gesproken over de vraag of de ongenoemde organisatie informatie had die schadelijk kon zijn voor de campagne van Clinton. Stone kwam na de verkiezingen in beeld bij de autoriteiten, die de mogelijke Russische inmenging in de stembusgang onderzochten.
pi_184612045
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Elke simpele ziel kan wat roepen. Er is er maar één verantwoordelijk voor het succes van Trump, en dat is Trump zelf. Die heeft gezien wat het land nodig had, die heeft gezien wat een corrupt beest Killary was, die heeft gezien hoe de gewone man vergeten wordt, die heeft gezien hoe hordes verkrachters in hun auto's de grens over stuiven.

Stone wil gewoon meeliften op zijn succes, maar buiten een paar simpele zielen trapt niemand daar natuurlijk in.
Trump is er echt voor de gewone man ja!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:24:31 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184612072
Maar hij heeft ooit gechat op twitter met een account waar een Russische trol achter bleek te zitten?
Stel nu dat hier op het forum ook een russische (meer waarschijnlijk EU-trol) actief is geweest, en dat jullie op hem geantwoord hebben. Zijn jullie nu dan ook allemaal verdachten?

Links is wel zó ongeloofwaardig aan het worden. Pas nog al die tumult over die Indiaan in Washington waar Trump-jongeren in de buurt stonden. Verder gebeurde er niks, maar volgens de NOS was er van alles loos. Totdat je het filmpje zag en er gewoon niks. Letterlijk niks, gebeurde. Dat ene jongetje dat door een horde van half-volwassen allochtonen gemolesteerd was zag je bij de NOS niets van terug. Terwijl dat ook nog in Nederland was.

Je moet jezelf wel heel, heel laag inschatten wil je als journalist nog iets met de NOS te maken hebben. Opgezet volgens de richtlijnen zoals door Orwell beschreven in 1984 voor het '' ministry of Truth". Een pure manipulatie- en leugenfabriek.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_184612150
Heel goed dat deze griezel eens aangepakt wordt!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_184612151
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:24 schreef LXIV het volgende:
Maar hij heeft ooit gechat op twitter met een account waar een Russische trol achter bleek te zitten?
Stel nu dat hier op het forum ook een russische (meer waarschijnlijk EU-trol) actief is geweest, en dat jullie op hem geantwoord hebben. Zijn jullie nu dan ook allemaal verdachten?

Links is wel zó ongeloofwaardig aan het worden. Pas nog al die tumult over die Indiaan in Washington waar Trump-jongeren in de buurt stonden. Verder gebeurde er niks, maar volgens de NOS was er van alles loos. Totdat je het filmpje zag en er gewoon niks. Letterlijk niks, gebeurde. Dat ene jongetje dat door een horde van half-volwassen allochtonen gemolesteerd was zag je bij de NOS niets van terug. Terwijl dat ook nog in Nederland was.

Je moet jezelf wel heel, heel laag inschatten wil je als journalist nog iets met de NOS te maken hebben. Opgezet volgens de richtlijnen zoals door Orwell beschreven in 1984 voor het '' ministry of Truth". Een pure manipulatie- en leugenfabriek.
Vreemd om in dit topic een tirade af te steken richting de 'linkse media'. Mueller is geen linkse Democraat en Stone is gearresteerd op basis van daadwerkelijke aanklachten (dus geen verzinsels van de media).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184612227
*** BREAKING ***
Trump benoemd Stone tot directeur FBI :D
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_184612250
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:19 schreef Frutsel het volgende:
ik zag nog een witchhunt:

Het is wel toevallig dat CNN alles heeft gefilmd van de arrestatie...die wisten het al voor Rodger Right Wing Rabbit Stone
Kunnen we dit nu dan ook spinnen als 'CNN heeft dit alles in scene gezet, fake news!'? Want de FBI is immers on shutdown, hoe kunnen ze dan aan het werk zijn? _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:34:54 #21
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_184612253
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:24 schreef LXIV het volgende:

Stel nu dat hier op het forum ook een russische (meer waarschijnlijk EU-trol) actief is

SicSicSic :P
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:35:54 #22
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184612271
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vreemd om in dit topic een tirade af te steken richting de 'linkse media'. Mueller is geen linkse Democraat en Stone is gearresteerd op basis van daadwerkelijke aanklachten (dus geen verzinsels van de media).
Mueller is een swamp rat.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184612362
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Trump is er echt voor de gewone man ja!
Zeker, hij alleen is er voor de gewone man. Het land is kapot en er is maar één iemand die er genoeg om geeft om dat land terug te pakken voor Jan Modaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:41:27 #24
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_184612395
Je hoeft niet voor elke Amerikaanse scheet een nieuw topic te openen. Plaats het in een reeks.

[ Bericht 79% gewijzigd door Jellereppe op 25-01-2019 13:54:30 ]
pi_184612405
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Mueller is een swamp rat.
En aangesteld door Rosenstein, die op zijn beurt weer was benoemd door Trump.

Maar je hebt gelijk, het is een heksenjacht. Paul Manafort en Roger Stone zijn in werkelijkheid zeer integere mannen die slechts slachtoffer zijn geworden van de inspanningen van de Deep State.

Haha

Hahaha

Hahahaha
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')