Lotus ligt de hele week al in dat nest.Maar goed,van mij mag ze hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je nachten niet goed geslapen hebt, je de hele dag aan het werk bent dan kan het wel eens zijn dat iemand moe is.
Van mij mogen ze allemaal de hele dag in hun nest liggen, dat doen de meeste overings, die liggen of hangen veel op hun nest
Je moet je beperkingen kennen...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen die stotteren moet lekker op kantoor zitten en hun bek houden
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja daarom snap ik niet waarom je nog post
Dat vraag ik me dagelijks af....dank je.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Die regelen echt alleen maar kraamhouders voor hun eigen gewin...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Er komt een snoepkraam op de markt.Ik hoorde Christel al fluisteren.Jaaa 4 zakken
Ja hoor, en hij heeft gelijk ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Zal Jessie nog over het bier beginnen ..... zou t
Ik heb wel mijn werkzaamheden wederom even onderbroken om die vurig overleg te kijken
Maar 6 kramen dus ...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Hoor ik het nou goed dat er 10 kramen besteld zijn, inclusief voor de Utopianen? Geen 13 standhouders dus?
De een mag alles, de ander nietsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Kunnen we afspreken dat dit niet meer gebeurt?![]()
![]()
Dan graag ook een inspectieronde onder de bedden ajb.
Dat dus.Hiske,Merel en Christel ontspringen weer de dansquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Kunnen we afspreken dat dit niet meer gebeurt?![]()
![]()
Dan graag ook een inspectieronde onder de bedden ajb.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat dus.Hiske,Merel en Christel ontspringen weer de dans
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:50 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jes tegen maaik, je was er maandag niet bij...
Maandag was er geen vergadering suffie
Schandalig
Wordt er verdrietig van
Géén woorden voor
Snik
Nope, maar ik ken ook niemand die het kijkt, me vriendin die ook keek is overleden vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kent iemand in zijn kennissenkring of familie iemand die een kistje heeft?
ik wil nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan shampoo en mosterd verkopen ???
Ik heb een kom uit UTO 1.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kent iemand in zijn kennissenkring of familie iemand die een kistje heeft?
Ja, dat zijn ze zelfs nu aan het doen. Maar de kans is groot dat het wordt afgeblazen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:54 schreef schizolientje het volgende:
dat dance event is nog geen kaartje voor verkocht ( 120 euro) en zie je ze wel eens oefenen??
ik ken ook niemand tot ik zeg dat ik streams kijk , geen tvquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, maar ik ken ook niemand die het kijkt, me vriendin die ook keek is overleden vorig jaar.
Verder ken ik niemand.
En dat naar binnen brengen gebruikt hij impliciet als excuus.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja hoor, en hij heeft gelijk ook.
Mike zegt nu op verdedigende toon dat hij het voor zijn bezoek heeft gepakt en alles naar binnen heeft gesjouwd en daarna een biertje heeft gepakt
Jij staat bij de loempia`s.quote:
Echt niet.quote:
Maandag was er wel een vergadering toch? Mike en Lotus lagen nog in bed.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:50 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jes tegen maaik, je was er maandag niet bij...
Maandag was er geen vergadering suffie
Schandalig
Wordt er verdrietig van
Géén woorden voor
Snik
Dries is een graaier en woont in de P.C. Hooft in Amsterdam...dus neen....quote:
trutquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maandag was er wel een vergadering toch? Mike en Lotus lagen nog in bed.
Dries zijn 60ste verjaardag daar vierenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zijn verplicht hem te laten optreden en moeten het nog betalen ook.![]()
Uiteraard, Mike mag allesquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat naar binnen brengen gebruikt hij impliciet als excuus.
We hebben het verplaatst, en dussss een biertje gepakt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Ik heb het spel en de video.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koffie is veel te duur, gaat van de boodschappen af en dan blijft er nog 180 euro voor de boodschappen over.
Mike: we gaan toch niet bezuinigen op koffie. We moeten gewoon harder werken.
6 euro een kilo koffie bij de aldi en die is prima .quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
De fairtrade pleur van Christel kost 14,85 per kilo.quote:
O men weet wel dat ik stream hoor, als er bezoek binnen komt zien ze het weel, zet ze dan uit en dan vragen ze wat is ditquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ken ook niemand tot ik zeg dat ik streams kijk , geen tv
Wat een onzin dat ze die dure koffie hebben!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De fairtrade pleur van Christel kost 14,85 per kilo.
Is echt waar.quote:
sjaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De fairtrade pleur van Christel kost 14,85 per kilo.
Ze hebben een algemene inbox, dus soms kun je niet anders .. afhankelijk wat er in het subject staatquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
en weer elkaars mail lezen.
jess: jens jens je hebt mail van cor met spoed
Ik zag het.quote:
Kleding en schoenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er komt zo iemand voor merel dr jaardag
graties ietsen
Ja dan gaat ze los met 2 dozen droge witte wijn.. denk niet dat ze het eind van de dag haaltquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
wanneer is die pleuris merel jarig? zondag ?
Neehee,een kilo per dag.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:06 schreef Verida het volgende:
Per persoon ongeveer een tientje per dag de lucht in blazen kan wel...
maar met een groep van 15 man, een pak koffie per dag wegdrinken, kan dan weer niet
(ik neem aan dat het gewoon om een pak gemalen koffie gaat, 250 gr)
hoorde Merel toch echt zeggen dat ze die sixpack niet had besteld voor Mike, maar dat durft ze dan weer niet te zeggen he die laffe k.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
biergate 2836459
Meik ; mn eigeh sixpek.. dus eh en eh
ik heb die keuze gemaakt
Jess; kunnen we afspreken dat het niet meer gebeurd
Brenda ; zelfde met de mayolein
Erik haakt in...
de verleiding is groot
.
Dat ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:06 schreef Verida het volgende:
maar met een groep van 15 man, een pak koffie per dag wegdrinken, kan dan weer niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:06 schreef Verida het volgende:
die betrapte schuldige kop daarna was goud waardquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie tegen Merel: Jij bent liever lui dan moe
[ afbeelding ]
Daar staat Adriaan in,ik kan alleen het artikel niet vinden op de site.quote:
moeiquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:07 schreef Annelies1980 het volgende:
Goedemiddag cossers
Wat doet lotus nog op haar bed? het is 1 uur geweest... allememachies
Doe jij dat ook voor de pony`s?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
moei
nachtdienst ..slaapwacht
vers water steeds voor de dieren sjecke
of dat was eergister kan ook
moei zijn
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
moei
nachtdienst ..slaapwacht
moei zijn
bier op he, er was een tray weg dus wie weet, Mike zijn kop ziet er ook opgeblazen uit alsof ie een flinke kater heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
moei
nachtdienst ..slaapwacht
moei zijn
er was toch geen hele tray weg ? Er waren een paar blikjes van het onderste tray af volgens mijquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
bier op he, er was een tray weg dus wie weet, Mike zijn kop ziet er ook opgeblazen uit alsof ie een flinke kater heeft.
Citrosan volgens mij.quote:
Van de Ur, daar heeft die sneak ook kleding besteld en Hiske ook. Jessie weet dat en zegt er niets van.quote:
Ja joh, die hebben de hele nacht stiekem onder de dekens bier gezopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
bier op he, er was een tray weg dus wie weet, Mike zijn kop ziet er ook opgeblazen uit alsof ie een flinke kater heeft.
jess vindt merel wel leuk geloof ikquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van de Ur, daar heeft die sneak ook kleding besteld en Hiske ook. Jessie weet dat en zegt er niets van.
Maandag kwam terminale mevrouw, vergadering was di of woequote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maandag was er wel een vergadering toch? Mike en Lotus lagen nog in bed.
En Merel had per ongeluk een liter wodka besteld ipv 0,75 cc.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jess over de vodka.. wie dat gaat betalen
Merel ; doe maar van zakgeld
Jess; kan niet volledig bij jou dr af wil je naar nul
Brenda ; voor merel wel
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:16 schreef Annelies1980 het volgende:
Ik heb een tijdje niet goed gekeken maar ik zie voor het eerst Hiske met witte gympies aan... zijn die nieuw? ik zie sowieso vaak nieuwe kleding of schoenen voorbij komen bij merel, brenda en hiske.
Aanname..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Die Merel heeft overal wel een uitvlucht voor.En maar bestellen (bestelen)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Merel had per ongeluk een liter wodka besteld ipv 0,75 cc.![]()
Fitty over drankgeld/ zakgeld Merel versus Jessie.......
Volgens Merel wel en volgens Jessie zit dat bij het zakgeld in.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel ; iedereen is bereid zn 10,- drankgeld in te leveren
Jess; drank is wat anders dan zakgeld... ik wil niet die keus gaan maken
weet wat er straks gaat gebeuren
streamlock
.. appart geld iedereen voor drank ???
iedereen komt er gewoon mee wegquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik vind het geweldig dat niemand meer wegkomt met het stiekeme zakken vullen voor zichzelf Jessie zit er boven op
Kan Jessie straks mooi weer een klompje goud voor hemzelf bestellenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik vind het geweldig dat niemand meer wegkomt met het stiekeme zakken vullen voor zichzelf Jessie zit er boven op
En ze komt er gewoon mee weg, met haar grote bek.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die Merel heeft overal wel een uitvlucht voor.En maar bestellen (bestelen)
ik zei ook “ziet eruit alsof”quote:
Het woord zal haar wel afschrikken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
runner zijn Merel ziet het niet zitten
of Hops wil ruilen
Iedereen moest ff helpen om de silo schoon te krijgen en veel spullen naar boven te halen. Ze loopt als 1ste weg om zich te verkleden en een peuk te doen want over 1 uur komt er weer iemand voor haar. Ze past werkelijk zó goed bij Jessie, ook veel lullen en zelf weinig uitvoeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Merel probeert weer een smoes te verzinnen om zo min mogelijk te doen in de komende dagen...
Bij Mike zei je dat ja klopt, bij Lotus was je overtuigd dat het van de drank kwam...Ik lees goed hoor maak je niet druk..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik zei ook “ziet eruit alsof”
Lig in een deuk hier om dat kind.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
Merel bij de vergadering: Alles staat vast geen discussie wie waar komt te staan.
En nu ineens wil ze zelf geen runner meer zijn?
dat komt omdat Jessie haar in de gaten ging houden nadat ie haar van liever lui dan moe had beschuldigtquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
runner zijn Merel ziet het niet zitten
of Hops wil ruilen
Die Merel die haar eigen kleding bij Obelink moet halen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:21 schreef Chea49 het volgende:
Merel weer opmerking over hoe Hiske gekleed is. Maar Hiske heeft het stervens koud. Merel pakt nog liever een kou dan er zo uit te zien. Walgelijke panterprint.
Met een grote bek kom je een eind...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zal ook echt geen vinger uit steken
Tadaaa.Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat komt omdat Jessie haar in de gaten ging houden nadat ie haar van liever lui dan moe had beschuldigt
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Het woord zal haar wel afschrikken.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:20 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En Erik gaat mensen hun biertje of wijntje afpakken met veel bravoure, Hij was gisteren als een kind zo blij met zijn biertje en dacht toen ook niet dat dat eigenlijk niet kon.
Op evenementen was de afspraak niet te drinken en Eric hield zich daaraan maar de rest was lekker aan het zuipen. Daar ging dit over.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:20 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En Erik gaat mensen hun biertje of wijntje afpakken met veel bravoure, Hij was gisteren als een kind zo blij met zijn biertje en dacht toen ook niet dat dat eigenlijk niet kon.
ze roken ook stiekem boven dus.....:)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja joh, die hebben de hele nacht stiekem onder de dekens bier gezopen.
Scherp!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zou het door de opmerking van Jessie komen dat Merel geen runner meer wil zijn?
Ik zou deze plant/bloem meteen kapot trappen....quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die Merel die haar eigen kleding bij Obelink moet halen.
Daarvoor heb ik dat plaatje niet gemaakt, uitprinten en op je dartbord plakken 'n optie!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou deze plant/bloem meteen kapot trappen....
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dat plaatje niet gemaakt, uitprinten en op je dartbord plakken 'n optie!
Weet niet wat Jessie dan gezegd zou hebben maar Merel wil gewoon alléén maar het vloggen doen, kan ze lekker met iedereen lullen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zou het door de opmerking van Jessie komen dat Merel geen runner meer wil zijn?
De vorige dansleraar vond juist dat TimTim beter was.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Tja tja tja....maai niet zo met je armen Tim, hou ze strak! Franny heeft er meer aanleg voor maar dat is niet zo gek...
In de hele cos word bullshit gepost en dan doe je moeilijk over een TT?......quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tt over stotteren haha wat een onzin posten soms..
Mis montreaal ( Sanne ) stottert maar zingt heel goed en deed de voice als coach![]()
![]()
Gewoon tennisballen joh......Zie ik meteen.......quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
Die borstvergrotingen gaan ook pijlsnel tegenwoordig, of heeft ze ritssluitingen? Nog een paar ballen daaronder bijgepropt en ze heeft DD![]()
[ afbeelding ]
Yepp over stotterenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In de hele cos word bullshit gepost en dan doe je moeilijk over een TT?......
Het wachten is op een echte patatkraam zoals in 1.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frituur en aanverwante artikelen worden binnen gebracht
Erg ook zeg! Schreef net al dat ze goed bij elkaar passen die 2. Veel lullen, zelf weinig uitvoeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Merel en Jessie mensen verzamelen om werk te kunnen delegeren, kan de 1 kleertjes passen en doodziek zijn en de ander gaat roken en moet je maar roepen als je m nodig hebt.
30.000 zei Jessiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
De laatste financiële uipdat ik ik weer was -¤13.000... hoeveel is het nu, incl keuken met vaatwassel/koelkast en new frituurpannen?
Is dat niet allemaal huurspul?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Geen geld voor een biertje of koffie, maar kijk eens wat er aan frituurpannen binnen wordt gebracht
Tja...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De vorige dansleraar vond juist dat TimTim beter was.
't Is niet leuk meer zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
30.000 zei Jessie
De keuken hebben ze gekregen de vriezer voor 50 eurp
Ze krijgen alles aangedragen op een presenteerblaasje
En niet eens fatsoenlijke (horeca)werkbanken om ze op te zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Geen geld voor een biertje of koffie, maar kijk eens wat er aan frituurpannen binnen wordt gebracht
Nee, hebben ze nu gekocht dan hoeven ze niet meer te huren.quote:
Ik las hier ergens zelfs al 27.000!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
De laatste financiële updat ik weet was -¤13.000... hoeveel is het nu, incl keuken met vaatwassel/koelkast en new frituurpannen?
De keuken was van het geld van Joa voor Christel?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
30.000 zei Jessie
Dat is niet aan jou vriendquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Korreltje zout en weer door.....
Het gaat nergens meer over, zo kan ik ook iets nieuws opbouwen als je alles krijgtquote:
In de kou, in het vocht, want ze krijgen regen zondaggquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En niet eens fatsoenlijke (horeca)werkbanken om ze op te zetten
Dat zijn pas Versie-1 bedragen, toen ze met +¤10.000 begonnen, al een Loods hadden en succesvolle Evenementen.. en een Marrkie als Financial Blunderquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
30.000 zei Jessie
overleven......................quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat nergens meer over, zo kan ik ook iets nieuws opbouwen als je alles krijgt
Jesus, hoe kan dat nou dat bedrijven nog diensten leveren terwijl ze ver in de schulden zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hebben ze nu gekocht dan hoeven ze niet meer te huren.
Alles moet wel via talpa gaan.. dat zij garant staan ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, hoe kan dat nou dat bedrijven nog diensten leveren terwijl ze ver in de schulden zitten.
Die bedrijven worden echt wel betaald hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, hoe kan dat nou dat bedrijven nog diensten leveren terwijl ze ver in de schulden zitten.
Meende begrepen te hebben dat ze hem kregen, ze kregen er gisteren een mailtje over binnenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
De keuken was van het geld van Joa voor Christel?
Horeca werkbanken zijn van roestvrijstaalquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de kou, in het vocht, want ze krijgen regen zondagg
¤1500, voor zijn jacuzzi die niet door ging? me reet zegquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
De keuken was van het geld van Joa voor Christel?
Zijn echt heel veel bedrijven die sponsoren ivm belasting aftrekquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die bedrijven worden echt wel betaald hoor
Ze hebben nu Financial Blunder Jessie,quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zijn pas Versie-1 bedragen, toen ze met +¤10.000 begonnen, al een Loods hadden en succesvolle Evenementen.. en een Marrkie als Financial Blunder
Klopt helemaal maar Christel zei er ook nog bij voor de 1250 euro van Joaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meende begrepen te hebben dat ze hem kregen, ze kregen er gisteren een mailtje over binnen
Alleen al die oven die er in zit kosten al gauw een 4/500 euro, dan een afwasmachine een afzuigkap dat heb je allemaal niet voor 1250 euro hoor, en die 1250 euro hebben ze ook nog eens gekregen van talpa
Werd snel weggedraaid inderdaad terwijl ze het in de vergadering daar nog over hadden. Wat wil die Merel nou! Komt net weer een doos kleren voor haar binnen. En wedden dat zij straks in een tuinbroek van Brenda loopt?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
merel wou f weten of erik ook had gedronken gisteren...en toen sl
Dat ook, kan mij er niet druk om maken wat ze allemaal ''gratis'' krijgen etcquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zijn echt heel veel bedrijven die sponsoren ivm belasting aftrek
Dat moet dan wel inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Alles moet wel via talpa gaan.. dat zij garant staan ofzo.
Welk bedrijf zou anders zo achterlijk zijn om hier spullen te leveren?
Ik geef een mening op jou posting en dat is wel aan mij....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou vriend
Die gaat ook niet werken die denkt echt dat hij koning is...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nu Financial Blunder Jessie,
Grote bek, maar werken ho maar
Alles moest ineens ook naar boven.Die is weer achter geweest.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Werd snel weggedraaid inderdaad terwijl ze het in de vergadering daar nog over hadden. Wat wil die Merel nou! Komt net weer een doos kleren voor haar binnen. En wedden dat zij straks in een tuinbroek van Brenda loopt?
Niet daar, en dat heeft niets met niet durven te maken maar ik ben niet zo achterlijk om 24 uur per dag met me kop op internet te zien te zijn. En met zo groep achterlijke ssamen te levenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
overleven......................
durf jij t aan
Als die spullen komen uit de rekwisieten-magazijn van Talpaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zijn echt heel veel bedrijven die sponsoren ivm belasting aftrek
Begreep dat er ook nieuwe schoenen/laarzen bij zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Merel: Kijk dan dat is allemaal voor mij.
Doos met kleren?
Ome John heeft veel vriendjes die iets voor hem willen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Alles moet wel via talpa gaan.. dat zij garant staan ofzo.
Welk bedrijf zou anders zo achterlijk zijn om hier spullen te leveren?
Dat zal wel moeten, moet jij eens ff in het rood staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die bedrijven worden echt wel betaald hoor
Erik is een alcoholist, die zal zeker zijn pilsje hebben gedronken....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
dat is een slogan v defensiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet daar, en dat heeft niets met niet durven te maken maar ik ben niet zo achterlijk om 24 uur per dag met me kop op internet te zien te zijn. En met zo groep mongolen ssamen te leven
Precies, en laat ze daar maar blijven roepen "Met nix begonne. alles sellef opgebouwd gekregen.." en dat klopt ook nogquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat ook, kan mij er niet druk om maken wat ze allemaal ''gratis'' krijgen etc
klopt maar niet dat ik met korreltje zout en door moet dat is aan mij..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef een mening op jou posting en dat is wel aan mij....
Maar ik ga nu weer onn.....
We worden verwend met twee evenementen in één weekend.......Een boksgala met één wedstrijd....
Waarom is utopia en liggen wij ook niet soms langer in ons bedquote:
Merel moet niet zo doordrammen, ze wist het al lang, ze had het gehoord en later heeft ze jessie nagevraagd en nu weerquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
Zal wel niet lopen zoals bedoeld, veel te druk allemaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef een mening op jou posting en dat is wel aan mij....
Maar ik ga nu weer onn.....
We worden verwend met twee evenementen in één weekend.......Een boksgala met één wedstrijd....
ze ligt in de wegquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom is utopia en liggen wij ook niet soms langer in ons bed
Ik doel meer op de apparatuurquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Horeca werkbanken zijn van roestvrijstaal
Hij helpt wel hoor, 5 tellen ff voor een capje en dan gaan zijn handen weer in zijn zakquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Die gaat ook niet werken die denkt echt dat hij koning is...
veel lullen weinig wol. iedereen op hun fouten aan spreken..
Dat is enige wat Jessy kan en weg lopen als te heet wordt
Dat is in de vergadering al duidelijk gemaakt, Eric deed er echt niet geheimzinnig over. Het gaat er gewoon om dat Merel het steeds weer moet herhalen. Af en toe eens een pilsje of gewoon brutaalweg maar bestellen waar je zin in hebt. Groot verschil.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik is een alcoholist, die zal zeker zijn pilsje hebben gedronken....
Ze hebben wél vijverwater moeten drinken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, en laat ze daar maar blijven roepen "Met nix begonne. alles sellef opgebouwd gekregen.." en dat klopt ook nog
Hoi,Je snapt mijn TT toch wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tt over stotteren haha wat een onzin posten soms..
Mis montreaal ( Sanne ) stottert maar zingt heel goed en deed de voice als coach![]()
![]()
Zo is de TT ook bedoeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Korreltje zout en weer door.....
Jahh.. dat klopt, tot de "Mannetjes Met Water" kwamen binnenwaggelen, en de karrevrachten hout toen de "Bouwers" met Exit gingen chanterenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hebben wél vijverwater moeten drinken.
Verbrandenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou deze plant/bloem meteen kapot trappen....
Af en toe wat sarcasme doet een mens goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,Je snapt mijn TT toch wel?![]()
Erben Wennemars is ook zo`n topper.
Mijn moeder stotterde ook.Vooral aan de telefoon.Als ik haar belde vroeg ik 3 keer wie ik aan de lijn had.Als ze me door had begon ze te schelden.
Niets veranderd inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. dat klopt, tot de "Mannetjes Met Water" kwamen binnenwaggelen, en de karrevrachten hout toen de "Bouwers" met Exit gingen chanteren [ afbeelding ]
En dat is tot op de dag van vandaag nog steeds gaande
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:51 schreef yvondenise het volgende:
Jessie tegen Merel...Waarom ga jij geen koeken eten,terwijl wij hier bezig zijn.
500 man voor één zo'n schijtpotje tussen twee kneuzen........Lach me krom..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal wel niet lopen zoals bedoeld, veel te druk allemaal.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Af en toe wat sarcasme doet een mens goed.
Mensen praten graag over andere mensen, Merel is geen uitzondering...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is in de vergadering al duidelijk gemaakt, Eric deed er echt niet geheimzinnig over. Het gaat er gewoon om dat Merel het steeds weer moet herhalen. Af en toe eens een pilsje of gewoon brutaalweg maar bestellen waar je zin in hebt. Groot verschil.
Gelukkig niet zeg, heb hard gewerkt om zo oud te worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Wisten jullie al dat Chea 6 februari jarig is?
Ze wordt dan 25.
70quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, heb hard gewerkt om zo oud te worden.
zuipen ze ook een hele tray bier op samen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze roken ook stiekem boven dus.....:)
Ik fluit altijd terug naar mijn tinitus en hij fluit nog terug ook nog...Wel attent...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Af en toe wat sarcasme doet een mens goed.
Geweldig.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
Het wil een microfoon zodat hij naar buiten kan roepen en vragen wat mensen aan het doen zijn![]()
[ afbeelding ]
Vind dat ook raar, lekker alles straks onder de zaagsel als de platen gezaagd moeten worden etcquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:56 schreef Dotteke het volgende:
De wand in de silo is nog niet eens klaar en ze sjouwen de spullen al naar boven, er is zelfs nog niet eens electriciteit
ze zijn gewoon bezig om door te drammen, en Lotus blijft gewoon liggenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:56 schreef Dotteke het volgende:
De wand in de silo is nog niet eens klaar en ze sjouwen de spullen al naar boven, er is zelfs nog niet eens electriciteit
Ze verzorgd ze in ieder geval wel goed, maar hoelang gaat ze dit volhouden vogeltje.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
Joekepoelie slaapt heul diep
kapot drukke nacht....om de 2 uur water aanbieden
Ik denk persoonlijk eigenlijk dat dit een opdracht is vanuit de regiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Grond is nog bevroren, hoe gaan ze dat doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tent opbouwen zou rond 14uur worden gedaan
het wachten is op yzel? ..wrd kloterig weer voorspelt
Zou die al niet om 08:00 komen vanochtend?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
hoe laat komt de keuken dan vandaag ?
Die is er al.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
Die is vanmorgen gebrachtquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk eigenlijk dat dit een opdracht is vanuit de regie
Ze hebben de benedenruimte nodig voor het boksgala, voor de trainers en die modellen etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:56 schreef Dotteke het volgende:
geen idee of ze afgelopen nacht dat ook gedaan heeftquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze verzorgd ze in ieder geval wel goed, maar hoelang gaat ze dit volhouden vogeltje.....
Ga ik dan ook maar eens proberen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik fluit altijd terug naar mijn tinitus en hij fluit nog terug ook nog...Wel attent...![]()
Word wel tijd dat Lotus uit haar nest komt ...........
Ze heeft dan één geluk, vannacht zal het niet gaan bevriezen, want het gaat niet vriezen vannacht....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee of ze afgelopen nacht dat ook gedaan heeft
beetje overdreven imo.... zijn prima alternatieven voor
dat ze nu blijft liggen op die vide en de reuring de reuring laat![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zijn gewoon bezig om door te drammen, en Lotus blijft gewoon liggen
Staat er al.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb je een tip gegeven, probeer het...quote:
Ik geloof het niet. Shelley vertelde ook dat hun B&Bers afgezegd hebben maar niemand kan dat mailtje vinden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef Setje72 het volgende:
Is Brenda al er op terug gekomen dat ze de modellen niet meer doet?
Die is boos...............quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:03 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf.. hoeveel jassen?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |