abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:34:16 #201
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_188359230
Nog mensen die zaterdag naar Paradigm gaan en nog tips hebben?
Ik heb in ieder geval zin in Xosar.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:33:18 #202
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_188360137
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 12:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dekmantel icm camping was echt top! Enige minpuntje was het weer op vrijdag tot eind van de middag. Rest van het weekend was geweldig.
Waar was de camping?
pi_188360473
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 13:33 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Waar was de camping?
Amsterdamse bos, net als het festival
Moeten zij weten
pi_188474092
T is nog vroeg en er is nog genoeg buiten te doen de komende 2 maanden. Maar wie heeft er al plannen voor ADE?

Ik zojuist tickets voor Cocoon gekocht, o.a Sven Vath en Bodzin.
Overweeg er ook nog dockyards festival die zaterdag overdag bij te doen. :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_188476266
Ik twijfel ook over Dockyard, vooral omdat ik zin heb in een dag festival. Maar misschien pak ik ook die Awake 24H in de Elementenstraat.
pi_188478241
De line-ups die ik tot nu toe het vetste vind zijn die van Breakfast club met Donato Dozzy, Courtesy, Valentino Mora en Tom Liem maar dat is om zondag van 7 tot 17 nou vind ik een feestje overdag ook wel chill maar ik ga niet zo vroeg mijn bed uit :P

Thuishaven ziet er ook wel tof uit met Lucy, Daniel Avery, Speedy J en Surgeon, Nadia Struiwigh en Versalife maar dat is op donderdag en dat komt de meeste van mijn vrienden waarschijnlijk weer kut uit.

Dockyard heeft wel een lekkere line-up maar de vorige keer dat ik er was was ik ook niet zo onder de indruk. Bij de veel van de feesten zie ik wel prima line-ups met DJ's die allemaal wel vet zijn maar het voelt toch veel als een bijeengeraapt zooitje. Sowieso de prijzen van veel van die feesten :')

Shelter heeft ook wel een prima feest
Live: Planetary Assault Systems
Live: VRIL
JP Enfant
Lennart Wiehe
Marcel Dettmann
Miss Kittin
Stingray
UMFANG
maar ik vind die tent niet bepaald geschikt om lang te zijn

Ik wacht denk ik op de line-ups van Radion en de School voordat ik kaarten haal. Radion met De Crave + Tresor heeft denk ik wel potentie.
pi_188480293
ADE weet ik nog niet, maar Reaktor in november wordt wel smullen zeg
Moeten zij weten
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:42:49 #209
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_188480303
@Lord-Ronddraai, ik ben wel benieuwd hoe jij Wildeburg vond? Hier nog niks over geschreven, toch? Katharsis ook weinig over gehoord. Was zelf op vakantie

ADE: als ik ergens niet heenga is het dockyard. Vorig jaar geweest, maar ik woon niet om de hoek en om daar te komen is mij gewoon te veel gedoe ;). Feestje ADE is ongeveer 1.5 uur reizen. op zich wel te doen, maar dockyard is trein, bus en nog lopen. Daarnaast is het mij veel te groot en veel te achterlijk duur. Maar goed, ieder z'n ding.

Vrienden van mij willen waarschijnlijk naar Awakenings zaterdag overdag. Op zich best ok. Qua locatie prima en line up ook wel: Lineup:
✖ Anthony Rother
✖ Ben UFO
✖ Brame & Hamo
✖ I-F
✖ Joy Orbison
✖ Legowelt
✖ Maceo Plex
✖ Mars Levi
✖ Robert Hood
✖ The Hacker
✖ Young Marco

Persoonlijk vind ik DGTL: LINE-UP •
BONOBO [DJ] - JON HOPKINS [DJ]
THE BLACK MADONNA - DAVID AUGUST
BRADLEY ZERO - HAAi
CATCHING FLIES - KI/KI

Ook erg dik!

of
LINE-UP

Perc
Ansome [live]
stranger
Manni Dee
Scalameriya
Ben Buitendijk

Of:
LINE-UP

Paula Temple b2b SNTS
Ghost in the Machine
Hemka
Shlømo
SØS Gunver Ryberg [live)

RYBERG vind ik echt vet

Maar de kans is het grootst dat het een overdag iets gaat worden (ik/we word/en oud, denk ik :P)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_188481867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:42 schreef INViCTuS het volgende:
@:Lord-Ronddraai, ik ben wel benieuwd hoe jij Wildeburg vond? Hier nog niks over geschreven, toch? Katharsis ook weinig over gehoord. Was zelf op vakantie
Ik ben daar nooit geweest. Wil er op zich nog wel een keer heen, maar het klinkt als Fusion maar dan in Nederland. Alleen dan met meer regels.

quote:
ADE: als ik ergens niet heenga is het dockyard. Vorig jaar geweest, maar ik woon niet om de hoek en om daar te komen is mij gewoon te veel gedoe ;). Feestje ADE is ongeveer 1.5 uur reizen. op zich wel te doen, maar dockyard is trein, bus en nog lopen. Daarnaast is het mij veel te groot en veel te achterlijk duur. Maar goed, ieder z'n ding.
Ja klopt dit waren inderdaad voor mij ook allemaal klachten. Zelfs als je uit Amsterdam komt is het een gedoe om er te komen. Daabij moest je extra betalen als je vroeg was, wat echt een van de domste dingen die ik ooit gehoord heb is en je moest ook betalen voor het busvervoer erheen terwijl wat mij betreft dat er gewoon bij moet zitten voor 45 euro.

quote:
Vrienden van mij willen waarschijnlijk naar Awakenings zaterdag overdag. Op zich best ok. Qua locatie prima en line up ook wel: Lineup:
✖ Anthony Rother
✖ Ben UFO
✖ Brame & Hamo
✖ I-F
✖ Joy Orbison
✖ Legowelt
✖ Maceo Plex
✖ Mars Levi
✖ Robert Hood
✖ The Hacker
✖ Young Marco
Ik zou het te soft vinden denk ik. The Hacker en Legowelt en Robert Hood waardeer ik wel.

quote:
Persoonlijk vind ik DGTL: LINE-UP •
BONOBO [DJ] - JON HOPKINS [DJ]
THE BLACK MADONNA - DAVID AUGUST
BRADLEY ZERO - HAAi
CATCHING FLIES - KI/KI
Hopkins en Bonobo hebben leuke plaatjes gemaakt maar of hun DJ sets om over naar huis te schrijven zijn weet ik niet. Black Madonna is in ieder geval :') niet iemand die populair is om de muziek die ze draait. David August weet ik ook niet ik vond het tof toen hij gewoon chille house maakte nu doet hij onnodig moeilijk volgens mij. KI/KI is in ieder geval vet. Maar haar kan je ook wel zien op een minder prijzig feest, sowieso heb ik bij DGTL het idee dat het heel commercieel is.

quote:
of
LINE-UP

Perc
Ansome [live]
stranger
Manni Dee
Scalameriya
Ben Buitendijk

Of:
LINE-UP

Paula Temple b2b SNTS
Ghost in the Machine
Hemka
Shlømo
SØS Gunver Ryberg [live)

RYBERG vind ik echt vet
Ja deze feesten bedoelde ik als ik zeg van prima line-ups maar ik loop er ook niet echt warm voor. Heb al die artiesten ongeveer al eens gezien zonder dat ik echt onder de indruk was. Ryberg lijkt me wel heel tof, die heeft ook een goed album uitgebracht dit jaar. Buitendijk is ook heel vet maar ik hoor hem liever een hypnotisch setje doen wat ik niet zou verwachten op een feest waar hij met Perc en Scalimerya staat :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
ADE weet ik nog niet, maar Reaktor in november wordt wel smullen zeg
Oh ja, welke dag wil je gaan? Ik zit een beetje te twijfelen maar denk dat ik hem oversla. Ben niet zo'n fan van die hal (met Katharsis was ik 90 euro aan bier kwijt :') ) en ze hebben de artiesten die ik wil zien precies tussen de twee dagen weten te verdelen.

Ik wil in ieder geval volgend weekend naar Berlijn om de treinrave van mijn vrienden mee te maken, maar ik geloof niet dat ik het ga redden :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:24:28 #211
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_188487820
Ah, ok! Ik dacht dat jij naar Wildeburg zou gaan dit jaar :).

Over 2 weken eerst maar eens naar Have a nice day.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_188492903
Help, weet iemand welke track er op het uur gedraaid wordt?

https://soundcloud.com/tr(...)oke-up-like-acid-mix
pi_188533566
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:57 schreef Luni het volgende:
Help, weet iemand welke track er op het uur gedraaid wordt?

https://soundcloud.com/tr(...)oke-up-like-acid-mix
Niemand :'(
pi_188533872
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 10:47 schreef Luni het volgende:

[..]

Niemand :'(
Probeer raad de plaat
Moeten zij weten
pi_188533912
Afgelopen weekend Rdamse rave oo de nieuwe locatie in de haven.

Locatie was echt top, mooi uitzicht. Waren alleen te veel kaarten verkocht imo en te weinig barren. Geluid was verder prima.

Qua namen boekt rdamse rave altijd de populaire namen van het moment natuurlijk. Zat geen verrassing in maae ik heb me vermaakt.
Moeten zij weten
pi_188536403
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:11 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Probeer raad de plaat
Waar zit dat, hier op het forum?
pi_188536417
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Afgelopen weekend Rdamse rave oo de nieuwe locatie in de haven.

Locatie was echt top, mooi uitzicht. Waren alleen te veel kaarten verkocht imo en te weinig barren. Geluid was verder prima.

Qua namen boekt rdamse rave altijd de populaire namen van het moment natuurlijk. Zat geen verrassing in maae ik heb me vermaakt.
Wilde gaan, maar had geen kaart, en het was echt grafweer, goed dat het nu binnen was, locatie vind ik inderdaad altijd wel top!
pi_188536737
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 13:29 schreef Luni het volgende:

[..]

Waar zit dat, hier op het forum?
Oh, op Facebook is er een groep waar je dit soort dingen kunt posten. Zitten 46k mensen in dus die wordt vast wel geraden :P
Moeten zij weten
pi_188542129
Zaterdag Drumcode, mét een zonnetje lijkt het! 👌🏼
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:14:57 #220
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_188542691
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_188545693
quote:
Als hij het gaat posten weet heel het topic wie Luni in het echt is hihaho
Moeten zij weten
pi_188558060
Deze zocht ik, good old Ricky da Dragon kon hem uiteraard :s)

  vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:26:31 #223
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_188590672
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 2 september 2019 @ 20:39:04 #224
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_188760143
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 2 september 2019 @ 20:46:11 #225
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_188760295
quote:
Ja, vet is deze plaat. Zo hypnotisch 😊
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_188800113
Zijn er nog leuke outdoor feestjes buiten zeezout deze nazomer?
Moeten zij weten
pi_188800214
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zijn er nog leuke outdoor feestjes buiten zeezout deze nazomer?
Nou, als de vreselijke soap rondom de vergunning snel wordt opgelost... dan vindt volgend weekend Eilân plaats op Terschelling. Zeker geen stevig technofestival, dat past ook niet in zo'n decor, maar allemaal wat vriendelijke elektronische muziek.

En ondanks dat het geen rammende techno is waren er toch eilandbewoners die die herrie niet in/vlakbij hun natuurgebied wilden en daarom vorige week naar de rechter stapten om het tegen te houden. Met (voorlopig) succes, en met nog een week te gaan weten we nog steeds niet of het doorgaat.
Al zijn de laatste berichten wel weer hoopgevend nu er wat door de organisatie aangepast is.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_188802110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 13:57 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nou, als de vreselijke soap rondom de vergunning snel wordt opgelost... dan vindt volgend weekend Eilân plaats op Terschelling. Zeker geen stevig technofestival, dat past ook niet in zo'n decor, maar allemaal wat vriendelijke elektronische muziek.

En ondanks dat het geen rammende techno is waren er toch eilandbewoners die die herrie niet in/vlakbij hun natuurgebied wilden en daarom vorige week naar de rechter stapten om het tegen te houden. Met (voorlopig) succes, en met nog een week te gaan weten we nog steeds niet of het doorgaat.
Al zijn de laatste berichten wel weer hoopgevend nu er wat door de organisatie aangepast is.
Dacht dat dit al een tijdje terug was geweest :')

Maar wat jammer van die eilandbewoners die zeuren over wat geluid. Eindelijk een beetje leven daar :P
Moeten zij weten
pi_188802141
Moeten zij weten
pi_188820948
Nieuwe mix van Svreca

https://soundcloud.com/invite-1/invites-choice-podcast-557-svreca

Heerlijk weg zweven met deze mix
Moeten zij weten
pi_188821050
Svreca is zo fucking vet, beter boekt de School hem voor een allnighter ofzo.
pi_188910601
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Svreca is zo fucking vet, beter boekt de School hem voor een allnighter ofzo.
Amen
Moeten zij weten
  vrijdag 13 september 2019 @ 12:08:59 #233
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_188923908
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2019 20:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Nieuwe mix van Svreca

https://soundcloud.com/invite-1/invites-choice-podcast-557-svreca

Heerlijk weg zweven met deze mix
Deze is inderdaad heel erg fijn. Eigenlijk vrijwel alles van hem ja
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_188924941
Into the Woods weekender op de planning staan dit weekend, zin aan. :)
  zondag 15 september 2019 @ 15:52:02 #235
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_188957976
Gisteren voor de 3x naar Draaimolen.. minste jaar van de 3, zie op FB vooral veel mensen die vinden dat je geen kritiek meer mag hebben op een organisatie, maar denk dat een aantal aangehaalde punten wel echt terecht is.

Locatie, heel vet. Vetter dan de afgelopen jaren. Qua looproute soms wat onhandig, maar lekker dwalen kan ook leuk zijn.
Stagedesign, super gedaan (alleen niet altijd even praktisch, zoals de kuil).
Barpersoneel lees ik veel over, zelf echt geen last van gehad. Had overal snel en vriendelijk mijn drankje.
Muntjes halen duurde een eeuwigheid, en geen water bij de toiletten kan echt niet..
En wanneer je stages moet gaan afsluiten vanwege drukte denk ik dat je teveel kaarten hebt verkocht (wellicht die 800 extra kaarten die "voor ons" zijn vrij gegeven, gewoon niet meer doen)

Verder prima sfeertje, leuke sets gehoord. Volgend jaar zeker weer een optie.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_188964831
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 15:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Gisteren voor de 3x naar Draaimolen.. minste jaar van de 3, zie op FB vooral veel mensen die vinden dat je geen kritiek meer mag hebben op een organisatie, maar denk dat een aantal aangehaalde punten wel echt terecht is.

Locatie, heel vet. Vetter dan de afgelopen jaren. Qua looproute soms wat onhandig, maar lekker dwalen kan ook leuk zijn.
Stagedesign, super gedaan (alleen niet altijd even praktisch, zoals de kuil).
Barpersoneel lees ik veel over, zelf echt geen last van gehad. Had overal snel en vriendelijk mijn drankje.
Muntjes halen duurde een eeuwigheid, en geen water bij de toiletten kan echt niet..
En wanneer je stages moet gaan afsluiten vanwege drukte denk ik dat je teveel kaarten hebt verkocht (wellicht die 800 extra kaarten die "voor ons" zijn vrij gegeven, gewoon niet meer doen)

Verder prima sfeertje, leuke sets gehoord. Volgend jaar zeker weer een optie.
Oeffff, voor mij ook de derde keer, maar ook de laatste keer. Lang geleden dat ik organisatorisch zo'n slecht festival heb meegemaakt. Nou moet ik ook wel bekennen dat ik ondertussen verwend ben. En inmiddels ook een oude zuurpruim :+

Stagedesign was (zoals altijd) uniek en WAANZINNIG. Echt bizar wat ze daar neerzetten. Line-up was ook bizar goed. Daar hielt het positieve voor mij dan ook wel weer op.

Terrein ging bijna een uur later open, 2 podia gingen nóg een uur later pas open. Bij de entree kregen we geen munt om een beker te halen. Geen water bij de toiletten, geen water tappunten. Geluid was keihard op bezuinigd, nergens echt goed. Looproutes verre van ideaal, er waren geen sluiproutes. Sommige stages hadden maar één ingang, welke ook de uitgang was. Teveel tickets verkocht --> veeeeeeel te druk --> te weinig muntverkooppunten --> stages die gesloten werden.
Barpersoneel wat hun best deed, maar duidelijk nog nooit achter een bar heeft gestaan.

Gelukkig wel heel erg genoten van Dustin b2b Molly, maar besloten om 17u te vertrekken i.v.m. voornamelijk de grote drukte. Toen maar naar Giegling @ Weelde in Rotterdam gegaan en me echt uitstekend vermaakt O+
pi_188995149
Apart dat het zo druk was als ze qua capaciteit hetzelfde zijn gebleven maar wel een extra groot terrein hebben :? Vooral smalle looppaden dan ofzo?
Moeten zij weten
pi_189060406
Dat gaat weer richting de oude Richie zoals ik hem ooit heb leren kennen!


  zaterdag 21 september 2019 @ 22:09:48 #239
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_189061600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Apart dat het zo druk was als ze qua capaciteit hetzelfde zijn gebleven maar wel een extra groot terrein hebben :? Vooral smalle looppaden dan ofzo?
Ze hadden nog 800 kaarten extra verkocht, onder het mom van "wij blij, jullie blij".. Volgens mij waren er dit jaar dus meer mensen dan andere jaren. Terrein was ongeveer even groot schat ik.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 22 september 2019 @ 09:13:05 #240
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_189066737
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_189085208


Lekkere plaatjes :)
pi_189195862
Ben op zoek naar een Italotrack die ik de zondagochtend op Spielraum voorbij heb horen komen. Lyrics: "In the night i try to find you in the night i run for you" of iets wat daar op lijkt.

Iemand enig idee?
pi_189197014
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 19:23 schreef Kwalberto het volgende:
Ben op zoek naar een Italotrack die ik de zondagochtend op Spielraum voorbij heb horen komen. Lyrics: "In the night i try to find you in the night i run for you" of iets wat daar op lijkt.

Iemand enig idee?
Deze?
  maandag 30 september 2019 @ 22:46:36 #244
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189200331
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_189200513
quote:
Haha dit moet hem wel zijn, letterlijk de lyrics

Wel dikke plaat. Volgens mij door Job Jobse wel eens gedraaid waardoor die populair werd.
Moeten zij weten
pi_189226819
Als er iemand één of meerdere kaarten over heeft voor Rotterdam Rave, let me know!
pi_189279990
quote:
Dat is hem thanks
pi_189284216

Ook wel lekker hoor :)
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:06:41 #249
117712 MauroPicotto
Suck my terryfold.
pi_189384695

KlangKuenstler - Ultraherz (Original Mix) (2018) (Techno)

Grijsgedraaid!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')