[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 03-01-2003 21:03]
quote:staan bij ons altijd in de gids!
Op vrijdag 3 januari 2003 21:00 schreef DroopyTukker het volgende:
Weet iemand of er ergens op het internet ook een pagina is waarop je actuele showview codes kan vinden (uiteraard voor de Nederlandse zenders)? Ik heb wel ff gezocht maar tot nu toe niets gevonden. Misschien dat 1 van jullie het zo weet
trouwens; showview is egt kut! t neemt altijd tevele reclame van te voren op en gaat ook vaak te vroeg uit!
quote:Showview is ook alleen maar om de tijd in te stellen. PDC is er voor 't in en uitschakelen van je video.
Op vrijdag 3 januari 2003 21:04 schreef karoltje het volgende:[..]
staan bij ons altijd in de gids!
trouwens; showview is egt kut! t neemt altijd tevele reclame van te voren op en gaat ook vaak te vroeg uit!
quote:Moet je gewoon de tijden wat ruimer instellen voor het aflopen, heb je altijd genoeg opgenomen
Op vrijdag 3 januari 2003 21:04 schreef karoltje het volgende:[..]
staan bij ons altijd in de gids!
quote:Nou, in principe is het systeem net zo goed of slecht als je eigen gids. Ik weet niet of er standaard 5 minuten speling voor en achter het op te nemen programma zit, maar dat kun je er altijd zelf 'bijplakken'. Verder scheelt het natuurlijk dat je niet door een menu'tje oid hoeft te gaan.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:59 schreef DroopyTukker het volgende:
WIj hebben de Veronica gids en daar staat het niet inVandaar ook mijn vraag. Maar is het echt zo slecht als het hier wordt aangegeven? We hebben namelijk net een andere video met die mogelijkheid erop en ik dacht van "he das handig" vandaar.. Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!
PDC icm Showview is zoals gezegd de ideale combinatie. Dan wordt je programmering automatisch aangepast aan eventuele tijdswijzigingen. Alleen wordt PDC (geloof ik) niet door (alle) Nederlandse zenders ondersteund. Misschien zelfs wel alleen door buitenlandse (bijv. Duitse) zenders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |