quote:Wat doe je dan ook alweer? Bij het zwembad of in dat winkeltje daar?
Op vrijdag 3 januari 2003 23:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
nee helemaal niet, maar er waren genoeg klusjes bah bah.
quote:ja ja bij de kaartverkoop en dat winkeltje, geweldige job hoor.
Op vrijdag 3 januari 2003 23:24 schreef Spina1 het volgende:[..]
Wat doe je dan ook alweer? Bij het zwembad of in dat winkeltje daar?
quote:Dan heb je nix te klagen hoor..
Op vrijdag 3 januari 2003 23:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ja ja bij de kaartverkoop en dat winkeltje, geweldige job hoor.
Als bijbaantje is er veeeel slechter te krijgen.
Ik heb wel eens een dag hete blikken gestapeld in een fabriek, zo'n 9 uur achter elkaar.. dat was meteeen de laatste keer.
En in een keuken werken kan ook aardig zwaar zijn (behalve dan in het familierestaurant
)..
Nee, wat jij hebt lijkt me wel relaxed, beetje lullen met collega's en klanten..
(al kan het natuurlijk ook saai zijn.. maar welk bijbaantje is dat nou niet)
quote:Ze heeft niks te klagen
Op vrijdag 3 januari 2003 23:32 schreef Spina1 het volgende:[..]
Dan heb je nix te klagen hoor..
Als bijbaantje is er veeeel slechter te krijgen.
Ik heb wel eens een dag hete blikken gestapeld in een fabriek, zo'n 9 uur achter elkaar.. dat was meteeen de laatste keer.
En in een keuken werken kan ook aardig zwaar zijn (behalve dan in het familierestaurant)..
Nee, wat jij hebt lijkt me wel relaxed, beetje lullen met collega's en klanten..
(al kan het natuurlijk ook saai zijn.. maar welk bijbaantje is dat nou niet)
quote:Altijd makkelijk, mensen met een rijbewijs
Op zaterdag 4 januari 2003 00:33 schreef Vava het volgende:[..]
Ze heeft niks te klagen
Ik ben ook al taxi voor haar geweest, op de heenweg
quote:Ja, en met auto!
Op zaterdag 4 januari 2003 00:39 schreef Spina1 het volgende:[..]
Altijd makkelijk, mensen met een rijbewijs
quote:Wat heb je voor auto als ik vragen mag?
Op zaterdag 4 januari 2003 00:43 schreef Vava het volgende:[..]
Ja, en met auto!
En tijd en zin om haar naar de Roompot te brengen.
quote:Een Citroën AX 1.5 diesel van mezelf en een Citroën Saxo op benzine. Meestal rij ik gewoon in mijn eigen auto.
Op zaterdag 4 januari 2003 00:45 schreef Spina1 het volgende:[..]
Wat heb je voor auto als ik vragen mag?
quote:Aha, goede vering!..
Op zaterdag 4 januari 2003 00:48 schreef Vava het volgende:[..]
Een Citroën AX 1.5 diesel van mezelf en een Citroën Saxo op benzine. Meestal rij ik gewoon in mijn eigen auto.
Kheb net 2 weken mijn rijbewijs.. En mag de auto van m'n moeder lenen (Fiat Bravo). Echt ideaal, ik moet er maar niet te veel aan wennen want ik kan al bijna niet meer zonder..
quote:Haha, ja dat had ik ook. Ik baalde echt als mijn moeder de auto nodig had en ik hem dus niet kon gebruiken!
Op zaterdag 4 januari 2003 00:53 schreef Spina1 het volgende:[..]
Aha, goede vering!..
Kheb net 2 weken mijn rijbewijs.. En mag de auto van m'n moeder lenen (Fiat Bravo). Echt ideaal, ik moet er maar niet te veel aan wennen want ik kan al bijna niet meer zonder..
Vering is idd heel goed, ik hoef bijna nooit af te remmen bij een verkeersdrempel ![]()
Gefeliciteerd met je rijbewijs
in 1 keer geslaagd? Ik heb mijn rijbewijs eind deze maand 3 jaar
en in 1 keer gehaald
quote:Groot nadeel van een auto is natuurlijk dat je er meteen zoveel vaste lasten bij krijgt.. Ik heb nu gelukkig sinds kort 'vast' werk, dus dan kan je wel wat gaan plannen, maar als je inkomsten nogal wisselvallig zijn vind ik een auto nogal een flinke kostenpost.. (naast huur/en andere vaste lasten natuurlijk).
Op zaterdag 4 januari 2003 01:03 schreef Vava het volgende:[..]
Haha, ja dat had ik ook. Ik baalde echt als mijn moeder de auto nodig had en ik hem dus niet kon gebruiken!
Later gebruikte ik haar auto ook om naar mijn werk te gaan maar als ze hem dan zelf nodig had moest ik met de trein en de busdan was ik gewoon 3 keer zo lang onderweg. Toen heb ik zelf maar een auto gekocht
Echt nog geen moment spijt van gehad! Maar als de auto niet meer elke dag nodig heb doe ik hem wel weg, dan maar een beetje aanpassen aan haar. Ik mag haar auto nog steeds gebruiken als ik wil.Vering is idd heel goed, ik hoef bijna nooit af te remmen bij een verkeersdrempel
Gefeliciteerd met je rijbewijs
![]()
in 1 keer geslaagd? Ik heb mijn rijbewijs eind deze maand 3 jaaren in 1 keer gehaald
Maar bedankt!, ik heb er helaas 3 keer over moeten doen, maar als je het eenmaal hebt ben je dat toch meteen vergeten
.
quote:Tsjah.......... de kosten is idd wat minder maar je hebt er wat voor
Op zaterdag 4 januari 2003 01:14 schreef Spina1 het volgende:[..]
Groot nadeel van een auto is natuurlijk dat je er meteen zoveel vaste lasten bij krijgt.. Ik heb nu gelukkig sinds kort 'vast' werk, dus dan kan je wel wat gaan plannen, maar als je inkomsten nogal wisselvallig zijn vind ik een auto nogal een flinke kostenpost.. (naast huur/en andere vaste lasten natuurlijk).
De aankoopprijs valt nog wel mee, en benzine gaat ook wel (als de benzine op is doet ie het niet meer), maar elke maand 100/200 euro erbij.
Maar bedankt!, ik heb er helaas 3 keer over moeten doen, maar als je het eenmaal hebt ben je dat toch meteen vergeten
.
Om de kosten zo laag mogelijk te houden heb ik een kleine auto genomen, ik maak ook nogal wat kilometers dus vandaar de diesel. Ik krijg van mijn werk ook wel een goede vergoeding dus kosten valt nog wel mee voor mij.
Maar als ik weer in de buurt ga werken heb ik die auto niet meer nodig, dan doe ik samen met mijn moeder, ook de kosten delen
scheelt weer, haha.
quote:Ook goeie nacht
Op zaterdag 4 januari 2003 15:17 schreef albiez het volgende:
Jep albiez is ook weer wakker. Lekker weertje vandaag.. beter als al die regen van de laatste tijd
quote:Dank je, dank je
Op zaterdag 4 januari 2003 15:21 schreef Wozzy het volgende:[..]
Ook goeie nacht
quote:Leuke avond uit gehad gister?
Op zaterdag 4 januari 2003 15:28 schreef albiez het volgende:
Dank je, dank je
quote:Ja ut was weer fantastisch.. Hier in de plaatselijke kroeg ff wat tray'tjes flugels aangeschaft en maar zuipen
Op zaterdag 4 januari 2003 15:29 schreef Wozzy het volgende:[..]
Leuke avond uit gehad gister?
quote:Gefeli Spina1!
Op zaterdag 4 januari 2003 01:03 schreef Vava het volgende:
auto vs openbaarvervoergeblaatGefeliciteerd met je rijbewijs
![]()
in 1 keer geslaagd? Ik heb mijn rijbewijs eind deze maand 3 jaaren in 1 keer gehaald
Ik heb m'n rijbewijs a.s. dinsdag precies 4 jaar en 9 maanden.
Aanhangerrijbewijs heb ik ruim 4 jaar en 4 maanden.
En mijn motorrijbewijs inmiddels een half jaar.
Uiteraard heb ik alles in 1 keer gehaald, ook de theorie gedeelten.
quote:Fantastisch gewoon! Ik heb echt heel veel lol gehad
Op zaterdag 4 januari 2003 15:33 schreef albiez het volgende:
Ja ut was weer fantastisch.. Hier in de plaatselijke kroeg ff wat tray'tjes flugels aangeschaft en maar zuipen
En hoe wast bij jouw?
Ik ben al een bietje dronken... ![]()
Nieuwjaarsreceptie bij de voetbal gehad... Veel bier, veel 31-en en bluffen...
Nu naar de Nationaal, de laatste avond voor klanten...
quote:Naar de Nationaal in Vlissingen? Ik kom daar niet zo vaak eigenlijk
Op zaterdag 4 januari 2003 21:09 schreef Da_Sandman het volgende:
HallllllooooooooooIk ben al een bietje dronken...
Nieuwjaarsreceptie bij de voetbal gehad... Veel bier, veel 31-en en bluffen...
Nu naar de Nationaal, de laatste avond voor klanten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |