Was er breder geboord, of alleen dieper geboord?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:03 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Was dat niet de originele diameter, waarna iemand hem nog eens opnieuw, wat breder (25cm), geboord had?
Daar heb je geen arts voor nodig.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:10 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Ik wel denk ik, dan kan je publiek even uitleggen wat er allemaal al niet mis gegaan kan zijn na 10+ dagen in zo'n nauwe schacht.
Alsof iemand me dat kwalijk zou kunnen nemen, ik zou ook vermelden dat ik mee hoop met de ouders dat het tóch nog goed komt.
Breder. ik kan me wel niet meer exact herinneren waar ik dat gelezen had, en om nu 8 topics te gaan doorspitten ... denk niet dat er een naam bij stond.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:10 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Was er breder geboord, of alleen dieper geboord?
Wie zou de *tweede* puttenmaker geweest zijn, die breder of dieper zou hebben geboord? Tot nu toe wordt gesproken over 1 puttenmaker, meneer Sanchez.
Zijn er in deze topic ook links geplaatst over die tweede boring?
Waarom vragen ze het dan nu aan een arts? Omdat artsen toch nog altijd gezag en expertise uitstralen.quote:
Wat weet een arts over zon schacht? Het kind is dood.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:14 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren waar ik dat gelezen had, en om nu 8 topics te gaan doorspitten ... denk niet dat er een naam bij stond.
[..]
Waarom vragen ze het dan nu aan een arts? Omdat artsen toch nog altijd gezag en expertise uitstralen.
Ben jij nog serieus?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat weet een arts over zon schacht? Het kind is dood.
Misschien moet je even lezen wat die arts precies zegt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat weet een arts over zon schacht? Het kind is dood.
Ok ik zal mijn vraag herformuleren. Lees jij wel wat ik antwoord? Heb ik ergens iets anders gezegd?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Of denk jij dat iemand nog leeft na zoveel dagen?
De enige kans die dat kind maakt om nog in leven te zijn is als hij bij nader inzien toch niet in die put blijkt te zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:16 schreef KingRadler het volgende:
het kind leeft nog zolang het nog niet gevonden is.
gaan we nu schroders kat bijhalen?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:16 schreef KingRadler het volgende:
het kind leeft nog zolang het nog niet gevonden is.
Ook al zo'n raar verhaal.quote:
Heb het toch voor je opgezochtquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:10 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Was er breder geboord, of alleen dieper geboord?
Wie zou de *tweede* puttenmaker geweest zijn, die breder of dieper zou hebben geboord? Tot nu toe wordt gesproken over 1 puttenmaker, meneer Sanchez.
Zijn er in deze topic ook links geplaatst over die tweede boring?
quote:Op zondag 20 januari 2019 11:58 schreef Myrr het volgende:
Wat ik vannacht las over het gat zelf;
De persoon die hem heeft geboord, zegt dat hij een gat boorde van 21 cm diameter en deze heeft afgedekt met een steen, en dat iemand later opnieuw zou zijn gaan boren en het breder heeft gemaakt en onafgedekt achter zou hebben gelaten.
Je zegt nergens iets anders. Misschien druk ik mij ongelukkig uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:18 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Ok ik zal mijn vraag herformuleren. Lees jij wel wat ik antwoord? Heb ik ergens iets anders gezegd?
Schrodingers kat bleek dood te zijn toen ze de box 80 jaar later terugvonden en opendenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gaan we nu schroders kat bijhalen?als je schroders kat na 2 maanden zonder eten drinken laat is hij ook zeker dood, enige kans dat hij overleeft is op die leeftijd van 2 jaar nihil.
Ik heb het even voor je verzameld.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je zegt nergens iets anders. Misschien druk ik mij ongelukkig uit.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:46 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Zo lastig kan dat toch niet zijn, zeker voor een kinderarts. Minder leuk nieuws brengen is niet leuk, maar kom op...
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:48 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Hij wil misschien zeggen dat het lastig is om een hartslag te vinden en de temperatuur op te nemen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:49 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Ja kom he. De ouders of een priester of zo, ok, maar een kinderarts?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:10 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Ik wel denk ik, dan kan je publiek even uitleggen wat er allemaal al niet mis gegaan kan zijn na 10+ dagen in zo'n nauwe schacht.
Alsof iemand me dat kwalijk zou kunnen nemen, ik zou ook vermelden dat ik mee hoop met de ouders dat het tóch nog goed komt.
En ik zou mijn mening voor mij houden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:27 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je verzameld.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze hebben het vast wel gewoon met een lineaal opgemeten. Daar een foto van maken als 'bewijs' voor ons is niet echt van belang lijkt me.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:59 schreef RapaNui het volgende:
Waarom hebben ze geen foto gepubliceerd met een liniaal erbij?
https://www.20minutos.es/(...)-zaja-junto-al-pozo/
Oke, als dit het niveau van dit topic is, dan haak ik af.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:59 schreef RapaNui het volgende:
Waarom hebben ze geen foto gepubliceerd met een liniaal erbij?
https://www.20minutos.es/(...)-zaja-junto-al-pozo/
Dat heb je al gezegd. Dat is je goed recht... ik snap niet goed waarom je blijft reagerenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En ik zou mijn mening voor mij houden.
Je vroeg mij iets.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:34 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Dat heb je al gezegd. Dat is je goed recht... ik snap niet goed waarom je blijft reageren
Dat is toch niet wat ik vroegquote:
Dankjewel. Dus myrr zou het ergens hebben gevonden. Jammer dat er geen link bij staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:21 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Heb het toch voor je opgezocht![]()
Dit is wat ik me herinnerde:
[..]
Dus die prop kan al zijn ontstaan door het afgraven van dat plateau?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:37 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dankjewel. Dus myrr zou het ergens hebben gevonden. Jammer dat er geen link bij staat.
Wat ik heb gelezen, is dat er geboord was door Sanchez en het gat werd afgedekt door een brede steen.
Later is er bij die plek de grond afgevlakt / afgegraven met groot materieel. Er zou een soort plateau zijn gemaakt, waarschijnlijk om daar ooit een huis op te bouwen.
De contouren van het plateau waren zichtbaar in de vorm van een geultje en in die geul zat Julen op die foto.
Het gat lag ook in die geul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |