abonnement Unibet Coolblue
pi_184599575
Laatst was ik in een supermarkt in de grote stad Amsterdam en daar kwam ik een super knappe man tegen en we hadden oogcontact en (ik dacht vast alleen van mijn kant) er was een sparkle. Ik dacht "Wauw hopelijk zie ik hem nog eens, maar vast niet." Helemaal mijn type!

Afgelopen vrijdag ging ik stappen met een kennis van me en hij zei: ik ga eerst bij een vriendin wat drinken met wat mensen en jij bent ook welkom!

Dus ik 20 minuten fietsen, beetje moe maar wel zin om te stappen, kom ik binnen lopen.. en wie zit daar aan tafel? Die man van de supermarkt! Mijn hart maakte een sprongetje. Vond het zo toevallig!

We gingen de stad in en we zijn geen moment van elkaars zijde geweken, behalve toen ik even naar het toilet ging. Na een paar uurtjes dansen en lopen gingen we even op een bankje zitten en toen zoenden we. Na nog wat uurtjes waren we het beide zat in de club en zijn we naar zijn huis gegaan, waar ik zo ongeveer de beste seks in mijn leven had. 20 uur en 6 keer geweldige seks later ben ik pas naar huis gegaan. We hebben samen boodschappen gedaan, film gekeken, gelachen, geknuffeld en nu zit ik thuis en is hij 11 dagen op vakantie met familie. We hebben 1 keer gebeld en appen sindsdien dagelijks. Hij wil me weer zien en ik hem.

Ik ben al 5 jaar single en nu bekruipt me opeens het gevoel dat dit te mooi is om waar te zijn. Dit kan toch niet? Het gaat vast mis, etc zijn allerlei gedachten van me. Ik moet het maar gewoon even aanzien...

Maar ben benieuwd, geloven jullie in het 'lot'? Of toeval bestaat niet? Of juist wel?
pi_184599646
-ga weg-

[ Bericht 90% gewijzigd door CoolGuy op 24-01-2019 20:10:18 ]
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 20:09:11 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184599700
-Ook maar weg dan-

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2019 20:11:19 ]
pi_184599718
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:09 schreef maily het volgende:
Toeval Bestaat Niet.

Al jaren onze lijfspreuk.
Onze? FOK lijfspreuk of van jou en je vriend/vriendin?
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 20:12:00 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184599726
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:11 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Onze? FOK lijfspreuk of van jou en je vriend/vriendin?
Van mijn partner en mij ;)
pi_184599777
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:12 schreef maily het volgende:

[..]

Van mijn partner en mij ;)
Ahh leuk! Ook zoiets meegemaakt?
pi_184599800
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:04 schreef Sushilover het volgende:
Laatst was ik in een supermarkt in de grote stad Amsterdam en daar kwam ik een super knappe man tegen en we hadden oogcontact en (ik dacht vast alleen van mijn kant) er was een sparkle. Ik dacht "Wauw hopelijk zie ik hem nog eens, maar vast niet." Helemaal mijn type!

Afgelopen vrijdag ging ik stappen met een kennis van me en hij zei: ik ga eerst bij een vriendin wat drinken met wat mensen en jij bent ook welkom!

Dus ik 20 minuten fietsen, beetje moe maar wel zin om te stappen, kom ik binnen lopen.. en wie zit daar aan tafel? Die man van de supermarkt! Mijn hart maakte een sprongetje. Vond het zo toevallig!

We gingen de stad in en we zijn geen moment van elkaars zijde geweken, behalve toen ik even naar het toilet ging. Na een paar uurtjes dansen en lopen gingen we even op een bankje zitten en toen zoenden we. Na nog wat uurtjes waren we het beide zat in de club en zijn we naar zijn huis gegaan, waar ik zo ongeveer de beste seks in mijn leven had. 20 uur en 6 keer geweldige seks later ben ik pas naar huis gegaan. We hebben samen boodschappen gedaan, film gekeken, gelachen, geknuffeld en nu zit ik thuis en is hij 11 dagen op vakantie met familie. We hebben 1 keer gebeld en appen sindsdien dagelijks. Hij wil me weer zien en ik hem.

Ik ben al 5 jaar single en nu bekruipt me opeens het gevoel dat dit te mooi is om waar te zijn. Dit kan toch niet? Het gaat vast mis, etc zijn allerlei gedachten van me. Ik moet het maar gewoon even aanzien...

Maar ben benieuwd, geloven jullie in het 'lot'? Of toeval bestaat niet? Of juist wel?
Dit is nu liefde op het eerste gezicht geniet er maar van :)
pi_184599807
Mooi om te horen. Ga ervoor, wijffie!!
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 20:16:32 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184599828
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:14 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ahh leuk! Ook zoiets meegemaakt?
Via internet iemand leren kennen, en dat klikte ook vanaf het begin. O+
pi_184599850
Ik denk dat je een prima voorbeeld van toeval beschrijft in je OP.
pi_184599928
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:08 schreef hoechst het volgende:
-ga weg-
Deze snap ik niet?
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 20:22:32 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184599959
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:21 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Deze snap ik niet?
Een weggemodereerde reactie. ;)

Enne, geniet ervan!
pi_184599965
Oh wow, leuk zeg
pi_184600303
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:04 schreef Sushilover het volgende:
Laatst was ik in een supermarkt in de grote stad Amsterdam en daar kwam ik een super knappe man tegen en we hadden oogcontact en (ik dacht vast alleen van mijn kant) er was een sparkle. Ik dacht "Wauw hopelijk zie ik hem nog eens, maar vast niet." Helemaal mijn type!

Afgelopen vrijdag ging ik stappen met een kennis van me en hij zei: ik ga eerst bij een vriendin wat drinken met wat mensen en jij bent ook welkom!

Dus ik 20 minuten fietsen, beetje moe maar wel zin om te stappen, kom ik binnen lopen.. en wie zit daar aan tafel? Die man van de supermarkt! Mijn hart maakte een sprongetje. Vond het zo toevallig!

We gingen de stad in en we zijn geen moment van elkaars zijde geweken, behalve toen ik even naar het toilet ging. Na een paar uurtjes dansen en lopen gingen we even op een bankje zitten en toen zoenden we. Na nog wat uurtjes waren we het beide zat in de club en zijn we naar zijn huis gegaan, waar ik zo ongeveer de beste seks in mijn leven had. 20 uur en 6 keer geweldige seks later ben ik pas naar huis gegaan. We hebben samen boodschappen gedaan, film gekeken, gelachen, geknuffeld en nu zit ik thuis en is hij 11 dagen op vakantie met familie. We hebben 1 keer gebeld en appen sindsdien dagelijks. Hij wil me weer zien en ik hem.

Ik ben al 5 jaar single en nu bekruipt me opeens het gevoel dat dit te mooi is om waar te zijn. Dit kan toch niet? Het gaat vast mis, etc zijn allerlei gedachten van me. Ik moet het maar gewoon even aanzien...

Maar ben benieuwd, geloven jullie in het 'lot'? Of toeval bestaat niet? Of juist wel?
Wat maakt het uit of het toeval is of niet. Gewoon van genieten.
pi_184600432
lief dagboek
pi_184600453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:48 schreef bersi het volgende:
lief dagboek
Hahaha ja zo voelde ik me wel even
pi_184600911
Mooi trouwens dat je zoveel en zo'n fijne seks hebt gehad. Maar je weet zelf ook wel dat het gewoon een bootycall was. Bedoel hij gaat met meiden na een nachtje stappen naar bed en ziet er blijkbaar heel erg knap uit. Wil alleen maar zeggen van laat het niet te hard aankomen als het geen relatie voor langere tijd wordt zeg maar
pi_184600970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:06 schreef bersi het volgende:
Mooi trouwens dat je zoveel en zo'n fijne seks hebt gehad. Maar je weet zelf ook wel dat het gewoon een bootycall was. Bedoel hij gaat met meiden na een nachtje stappen naar bed en ziet er blijkbaar heel erg knap uit. Wil alleen maar zeggen van laat het niet te hard aankomen als het geen relatie voor langere tijd wordt zeg maar
Ik vond het toch fijn dat ze het erbij vermeldt. Dat geeft het verhaal wat meer jus.

Meer details over de seks zijn welkom in dit topic, beste Sushilover.
pi_184601014
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:12 schreef maily het volgende:

[..]

Van mijn partner en mij ;)
Jij en je vriendin houden er een goede levensinstelling op na.
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 21:13:26 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184601047
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:11 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Jij en je vriendin houden er een goede levensinstelling op na.
Ben niet lesbisch .... :+
pi_184601199
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:13 schreef maily het volgende:

[..]

Ben niet lesbisch .... :+
Oh, vanwege het gebruik van het woord ‘partner’ ging ik er automatisch van uit dat het hier niet om een ‘vriend’ ging.

Mijn excuses.
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 21:25:37 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184601282
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:21 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Oh, vanwege het gebruik van het woord ‘partner’ ging ik er automatisch van uit dat het hier niet om een ‘vriend’ ging.

Mijn excuses.
Geeft niks. ;)
Ik bedenk nu ineens dat ik dat zelf ook zou denken ...... :D
pi_184601298
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:06 schreef bersi het volgende:
Mooi trouwens dat je zoveel en zo'n fijne seks hebt gehad. Maar je weet zelf ook wel dat het gewoon een bootycall was. Bedoel hij gaat met meiden na een nachtje stappen naar bed en ziet er blijkbaar heel erg knap uit. Wil alleen maar zeggen van laat het niet te hard aankomen als het geen relatie voor langere tijd wordt zeg maar
Zeker een goed punt! Hier doelde ik ook een beetje op met te mooi om waar te zijn.. Maar vind het wel leuk dat ie me meteen appte toen ik thuis was en de dag erop belde en zelfs op vakantie contact met me houdt. Had ik allemaal niet verwacht. Dus daarom maar gewoon even aanzien!
pi_184601518
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:26 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Zeker een goed punt! Hier doelde ik ook een beetje op met te mooi om waar te zijn.. Maar vind het wel leuk dat ie me meteen appte toen ik thuis was en de dag erop belde en zelfs op vakantie contact met me houdt. Had ik allemaal niet verwacht. Dus daarom maar gewoon even aanzien!
Ja waarom ook niet. Wil je ook niet de put inpraten ofzo. Bedoel alle exen die ik heb zijn ook exen met een reden, betekent niet dat ik niet een leuke tijd heb gehad met genoeg van hen. Gewoon genieten van de momenten die je hebt
pi_184601973
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:21 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Deze snap ik niet?
Ik had iets geschreven en toen had een moderator het veranderd in Ga weg.
  Moderator vrijdag 25 januari 2019 @ 09:20:27 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184607790
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:03 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ik had iets geschreven en toen had een moderator het veranderd in Ga weg.
Inderdaad, want wat jij had geschreven was van 0 toegevoegde waarde, en dan druk ik me heel voorzichtig uit. Ik stel voor dat je dat soort reacties achterwege laat. Dat is voor iedereen beter, in het bijzonder voor jezelf.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184608728
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:16 schreef maily het volgende:

[..]

Via internet iemand leren kennen, en dat klikte ook vanaf het begin. O+
En waarom zou dat per se geen toeval kunnen zijn?
  vrijdag 25 januari 2019 @ 14:01:34 #29
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184612796
Denk niet dat het toeval is dat jullie beide zo easy zijn. Sommige mensen geven zichzelf erg snel en anderen kijken eerst de kat uit de boom. De laatste categorie maakt minder fouten in de liefde maar ieder zijn ding :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 16:15:08 #30
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184615173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:15 schreef vronie het volgende:

[..]

Dit is nu liefde op het eerste gezicht geniet er maar van :)
Lust op het eerste gezicht dan. Een wilde nacht en wat appen maakt niet dat je iemand echt kent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 25-01-2019 17:02:54 (typo) ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184615252
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:06 schreef bersi het volgende:
Mooi trouwens dat je zoveel en zo'n fijne seks hebt gehad. Maar je weet zelf ook wel dat het gewoon een bootycall was. Bedoel hij gaat met meiden na een nachtje stappen naar bed en ziet er blijkbaar heel erg knap uit. Wil alleen maar zeggen van laat het niet te hard aankomen als het geen relatie voor langere tijd wordt zeg maar
Heerlijk toch die jaloezie, en daaruit de behoefte een ander negatief te stemmen. _O-
Eens kijken
  vrijdag 25 januari 2019 @ 16:52:06 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184615858
Fijn Sushilover *; . Gewoon van genieten, hopelijk komt hier een mooie relatie uit voort en dan kunnen jullie later tegen iedereen zeggen dat het lot jullie heeft samengebracht O+ .
Resistance is futile.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 16:54:14 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184615906
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:19 schreef Maharski het volgende:

[..]

Heerlijk toch die jaloezie, en daaruit de behoefte een ander negatief te stemmen. _O-
Zelfs al wordt het geen langdurige relatie, dat hoeft niet samen te hangen met seks op de eerste date. Als je elkaar keer op keer weer wil bespringen in een etmaal, dan is er in ieder geval sprake van een sterke fysieke chemie, alleen dat al is gewoon leuk en fijn om mee te maken.
Resistance is futile.
pi_184616507
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zelfs al wordt het geen langdurige relatie, dat hoeft niet samen te hangen met seks op de eerste date. Als je elkaar keer op keer weer wil bespringen in een etmaal, dan is er in ieder geval sprake van een sterke fysieke chemie, alleen dat al is gewoon leuk en fijn om mee te maken.
Precies! Ik ben niet voor niets al zo lang single, ben volgens mij nog steeds niet toe aan een relatie. Maar gewoon het feit dat we elkaar bij toeval weer tegen komen en zoveel chemie en lol hebben samen vind ik al super leuk! :-)
pi_184618079
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:04 schreef Sushilover het volgende:
Laatst was ik in een supermarkt in de grote stad Amsterdam en daar kwam ik een super knappe man tegen en we hadden oogcontact en (ik dacht vast alleen van mijn kant) er was een sparkle. Ik dacht "Wauw hopelijk zie ik hem nog eens, maar vast niet." Helemaal mijn type!

Afgelopen vrijdag ging ik stappen met een kennis van me en hij zei: ik ga eerst bij een vriendin wat drinken met wat mensen en jij bent ook welkom!

Dus ik 20 minuten fietsen, beetje moe maar wel zin om te stappen, kom ik binnen lopen.. en wie zit daar aan tafel? Die man van de supermarkt! Mijn hart maakte een sprongetje. Vond het zo toevallig!

We gingen de stad in en we zijn geen moment van elkaars zijde geweken, behalve toen ik even naar het toilet ging. Na een paar uurtjes dansen en lopen gingen we even op een bankje zitten en toen zoenden we. Na nog wat uurtjes waren we het beide zat in de club en zijn we naar zijn huis gegaan, waar ik zo ongeveer de beste seks in mijn leven had. 20 uur en 6 keer geweldige seks later ben ik pas naar huis gegaan. We hebben samen boodschappen gedaan, film gekeken, gelachen, geknuffeld en nu zit ik thuis en is hij 11 dagen op vakantie met familie. We hebben 1 keer gebeld en appen sindsdien dagelijks. Hij wil me weer zien en ik hem.

Ik ben al 5 jaar single en nu bekruipt me opeens het gevoel dat dit te mooi is om waar te zijn. Dit kan toch niet? Het gaat vast mis, etc zijn allerlei gedachten van me. Ik moet het maar gewoon even aanzien...

Maar ben benieuwd, geloven jullie in het 'lot'? Of toeval bestaat niet? Of juist wel?
Nou wat een leuke tijd heb je meegemaakt. Geniet er maar van zou ik zeggen!
pi_185796735
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:25 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Precies! Ik ben niet voor niets al zo lang single, ben volgens mij nog steeds niet toe aan een relatie. Maar gewoon het feit dat we elkaar bij toeval weer tegen komen en zoveel chemie en lol hebben samen vind ik al super leuk! :-)
En TS, nog wat geile vrijpartijen gehad? Of ik het toch niks geworden?
pi_185803962
Erg benieuwd wat hier van gekomen is.
pi_185803985
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:06 schreef bersi het volgende:
Mooi trouwens dat je zoveel en zo'n fijne seks hebt gehad. Maar je weet zelf ook wel dat het gewoon een bootycall was. Bedoel hij gaat met meiden na een nachtje stappen naar bed en ziet er blijkbaar heel erg knap uit. Wil alleen maar zeggen van laat het niet te hard aankomen als het geen relatie voor langere tijd wordt zeg maar
Ouwe ik weet niet hoe one night stands bij jou eruit zien maar ik ben na 5 minuten wel klaar en ga weg.
pi_185804564
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:04 schreef Sushilover het volgende:
Laatst was ik in een supermarkt in de grote stad Amsterdam en daar kwam ik een super knappe man tegen en we hadden oogcontact en (ik dacht vast alleen van mijn kant) er was een sparkle. Ik dacht "Wauw hopelijk zie ik hem nog eens, maar vast niet." Helemaal mijn type!

Afgelopen vrijdag ging ik stappen met een kennis van me en hij zei: ik ga eerst bij een vriendin wat drinken met wat mensen en jij bent ook welkom!

Dus ik 20 minuten fietsen, beetje moe maar wel zin om te stappen, kom ik binnen lopen.. en wie zit daar aan tafel? Die man van de supermarkt! Mijn hart maakte een sprongetje. Vond het zo toevallig!

We gingen de stad in en we zijn geen moment van elkaars zijde geweken, behalve toen ik even naar het toilet ging. Na een paar uurtjes dansen en lopen gingen we even op een bankje zitten en toen zoenden we. Na nog wat uurtjes waren we het beide zat in de club en zijn we naar zijn huis gegaan, waar ik zo ongeveer de beste seks in mijn leven had. 20 uur en 6 keer geweldige seks later ben ik pas naar huis gegaan. We hebben samen boodschappen gedaan, film gekeken, gelachen, geknuffeld en nu zit ik thuis en is hij 11 dagen op vakantie met familie. We hebben 1 keer gebeld en appen sindsdien dagelijks. Hij wil me weer zien en ik hem.

Ik ben al 5 jaar single en nu bekruipt me opeens het gevoel dat dit te mooi is om waar te zijn. Dit kan toch niet? Het gaat vast mis, etc zijn allerlei gedachten van me. Ik moet het maar gewoon even aanzien...

Maar ben benieuwd, geloven jullie in het 'lot'? Of toeval bestaat niet? Of juist wel?
Toeval bestaat, maar je inzet dwingt ook heel wat af.
pi_185839059
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef madco het volgende:

[..]

En TS, nog wat geile vrijpartijen gehad? Of ik het toch niks geworden?
Haha ja nog steeds vrijpartijen!
pi_185839641
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 14:53 schreef Harlekien het volgende:
Erg benieuwd wat hier van gekomen is.
Nou een leuke tijd, maar ook een erg minder leuke tijd. We hebben 3 weken geen contact gehad omdat ik dus niet weet of ik wel klaar ben voor een relatie of iets in die trant. En ook omdat ik dus niet weet of hij wel goed voor me is. Soms bekruipt je zo'n gevoel... Er zijn wat dingen voorgevallen waar ik van geschrokken ben, maar sinds kort is het weer zoals vanouds en spenderen we weer tijd met elkaar. We hebben elkaar gemist. Pfff ik weet het niet! Hij is complex, ik ben complex.

Waarom zijn gevoelens zo ingewikkeld :'(
pi_185839896
Bullshit. Liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Dat is gewoon Hollywood nonsens. Je kende hem niet eens, het is gewoon een fling. Je kan erachter aangaan, maar dit soort verhalen gaan nooit goed. Hebben altijd een slecht einde. Teveel op lust berust, niks speciaals aan ook. Je bent helemaal over hem heen, terwijl je niets van hem weet.
pi_185844638
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:29 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Nou een leuke tijd, maar ook een erg minder leuke tijd. We hebben 3 weken geen contact gehad omdat ik dus niet weet of ik wel klaar ben voor een relatie of iets in die trant. En ook omdat ik dus niet weet of hij wel goed voor me is. Soms bekruipt je zo'n gevoel... Er zijn wat dingen voorgevallen waar ik van geschrokken ben, maar sinds kort is het weer zoals vanouds en spenderen we weer tijd met elkaar. We hebben elkaar gemist. Pfff ik weet het niet! Hij is complex, ik ben complex.

Waarom zijn gevoelens zo ingewikkeld :'(
Run.
  maandag 25 maart 2019 @ 16:59:34 #44
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185844748
Toeval bestaat inderdaad niet. Sommige dingen zijn voorbestemd om te moeten gebeuren.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185846551
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:04 schreef Sushilover het volgende:
nu zit ik thuis en is hij 11 dagen op vakantie met familie. bestaat niet? Of juist wel?
Wat voor familie? Zijn broers, oma's en opa's?

Of zijn vrouw en kinderen? Ik lees niet terug of hij zelf wel vrijgezel is? Detail, maar toch handig voor de beeldvorming...

Je zal niet de eerste zijn die jarenlang als minnares op plaats 2 komt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185846994
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:29 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Nou een leuke tijd, maar ook een erg minder leuke tijd. We hebben 3 weken geen contact gehad omdat ik dus niet weet of ik wel klaar ben voor een relatie of iets in die trant. En ook omdat ik dus niet weet of hij wel goed voor me is. Soms bekruipt je zo'n gevoel... Er zijn wat dingen voorgevallen waar ik van geschrokken ben, maar sinds kort is het weer zoals vanouds en spenderen we weer tijd met elkaar. We hebben elkaar gemist. Pfff ik weet het niet! Hij is complex, ik ben complex.

Waarom zijn gevoelens zo ingewikkeld :'(
Dit komt weer heel anders over dan de OP. Volgensmij heb je gewoon gevoelens maar hou je jezelf voor dat je rustig aan wil doen omdat je niet gekwetst wil worden. Maar kan er naast zitten.
pi_185847437
Puur technisch gezien bestaat toeval inderdaad niet.

Als je elke beweging en interactie van elk zuchtje wind en elk mens etc zou kunnen volgen tegelijkertijd (chaos theorie in a nutshell) zou je inzien dat niets echt toeval is.

Hoogstens een samenloop van omstandigheden waar je geen weet van had vooraf of tijdens het gebeuren.
pi_185848107
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:26 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Zeker een goed punt! Hier doelde ik ook een beetje op met te mooi om waar te zijn.. Maar vind het wel leuk dat ie me meteen appte toen ik thuis was en de dag erop belde en zelfs op vakantie contact met me houdt. Had ik allemaal niet verwacht. Dus daarom maar gewoon even aanzien!
Waarom al meteen seks na de eerste keer zien.
Je kent hem niet eens.
pi_185849762
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat voor familie? Zijn broers, oma's en opa's?

Of zijn vrouw en kinderen? Ik lees niet terug of hij zelf wel vrijgezel is? Detail, maar toch handig voor de beeldvorming...

Je zal niet de eerste zijn die jarenlang als minnares op plaats 2 komt...
Haha ja hij is wel vrijgezel! Heeft zelfs nog maar 1 relatie van anderhalf jaar gehad in zijn 36 jarige leven. En ik heb zijn broer, zusje en vader al ontmoet, dus daar ben ik niet bang voor ;) en hij was inderdaad op vakantie met zijn ouders, broer en zussen.
pi_185849799
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:19 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Waarom al meteen seks na de eerste keer zien.
Je kent hem niet eens.
Ja dat is voor iedereen anders. Ik zie seks vooral als een lust. Soms heb je een connectie/fysieke aantrekkingskracht met iemand die zo sterk binnenkomt dat je je niet kan inhouden en dan gebeurt het wel eens dat het meteen al seks is bij de eerste keer zien. Ben er niet heel trots op, dat niet.
pi_185849816
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:39 schreef Sushilover het volgende:
Ben er niet heel trots op, dat niet.
Snap dit gezeik niet hoor, emancipatie van vrouwen, aan mijn reet, vrouwen zitten zichzelf in de weg, niks glazen plafond.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185849819
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:18 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Dit komt weer heel anders over dan de OP. Volgensmij heb je gewoon gevoelens maar hou je jezelf voor dat je rustig aan wil doen omdat je niet gekwetst wil worden. Maar kan er naast zitten.
Klopt ik ben heel erg bang om gekwetst te worden. Maar ja gekwetst worden doe je eigenlijk altijd zelf he :')
pi_185849823
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:39 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ja dat is voor iedereen anders. Ik zie seks vooral als een lust. Soms heb je een connectie/fysieke aantrekkingskracht met iemand die zo sterk binnenkomt dat je je niet kan inhouden en dan gebeurt het wel eens dat het meteen al seks is bij de eerste keer zien. Ben er niet heel trots op, dat niet.
Heeft dat niet meerwaarde als je echt een relatie hoopt te krijgen,
Zometeen heb je het gedaan met iemand die je maar een paar keer hebt gezien.
Lijkt me ook weer zo wat.
pi_185849864
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 19:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Puur technisch gezien bestaat toeval inderdaad niet.

Als je elke beweging en interactie van elk zuchtje wind en elk mens etc zou kunnen volgen tegelijkertijd (chaos theorie in a nutshell) zou je inzien dat niets echt toeval is.

Hoogstens een samenloop van omstandigheden waar je geen weet van had vooraf of tijdens het gebeuren.
die misschien en hoger w(W)ezen als besluitplan heeft terwijl je dat niet wt ?
  maandag 25 maart 2019 @ 21:43:37 #55
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185849879
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:21 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Oh, vanwege het gebruik van het woord ‘partner’ ging ik er automatisch van uit dat het hier niet om een ‘vriend’ ging.

Mijn excuses.
Calm down partner :7


OT: ik gooi het wel op toeval maar dat maakt het niet minder tof.
  maandag 25 maart 2019 @ 21:45:13 #56
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185849911
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:41 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Heeft dat niet meerwaarde als je echt een relatie hoopt te krijgen,
Zometeen heb je het gedaan met iemand die je maar een paar keer hebt gezien.
Lijkt me ook weer zo wat.
Als er geen lange relatie in kan zitten heeft ze iig een tof weekend gehad.
pi_185849922
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:41 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Heeft dat niet meerwaarde als je echt een relatie hoopt te krijgen,
Zometeen heb je het gedaan met iemand die je maar een paar keer hebt gezien.
Lijkt me ook weer zo wat.
Ja dat klopt, maar ik kan het op dat moment niet tegen houden ofzo. Dus ja ik heb vaker seks gehad met iemand die ik maar een paar keer zag, maargoed, ik heb er van genoten op dat moment en de eventuele gevoelens komen later, of niet.
pi_185849930
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Als er geen lange relatie in kan zitten heeft ze iig een tof weekend gehad.
Als het uiteindelijk en leeg gevoel geeft ?
pi_185849955
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar ik kan het op dat moment niet tegen houden ofzo. Dus ja ik heb vaker seks gehad met iemand die ik maar een paar keer zag, maargoed, ik heb er van genoten op dat moment en de eventuele gevoelens komen later, of niet.
Het is wederzijds waarschijnlijk...
Je staat wel open voor vaste relaties ?
pi_185849970
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Als het uiteindelijk en leeg gevoel geeft ?
"We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone." ;)
pi_185850017
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:47 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Het is wederzijds waarschijnlijk...
Je staat wel open voor vaste relaties ?
Ik wil heel graag een vaste relatie. Ben ook ontzettend loyaal en graag samen met iemand. Maar mijn gevoelens en emoties worden zo heftig als ik echt verliefd word, dat ik in paniek raak en soms ergens zo een punt achter zet als het even niet gaat zoals ik het in mijn hoofd heb.
pi_185850056
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:50 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ik wil heel graag een vaste relatie. Ben ook ontzettend loyaal en graag samen met iemand. Maar mijn gevoelens en emoties worden zo heftig als ik echt verliefd word, dat ik in paniek raak en soms ergens zo een punt achter zet als het even niet gaat zoals ik het in mijn hoofd heb.
Zo zonde, ik heb dit ook btw.
pi_185850087
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:50 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ik wil heel graag een vaste relatie. Ben ook ontzettend loyaal en graag samen met iemand. Maar mijn gevoelens en emoties worden zo heftig als ik echt verliefd word, dat ik in paniek raak en soms ergens zo een punt achter zet als het even niet gaat zoals ik het in mijn hoofd heb.
Misschien veel in gesprek gaan met iemand ?
Je komt te weten wat voor boter je hebt in de kuip.
Ook wat hij later wil
pi_185850098
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:52 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Zo zonde, ik heb dit ook btw.
Is dat bindingsangst of verlatingsangst denk je?
  maandag 25 maart 2019 @ 21:55:10 #65
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185850129
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Als het uiteindelijk een leeg gevoel geeft ?
Je leven lang op zeker en veilig spelen geeft ook weinig voldoening. Ik mag hopen dat wanneer ik voor ik de pijp uit ga niet terugkijk op een leven vol niet gepakte kansen. En nee ik heb het niet over dom rondneuken maar ook over bv iets moois opbouwen met iemand waar vanaf moment 1 de vonken er al van af vliegen.
pi_185850139
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:53 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Is dat bindingsangst of verlatingsangst denk je?
Bij mij meer verlatingsangst. Ben persoonlijk bang om iemand kwijt te raken als ik me ga hechten. Heb het niet met vrienden, maar wel met scharrels/relaties/vriendinnen.
pi_185850257
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:39 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ja dat is voor iedereen anders. Ik zie seks vooral als een lust. Soms heb je een connectie/fysieke aantrekkingskracht met iemand die zo sterk binnenkomt dat je je niet kan inhouden en dan gebeurt het wel eens dat het meteen al seks is bij de eerste keer zien. Ben er niet heel trots op, dat niet.
Laat hem joh, die rukker is gewoon jaloers..

Dat soort vragen serieus nemen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185850291
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Laat hem joh, die rukker is gewoon jaloers..

Dat soort vragen serieus nemen :')
Haha echt hé
pi_185850319
Wel rubbertje gebruikt hoop ik? Alhoewel ik dat bij 6 keer op een dag betwijfel.
pi_185850452
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:02 schreef Cockwhale het volgende:
Wel rubbertje gebruikt hoop ik? Alhoewel ik dat bij 6 keer op een dag betwijfel.
Eerste 2 keer wel, bij de derde keer ging het mis en hebben we meteen afgesproken ons beide te laten testen na 2/3 weken en gelukkig hadden we beide niets! Kan zo snel mis gaan pfff. Condooms zijn ook gewoon ruk. Gaan snel kapot en het geklungel is zo'n dealbreaker. Maargoed wel nodig!
  maandag 25 maart 2019 @ 22:08:35 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185850476
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:07 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Eerste 2 keer wel, bij de derde keer ging het mis en hebben we meteen afgesproken ons beide te laten testen na 2/3 weken en gelukkig hadden we beide niets! Kan zo snel mis gaan pfff. Condooms zijn ook gewoon ruk. Gaan snel kapot en het geklungel is zo'n dealbreaker. Maargoed wel nodig!
Moodkiller, geen dealbreaker.
The love you take is equal to the love you make.
pi_185850845
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je leven lang op zeker en veilig spelen geeft ook weinig voldoening. Ik mag hopen dat wanneer ik voor ik de pijp uit ga niet terugkijk op een leven vol niet gepakte kansen. En nee ik heb het niet over dom rondneuken maar ook over bv iets moois opbouwen met iemand waar vanaf moment 1 de vonken er al van af vliegen.
Dat is ook waardevol maar dan ben je er ook samen voor gegaan.
pi_185850872
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:01 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Haha echt hé
Ok.
pi_185851000
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moodkiller, geen dealbreaker.
Hahaha oeps ja dat bedoelde ik!!!
pi_185854079
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:42 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

die misschien en hoger w(W)ezen als besluitplan heeft terwijl je dat niet wt ?
Gezien quantum mechanica eigenlijk zo'n beetje alles toelaat, why not.

Maar dat acht ik dan weer onwaarschijnlijk persoonlijk.
pi_185854649
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:07 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Eerste 2 keer wel, bij de derde keer ging het mis en hebben we meteen afgesproken ons beide te laten testen na 2/3 weken en gelukkig hadden we beide niets! Kan zo snel mis gaan pfff. Condooms zijn ook gewoon ruk. Gaan snel kapot en het geklungel is zo'n dealbreaker. Maargoed wel nodig!
Oh dus 6 keer was zwaar overdreven. Of die andere 3 keer zonder?
pi_185854655
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar ik kan het op dat moment niet tegen houden ofzo. Dus ja ik heb vaker seks gehad met iemand die ik maar een paar keer zag, maargoed, ik heb er van genoten op dat moment en de eventuele gevoelens komen later, of niet.
Goede houding! :)
pi_185867890
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Calm down partner :7


OT: ik gooi het wel op toeval maar dat maakt het niet minder tof.


Calma, calma, calma! :D
  FOK!fotograaf dinsdag 26 maart 2019 @ 22:47:33 #79
364681 over_hedge
pi_185868064
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:04 schreef Sushilover het volgende:
Laatst was ik in een supermarkt in de grote stad Amsterdam en daar kwam ik een super knappe man tegen en we hadden oogcontact en (ik dacht vast alleen van mijn kant)
Hoe kan je precies oogcontact hebben wat maar van 1 kant komt?

Oh en ja het is toeval. Dat is namelijk nou precies wat toeval is. Oh en als hij in de zelfde supermarkt komt, dan zal hij waarschijnlijk wel in de buurt wonen. Want je gaat niet naar een supermarkt die heel ver weg is (over het algemeen) Dus dat maakt de kans sowieso alweer een stuk groter.

En die man zal vast ongeveer van je leeftijd zijn. Zelfde als je vriendengroep. Dat maakt de kans alweer groter dat hij je vrienden ook kent. Dus maakt het al weer wat minder toevallig.

Maar ach je kan ook geloven dat het het lot is.. Klinkt romantischer. Maar bs is het natuurlijk wel. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_185868242
Het is toeval in de zin van dat het geen vooropgezet plan is. Maar toeval is simpelweg dat wat IS, maar vanuit ons perspectief onwaarschijnlijk lijkt.
pi_185868776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoe kan je precies oogcontact hebben wat maar van 1 kant komt?

Oh en ja het is toeval. Dat is namelijk nou precies wat toeval is. Oh en als hij in de zelfde supermarkt komt, dan zal hij waarschijnlijk wel in de buurt wonen. Want je gaat niet naar een supermarkt die heel ver weg is (over het algemeen) Dus dat maakt de kans sowieso alweer een stuk groter.

En die man zal vast ongeveer van je leeftijd zijn. Zelfde als je vriendengroep. Dat maakt de kans alweer groter dat hij je vrienden ook kent. Dus maakt het al weer wat minder toevallig.

Maar ach je kan ook geloven dat het het lot is.. Klinkt romantischer. Maar bs is het natuurlijk wel. :P
Vast alleen van mijn kant: een sparkle. Niet het oogcontact alleen van mij ;) we keken elkaar beide in de ogen aan. En hij is 8 jaar ouder en ik kende zijn vrienden niet en hij de mijne niet. Maar hij woont inderdaad wel in de buurt! En het feestje waar we elkaar tegen kwamen was voor ons beide dus ongeveer 20 minuten fietsen haha
pi_185870509
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 23:28 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Vast alleen van mijn kant: een sparkle. Niet het oogcontact alleen van mij ;) we keken elkaar beide in de ogen aan. En hij is 8 jaar ouder en ik kende zijn vrienden niet en hij de mijne niet. Maar hij woont inderdaad wel in de buurt! En het feestje waar we elkaar tegen kwamen was voor ons beide dus ongeveer 20 minuten fietsen haha
Hebben jullie al samen sushi gegeten?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185870800
quote:
5s.gif Op woensdag 27 maart 2019 07:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hebben jullie al samen sushi gegeten?
Dat lust ie niet, maar wat is de grap daar achter? 😂
pi_185870826
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:55 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Bij mij meer verlatingsangst. Ben persoonlijk bang om iemand kwijt te raken als ik me ga hechten. Heb het niet met vrienden, maar wel met scharrels/relaties/vriendinnen.
Ja precies hetzelfde bij mij. Vrienden kan ik zo 2 weken niet zien, maar als ik verliefd ben, ben ik het liefst elke dag bij diegene. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Benieuwd of dit in elke leeftijdscategorie voorkomt..
  Spellchecker woensdag 27 maart 2019 @ 08:30:13 #85
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185870915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 08:18 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Dat lust ie niet, maar wat is de grap daar achter? 😂
Dat snap ik nou ook helemaal niet 8)7
pi_185872725
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 08:18 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Dat lust ie niet, maar wat is de grap daar achter? 😂
Eh, je noemt jezelf sushi lover?? Dus dan verwacht ik ook dat jullie met zijn 2en dan sushi gaan eten. Jammer dat hij dat niet lust :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185873128
quote:
3s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Eh, je noemt jezelf sushi lover?? Dus dan verwacht ik ook dat jullie met zijn 2en dan sushi gaan eten. Jammer dat hij dat niet lust :{
Ohh hahaha ja helaas! Ik vind het super lekker, maar hij lust helaas geen vis. Maar gelukkig heb ik veel vriendinnen die het eten.
pi_185882295
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 08:20 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ja precies hetzelfde bij mij. Vrienden kan ik zo 2 weken niet zien, maar als ik verliefd ben, ben ik het liefst elke dag bij diegene. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Benieuwd of dit in elke leeftijdscategorie voorkomt..
Ik ben 23 en jij?
pi_185888573
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 19:06 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Ik ben 23 en jij?
31!
pi_185891415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:02 schreef Sushilover het volgende:

[..]

31!
Dan zal het niet aan de fase liggen.


Ik vraag me altijd af hoe het zou werken als beide partijen hier last van hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')