abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184613162
ik heb geen idee wat ik vooruit ben gegaan, door wisselende uren per maand klote te zien hoe het zit!!!
pi_184613211
oww en barrel gefeli, hoop dat je een toffe dag hebt
pi_184613267
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat hij uitspreekt wat vele restauranthouders vinden. Tactvol is het niet, verstandig denk ik ook niet.
Zaak is zijn eigen ding en hij stelt duidelijk prijs op aandacht voor elkaar en eten.

Heb er ook een bloedhekel aan, laatst met 6 mensen uiteten, lagen 5 mobieltjes op tafel en er werd mee geappt, op insta en fb gekeken.
Ik denk dat veel restauranthouders gewoon een volle tent willen hebben, wat hebben zij er nou last van. Fatsoen voor je tafelgenoten of andere mensen in het restaurant snap ik wel. Maar als ik even wil appen, lekker boeiend.
pi_184613288
Ik kijk ook wel eens op mijn mobiel als ik met g uit eten ben. Hij trouwens ook, totaal geen problemen mee. We spreken elkaar 24/7, dus je bent soms ook wel eens uitgelult en dan is er niks met ff iets opzoeken of bekijken. (meestal doen we dat dan nog samen ook).
Moet iedereen gewoon lekker zelf weten.
Alleen in gezelschap van collega's of familie of zo is het natuurlijk niezo gezellie. Dan doe ik het ook niet.
pi_184613350
Of als de ander naar de toilet is. _O_ Weet zonder telefoon nooit wat ik moet doen.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 14:33:37 #210
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184613372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk ook wel eens op mijn mobiel als ik met g uit eten ben. Hij trouwens ook, totaal geen problemen mee. We spreken elkaar 24/7, dus je bent soms ook wel eens uitgelult en dan is er niks met ff iets opzoeken of bekijken. (meestal doen we dat dan nog samen ook).
Moet iedereen gewoon lekker zelf weten.
Alleen in gezelschap van collega's of familie of zo is het natuurlijk niezo gezellie. Dan doe ik het ook niet.
Mijn ervaring is dat het in veel gezelschappen onderdeel van sociale proces is. Spontaan dingen opzoeken en laten die ter sprake komen etc. Echt volslagen onzin dat smartphones op tafel het perse ongezellig maken. Hoor het over de trein ook, maar verschil met vroeger is vooral dat hoofd in de telefoon zit ipv in een krant.

Het hoort bij deze tijd, meeste mensen kunnen daar prima normaal mee omgaan.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184613476
Ik vind quilty pleasures, zeker zo met restjes sneeuw buiten, toch wel de snoezigste taalblunder. Een blunder met een dekentje! O+ :9
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 januari 2019 @ 14:40:25 #212
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184613482
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:32 schreef Myraela het volgende:
Of als de ander naar de toilet is. _O_ Weet zonder telefoon nooit wat ik moet doen.
Ik ben nog van de generatie dat er ooit geen telefoons waren.
Dan ging je gewoon uit het raam kijken.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184613545
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:32 schreef Myraela het volgende:
Of als de ander naar de toilet is. _O_ Weet zonder telefoon nooit wat ik moet doen.
Dit ja! Zonder me te al teveel te ergeren aan de gewoontes van andere mensen hou ik persoonlijk mijn telefoon altijd in mijn broekzak als ik met een ander ergens eet, maar zodra (in een tweepersoonssituatie) de ander oppert "Ik ga even naar het toi.." heb ik al zestien tabbladen open op mijn mobiel :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_184613579
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben nog van de generatie dat er ooit geen telefoons waren.
Dan ging je gewoon uit het raam kijken. flirten met de meest doenbare in het blikveld
Fixed :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_184613590
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:40 schreef Kreator het volgende:
Ik ben nog van de generatie dat er ooit geen telefoons waren.
Dan ging je gewoon uit het raam kijken.
pi_184613596
Nieuwe huis is schoon. Redelijk in ieder geval
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184613607
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Nieuwe huis is schoon. Redelijk in ieder geval
*applausje*
Zo productief, zo vlotjes aan de slag voor een hyperrappe verhuizing! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_184613658
Ooooh! De postbode bracht ook een kaartje van annex! Lief!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184613683
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:50 schreef Lonaa het volgende:
Ooooh! De postbode bracht ook een kaartje van annex! Lief!
Ja, adresupdate graag! Voor.. Dingen! *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_184613703
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Kaatje, nu moet ik huilen. Wat ontzettend lief!!
Geniet ervan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184613707
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:40 schreef Kreator het volgende:

Ik ben nog van de generatie dat er ooit geen telefoons waren.
Dan ging je gewoon uit het raam kijken.
Dinosaurus :B
pi_184613747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben er nog niet geweest, maar wat een verademing is dit

https://www.gelderlander.(...)thuis-eten~a5ecc41c/
Ik vind een kinderhater die geen rekening wil houden met mensen die om wat voor reden dan ook geen vlees eten wel een dusdanig onsympathiek iemand dat ik daar gewoon niet wil eten. Dat met mobiele telefoons los je maar zelf op met je eigen tafel. Wat kan het jou schelen wat andere tafels doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184613803
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:40 schreef minilot het volgende:
Ik vind quilty pleasures, zeker zo met restjes sneeuw buiten, toch wel de snoezigste taalblunder. Een blunder met een dekentje! O+ :9
Ik snap Krea's opmerking nu pas.... :') :@
pi_184614028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat hij uitspreekt wat vele restauranthouders vinden. Tactvol is het niet, verstandig denk ik ook niet.
Zaak is zijn eigen ding en hij stelt duidelijk prijs op aandacht voor elkaar en eten.

Heb er ook een bloedhekel aan, laatst met 6 mensen uiteten, lagen 5 mobieltjes op tafel en er werd mee geappt, op insta en fb gekeken.
Maar waarom moet een restauranthouder dan regels opstellen? Waarom spreek jij je tafelgenoten niet aan? Want tot dusver hoor ik vooral jouw frustratie, die deze restauranthouder toevallig ook deelt.

Je zult er als klant vast niet alleen instaan, maar als een ander in regeltjes moet vervatten wat je zelf niet kunt/durft/wil uitspreken dan is dat best treurig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184614054
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Nieuwe huis is schoon. Redelijk in ieder geval
Goed bezig! Bijna over *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 25 januari 2019 @ 15:20:16 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184614131
over het algemeen ga ik naar restaurants waar geen kinderen rond rennen. als ik naar een "kinder restaurant"ga dan heb ik me daar bij neer te leggen.

Wat betreft telefoons maakt het mij niet uit dat mensen ze ze aan tafel hebben, zolang ze maar het geluid uit hebben en zolang het het gesprek niet stoort.. ( ik had ooit een vriendin die midden in een gesprek een (niet urgent, ik heb het gevraagd) WA bericht ging beantwoorden.. dat vind ik wel een beetje minachting van je gesprekspartner.. zij is dus geen vriendin meer.

en wat zou er gebeuren met het "van snackbar tot sterrentent" topic als we geen telefoon meer mogen meenemen :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 25 januari 2019 @ 15:23:12 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184614181
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:20 schreef Barreltje het volgende:

en wat zou er gebeuren met het "van snackbar tot sterrentent" topic als we geen telefoon meer mogen meenemen :?
Ik maak mijn foto's daarvoor en voor onze eigen restaurantsite met een klein cameraatje. Bijna nooit met de telefoon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 januari 2019 @ 15:24:55 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184614216
ik heb niet eens meer een losse camera geloof ik..
ja ergens in de kast ligt nog zo'n Spiegel reflex ding .. maar die is al 2 jaar niet meer gebruikt vermoed ik :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184614222
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:20 schreef Barreltje het volgende:
over het algemeen ga ik naar restaurants waar geen kinderen rond rennen. als ik naar een "kinder restaurant"ga dan heb ik me daar bij neer te leggen.

Wat betreft telefoons maakt het mij niet uit dat mensen ze ze aan tafel hebben, zolang ze maar het geluid uit hebben en zolang het het gesprek niet stoort.. ( ik had ooit een vriendin die midden in een gesprek een (niet urgent, ik heb het gevraagd) WA bericht ging beantwoorden.. dat vind ik wel een beetje minachting van je gesprekspartner.. zij is dus geen vriendin meer.

en wat zou er gebeuren met het "van snackbar tot sterrentent" topic als we geen telefoon meer mogen meenemen :?
Ja, dat! Ik weet niet of het de vriendschap zou beëindigen, dan moet er meer spelen, maar dan zeg ik er wel wat van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184614257
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik maak mijn foto's daarvoor en voor onze eigen restaurantsite met een klein cameraatje. Bijna nooit met de telefoon.
Ik gewoon met telefoon. Twee seconden nodig en klaar.
Maar altijd eerst aandacht voor het gerecht en de uitleg. Sommige tafelgenoten maken daarna nog hele composities van bord en tafel, maar dan begin ik te eten. Ga mijn eten er niet koud voor laten worden. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184614416
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben nog van de generatie dat er ooit geen telefoons waren.
Dan ging je gewoon uit het raam kijken.
En je ongemakkelijk voelen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184614691
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En je ongemakkelijk voelen.
echt? nooit gehad, mensen kijken is tofefr dan scherm van telefoon in mijn beleving, als ik dat doe altijd idee dat ik om me heen dingen mis
pi_184615082
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik gewoon met telefoon. Twee seconden nodig en klaar.
Maar altijd eerst aandacht voor het gerecht en de uitleg. Sommige tafelgenoten maken daarna nog hele composities van bord en tafel, maar dan begin ik te eten. Ga mijn eten er niet koud voor laten worden. :7
Zo doen wij het ook idd, Rustig de uitleg afwachten en als ze weglopen even een fotootje.
Niemand kijkt er meer vanop. Soms zetten we het bord nog ff iets anders neer ivm het licht maar thats it.
Druk maken over peanuts!

En dan nu:
Is het al 17 uur :B
pi_184615183
Ik kom toch net een geinige functie tegen! Men zoekt ondernemers/examinatoren om de praktijkopdrachten van de hbo opleiding entrepeneurship te beoordelen. Lijkt me leuk om te doen en de verdiensten zijn ook leuk.
Spoilers!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 16:22:45 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184615319
Pfoe. Dat was me het middagje werken bij Caprera wel. Telefoon heeft geen moment stil gestaan met vragen over de kaartverkoop.
Klaar nu.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184615336
Oh, kaatje, dat restaurant wat jij een verademing vindt in Arnhem? Je kan er ook niet gaan eten met dikkere mensen, want daar hebben ze denk ik ook een hekel aan als ik naar de foto in de Volkskrant kijk. Die passen niet in die stoelen :+

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 25 januari 2019 @ 16:26:49 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184615397
Die restauranthouder wordt nu live gebeld door Ruud de Wild van NPOradio2.
Oh nee, het gaat er wel over, maar het is een etiquette deskundige die ze daar over ondervragen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184615647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, kaatje, dat restaurant wat jij een verademing vindt in Arnhem? Je kan er ook niet gaan eten met dikkere mensen, want daar hebben ze denk ik ook een hekel aan als ik naar de foto in de Volkskrant kijk. Die passen niet in die stoelen :+

[ afbeelding ]
Maar ze schrijven ook dat je niet mag klagen over de kleine stoelen en tafels, dat hoort er nou eenmaal bij!
pi_184615696
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh, kaatje, dat restaurant wat jij een verademing vindt in Arnhem? Je kan er ook niet gaan eten met dikkere mensen, want daar hebben ze denk ik ook een hekel aan als ik naar de foto in de Volkskrant kijk. Die passen niet in die stoelen :+

[ afbeelding ]
_O- _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 25 januari 2019 @ 16:44:15 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184615726
Barrel, van harte gefeliciteerd jong ding!

Zo, wij gaan naar de hoofdstad van Drenthe
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_184615760
En dan een beetje interessant je tafel indekken met glazen en servetten in ringen maar wel placemats hebben :')

Die trouwens niet kloppen qua tekst (ik keek nog eens naar de foto in de link naar het artikel).
Wat hebben we niet: vega, glutenvrij chocomel etc
Wat doen we wel: zelf wijn inschenken, zelf water inschenken, lang tafelen etc
Wat doen we niet: telefoon aan tafel, mekkeren over de kleine stoelen etc.

Ik snap niet meer wie ‘we’ zijn :? :')

Als je je toko zo elitair wil maken, doe dat dan ook met passend taalgebruik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 25 januari 2019 @ 16:47:07 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184615767
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, wij gaan naar de hoofdstad van Drenthe
Opletten. Code oranje!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184615793
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
En dan een beetje interessant je tafel indekken met glazen en servetten in ringen maar wel placemats hebben :')

Die trouwens niet kloppen qua tekst (ik keek nog eens naar de foto in de link naar het artikel).
Wat hebben we niet: vega, glutenvrij chocomel etc
Wat doen we wel: zelf wijn inschenken, zelf water inschenken, lang tafelen etc
Wat doen we niet: telefoon aan tafel, mekkeren over de kleine stoelen etc.

Ik snap niet meer wie ‘we’ zijn :? :')

Als je je toko zo elitair wil maken, doe dat dan ook met passend taalgebruik.
Ik vond placemats ook behoorlijk eetcafé, pannenkoekenhuis :') Niks mis met die twee, maar doe dan niet alsof je een chique restaurant bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184615813
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:47 schreef golfer het volgende:

Opletten. Code oranje!
Het sneeuwt hier :Y Sinds dinsdagavond is het ook wit gebleven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184615841
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het sneeuwt hier :Y Sinds dinsdagavond is het ook wit gebleven.
hier regen en eindelijk de ijspegels weg ..... ben alleen bang dat het over een uur of 3 weeer gaat vriezen en dan is alles 1 ijsbaan dus
pi_184615861
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:51 schreef liedetector het volgende:

hier regen en eindelijk de ijspegels weg ..... ben alleen bang dat het over een uur of 3 weeer gaat vriezen en dan is alles 1 ijsbaan dus
Oh, dat is niet fijn! Dan kan je beter sneeuw hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184615870
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:11 schreef golfer het volgende:
Kaartverkoop nieuwe seizoen Caprera is begonnen.
Edwin Eversband en Theo Maassen meteen al binnen 20 minuten uitverkocht. ;)
#neveragain
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184615886
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het sneeuwt hier :Y Sinds dinsdagavond is het ook wit gebleven.
Ik wil het O+

Hier nog wit maar het smelt wel al weg ;(
Maar eens kijken wat het weer morgenochtend doet als ik de dorpjes in mag voor het werk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184615899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat is niet fijn! Dan kan je beter sneeuw hebben.
dat denk ik ook...geloof dat ik mijn schoenijzers ga opzoeken en morgen de wekker wat eerder zet en een lekkere wandeling ga maken
pi_184615919
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik wil het O+

Hier nog wit maar het smelt wel al weg ;(
Maar eens kijken wat het weer morgenochtend doet als ik de dorpjes in mag voor het werk.
Ik zie net dat het hier nog wel onder nul is, maar vanaf nu gaat de temperatuur ook stijgen tot 5 graden boven nul morgen :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 januari 2019 @ 16:56:14 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184615950
VN 1 graad en regen naar - 1 en sneeuw. Helemaal wit in Enschede.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184615981
Eindelijk het potje caramel saus uit frankrijk gebruikt in dit recept.
Was wel slim geweest als ik het potje had omgeroerd voordat ik het uit goot over de shortcake.
https://binnenstebuiten.k(...)ramel-shortcakeStaat in de koelkast en nog niet geproefd.

Zijn jouw taarten gelukt, Barrel?
Krijg je zo veel verjaarsbezoek. 👍
pi_184616021
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het komt op mij vooral over als hipster ikkeikkeikke. Gaat hij straks ook nog verplichte gespreksonderwerpen op zijn placemats zetten?
Eens met de telefoon etiquette hoor, maar mogen gasten ook nog een beetje zelf bepalen hoe ze hun avond doorbrengen? Zonder andere gasten te storen natuurlijk. Hij komt als klant vast in andere restaurants/lunchrooms dan ik want al die drama’s met telefoons, kinderen en whatsnot maak ik nauwelijks mee.

En geen vega doen ‘omdat je er niks mee hebt’. Ja, hij is wel duidelijk, maar als ondernemer beperk je daardoor wel je aanbod en loop je klanten mis. Of dat nu zo slim is?
Beter duidelijk zijn naar vega's. Vorige week een recensie in vkmag van een behoorlijk prijzig restaurant waarbij ze de volle prijs rekenden voor vegagerechten. Nou ja, voor zover je een standaard gerecht waar al het vlees gewoon is weggelaten een gerecht kunt noemen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184616063
Wel helemaal negentig cent verbrast aan een puik prentenboek en een pastelgeel blikken dienblaadje. *) #kringloopwinkelpret



-> https://www.amazon.com/Aunt-Nancy-Old-Man-Trouble Heh, nieuw dertig dollar!

&



[ Bericht 6% gewijzigd door minilot op 25-01-2019 17:07:16 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_184616079
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

HIj is te streng ja, maar hij heeft (vind ik) best gelijk. Als je soms rondkijkt in een restaurant praat niemand meer met elkaar maar kijkt steeds op de telefoon. En dan heb je als kok iets moois gemaakt en men schuift het ongezien naar binnen. En rondhollende kinderen vind ik ook bloedirritant (tenzij pannenkoekenhuis)
Herken ik niet. Zit te denken aan de laatste keren dat ik zelf echt uit eten ging (itt happie eten) en daar zag je echt wel telefoon, maar vooral geanimeerde gesprekken en genieten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')