abonnement Unibet Coolblue
pi_184599109
Hi allemaal!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb nu bijna een jaar met mijn vriend. We hebben sinds kort ons eigen huisje waar we veel aan hebben moeten klussen. Hij is schilder en heeft zijn eigen bedrijf. Voordat we ons huisje kregen viel me al op aan hem dat hij doordeweeks vaak chagrijnig is en in het weekend hartstikke vrolijk. Ik ben eigenlijk nooit chagrijnig en altijd opgewekt.

Tijdens de verbouwing heb ik hem echt leren kennen. Om de aller kleinste dingen schoot hij al uit zijn slof. Er hoeft maar iets in de weg te staan waar hij tegen aan stoot en hij schopt er al tegen aan. Als iets niet lukt begint hij enorm te schelden en met dingen te gooien. Je kan wel stellen dat hij een erg kort lontje heeft. Hij zal verder nooit boos op mij worden, maar als er iets niet lukt of er zit iets tegen dan zit ik wel de rest van de dag opgescheept met een chagrijn.

Ik vroeg laatst ook aan hem van hoe gaat dat dan bij jou op jouw klussen? Zegt hij ja gaat precies hetzelfde als thuis alleen laat ik het dan niet aan de klant merken. Nou pff gelukkig moest er nog eens bijkomen! Ergens denk ik dat klussen/schilderen gewoon niks voor hem is. Ik ben er ook wel achter gekomen dat hij zelf zijn grootste vijand is. Klein voorbeeldje: hij was bezig thuis met de muren spuiten(schilderen) en ineens hoor ik hem schelden. Ik loop er naar toe en vraag wat er is zegt hij dat hij een paar stopcontacten is vergeten af te plakken.

Ik ben het gewoon zat dat hij vaak chagrijnig is en zo snel boos wordt. Hij laat het ook gewoon merken waar mijn zussen en vriendinnen bij zijn. Die snappen niet dat ik daarmee overweg kan. Ik wil simpelweg ook niet zo’n vader voor mijn kinderen later. Ik heb zelf een aggresieve vader met een kort lontje gehad. Ik heb ook tegen mijn vriend dit verteld en dat als hij zo boos wordt, Ik bang word omdat mijn vader ook zo was. Helaas houd hij daar geen rekening mee.

Wat kan ik doen? En hoe kan ik het beste hiermee omgaan?

Thnx voor het lezen!
pi_184599165
Dat hoort een beetje bij het IQ en EQ van een schilder.
Je zal wel denken dat je hem kan veranderen, maar dat kan je toch niet.
Na een hoop ellende ga je over twee jaar uit elkaar wanneer je tot dezelfde conclusie bent gekomen.
*bron: levenservaring
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  PR/Manusje van alles donderdag 24 januari 2019 @ 19:45:12 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_184599184
Afscheid nemen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_184599321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:44 schreef Roces18 het volgende:
Dat hoort een beetje bij het IQ en EQ van een schilder.
Je zal wel denken dat je hem kan veranderen, maar dat kan je toch niet.
Na een hoop ellende ga je over twee jaar uit elkaar wanneer je tot dezelfde conclusie bent gekomen.
*bron: levenservaring
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik ken echt heel erg veel schilders en die zijn echt niet zo..
pi_184599337
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:51 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Ik ken echt heel erg veel schilders en die zijn echt niet zo..
*bron levenservaring
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184599350
Gaat hij wel op tijd z'n nest in, drinkt hij geen liters koffie en slikt hij eventueel vitamine D tegen de winterblues?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184599370
Verder wel eens met het bovenstaande, jij kan er niet tegen dat hij zo is en hij gaat niet veranderen, dus jullie passen gewoon niet bij elkaar. De volgende keer iemand wat beter leren kennen voordat je gaat samenwonen.
  Spellchecker donderdag 24 januari 2019 @ 19:54:03 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184599380
quote:
Ik wil simpelweg ook niet zo’n vader voor mijn kinderen later. Ik heb zelf een aggresieve vader met een kort lontje gehad. Ik heb ook tegen mijn vriend dit verteld en dat als hij zo boos wordt, Ik bang word omdat mijn vader ook zo was.
Zie je vaak dat mensen een partner "kiezen" met hetzelfde karakter als een van de ouders .....

Ik zou wegwezen TS .....

Sterkte.
pi_184599398
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:51 schreef Roces18 het volgende:

[..]

*bron levenservaring
Ik ken een hele hoop schilders, zo'n beetje alle mannen in mijn schoonfamilie zijn schilder, mijn vriend is schilder en een hoop vrienden en kennissen van ons zijn schilder. En die zijn echt niet zo..
pi_184599600
Is ook een stukje gewoonte. En als hij zelf het probleem niet ziet gaat het niet zomaar veranderen.
pi_184599613
Is erfelijk. Heb ook er last van en het komt eigenlijk in mijn hele familie voor. Zullen vast ook andere factoren meespelen. Als hij vrolijk is, is hij waarschijnlijk ook erg vrolijk. Een soort emotionele hooggevoeligheid.
pi_184599699
-kap hier eens mee-

[ Bericht 71% gewijzigd door CoolGuy op 25-01-2019 09:13:26 ]
pi_184600531
Je hebt bijna een jaar een vriend, wat boeit het? Je kan toch gewoon een ander nemen? Is niet grappig bedoeld. Heb genoeg exen gehad en blijf juist toch ook niet bij de chagrijn van hen. Wat is het probleem?
  donderdag 24 januari 2019 @ 21:47:41 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184601671
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:53 schreef madam-april het volgende:
Verder wel eens met het bovenstaande, jij kan er niet tegen dat hij zo is en hij gaat niet veranderen, dus jullie passen gewoon niet bij elkaar. De volgende keer iemand wat beter leren kennen voordat je gaat samenwonen.
Sluit ik me bij aan.
  Vis een optie? donderdag 24 januari 2019 @ 23:13:33 #15
70532 loveli
N
pi_184603788
Het zit niet in z'n karakter, het is een slechte gewoonte. Hij kan zich wel inhouden bij klanten, maar niet bij jou. Misschien moet hij z'n prioriteiten eens heroverwegen.
crap in = crap out
  donderdag 24 januari 2019 @ 23:20:51 #16
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_184603966
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:13 schreef loveli het volgende:
Het zit niet in z'n karakter, het is een slechte gewoonte. Hij kan zich wel inhouden bij klanten, maar niet bij jou. Misschien moet hij z'n prioriteiten eens heroverwegen.
Misschien moet TS haar prioriteiten eens heroverwegen...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_184604072
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:13 schreef loveli het volgende:
Het zit niet in z'n karakter, het is een slechte gewoonte. Hij kan zich wel inhouden bij klanten, maar niet bij jou. Misschien moet hij z'n prioriteiten eens heroverwegen.
Hij heeft een kort lontje, alleen op zijn werk, waar hij zich professioneel dient te gedragen, uit hij dat niet. Thuis kan hij zichzelf zijn, hoeft hij geen rekening te houden met klanten, dus daar uit hij het wel.
  donderdag 24 januari 2019 @ 23:32:02 #18
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_184604278
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik ken een hele hoop schilders, zo'n beetje alle mannen in mijn schoonfamilie zijn schilder, mijn vriend is schilder en een hoop vrienden en kennissen van ons zijn schilder. En die zijn echt niet zo..
Woon je in Volendam?
pi_184604344
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:32 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Woon je in Volendam?
:') nee
pi_184606643
Het is simpel: jij wil geen partner die dit gedrag vertoont en hij stopt niet met dit gedrag.

Dan ga je uit elkaar.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 07:09:54 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184606748
Ik denk dat ze bij hem blijft :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184607049
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 23:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij heeft een kort lontje, alleen op zijn werk, waar hij zich professioneel dient te gedragen, uit hij dat niet. Thuis kan hij zichzelf zijn, hoeft hij geen rekening te houden met klanten, dus daar uit hij het wel.
Sterker nog, ik denk dat ie daardoor zijn frustraties bij klanten loopt op te kroppen en dan thuis alles op TS of op zijn kluswerk thuis afreageert.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Spellchecker vrijdag 25 januari 2019 @ 08:01:06 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184607072
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 07:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Sterker nog, ik denk dat ie daardoor zijn frustraties bij klanten loopt op te kroppen en dan thuis alles op TS of op zijn kluswerk thuis afreageert.
Dat was misschien bij haar vader ook het geval. Maar typisch dat mensen vaak een partner kiezen die dezelfde eigenschap heeft als een van de ouders.
pi_184607269
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:01 schreef maily het volgende:

Dat was misschien bij haar vader ook het geval. Maar typisch dat mensen vaak een partner kiezen die dezelfde eigenschap heeft als een van de ouders.
Bekend = veilig.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 08:33:27 #25
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_184607315
TS heeft haar eigen vraag al eigenlijk beantwoord in haar OP.

Nu is het alleen een kwestie van eerlijk tegen jezelf zijn.

Heel hard gezegd als hij zich wel kan inhouden bij klanten maar bij jou en mensen uit jouw omgeving niet, zegt mij genoeg.

En hij gedraagt zich nu op deze manier zonder kind(eren). De situatie wordt niet makkelijker met kind(eren).
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:48:06 #26
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184612520
Praten en praten en proberen te overtuigen dat het anders moet bij hem anders zie jij geen toekomst samen. Dat is toch de waarheid en strekking? overleg dat dus goed.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:44 schreef Roces18 het volgende:
Dat hoort een beetje bij het IQ en EQ van een schilder.
Je zal wel denken dat je hem kan veranderen, maar dat kan je toch niet.
Na een hoop ellende ga je over twee jaar uit elkaar wanneer je tot dezelfde conclusie bent gekomen.
*bron: levenservaring
Jezus wat slecht :') wel gelachen tho.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_184669787
Even in de spoiler wegens herkenning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184669996
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:41 schreef Flower013 het volgende:
Helaas houd hij daar geen rekening mee.
Dan moet dat ook gevolgen hebben...

Dat hij bv bij klanten erop let dit te verhullen is voornamelijk omdat hij weet dat dat direkt gevolgen kan hebben, bv dat klanten niet meer van zn diensten gebruik willen maken en/of de samenwerking beeindigen...

dat bewijst ook dat zijn gedrag best stuurbaar is, maar hij moet dan wel direkt merken dat zijn gedrag niet kan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 11:42:15 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184670093
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:20 schreef Schanu het volgende:
Even in de spoiler wegens herkenning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt me echt geen gezonde situatie voor je. Ik snap wel waarom je in het huwelijk blijft, maar, denk je écht dat dat het beste is?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184670246
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit lijkt me echt geen gezonde situatie voor je. Ik snap wel waarom je in het huwelijk blijft, maar, denk je écht dat dat het beste is?
Soms twijfel ik, dus ik snap je reactie. Maar het zijn in mijn geval 'slechts' momenten, ik hou teveel van haar en we hebben het verder te mooi samen om die momenten te laten leiden tot definitieve beslissingen over ons huwelijk :)
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 11:52:36 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184670270
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:51 schreef Schanu het volgende:

[..]

Soms twijfel ik, dus ik snap je reactie. Maar het zijn in mijn geval 'slechts' momenten, ik hou teveel van haar en we hebben het verder te mooi samen om die momenten te laten leiden tot definitieve beslissingen over ons huwelijk :)
Hm. Ik heb hier een hele andere mening over, maar het topic gaat niet over jou, of over mijn mening over jouw situatie, dus laten we daar vooral niet op verder gaan :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184670297
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hm. Ik heb hier een hele andere mening over, maar het topic gaat niet over jou, of over mijn mening over jouw situatie, dus laten we daar vooral niet op verder gaan :)
Haha, dat lijkt mij een heel goed plan ;)
  maandag 28 januari 2019 @ 12:35:29 #33
471637 TomStall
I buried Joey
pi_184670922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:53 schreef madam-april het volgende:
Verder wel eens met het bovenstaande, jij kan er niet tegen dat hij zo is en hij gaat niet veranderen, dus jullie passen gewoon niet bij elkaar. De volgende keer iemand wat beter leren kennen voordat je gaat samenwonen.
Eens. Dit ga je niet veranderen. Geef je vriend en jezelf een bepaalde tijd waarin dit over moet zijn, met professionele hulp er bij, en hou het bij die limiet. Klinkt lullig en hard maar hier kom je zelf zo niet uit.
pi_184671088
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:20 schreef Schanu het volgende:
Even in de spoiler wegens herkenning:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou toch afspraken maken over een soort time-out. Ze zal zelf ook wel snappen dat dat de beste optie is, omdat elke andere prikkel op zo'n moment alleen maar tot escalatie leid en anderen niet de dupe hoeven te worden van haar bui.
  maandag 28 januari 2019 @ 12:58:32 #35
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184671365
klinkt als een bitch
mattie van me is dat ook
je gaat hem toch niet verlaten want je was al aangetrokken tot zn bitch gedrag
  maandag 28 januari 2019 @ 12:59:42 #36
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184671391
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:06 schreef Cockwhale het volgende:
Is erfelijk. Heb ook er last van en het komt eigenlijk in mijn hele familie voor. Zullen vast ook andere factoren meespelen. Als hij vrolijk is, is hij waarschijnlijk ook erg vrolijk. Een soort emotionele hooggevoeligheid.
100% puur onzin.

Dus als ik een kind verkracht komt dat omdat ik aangeboren pedo ben dus dan is het goed ?????

Nee gewoon normaal doen
  maandag 28 januari 2019 @ 13:23:39 #37
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_184671830
Godver de tering wat een taffes zeikwijf ben je ook TS. Zoek gewoon een vent die zich wel kan beheersen.

* damsco Trapt kast in elkaar
pi_184672672
Mijn schoonvader is precies hetzelfde. Wasmachinedeur gaat niet open nadat hij het heeft aangezet? "Tyfustroep de deur uit en een nieuwe halen". Stuk laminaat breekt af tijdens het leggen? "Kutlaminaat, hou er maar mee op, die hele tyfusbende gaat naar het schroot." Ik hielp hem laatst met het installeren van een nieuwe keuken.. wat een drama.. alles moet snel, snel, snel, waardoor alles ook 4x opnieuw gedaan moet worden en je tussendoor nieuwe kastjes moet halen omdat hij de andere letterlijk de deur uit heeft gesmeten omdat het niet past. Onwijze driftkikker. Ik snap niet hoe m'n schoonmoeder ermee leeft, maar goed, in tegenstelling tot haar 2 vorige partners richt deze partner de agressie niet op haar, dus... vooruitgang?

TS: wegwezen.
pi_184674712
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 14:03 schreef MrAero het volgende:
Mijn schoonvader is precies hetzelfde. Wasmachinedeur gaat niet open nadat hij het heeft aangezet? "Tyfustroep de deur uit en een nieuwe halen". Stuk laminaat breekt af tijdens het leggen? "Kutlaminaat, hou er maar mee op, die hele tyfusbende gaat naar het schroot." Ik hielp hem laatst met het installeren van een nieuwe keuken.. wat een drama.. alles moet snel, snel, snel, waardoor alles ook 4x opnieuw gedaan moet worden en je tussendoor nieuwe kastjes moet halen omdat hij de andere letterlijk de deur uit heeft gesmeten omdat het niet past. Onwijze driftkikker. Ik snap niet hoe m'n schoonmoeder ermee leeft, maar goed, in tegenstelling tot haar 2 vorige partners richt deze partner de agressie niet op haar, dus... vooruitgang?

TS: wegwezen.
Goeie genade, die zou ik halverwege het werk al zeggen, dat hij het uit kan zoeken. Eerder waarschijnlijk ook al. Maar ok geen agressie richting je schoonmoeder, dat is iig een plus.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184674853
Wat TS betreft, toch eens kijken of er iets aan gedaan kan worden. Praten, naar Therapie, etc.
Als hij dat niet wil, dan daar toch conclusies aan verbinden. Je komt over als iemand die niet perse het sterkst in de schoenen staat. Dat is niet erg, maar een wat rustigere partner lijkt me dan wel handig.

Sommige mensen kunnen ontzettend kwaad worden als iets tegenzit. Ook niet erg, zolang ze dit nooit op een ander afreageren, maar voor zulke personen is het wel handig als de wederhelft ze terug in het hok kan fluiten.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  maandag 28 januari 2019 @ 16:09:35 #41
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184675211
Vind die agressie eng, nu zijn het alleen spullen, maar waar gaat het heen met iemand die zich blijkbaar niet wil/kan beheersen?

Ik zou persoonlijk niet verder willen met zo iemand als hij geen therapie ging volgen om zijn woedeprobleem op te lossen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 28 januari 2019 @ 16:23:50 #42
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184675526
Vriendlief mag dan een kort lontje hebben, maar ts heeft een korte aandachtsspanne vwb haar eigen topic. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184681766
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

100% puur onzin.

Dus als ik een kind verkracht komt dat omdat ik aangeboren pedo ben dus dan is het goed ?????

Nee gewoon normaal doen
:')
  woensdag 30 januari 2019 @ 16:31:17 #44
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184713428
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 14:03 schreef MrAero het volgende:
Mijn schoonvader is precies hetzelfde. Wasmachinedeur gaat niet open nadat hij het heeft aangezet? "Tyfustroep de deur uit en een nieuwe halen". Stuk laminaat breekt af tijdens het leggen? "Kutlaminaat, hou er maar mee op, die hele tyfusbende gaat naar het schroot." Ik hielp hem laatst met het installeren van een nieuwe keuken.. wat een drama.. alles moet snel, snel, snel, waardoor alles ook 4x opnieuw gedaan moet worden en je tussendoor nieuwe kastjes moet halen omdat hij de andere letterlijk de deur uit heeft gesmeten omdat het niet past. Onwijze driftkikker. Ik snap niet hoe m'n schoonmoeder ermee leeft, maar goed, in tegenstelling tot haar 2 vorige partners richt deze partner de agressie niet op haar, dus... vooruitgang?

zo iets als dit
haha mijn stiefpa ( zijn familie kant ) hebben dit allemaal .. lol
maar het zit gewoon in het aard van het beestje doet je niets aan , maar als je daar mee kan leven , dan blijf je als je er niet tegen kunt hoe moeilijk het ook is weg wezen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  woensdag 30 januari 2019 @ 16:35:38 #45
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184713504
TS. Mocht hij ooit kinderen krijgen met jou dan zal hij zijn frustratie´s ook op jullie kinderen af reageren. Daar kan je op wachten natuurlijk he.
Maar niet heus.....Daaaag.
  woensdag 30 januari 2019 @ 16:39:50 #46
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_184713589
Nou wat iig positief is, is dat je vriend zichzelf kan zijn bij jou, getuige het feit dat hij bij klanten niet uit de slof schiet en bij jou wel. Negatief is dat hij hiermee z'n bloedeigen vriendin tekort doet, terwijl random klanten niks merken. Die heeft z'n prioriteiten niet op orde hoor, dit is nooit gezond.
  Moderator woensdag 30 januari 2019 @ 16:48:47 #47
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184713775
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 16:39 schreef Hondenfluitje het volgende:
Nou wat iig positief is, is dat je vriend zichzelf kan zijn bij jou, getuige het feit dat hij bij klanten niet uit de slof schiet en bij jou wel. Negatief is dat hij hiermee z'n bloedeigen vriendin tekort doet, terwijl random klanten niks merken. Die heeft z'n prioriteiten niet op orde hoor, dit is nooit gezond.
Dat vind ik helemaal niet positief. Bij die klanten zou dat gevolgen hebben voor hem, en bij zijn vriendin komt hij er blijkbaar mee weg, met andere woorden, hij neemt zijn vriendin niet serieus. Nou, dat zou ik niet als positief omschrijven.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 30 januari 2019 @ 16:53:57 #48
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_184713897
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 16:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal niet positief. Bij die klanten zou dat gevolgen hebben voor hem, en bij zijn vriendin komt hij er blijkbaar mee weg, met andere woorden, hij neemt zijn vriendin niet serieus. Nou, dat zou ik niet als positief omschrijven.
Joh...
pi_184714038
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:05 schreef Chia het volgende:
Is ook een stukje gewoonte. En als hij zelf het probleem niet ziet gaat het niet zomaar veranderen.
Dit.
  Vis een optie? woensdag 30 januari 2019 @ 18:10:52 #50
70532 loveli
N
pi_184715387
Bij kinderen van 2 kan het nog leuk zijn als ze "zichzelf" zijn, maar meestal worden ze gecorrigeerd en leren ze dat gedrag af en groeien ze op tot een betere versie van zichzelf.
crap in = crap out
pi_184715752
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Afscheid nemen
pi_184723031
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:41 schreef Flower013 het volgende:

Ik ben het gewoon zat dat hij vaak chagrijnig is en zo snel boos wordt. Hij laat het ook gewoon merken waar mijn zussen en vriendinnen bij zijn. Die snappen niet dat ik daarmee overweg kan. Ik wil simpelweg ook niet zo’n vader voor mijn kinderen later. Ik heb zelf een aggresieve vader met een kort lontje gehad. Ik heb ook tegen mijn vriend dit verteld en dat als hij zo boos wordt, Ik bang word omdat mijn vader ook zo was. Helaas houd hij daar geen rekening mee.

Wat kan ik doen? En hoe kan ik het beste hiermee omgaan?

Thnx voor het lezen!
Je geeft hier zelf het antwoord al, he? Je hebt hem al verteld wat het met je doet en ondanks dat hij het kan aanpassen (op z'n werk laat hij zich ook niet zo gaan), kiest hij ervoor daar mee door te gaan. Sterker nog: verergeren kennelijk, want inmiddels schroomt hij er ook niet meer voor om zich zo te gedragen waar je vriendinnen of zussen bij zijn. Die gaat niet veranderen, in ieder geval niet de goeie kant op. (!)

Vraag blijft over of jij hiermee wil leven én met iemand die zo weinig respect voor jou en je gevoelens heeft.

Je kiest zelf je eigen toekomst en die van je kinderen. En vanaf nu dus bewust.
pi_184723755
Niks mis mee, hij is gewoon snel aangebrand. Iedere gek z'n gebrek.
pi_184723762
Ziekelijk dat wederom allerlei debielen in dit topique gaan zeggen dat je het uit moet maken hierom. Niet naar luisteren want dat slaat nergens op. Perfecte mensen bestaan niet.
pi_184724694
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
Ziekelijk dat wederom allerlei debielen in dit topique gaan zeggen dat je het uit moet maken hierom. Niet naar luisteren want dat slaat nergens op. Perfecte mensen bestaan niet.
Het gaat helemaal niet om perfectie. Het erom dat zij aangeeft heel ongelukkig te worden van dit wangedrag.

Dan is er sprake van een mismatch.
  donderdag 31 januari 2019 @ 09:05:30 #56
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184725872
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:15 schreef JimmyDean het volgende:
Niks mis mee, hij is gewoon snel aangebrand. Iedere gek z'n gebrek.
Ben je nou helemaal gek in je hoofd?
Opzichtig troll
pi_184726541
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik ken een hele hoop schilders, zo'n beetje alle mannen in mijn schoonfamilie zijn schilder, mijn vriend is schilder en een hoop vrienden en kennissen van ons zijn schilder. En die zijn echt niet zo..
Kom uit schildersfamilie en ken veel schilders, ze zijn allemaal zo en ook de reden dat ik al jaren gebroken met mijn familie heb. Werd bij de oudere garde steeds erger naarmate ze veel werkten met de terpentine basis verfen. Het werk zal bepaalde types aantrekken, niet iedereen zal zo zijn maar het is wel een cultuur.

Eigenlijk kan TS maar 1 ding doen: als je iets niet aan staat qua karakter, vertrek. Karakter is zeer moeilijk te veranderen, verandering vindt plaats enkel wanneer er een gigantisch drama of inzicht plaats vindt. Dat kan door jou zijn omdat je hem dumpt of nooit. De kans is groter dat het nooit gebeurd.
pi_184726772
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 06:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om perfectie. Het erom dat zij aangeeft heel ongelukkig te worden van dit wangedrag.

Dan is er sprake van een mismatch.
Zelfs dan ga je toch nog eerst kijken of dat te fixen valt?
"Pools are perfect for holding water"
pi_184726788
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Zelfs dan ga je toch nog eerst kijken of dat te fixen valt?
Tuurlijk. Maar dat had ze al gedaan. Geen verandering.
  donderdag 31 januari 2019 @ 15:25:58 #60
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184731578
TS heeft inmiddels haar aandacht gehad en reageert niet meer want haar mepper is veel aantrekkelijker dan white knights op een forum.
pi_184732752
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 15:25 schreef dagobertE6 het volgende:
TS heeft inmiddels haar aandacht gehad en reageert niet meer want haar mepper is veel aantrekkelijker dan white knights op een forum.
Of ze is doodgeslagen en inmiddels verwerkt tot lampenkap.
pi_184751700
Mijn eerste gedachte was dat je tijdens een verbouwing dusdanog onder stress kan staan dat dat best een test is voor elke relatie.

Maar toen las ik:

quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:41 schreef Flower013 het volgende:
Ik ben het gewoon zat dat hij vaak chagrijnig is en zo snel boos wordt. Hij laat het ook gewoon merken waar mijn zussen en vriendinnen bij zijn. Die snappen niet dat ik daarmee overweg kan. Ik wil simpelweg ook niet zo’n vader voor mijn kinderen later. Ik heb zelf een aggresieve vader met een kort lontje gehad. Ik heb ook tegen mijn vriend dit verteld en dat als hij zo boos wordt, Ik bang word omdat mijn vader ook zo was. Helaas houd hij daar geen rekening mee.
Als jullie hier serieus over hebben gepraat, en hij is niet bereid te veranderen dan zou ik er inderdaad ook een eind maken aan de relatie.
pi_184751712
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 15:25 schreef dagobertE6 het volgende:
TS heeft inmiddels haar aandacht gehad en reageert niet meer want haar mepper is veel aantrekkelijker dan white knights op een forum.
Of ze heeft terwcht grzien dat er veel te veel KLB kneuzen zoals jij op een botte, irritante manier reageren in R&P. Van die figuren die persé moeten reageren ondanks dat ze niks te melden of toe te voegen hebben.

Ik zou er dan ook mee kappen.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:27:01 #64
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184751831
Iets van therapie een optie? Zal wel niet als ik lees dat hij verder niet echt wil veranderen of zo. In dat geval zal ik er toch aan gaan denken om bij hem weg te gaan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:28:27 #65
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184751860
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Of ze heeft terwcht grzien dat er veel te veel KLB kneuzen zoals jij op een botte, irritante manier reageren in R&P. Van die figuren die persé moeten reageren ondanks dat ze niks te melden of toe te voegen hebben.

Ik zou er dan ook mee kappen.
Je kent TS zeker niet?

Laat mij een hint geven:

quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:41 schreef Flower013 het volgende:

Ik heb zelf een aggresieve vader met een kort lontje gehad. Ik heb ook tegen mijn vriend dit verteld en dat als hij zo boos wordt, Ik bang word omdat mijn vader ook zo was. Helaas houd hij daar geen rekening mee.

Ze gaat niet weg.
pi_184752132
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:28 schreef dagobertE6 het volgende:
Laat mij een hint geven:
Ik zal je geen hint geven, maar iets verduidelijken:
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik zou er dan ook mee kappen om hier op Fok nog te reageren.
Maar genoeg hierover, reacties hierop zal ik niet op reageren. Dit is namelijk niet mijn topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')