je kan toch ook de actuele status van de chauffeur zien?er zit een beetje vertraging in ivm veiligheid,maar het systeem geeft aan hoeveel er voor zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:44 schreef cracktor het volgende:
Hoi
Ik heb iets bij media markt besteld en toen dacht ik laat t bezorgen.. Maar nu krijg ik een mail dat het tussen 08 en 22 komt. Schiet niet op natuurlijk, kan echt niet de hele dag gaan wachten. Weet iemand of ze bij niet thuis gewoon nog een keer komen tot je er bent?
-edit: krijg net een mail binnen dat het onderweg is.
Nee, 'pas' 15 jaarquote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:29 schreef DuW2 het volgende:
Hoop voor je dat Dynalogic iets beter werkt dan een paar jaar geleden... Zou bepaalde dag komen, hele dag thuis... niemand. Kijk online, chauffeur zou geweest zijn maar dichte deur. Ik bellen, krijg te horen dat chauffeur het adres niet kon vinden (het is niet zo lang geleden dat er nog geen navigatie was). Kon dus een nieuwe afspraak plannen en wederom een dag vrij nemen. Ballen bedrijf
Gewoon niet wachten?quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:44 schreef cracktor het volgende:
Hoi
Ik heb iets bij media markt besteld en toen dacht ik laat t bezorgen.. Maar nu krijg ik een mail dat het tussen 08 en 22 komt. Schiet niet op natuurlijk, kan echt niet de hele dag gaan wachten. Weet iemand of ze bij niet thuis gewoon nog een keer komen tot je er bent?
-edit: krijg net een mail binnen dat het onderweg is.
nee dat doen ze nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:18 schreef incel het volgende:
Je kan het toch gewoon bij de buren laten bezorgen
Haha. Daarna krijg je ook nog via de mail een enquête. Als je daar vervolgens een bagger cijfer invult dan bellen ze je op en kan je vertellen dat bezorgen tussen 8:00 en 22:00 en niet in de weekenden niet past in deze tijd.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef cracktor het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet
Ze komen morgen voor de derde keer..
Je kan alleen kiezen tussen 8 en 22 uur misschien komen ze nu een keer s avonds
De routes wijzigen niet. Weinig kans dat ze nu ineens 's avonds komenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef cracktor het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet
Ze komen morgen voor de derde keer..
Je kan alleen kiezen tussen 8 en 22 uur misschien komen ze nu een keer s avonds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |