Yep. En een leuk stel zo te zienquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto vind ik Lotus erg knap. Niks geen dikke kop, gewoon een mooie meid
He is Jens alweer binnen, heeft die het opgegeven?quote:
Tis allemaal al afgelopen, Ze hebben het koud.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He is Jens alweer binnen, heeft die het opgegeven?
Fijn voor Jens, dat dan welquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tis allemaal al afgelopen, Ze hebben het koud.
Die stress in dr ogen... burnoutquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:40 schreef Aggie46 het volgende:
Hiske: Merel kom eens
Merel: ik heb het zoooo koud.
Weer veel onduidelijkheid. Iets met dansen
[ afbeelding ]
Zullen er nu echt mensen zijn die dit er voor uitgeven?????????????quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
Dansevenement 14 februari staat NIET op de website.
Ze willen weten hoe of wat.
Gerrit zou het doen.
Of Tim.
Of Franny.
¤ 121 voor 2 kaarten incl. drinken en een hapje.
Maar niemand heeft het op de website gezet.
Zijn dus ook geen kaarten verkocht.
Pas moiquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er nu echt mensen zijn die dit er voor uitgeven?????????????
Mocht niet van jankolini, moest eerst gepeild worden of dit evenement rendabel was maar hoe? Vage vergadering met nog vagere conclusie vorige weekquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
Dansevenement 14 februari staat NIET op de website.
Ze willen weten hoe of wat.
Gerrit zou het doen.
Of Tim.
Of Franny.
Vorige week.
Of 2 weken geleden.
¤ 121 voor 2 kaarten incl. drinken en een hapje.
Maar niemand heeft het op de website gezet.
Zijn dus ook geen kaarten verkocht.
Geweldig he, dat schuivenquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
Oh dus nu is het Gerrit zijn schuld. Oh en nu is het de schuld dat TIm niet achter de computer kan. Anderen aanspreken en zelf dus zulke fouten maken.
Vreselijk die vent. Hij liegt alles aan elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
Oh dus nu is het Gerrit zijn schuld. Oh en nu is het de schuld dat TIm niet achter de computer kan. Anderen aanspreken en zelf dus zulke fouten maken.
Hij zat er gisteren nog achter om te controleren hoeveel standhouders er warenquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:48 schreef Aggie46 het volgende:
Tim: ik kan nooit achter de computer.Hij weet ook niet hoe je het op de website zet.
Ja zekerquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto vind ik Lotus erg knap. Niks geen dikke kop, gewoon een mooie meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |