Ik zou duidelijk aangeven dat je een vriendin hebt anders schep je misschien verwachtingen voor haar....quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:37 schreef Restyler het volgende:
Dat dus. Ik en m'n vriendin slapen (vrijwel) elk weekend bij elkaar en zien elkaar door de weeks ook nog één á twee keer. We werken allebei 40 uur per week, dus door de week is het wat lastig.
Maar ik zit weer in een situatie dames. Sinds kort is er een nieuw meisje (vrouw) aan het werk op onze afdeling. De eerste paar dagen zat ze in een andere kantoor, maar sinds maandag is ze verhuisd (flex-plekken) en zit ze standaard elke dag naast mij. In principe is dit geen probleem, ze is wel een gezellig meisje. Het probleem ontstaat echter doordat ze aardig aan het flirten is. Telkens een beetje van dat speelsig geklier enzo.
Het punt is dat ik een vriendin heb en dat ik het niet koosjer vind als ik een ander meisje met me laat flirten...![]()
Zonder slangetjes aan je lijf is het iig net wat prettiger vertoeven.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou duidelijk aangeven dat je een vriendin hebt anders schep je misschien verwachtingen voor haar....
Ben weer enigszins opgestart vandaag.....ben al wel van katheter en infuus af wat me wel wat mobieler maakt.....maar energieleveltje is na deze dagen natuurlijk 0,0.....even afwachten nog of ik vandaag nog naar huis mag...
Ja precies!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder slangetjes aan je lijf is het iig net wat prettiger vertoeven.
Waar lig je eigenlijk? Elisabeth of Maria?quote:
Elisabeth.....kom je op bezoek?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar lig je eigenlijk? Elisabeth of Maria?
Geen tijdquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Elisabeth.....kom je op bezoek?
Traplopen oefenen ging goed tot ik er heel duizelig van werd.....nu even bijkomen....
Ik ben best blij met mijn aanhangsel, verdomd handig ding.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:29 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allen! Fijn dat je van je aanhangsels af bent Cinderella!
En bijna weekend!
Als je er volgende week nog ligt kom ik wel een bloemetje brengenquote:
Weet ze dat je een vriendin hebt?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:37 schreef Restyler het volgende:
Dat dus. Ik en m'n vriendin slapen (vrijwel) elk weekend bij elkaar en zien elkaar door de weeks ook nog één á twee keer. We werken allebei 40 uur per week, dus door de week is het wat lastig.
Maar ik zit weer in een situatie dames. Sinds kort is er een nieuw meisje (vrouw) aan het werk op onze afdeling. De eerste paar dagen zat ze in een andere kantoor, maar sinds maandag is ze verhuisd (flex-plekken) en zit ze standaard elke dag naast mij. In principe is dit geen probleem, ze is wel een gezellig meisje. Het probleem ontstaat echter doordat ze aardig aan het flirten is. Telkens een beetje van dat speelsig geklier enzo.
Het punt is dat ik een vriendin heb en dat ik het niet koosjer vind als ik een ander meisje met me laat flirten...![]()
Lief.....maar hoor net dat ik om 16.00 naar huis magquote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je er volgende week nog ligt kom ik wel een bloemetje brengen
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lief.....maar hoor net dat ik om 16.00 naar huis mag
Zeker weten!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Top! Thuis slaapt het toch een stuk fijner!
Wat fijnquote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lief.....maar hoor net dat ik om 16.00 naar huis mag
Ik lag twee jaar geleden een dag ter observatie in het ziekenhuis ivm een ernstige onsteking en ik sliep er zo slecht dat ik echt dacht:"Hoe moet ik hier in hemelsnaam beter van worden?".quote:
Als je al een beetje slaapt wordt je steeds wakker gemaakt voor controles inderdaad.....en kamergenoten die geregeld naar de wc moeten.....maar vannacht lekker in m'n eigen slaapmandje!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik lag twee jaar geleden een dag ter observatie in het ziekenhuis ivm een ernstige onsteking en ik sliep er zo slecht dat ik echt dacht:"Hoe moet ik hier in hemelsnaam beter van worden?".
Ja, dat dus. Staan ze met een zaklamp naast je bed om 4 uurquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je al een beetje slaapt wordt je steeds wakker gemaakt voor controles inderdaad.....en kamergenoten die geregeld naar de wc moeten.....maar vannacht lekker in m'n eigen slaapmandje!
Niet alleen om 4 uur hoor.....en dan is het bloeddruk meten....zuurstof en temperatuur....quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Staan ze met een zaklamp naast je bed om 4 uur
Jezusquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet alleen om 4 uur hoor.....en dan is het bloeddruk meten....zuurstof en temperatuur....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |